Hearthstone

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Re: Hearthstone

Post autor: Żaba »

jak dziś pamiętam słowa mojego kumpla - nie stać mnie aby grać w jeszcze jedną bezpłatną grę :D
rozumiem że na początek zrobić wszystkie misje i odblokować wszystkie karty ? czy raczej skupić się na arenach ?
a zamiast bitów wolę kupować plastikowy crak :mrgreen: BTW osobiście wolę zapłacić za grę niż potem bawić się z mikropłatnościami...
dzięki za feedback =D>

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

gdyby nie przygody, ktore kosztuja kupe gold in game to daloby rade jakos uzbierac szybciej, teraz to bez szans. no i nie wydawaj kasy na pakiety, graj areny. duzo pylu, szybciej cos skrafcisz.
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Na poczatek kazdego herosa dobil do poziomu 10 zeby darmowe karty odblokowac. Potem najlepiej skladac cos na postawie co ci sie trafi w pakietach. Moge pomoc w razie co w skladaniu talii ziemko#1255 dodaj mnie do znajomych.

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

Sugeruję, że oprócz Aren warto na początek kupić trochę paczek z dodatku Goblins vs Gnomes. Sporo commonów jest (bardzo) grywalne - mechwarper, shredder. Mogą na początek stanowić o sile decków, a pozostaną użyteczne przez dłuugi czas. W dodatku nie ma za dużo kart, więc commony się szybko powtarzają.

Grinding jest sporo szybszy, i daje początkującym sporo więcej niż doświadczonym graczom - do grania casualowo nie potrzebujesz kompletnych decków za tysiące pyłu, a sporo z nich opiera się na łatwo dostępnych commonach - które z kolei są dla doświadczonego gracza bezwartościowe, 5 pyłu to jest nic.

Zwracam uwagę, że zarówno sporo brawli jak i areny zależą bardziej od skilla i farta niż od posiadanej kolekcji (areny są w ogóle niezależne) - więc gra nie jest zła.

Najpoważniejszym bólem jest to, że sporo mocnych kart leży w przygodach - a one kosztują kupę golda i strasznie spowalniają grinding. Z tymże poszczególne karty warto odblokowywać dopiero gdy ma się resztę zestawu do talii (np. nie ma sensu kupować przygody z black rock mountain z której wypada grim patron, jeżeli nie ma się death bite z Naxxramas, a całość jest mało grywalna bez dwóch armour smith i dwóch acolyte of pain, => z przygodami nie ma więc co się spieszyć.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

emiel_regis pisze:Sugeruję, że oprócz Aren warto na początek kupić trochę paczek z dodatku Goblins vs Gnomes. Sporo commonów jest (bardzo) grywalne - mechwarper, shredder. Mogą na początek stanowić o sile decków, a pozostaną użyteczne przez dłuugi czas. W dodatku nie ma za dużo kart, więc commony się szybko powtarzają.

Grinding jest sporo szybszy, i daje początkującym sporo więcej niż doświadczonym graczom - do grania casualowo nie potrzebujesz kompletnych decków za tysiące pyłu, a sporo z nich opiera się na łatwo dostępnych commonach - które z kolei są dla doświadczonego gracza bezwartościowe, 5 pyłu to jest nic.

Zwracam uwagę, że zarówno sporo brawli jak i areny zależą bardziej od skilla i farta niż od posiadanej kolekcji (areny są w ogóle niezależne) - więc gra nie jest zła.

Najpoważniejszym bólem jest to, że sporo mocnych kart leży w przygodach - a one kosztują kupę golda i strasznie spowalniają grinding. Z tymże poszczególne karty warto odblokowywać dopiero gdy ma się resztę zestawu do talii (np. nie ma sensu kupować przygody z black rock mountain z której wypada grim patron, jeżeli nie ma się death bite z Naxxramas, a całość jest mało grywalna bez dwóch armour smith i dwóch acolyte of pain, => z przygodami nie ma więc co się spieszyć.
2 shredery to lepiej skrafcic niz szukac w paczkach imo.
sam gram w hsa w zasadzie od poczatku, mialem okolo 6 miesiecy przerwy, jestem tak w plecy ze glowa mala;]
mam 3/4 decki grywalne, a brakuje mi okolo 20 epikow i ze 4 legendy aby byc na poziomie co opisal Ziemko.
40 pakietow na pewno by pomoglo ;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

http://hearthstone.gamepedia.com/Quest#Unique_quests

spójrz na unique questy i te które się da zrobić trzeba aby darmowa kasa była ;)
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1257
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

The following balance change will be made in an upcoming patch:

Warsong Commander now reads: Your Charge minions have +1 Attack.

Over the course of the short but impactful history of Hearthstone, we’ve taken a strong stance that we’d like to make changes to cards only when they are completely necessary. The direction of gameplay and the metagame should be defined by our players, and as the meta is evolving, many different types of decks can emerge. Cards that were once impactful in the meta can be less so once new strategies emerge, and that change is brought on by the constant need and drive for innovation by our players.

Innovation is just one way a game can evolve, and the best way to shake up the meta and innovate in Hearthstone is by introducing new cards into the game. Introducing new cards to Hearthstone is our preferred method of changing the current state of the game. It’s exciting to discover a deck that may have an advantage over a popular deck out there, and new cards lead to the discovery of new combinations, and new conversations. Hearthstone thrives off of stories about enjoying a fast-paced, fun game with friends that’s full of delightful surprises.

Going forward, we will continue to stand by our stance that we will only make adjustments to cards when we feel it is completely necessary and allow the injection of new cards into the game help our players define what the meta evolves into. In the case of Warsong Commander, we felt this change was necessary to help expand both future design space and to stand by our overarching game philosophy that battles between minions and fighting for board control is what makes Hearthstone fun and compelling.
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

No wszyscy się radują z tego :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

jaka fajna bójka dla n00ba - mieć na ręku tyle legend :lol2: będę grać do oporu :P

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Gokish pisze:No wszyscy się radują z tego :D
Rly? :) Gokish stracisz deck, jeszcze ci secretladina potna i czym ty biedny bedziesz gral? (zawsze jeszcze zostanie facehunter ;)

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Ziemko pisze:
Gokish pisze:No wszyscy się radują z tego :D
Rly? :) Gokish stracisz deck, jeszcze ci secretladina potna i czym ty biedny bedziesz gral? (zawsze jeszcze zostanie facehunter ;)

Ziemuś a zobacz czym w turnieju gram? Oprócz secreta mam midrange i rampe ;D zawsze można durnego mecha złożyć :D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

_reszka
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: _reszka »

nie gram patronem ale ta zmiana warsonga to kpina. Jakby zmienili na "stwory z siła max 3 mają szarżę" w zupełności by wystarczyło. Problemem nie był nigdy sam patron tylko ten stwór, który dorabia sobie ataku do 18 i korzysta z szarży.


A nowa bójka to największa kpina z dotychczasowych. Koleś wrzuca Tyriona w 1 turze - co to ma sprawdzić? A musiałem 5 bójek wygrać.... A w innej wrzuciłem w 1 turze za 2 z monetą któregoś olbrzyma.

Awatar użytkownika
Gokish
Księciunio
Posty: 8646
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Gokish »

Reszka ale Twoja zmiana jaką proponujesz to taka jak właśnie działa warsong :D. Ta zmiana jest jedyna sensowna.
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW :D
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Nie ma co rozpaczać tak jak po zmianie leroya umarł miracle rouge tak teraz zginie patron. Życie będą inne decki.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne :)

_reszka
Chuck Norris
Posty: 551

Post autor: _reszka »

nie, ja proponuję (ale jakby to miało jakiekolwiek znaczenie), że jeśli model przekroczy 3 siły to już nie szarżuje. Czyli ten koks z 18 siły nie zaszarżuje. Grim z 5 siły po karcie warriora za 0 też nie zaszarżuje. Ale talia nie będzie do kosza, tym bardziej, że jest naprawdę ciekawa i wymagająca mimo wszystko.

A żeby nie być gołosłownym, pirat który ma szarżę jeśli masz broń. Mam broń. Wystawiam go - ma szarżę. uderzam bronią i tracę ją. Pirat już nie zaszarżuje w tej turze. Ma on bowiem podpis: "ma szarżę, jeśli masz broń". Warsong powinien mieć "mają szarżę, dopóki mają siłę max 3".

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Akurat bójka śmiechowa. Raz przeciwnik wrzuci Tyriona w pierwszej a raz Ty Ysere.
Gra sie szybko i można golda natłuc. Zbyt losowa? W końcu to Randomonium ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitagoras
Falubaz
Posty: 1443
Lokalizacja: Okolice Warszawy

Post autor: Pitagoras »

[-X Losowisko :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3750
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Śmiechowo jest jak druid w normalnej grze rankingowej w drugiej turze Ciska Ci DR. Booma na stół :evil: Może i zostaje bez kart, ale ciężko zatrzymać coś takiego w early.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Sap, ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ