Kilka pytań w kwestiach, w których mamy ze znajomymi wątpliwości:
1) Czy Czarodziej może spróbowac rzucic każdy z jego czarów w swojej turze magii? Np. Czarodziej 4 lvl. z czarami z Domeny Ognia może przeznaczyc 2 kostki na rzucenie Kuli Ognia i 3 na rzucenie Ściany ognia?
2) Czy Horn of Urgok używany jest na początku tury gracza czy na początku fazy magii? I czy używany jest automatycznie, czy można wybiera, w której turze się go używa, a w której nie?
3) Co się dzieje, gdy Squig Hoppersi stają na sprzymierzonej jednostce? Stają za nią czy przed nią?
Na razie tyle. Byłbym wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Rzucanie czarów + O&G
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
1 tak
2 nie mam przy sobie kodeksu ale jak dobrze pamietam to bound speel wiec w czasie magii mowisz ze go odpalasz i dziala do oknca twojej tury
3 zatrzymuja sie na jednostce, chyba ze uciekasz to wtedy za jednostka
2 nie mam przy sobie kodeksu ale jak dobrze pamietam to bound speel wiec w czasie magii mowisz ze go odpalasz i dziala do oknca twojej tury
3 zatrzymuja sie na jednostce, chyba ze uciekasz to wtedy za jednostka
mamo, dostalem dzisiaj trzy szostki z religii ;]


"Na", czyli przed nią 

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kiedy staje sie jasne, ze hoppersi wpadna, to okreslasz oddzialowi szarzowanemu strefy. Strefa, w ktorej jest najwiecej hoppersow (sprzed szarzy) jest ta szarzowana. Dostawiaja sie tylko modele, ktore mialy zasieg do przynajmniej 1 modelu wroga.
Tyle. Chyba.
Tyle. Chyba.