Rozpiski 8ed - 2k+ Turniejowe ETC/PKS/Inne

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski 8ed - 2k+ Turniejowe ETC/PKS/Inne

Post autor: misha »

ja wiem, troche rzeczy ich przepycha, a 2 lordow w klocku GG da się wymanewrowac

nie masz tez wysokich poziomow magii zeby leczyc tych GG odpowiednio szybko, 30 ludkow z save 4+ to dosyc latwy cel do wypstrykania
chyba klasyka teraz uwzglednia oddzialy Morghastow, chociaz to drogie skubance i w zlotowkach i punktowo :) ale sie splacaja podobno hyhy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

beszcza pisze:Patrząc w ten sposób armia jest totalnie z d***...
No w tej konfiguracji jest:
4 bestie nurgla, 30 WL, Smok HE, 2x Morghasty. Jakie masz odpowiedzi na takie oddziały? Żadne. W kombacie cie to mieli, ale graj jak chcesz, tylko nie oczekuj od ludzi, że ci to będą komentować, skoro wiesz najlepiej, że twoje złożenie jest najlepsze.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Asmodai
Chuck Norris
Posty: 422

Post autor: Asmodai »

Patrząc w ten sposób armia jest totalnie z d***... Nie dałeś żadnych przykładów.
Ma rację. Składa Cię dowolny, dobrze złożony pod combat latacz bo wystarczy wejść w klocek z kadrą i zacząć wyjmować lordów. Z HE ze smokiem i BoTWD możesz od razu rzucać ręcznik. Jedyne, co uchroni Cię przed takim kilerem to terror - a jego nawet nie trzeba zabijać, tylko go mocniej uszkodzić.

Awatar użytkownika
Lucyfer
Chuck Norris
Posty: 382

Post autor: Lucyfer »

Dobry! Rozpiska na 9ed 0.9.0. Trochę się zastanawiam nad generałem, czy nie zmienić go na maga.

General Drake Vampire Count 395
Thick Blood Power: ​Crimson Rage
Ogre Sword
Talisman of Supreme Shielding
Hardened Shield
Path of Necromancy


Necromancer Lord 245
Level 4 wizard
Dispell Scroll
Path of Necromancy


Vampire Baron 180
Level 1 wizard
Battle Standard Bearer
Path of Necromancy
Dark Charm
Mithril Mail


Wailing Spirit 95

Wailing Spirit 95

5 Direwolves 40

5 Direwolves 40

20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer


20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer


20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer

29+1 Ghouls 280
Champion

Great Bats 40

Vargbeast 170
Stomp (D3+1)

4 Angels of Death 330
Additional Hand Weapon

3 Angels of Death 250
Additional Hand Weapon

2400/2400
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Skoro grasz na ghulach to nie lepiej klepaczowi dać strigori i ghule maja hate? Dodatkowo nie musisz wtedy rzucac i przyjmowac challangy co wykorzysta każdy oharniety gracz wpychajac ci jakiegoś czempiona w kombat.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Pierwsza rozpa 9th age beta

Vampire Count [395]
2lvl necromancy, Strigoi (+1W, rerole hita), Great weapon, ward 4+, Crystall ball (lightning reflex), Wand of stability

Necromancer Lord [235]
3lvl death, Dispel scroll, Accursed book (cały odzdiał dostaje distracting -> -1 do bycia trafianym)

Barrow King [155]
Great weapon, BSB, Nightshroud (kasuje bonusy do siły w cc)

29 Zombies [107]
muzyk, baner

20 Zombies [80]
muzyk, baner

20 Zombies [80]
muzyk, baner

5 Dire Wolves [40]

5 Dire Wolves [40]

5 Dire Wolves [40]

42 Skeletons [217]
full command, spear, banner of speed

Vargbeast [150]

Vargbeast [150]

Vargbeast [150]

2 Great Bats [40]

4 Angels of Death [330]
Ahw

Dark Coach [190]

2399 pkt.

Klepacz słabszy niż kiedyś, za to dużo oddziałów do walki. Na szkieletach nie mam tarcz bo książka na nekromancie już daje -1to hit i to nie tylko od frontu. Nie wiem który lore wybrać na nekrosie. Death dupy nie urywa ale wydaje się spoko

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Coach teraz ładuje się zabijanymi modelami? Trochę słabo, nie wiem czy nie lepszy vargulf.
Przemyślałbym eteryki, niby tylko 2++ a nie jak wcześniej, ale nadal dobry straszak.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Coach ładuje się zabitymi modelami, vargulfy mam już 3 więc może i jakieś hexy zamiast coacha i varghulfa :-k przemyślę

Awatar użytkownika
hellsing
Chuck Norris
Posty: 557
Lokalizacja: Toruń

Post autor: hellsing »

Tak patrzyłem na banshee i teraz znowu chyba wchodzą do unitów a strzał się nawet poprawił i potaniały wiec warto wystawić 2 szt.
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

No strasznie się poprawił xD. Klepiesz 2 woundy z S10 przeciw liderce zazwyczaj i tyle. Wcześniej przynajmniej można było liderkę zbijać albo łapać rzeczy poza zasięgiem generalskiej LD... Dla porównania kaszkiet od TK strzela teraz na 36", 2D6+3-Ld autowoundów. I bierze niemodyfikowaną liderkę - czyli bez inspiring presence. I to wszystko za 115 pkt... Można mieć 2...

Awatar użytkownika
hellsing
Chuck Norris
Posty: 557
Lokalizacja: Toruń

Post autor: hellsing »

Niekiedy zdarzało się ze banshee nie zadawała żadnego wo podczas bitwy teraz lepiej mieć 2 pewne strzały plus można wylecieć z unitu i zablokować jakiegoś potwora nie ma co porównywać z kaszkietem
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Baśki krzyczą tylko w combat, w którym same uczestniczą :/

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Pocisk pisze:Baśki krzyczą tylko w combat, w którym same uczestniczą :/
P A D A K A ;//
Obrazek

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

No, baśki są teraz zupełnie niegrywalne... 2 strzały z S10 vs liderka - strzeli 3 razy na grę za 100 pkt i jeszcze nie bardzo teraz może służyć jako blocker... No świetnie...

Grałem wczoraj przez UB ze znajomym Francuzem.
Moja armia: 2x5 blood knightów, 2x varghulf, 2x32 szkielety z tarczami fcg, 2x2 bat swarmy, 2x5 wilków z champem, 33 GG z bannerem +1 do trafienia, vamp nosferatu bsb z tome of arcane lore i forbidden path (lvl 3, inwokacja + 3 spelle z metalu), necromancer lvl 4 path of necromancy, dispell scroll, necromancer lvl 1 path of necromancy
Jego armia: 2x12 slayerów z skirmishem, 2x deamonseeker (+1 atak za każdy model w kontakcie na jednym, ten sam ma podwajanie woundów wbitych do CR, obaj biją z S6 i +1 do hita), 25 longbeardów z tarczami, throwing weaponami i scoutem, 25 hammerersów z vanguardem, 2 bombery, cannon, 2xsmith, bsb, 10 ambushujących longów z tarczami i throwing weaponami

Wystawiłem wszystko na początku, żeby dostać +7 do zaczynania. On ustawił się jakieś 18 cali ode mnie. W pierwszej podsunąłem się do przodu, oba varghulfy schowały się żeby nie dostać od cannona. W jego turze ustawił kreski ze slayerów (2 w szeregu) z hero z przodu. W mojej turze nie doszedłem szarżą na 8 od GG w jedną z nich, w magii ich delikatnie obróciłem, poodginałem oddziały, jeden varghulf wybiegł na 15 calową szarże na cannona, klocek szkieli podbiegł pod slayerów z mocniejszym hero. W jego turze slayer hero wyszedł z oddziału, cannon nie zabił vargbeasta, za to gyrobomber wbił mu 3 rany (bombing run + pistolet). Odgiął drugim żyrkiem GG. W mojej turze szkielety + Blood Knighci zaszarżowali 12 slayerów w kresce 2x6 i zostali tam już do 6 tury (zabili w końcu slayerów, samemu tracąc 3 blood knightów i to tylko dlatego, że w jednej turze postanowił się rozszerzyć żeby mocniej uderzyć w szkielety i stracił 5 modeli - inaczej by przeżyli...). GG zabiły odginającego żyrka, drudzy slayerzy i longi same się odgięły. Varghulf nie doszedł szarży na 7... Drugi stanął przed ambushami, które właśnie wyszły. W jego turze zginął varghulf, który nie doszarżował do cannona, hamki z wypasionym hero slayerów zaszarżowali na GG (którzy mieli na sobie distracting z metalu). W walce hamki kontra GG straciłem 14 (5 zabił slayer), zabiłem slayera, generała-smitha i 5 hamków (10 woundów), przegrałem o jakieś 9 i została mi tylko 1 linia. W mojej 4 turze zaszarżowałem pozostałym vargbeastem w ambushersów (wbili mu 3 woundy ze strzelania +SnS), wrzuciłem GG distracting a hamkom brak bonusów za GW. Bloodki zaszarżowały w drugą kreskę slayerów mając save 1+ podbitego z Alchemy. Niestety nie zabili deamonseekera mimo tego, że tylko 6+ ward bez save, przez kolejne 2-3 tury zostali w końcu zgrindowani. W następnej turze zamiast zaszarżować longami na GG i ich dobić, zdecydował się na długą szarżę w skarbonkę na 11 - nie wyszła. W mojej turze było 5 hamków do 4 GG, zaszarżowałem tam skarbonką żeby uciec przed longami. Vargbeast powoli zjadał ambushów, odzyskując woundy dzięki hungerowi. Zabiłem hamków, wybiegłem poza zasięg longów. Na 8 jednak na tył szkieletów wpadli mi pozostali slayerzy z deamonseekerem. Ostatnie tury to już grindowanie bunkra, varbeast nie dochodzący szarży na 7 (wpadał w tył slayerów, zabijał zwyklasów z normalnych ataków i dobijał bohatera z D3+1 stompów ratując bunkier). W ostatniej turze gry bunkier w końcu wybuchł, skończyło się 14-6 dla dwarfów.

Generalnie bardzo spoko się grało, naprawdę wydawała się równa gra, gdyby nie śpiące vargbeasty byłoby jakoś 13-7 dla mnie (szczególnie ten w ostatniej turze...). Slayerzy kontra VC są mega przegięci, nie można nic w taki unit wsadzić (bo hero ma Multiple Wound, Killing Blow i jakoś średnio z 8 ataków z S6 i +1 do hita). Nie ma też za bardzo strzelania do zdejmowania ich... Ogólnie w rozpie zmieniłbym kilka rzeczy : zamiast drugich knightów wsadzić 2x3 vargeisty lub 1x3 vargheisty + barrow wight do GG, zamienić lore na necro na fire lub death (i tak musi brać inwokację jako gienek, a reszta naszego lora to teraz jakieś żarty w porównaniu do metalu, fire czy deatha) - prędzej fire ze względu na to, że czary 3,5,6 z deatha są kompletnie bezużyteczne, a brakuje trochę jakiegokolwiek punktowania z dystansu. Mały necro chyba też dostanie fire, i tak tej inwokacji się z niego nie rzuca, a prędzej się fireball przyda na pierwsze i ostatnie tury. Poza tym trzeba obniżyć trochę szkieli i dodać banner +1ld (szczególnie jak mają wejść vargheisty). No i jakoś dobrze byłoby zmieścić dodatkowego małego necro jako że zmienili delikatnie bloodline... Może zamiast vargheistów jednak Terror wejdzie, ale nie jestem przekonany do tych 6 strzałów do końca...

Pozdrawiam ;)

ODPOWIEDZ