Rozpiski 8ed - 2k+ Turniejowe ETC/PKS/Inne
Moderator: misha
Re: Rozpiski 8ed - 2k+ Turniejowe ETC/PKS/Inne
ja wiem, troche rzeczy ich przepycha, a 2 lordow w klocku GG da się wymanewrowac
nie masz tez wysokich poziomow magii zeby leczyc tych GG odpowiednio szybko, 30 ludkow z save 4+ to dosyc latwy cel do wypstrykania
chyba klasyka teraz uwzglednia oddzialy Morghastow, chociaz to drogie skubance i w zlotowkach i punktowo ale sie splacaja podobno hyhy
nie masz tez wysokich poziomow magii zeby leczyc tych GG odpowiednio szybko, 30 ludkow z save 4+ to dosyc latwy cel do wypstrykania
chyba klasyka teraz uwzglednia oddzialy Morghastow, chociaz to drogie skubance i w zlotowkach i punktowo ale sie splacaja podobno hyhy
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
No w tej konfiguracji jest:beszcza pisze:Patrząc w ten sposób armia jest totalnie z d***...
4 bestie nurgla, 30 WL, Smok HE, 2x Morghasty. Jakie masz odpowiedzi na takie oddziały? Żadne. W kombacie cie to mieli, ale graj jak chcesz, tylko nie oczekuj od ludzi, że ci to będą komentować, skoro wiesz najlepiej, że twoje złożenie jest najlepsze.
Ma rację. Składa Cię dowolny, dobrze złożony pod combat latacz bo wystarczy wejść w klocek z kadrą i zacząć wyjmować lordów. Z HE ze smokiem i BoTWD możesz od razu rzucać ręcznik. Jedyne, co uchroni Cię przed takim kilerem to terror - a jego nawet nie trzeba zabijać, tylko go mocniej uszkodzić.Patrząc w ten sposób armia jest totalnie z d***... Nie dałeś żadnych przykładów.
Dobry! Rozpiska na 9ed 0.9.0. Trochę się zastanawiam nad generałem, czy nie zmienić go na maga.
General Drake Vampire Count 395
Thick Blood Power: Crimson Rage
Ogre Sword
Talisman of Supreme Shielding
Hardened Shield
Path of Necromancy
Necromancer Lord 245
Level 4 wizard
Dispell Scroll
Path of Necromancy
Vampire Baron 180
Level 1 wizard
Battle Standard Bearer
Path of Necromancy
Dark Charm
Mithril Mail
Wailing Spirit 95
Wailing Spirit 95
5 Direwolves 40
5 Direwolves 40
20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer
20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer
20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer
29+1 Ghouls 280
Champion
Great Bats 40
Vargbeast 170
Stomp (D3+1)
4 Angels of Death 330
Additional Hand Weapon
3 Angels of Death 250
Additional Hand Weapon
2400/2400
General Drake Vampire Count 395
Thick Blood Power: Crimson Rage
Ogre Sword
Talisman of Supreme Shielding
Hardened Shield
Path of Necromancy
Necromancer Lord 245
Level 4 wizard
Dispell Scroll
Path of Necromancy
Vampire Baron 180
Level 1 wizard
Battle Standard Bearer
Path of Necromancy
Dark Charm
Mithril Mail
Wailing Spirit 95
Wailing Spirit 95
5 Direwolves 40
5 Direwolves 40
20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer
20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer
20 Zombies 80
Musician
Standard Bearer
29+1 Ghouls 280
Champion
Great Bats 40
Vargbeast 170
Stomp (D3+1)
4 Angels of Death 330
Additional Hand Weapon
3 Angels of Death 250
Additional Hand Weapon
2400/2400
Pierwsza rozpa 9th age beta
Vampire Count [395]
2lvl necromancy, Strigoi (+1W, rerole hita), Great weapon, ward 4+, Crystall ball (lightning reflex), Wand of stability
Necromancer Lord [235]
3lvl death, Dispel scroll, Accursed book (cały odzdiał dostaje distracting -> -1 do bycia trafianym)
Barrow King [155]
Great weapon, BSB, Nightshroud (kasuje bonusy do siły w cc)
29 Zombies [107]
muzyk, baner
20 Zombies [80]
muzyk, baner
20 Zombies [80]
muzyk, baner
5 Dire Wolves [40]
5 Dire Wolves [40]
5 Dire Wolves [40]
42 Skeletons [217]
full command, spear, banner of speed
Vargbeast [150]
Vargbeast [150]
Vargbeast [150]
2 Great Bats [40]
4 Angels of Death [330]
Ahw
Dark Coach [190]
2399 pkt.
Klepacz słabszy niż kiedyś, za to dużo oddziałów do walki. Na szkieletach nie mam tarcz bo książka na nekromancie już daje -1to hit i to nie tylko od frontu. Nie wiem który lore wybrać na nekrosie. Death dupy nie urywa ale wydaje się spoko
Vampire Count [395]
2lvl necromancy, Strigoi (+1W, rerole hita), Great weapon, ward 4+, Crystall ball (lightning reflex), Wand of stability
Necromancer Lord [235]
3lvl death, Dispel scroll, Accursed book (cały odzdiał dostaje distracting -> -1 do bycia trafianym)
Barrow King [155]
Great weapon, BSB, Nightshroud (kasuje bonusy do siły w cc)
29 Zombies [107]
muzyk, baner
20 Zombies [80]
muzyk, baner
20 Zombies [80]
muzyk, baner
5 Dire Wolves [40]
5 Dire Wolves [40]
5 Dire Wolves [40]
42 Skeletons [217]
full command, spear, banner of speed
Vargbeast [150]
Vargbeast [150]
Vargbeast [150]
2 Great Bats [40]
4 Angels of Death [330]
Ahw
Dark Coach [190]
2399 pkt.
Klepacz słabszy niż kiedyś, za to dużo oddziałów do walki. Na szkieletach nie mam tarcz bo książka na nekromancie już daje -1to hit i to nie tylko od frontu. Nie wiem który lore wybrać na nekrosie. Death dupy nie urywa ale wydaje się spoko
Tak patrzyłem na banshee i teraz znowu chyba wchodzą do unitów a strzał się nawet poprawił i potaniały wiec warto wystawić 2 szt.
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
No strasznie się poprawił xD. Klepiesz 2 woundy z S10 przeciw liderce zazwyczaj i tyle. Wcześniej przynajmniej można było liderkę zbijać albo łapać rzeczy poza zasięgiem generalskiej LD... Dla porównania kaszkiet od TK strzela teraz na 36", 2D6+3-Ld autowoundów. I bierze niemodyfikowaną liderkę - czyli bez inspiring presence. I to wszystko za 115 pkt... Można mieć 2...
Niekiedy zdarzało się ze banshee nie zadawała żadnego wo podczas bitwy teraz lepiej mieć 2 pewne strzały plus można wylecieć z unitu i zablokować jakiegoś potwora nie ma co porównywać z kaszkietem
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
No, baśki są teraz zupełnie niegrywalne... 2 strzały z S10 vs liderka - strzeli 3 razy na grę za 100 pkt i jeszcze nie bardzo teraz może służyć jako blocker... No świetnie...
Grałem wczoraj przez UB ze znajomym Francuzem.
Moja armia: 2x5 blood knightów, 2x varghulf, 2x32 szkielety z tarczami fcg, 2x2 bat swarmy, 2x5 wilków z champem, 33 GG z bannerem +1 do trafienia, vamp nosferatu bsb z tome of arcane lore i forbidden path (lvl 3, inwokacja + 3 spelle z metalu), necromancer lvl 4 path of necromancy, dispell scroll, necromancer lvl 1 path of necromancy
Jego armia: 2x12 slayerów z skirmishem, 2x deamonseeker (+1 atak za każdy model w kontakcie na jednym, ten sam ma podwajanie woundów wbitych do CR, obaj biją z S6 i +1 do hita), 25 longbeardów z tarczami, throwing weaponami i scoutem, 25 hammerersów z vanguardem, 2 bombery, cannon, 2xsmith, bsb, 10 ambushujących longów z tarczami i throwing weaponami
Wystawiłem wszystko na początku, żeby dostać +7 do zaczynania. On ustawił się jakieś 18 cali ode mnie. W pierwszej podsunąłem się do przodu, oba varghulfy schowały się żeby nie dostać od cannona. W jego turze ustawił kreski ze slayerów (2 w szeregu) z hero z przodu. W mojej turze nie doszedłem szarżą na 8 od GG w jedną z nich, w magii ich delikatnie obróciłem, poodginałem oddziały, jeden varghulf wybiegł na 15 calową szarże na cannona, klocek szkieli podbiegł pod slayerów z mocniejszym hero. W jego turze slayer hero wyszedł z oddziału, cannon nie zabił vargbeasta, za to gyrobomber wbił mu 3 rany (bombing run + pistolet). Odgiął drugim żyrkiem GG. W mojej turze szkielety + Blood Knighci zaszarżowali 12 slayerów w kresce 2x6 i zostali tam już do 6 tury (zabili w końcu slayerów, samemu tracąc 3 blood knightów i to tylko dlatego, że w jednej turze postanowił się rozszerzyć żeby mocniej uderzyć w szkielety i stracił 5 modeli - inaczej by przeżyli...). GG zabiły odginającego żyrka, drudzy slayerzy i longi same się odgięły. Varghulf nie doszedł szarży na 7... Drugi stanął przed ambushami, które właśnie wyszły. W jego turze zginął varghulf, który nie doszarżował do cannona, hamki z wypasionym hero slayerów zaszarżowali na GG (którzy mieli na sobie distracting z metalu). W walce hamki kontra GG straciłem 14 (5 zabił slayer), zabiłem slayera, generała-smitha i 5 hamków (10 woundów), przegrałem o jakieś 9 i została mi tylko 1 linia. W mojej 4 turze zaszarżowałem pozostałym vargbeastem w ambushersów (wbili mu 3 woundy ze strzelania +SnS), wrzuciłem GG distracting a hamkom brak bonusów za GW. Bloodki zaszarżowały w drugą kreskę slayerów mając save 1+ podbitego z Alchemy. Niestety nie zabili deamonseekera mimo tego, że tylko 6+ ward bez save, przez kolejne 2-3 tury zostali w końcu zgrindowani. W następnej turze zamiast zaszarżować longami na GG i ich dobić, zdecydował się na długą szarżę w skarbonkę na 11 - nie wyszła. W mojej turze było 5 hamków do 4 GG, zaszarżowałem tam skarbonką żeby uciec przed longami. Vargbeast powoli zjadał ambushów, odzyskując woundy dzięki hungerowi. Zabiłem hamków, wybiegłem poza zasięg longów. Na 8 jednak na tył szkieletów wpadli mi pozostali slayerzy z deamonseekerem. Ostatnie tury to już grindowanie bunkra, varbeast nie dochodzący szarży na 7 (wpadał w tył slayerów, zabijał zwyklasów z normalnych ataków i dobijał bohatera z D3+1 stompów ratując bunkier). W ostatniej turze gry bunkier w końcu wybuchł, skończyło się 14-6 dla dwarfów.
Generalnie bardzo spoko się grało, naprawdę wydawała się równa gra, gdyby nie śpiące vargbeasty byłoby jakoś 13-7 dla mnie (szczególnie ten w ostatniej turze...). Slayerzy kontra VC są mega przegięci, nie można nic w taki unit wsadzić (bo hero ma Multiple Wound, Killing Blow i jakoś średnio z 8 ataków z S6 i +1 do hita). Nie ma też za bardzo strzelania do zdejmowania ich... Ogólnie w rozpie zmieniłbym kilka rzeczy : zamiast drugich knightów wsadzić 2x3 vargeisty lub 1x3 vargheisty + barrow wight do GG, zamienić lore na necro na fire lub death (i tak musi brać inwokację jako gienek, a reszta naszego lora to teraz jakieś żarty w porównaniu do metalu, fire czy deatha) - prędzej fire ze względu na to, że czary 3,5,6 z deatha są kompletnie bezużyteczne, a brakuje trochę jakiegokolwiek punktowania z dystansu. Mały necro chyba też dostanie fire, i tak tej inwokacji się z niego nie rzuca, a prędzej się fireball przyda na pierwsze i ostatnie tury. Poza tym trzeba obniżyć trochę szkieli i dodać banner +1ld (szczególnie jak mają wejść vargheisty). No i jakoś dobrze byłoby zmieścić dodatkowego małego necro jako że zmienili delikatnie bloodline... Może zamiast vargheistów jednak Terror wejdzie, ale nie jestem przekonany do tych 6 strzałów do końca...
Pozdrawiam
Grałem wczoraj przez UB ze znajomym Francuzem.
Moja armia: 2x5 blood knightów, 2x varghulf, 2x32 szkielety z tarczami fcg, 2x2 bat swarmy, 2x5 wilków z champem, 33 GG z bannerem +1 do trafienia, vamp nosferatu bsb z tome of arcane lore i forbidden path (lvl 3, inwokacja + 3 spelle z metalu), necromancer lvl 4 path of necromancy, dispell scroll, necromancer lvl 1 path of necromancy
Jego armia: 2x12 slayerów z skirmishem, 2x deamonseeker (+1 atak za każdy model w kontakcie na jednym, ten sam ma podwajanie woundów wbitych do CR, obaj biją z S6 i +1 do hita), 25 longbeardów z tarczami, throwing weaponami i scoutem, 25 hammerersów z vanguardem, 2 bombery, cannon, 2xsmith, bsb, 10 ambushujących longów z tarczami i throwing weaponami
Wystawiłem wszystko na początku, żeby dostać +7 do zaczynania. On ustawił się jakieś 18 cali ode mnie. W pierwszej podsunąłem się do przodu, oba varghulfy schowały się żeby nie dostać od cannona. W jego turze ustawił kreski ze slayerów (2 w szeregu) z hero z przodu. W mojej turze nie doszedłem szarżą na 8 od GG w jedną z nich, w magii ich delikatnie obróciłem, poodginałem oddziały, jeden varghulf wybiegł na 15 calową szarże na cannona, klocek szkieli podbiegł pod slayerów z mocniejszym hero. W jego turze slayer hero wyszedł z oddziału, cannon nie zabił vargbeasta, za to gyrobomber wbił mu 3 rany (bombing run + pistolet). Odgiął drugim żyrkiem GG. W mojej turze szkielety + Blood Knighci zaszarżowali 12 slayerów w kresce 2x6 i zostali tam już do 6 tury (zabili w końcu slayerów, samemu tracąc 3 blood knightów i to tylko dlatego, że w jednej turze postanowił się rozszerzyć żeby mocniej uderzyć w szkielety i stracił 5 modeli - inaczej by przeżyli...). GG zabiły odginającego żyrka, drudzy slayerzy i longi same się odgięły. Varghulf nie doszedł szarży na 7... Drugi stanął przed ambushami, które właśnie wyszły. W jego turze zginął varghulf, który nie doszarżował do cannona, hamki z wypasionym hero slayerów zaszarżowali na GG (którzy mieli na sobie distracting z metalu). W walce hamki kontra GG straciłem 14 (5 zabił slayer), zabiłem slayera, generała-smitha i 5 hamków (10 woundów), przegrałem o jakieś 9 i została mi tylko 1 linia. W mojej 4 turze zaszarżowałem pozostałym vargbeastem w ambushersów (wbili mu 3 woundy ze strzelania +SnS), wrzuciłem GG distracting a hamkom brak bonusów za GW. Bloodki zaszarżowały w drugą kreskę slayerów mając save 1+ podbitego z Alchemy. Niestety nie zabili deamonseekera mimo tego, że tylko 6+ ward bez save, przez kolejne 2-3 tury zostali w końcu zgrindowani. W następnej turze zamiast zaszarżować longami na GG i ich dobić, zdecydował się na długą szarżę w skarbonkę na 11 - nie wyszła. W mojej turze było 5 hamków do 4 GG, zaszarżowałem tam skarbonką żeby uciec przed longami. Vargbeast powoli zjadał ambushów, odzyskując woundy dzięki hungerowi. Zabiłem hamków, wybiegłem poza zasięg longów. Na 8 jednak na tył szkieletów wpadli mi pozostali slayerzy z deamonseekerem. Ostatnie tury to już grindowanie bunkra, varbeast nie dochodzący szarży na 7 (wpadał w tył slayerów, zabijał zwyklasów z normalnych ataków i dobijał bohatera z D3+1 stompów ratując bunkier). W ostatniej turze gry bunkier w końcu wybuchł, skończyło się 14-6 dla dwarfów.
Generalnie bardzo spoko się grało, naprawdę wydawała się równa gra, gdyby nie śpiące vargbeasty byłoby jakoś 13-7 dla mnie (szczególnie ten w ostatniej turze...). Slayerzy kontra VC są mega przegięci, nie można nic w taki unit wsadzić (bo hero ma Multiple Wound, Killing Blow i jakoś średnio z 8 ataków z S6 i +1 do hita). Nie ma też za bardzo strzelania do zdejmowania ich... Ogólnie w rozpie zmieniłbym kilka rzeczy : zamiast drugich knightów wsadzić 2x3 vargeisty lub 1x3 vargheisty + barrow wight do GG, zamienić lore na necro na fire lub death (i tak musi brać inwokację jako gienek, a reszta naszego lora to teraz jakieś żarty w porównaniu do metalu, fire czy deatha) - prędzej fire ze względu na to, że czary 3,5,6 z deatha są kompletnie bezużyteczne, a brakuje trochę jakiegokolwiek punktowania z dystansu. Mały necro chyba też dostanie fire, i tak tej inwokacji się z niego nie rzuca, a prędzej się fireball przyda na pierwsze i ostatnie tury. Poza tym trzeba obniżyć trochę szkieli i dodać banner +1ld (szczególnie jak mają wejść vargheisty). No i jakoś dobrze byłoby zmieścić dodatkowego małego necro jako że zmienili delikatnie bloodline... Może zamiast vargheistów jednak Terror wejdzie, ale nie jestem przekonany do tych 6 strzałów do końca...
Pozdrawiam