
Hearthstone
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Hearthstone
Protip: nie zagrywaj Reno Jacksona jeśli na stole jest Auchenai Soulpriest 

^^Żaba pisze:Protip: nie zagrywaj Reno Jacksona jeśli na stole jest Auchenai Soulpriest
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Na szczescie sa warrory ktore hard to kontruja, to samo druid - inaczej by sie tego zrobilo jak patrona. Choc freeze imho jest jednym z trudniejszych deckow do gry.
Freeze to i tak ma w dupajlo od control warriora mega często
.
Druid no może się dławić jak wjedzie combo a tu heal do 30
.
I to nie ma szans być grane z jednego powodu jak sam mówisz bo to freeze
. Ale pojawiają się już cuda typu highlander warlock/druid

Druid no może się dławić jak wjedzie combo a tu heal do 30

I to nie ma szans być grane z jednego powodu jak sam mówisz bo to freeze

LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
druid jak wsadza combo to Ciebie ma nie byc 

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Zapominasz o magicznej karcie mage - Ice block i kombo nie działa tak jak powinno....
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Kombo wyjmuje blocka, po czym wchodzi reno
Have fun!

Ale wiecie jaki jest tego plus? Każdy nie będzie grał freezem bo to drogi deck oraz mega trudny w prowadzeniu 

LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Andrzej przekazuje - L2P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
bardziej kontrolne decki 
no i widzisz QC musiał przekazać info od Andrzejka bo sam nie może xD

no i widzisz QC musiał przekazać info od Andrzejka bo sam nie może xD
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW

Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
@ jarekK
Jak chcesz iść dalej nie robiąc postępów w skillu, to musisz zaskakiwać rywali swoimi buildami, czyli bez tzw "tweaków" progresu nie będzie.
Kazdy z archetypów, o których piszesz ma swój "statystyczny build" i jesli uda Ci sie od tego statystycznego oddalic, bez utraty płynności działania, itd, to masz szansę robic postępy.
Przykład: gdy grasz mid-paladynem, to dobry rywal spodziewa się Tyriona, i będzie trzymał jakis removal pod niego, ale jesli dobierze więcej removalu, to będzie skłonny zuzyc go na jakiegoś przeciętnego typka. Jesli Ty będziesz miał w talii oprócz Tyriona np. Sylvanę, to masz uczciwe szanse zaskoczyć rywala, który bezmyslnie puścił jakiegos silenca.
W wojowniku niezłym 'tweakiem' jest np. 'Revenge', który niewiele odbiega od 'Whirlwinda', ale daje Ci element zaskoczenia, szczególnie w aggro matchupach. Rywal moze sie nadmiernie wysypac, szczególnie gdy puściłes już 'Brawla', i nagle budz sie z czyms grubym i ciepłym w ustach...
Ewentualnie zacznij szukać zagrań, które robisz automatycznie w konkretnych matchupach, i zmien je, byc moze to poprawi Ci win ratio.
najlepiej zacząć od tzw "mulligan pattern", czyli kart, których zazwyczaj szukasz widząc po drugiej stronie konkretna postać. Zacznij wprowadzac zmiany, i moze przyniosą skutek.
Obserwuj jak agresywnie mulliganują rywale, to często zdradza czym grają. Np jak grasz z magiem i wymienił 3 karty, to najprawdopodobniej 'freeze mage', i powinienes agresywnie mulliganowac pod ten matchup.
W tym momencie chyba lepiej iśc w stronę midrange i kontroli niz w strone aggro.
Jak chcesz iść dalej nie robiąc postępów w skillu, to musisz zaskakiwać rywali swoimi buildami, czyli bez tzw "tweaków" progresu nie będzie.
Kazdy z archetypów, o których piszesz ma swój "statystyczny build" i jesli uda Ci sie od tego statystycznego oddalic, bez utraty płynności działania, itd, to masz szansę robic postępy.
Przykład: gdy grasz mid-paladynem, to dobry rywal spodziewa się Tyriona, i będzie trzymał jakis removal pod niego, ale jesli dobierze więcej removalu, to będzie skłonny zuzyc go na jakiegoś przeciętnego typka. Jesli Ty będziesz miał w talii oprócz Tyriona np. Sylvanę, to masz uczciwe szanse zaskoczyć rywala, który bezmyslnie puścił jakiegos silenca.
W wojowniku niezłym 'tweakiem' jest np. 'Revenge', który niewiele odbiega od 'Whirlwinda', ale daje Ci element zaskoczenia, szczególnie w aggro matchupach. Rywal moze sie nadmiernie wysypac, szczególnie gdy puściłes już 'Brawla', i nagle budz sie z czyms grubym i ciepłym w ustach...
Ewentualnie zacznij szukać zagrań, które robisz automatycznie w konkretnych matchupach, i zmien je, byc moze to poprawi Ci win ratio.
najlepiej zacząć od tzw "mulligan pattern", czyli kart, których zazwyczaj szukasz widząc po drugiej stronie konkretna postać. Zacznij wprowadzac zmiany, i moze przyniosą skutek.
Obserwuj jak agresywnie mulliganują rywale, to często zdradza czym grają. Np jak grasz z magiem i wymienił 3 karty, to najprawdopodobniej 'freeze mage', i powinienes agresywnie mulliganowac pod ten matchup.
W tym momencie chyba lepiej iśc w stronę midrange i kontroli niz w strone aggro.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."


Ja jestem generalnie zwolennikiem wkladania techowych kart jak harrison, kezan, loatheb, mariel, inny sekret niz wszyscy itd. Duzo jest w tym prawdy co unlean un pisze tez.
Podrzuci ktoś jakiś fajny deck na tych podwójnych okrzykach? NP. Na druida albo inną klasę z którą t się dobrze sprawdza.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Matis pisze:Podrzuci ktoś jakiś fajny deck na tych podwójnych okrzykach? NP. Na druida albo inną klasę z którą t się dobrze sprawdza.
Shaman ma sporo okrzykow i teraz tego elementala co daje 2 dmga za karte z okrzykiem, pokmin cos z nim. Poza tym mili rogue tez dobrze dziala (4xkarty z oracla, 16 heala)