Pocisken VC 9th age
Pocisken VC 9th age
2400:
Vampire count 400
Generał, plate armour, lvl1, necromancy, blood drake, crimson rage (dorabianie ataków)
Beast bane halberd (multiple wounds 2 przeciwko monstrusom)
Dragonhelm
Sprout of rebirth (regena 4+)
Strenght potion
Vampire count 395
Lvl2, necromancy, blood drake, avatar of death (rerole hitów i woundów w challengu), plate armour
Kingslayer (+1S i A za każdego wrogiego charactera w styku z oddziałem)
Hardened shield (5+ sv)
Divine icon (holy ataki)
Talisman of supreme shielding (4++)
Necromancer 125
Lvl2, fire
Dispel scroll
50 szkieli 300
Shields, fcg, flame
21 zombi 83
Muzyk, banner
20 zombi 80
Muzyk, banner
5 wilków 50
Champion
5 wilków 50
Champion
5 wilków 50
Champion
Vargbeast 170
Vanguard
Vargbeast 170
Vanguard
3 vargheisty 126
2 nietoperze 40
2 nietoperze 40
4 morghasty 320
2 bronie
Wampiry idą w szkieketach, nekros gdzieś z tyłu.
Zajazd w kit, rozważam zamianę flame na potrójny marsz raz na grę.
Vampire count 400
Generał, plate armour, lvl1, necromancy, blood drake, crimson rage (dorabianie ataków)
Beast bane halberd (multiple wounds 2 przeciwko monstrusom)
Dragonhelm
Sprout of rebirth (regena 4+)
Strenght potion
Vampire count 395
Lvl2, necromancy, blood drake, avatar of death (rerole hitów i woundów w challengu), plate armour
Kingslayer (+1S i A za każdego wrogiego charactera w styku z oddziałem)
Hardened shield (5+ sv)
Divine icon (holy ataki)
Talisman of supreme shielding (4++)
Necromancer 125
Lvl2, fire
Dispel scroll
50 szkieli 300
Shields, fcg, flame
21 zombi 83
Muzyk, banner
20 zombi 80
Muzyk, banner
5 wilków 50
Champion
5 wilków 50
Champion
5 wilków 50
Champion
Vargbeast 170
Vanguard
Vargbeast 170
Vanguard
3 vargheisty 126
2 nietoperze 40
2 nietoperze 40
4 morghasty 320
2 bronie
Wampiry idą w szkieketach, nekros gdzieś z tyłu.
Zajazd w kit, rozważam zamianę flame na potrójny marsz raz na grę.
Gwardii nie mam modeli, magia no dupy nie urywa, generał raczej nie czaruje tylko daje +1, nekromancja generalnie szału nie robi, chciałbym wcisnąć dużego nekrosa ale musiałbym z challengowego wampira zrezygnować a wtedy każdy champion będzie mi tego kozaczka blokował
Kingslayer (+1S i A za każdego wrogiego charactera w styku z oddziałem)
Hardened shield (5+ sv)
Jako że nie ma już herowalli to bym się nie spodziewał 2-3 herosów w styku nawet... Ja bym osobiście polecał Bluffer's Helm i zwykłe GW - masz 1 AS mniej, ale muszą przerzucać udane woundy no a stare dobre GW daje radę.
Nie wiem czy magia taka słaba, to jest efektywny poziom castera 4 (ja osobiście grywam teraz na lvl 2 nosferatu z dodatkowym spellem - czyli 4 spelle w sumie + 2x mały necro lvl 1 - nosferatu ma czary z beasta + inwokację i to najzupełniej mi wystarcza w fazie magii). Ale fakt, że Lore of Necromancy to teraz trochę gówno...
Zamiast Morghastów nie wolisz brać blood knightów? Naprawdę robią ładną kontrolę, a mając Blood Draków możesz mieć na nich solidnego upgrade. Morghasty z Fly 6 nie są zbyt efektywne...
Hardened shield (5+ sv)
Jako że nie ma już herowalli to bym się nie spodziewał 2-3 herosów w styku nawet... Ja bym osobiście polecał Bluffer's Helm i zwykłe GW - masz 1 AS mniej, ale muszą przerzucać udane woundy no a stare dobre GW daje radę.
Nie wiem czy magia taka słaba, to jest efektywny poziom castera 4 (ja osobiście grywam teraz na lvl 2 nosferatu z dodatkowym spellem - czyli 4 spelle w sumie + 2x mały necro lvl 1 - nosferatu ma czary z beasta + inwokację i to najzupełniej mi wystarcza w fazie magii). Ale fakt, że Lore of Necromancy to teraz trochę gówno...
Zamiast Morghastów nie wolisz brać blood knightów? Naprawdę robią ładną kontrolę, a mając Blood Draków możesz mieć na nich solidnego upgrade. Morghasty z Fly 6 nie są zbyt efektywne...
Pisałem o bsb z blood drake.
Co do blood knightów - widziałem na ostatnim turze piatkę imperialnych rycków mrocznie pomalowanych, IMO ciekawy pomysł na bloodków jak się nie chce wydawać fortuny.
Jest jednak spora różnica mieć dwa czary do rzucania a cztery. Jak będziesz miał 10 kostek na wiatrach magii to rzucisz oba czary z 5?
Co do blood knightów - widziałem na ostatnim turze piatkę imperialnych rycków mrocznie pomalowanych, IMO ciekawy pomysł na bloodków jak się nie chce wydawać fortuny.
Jest jednak spora różnica mieć dwa czary do rzucania a cztery. Jak będziesz miał 10 kostek na wiatrach magii to rzucisz oba czary z 5?
Aaaa wampir bsb, niegłupie, wtedy ewentualnych punktów mogę poszukać jeszcze na małym necro. Teraz nie rzucam dwóch czarów tylko dwoma drugimi levelami z +1, czy akurat będę miał co rzucać to inna kwestia
Z takimi zmianami kadra wygląda następująco:
Vampire count 400
General, plate armour, lvl1, necromancy, blood drake, crimson rage
Beast bane halberd
Dragonhelm
Sprout of rebirth
Strenght potion
Necronancer lord 240
Lvl3,
Dispel scroll
The accursed book
Vampire baron 180
Blood drake, plate armour, bsb
Hardened shield
Dusk stone
Icon of relentless company
Necromancer 125
Lvl2
Tylko nie wiem jakie lory na nekrosach. Duży death mały fire? Mało wskrzeszenia, może duży death mały nejromancja?
Z takimi zmianami kadra wygląda następująco:
Vampire count 400
General, plate armour, lvl1, necromancy, blood drake, crimson rage
Beast bane halberd
Dragonhelm
Sprout of rebirth
Strenght potion
Necronancer lord 240
Lvl3,
Dispel scroll
The accursed book
Vampire baron 180
Blood drake, plate armour, bsb
Hardened shield
Dusk stone
Icon of relentless company
Necromancer 125
Lvl2
Tylko nie wiem jakie lory na nekrosach. Duży death mały fire? Mało wskrzeszenia, może duży death mały nejromancja?
VAMPIRE COUNT: Lamia (-1 atak, +2bs, throwing weapon, lighting reflex), commandment (daje 5ws oddziałowi), 2lvl shadow (wskrzeszanie i pewnie miasma najczęściej), halabarda, armour of destiny, tulius teeth (distracring na wampirze i oddziale)
BARROW KING: Bsb, dwurak, mithril mail (2+ sv), sztandar flame
NECROMANCER: 2lvl necromancy, dispel scroll
54 SZKIELETY: speary, fcg
25 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
3x 5 DIRE WOLVES: czempion
2x 2 GREAT BATS
VARKOLAK
VARKOLAK
28 BARROW GUARD: fcg, dwuraki, banner of barrow kings (oddział i bsb mają +1 do hita)
4 MORGHASTY: 2 bronie
BARROW KING: Bsb, dwurak, mithril mail (2+ sv), sztandar flame
NECROMANCER: 2lvl necromancy, dispel scroll
54 SZKIELETY: speary, fcg
25 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
3x 5 DIRE WOLVES: czempion
2x 2 GREAT BATS
VARKOLAK
VARKOLAK
28 BARROW GUARD: fcg, dwuraki, banner of barrow kings (oddział i bsb mają +1 do hita)
4 MORGHASTY: 2 bronie
W combacie co prawda są trafiani na 5+, ale na dystans to tylko 28 woundów T4 i as5+, bez mr ani tarcz.
Z byle czego spadają, jak dochodzą do combatu to jest już ich mało, uderzają jako drudzy to mogą w ogóle nie oddać.
Poza tym słabo się wskrzeszają(d3+3) a przy Twojej magii przeciwnik na pewno będzie zbijał wskrzeszanie bo reszta mu niewiele robi.
Z byle czego spadają, jak dochodzą do combatu to jest już ich mało, uderzają jako drudzy to mogą w ogóle nie oddać.
Poza tym słabo się wskrzeszają(d3+3) a przy Twojej magii przeciwnik na pewno będzie zbijał wskrzeszanie bo reszta mu niewiele robi.
pancerz na barrow kingu (możesz zaminić na enchanted shielda), 2 razy baty, przemebluj troche cory, żebyś miał 4xpsy i jeszce można 2 level z małego necrosa ściągnąć jak będzie potrzeba. Ewantualnie tulis teeth, chociaż to akurat może być ważne.