Takie pytanko. jeżeli bohater otrzyma ( wybierze) nową umiejętność pt. ,,strongman" to czy może posiadać dwa miecze dwuręczne po jednym w dłoni? ewentualnie 
jakby ktoś wyjaśnił. W polski tłumaczeniu napisane jest :
,,... może on używać broni dwuręcznej  bez kary uderzenia zawsze na końcu. traktuj go jakby walczył bronią jednoręczną".
            
			
									
									
						Umiejętność strongman -wątpliwopści
- quidamcorvus
 - Niszczyciel Światów
 - Posty: 4486
 - Lokalizacja: Żory/Katowice
 - Kontakt:
 
Nie może walczyć dwoma broniami dwuręcznymi. Umiejętność pozwala zignorować zasadę 'uderza jako ostatni' przypisana do broni wielkiej. Oznacza to, że model strongmana uzbrojony w broń wielką wykonuje ataki w kolejności wynikającej z Inicjatywy, tak jak w przypadku zwykłej broni ręcznej.
            
			
									
									
						