[Warszawa], 13.12.2015, Make Way! vol.9 9th Age 2400

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Mist_Walker
Plankton
Posty: 1

Re: [Warszawa], 13.12.2015, Make Way! vol.9 9th Age 2400

Post autor: Mist_Walker »

Bardzo proszę, jedno miejsce właśnie zwolniłem.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Aktualizacja listy zgłoszeń.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Talladil
Falubaz
Posty: 1490
Lokalizacja: Czarne Wrony - Białystok/Warszawa

Post autor: Talladil »

Szczepan, jezeli istnieje taka mozliwosc to nie zwracaj mi kaski, bedzie na kolejnego make waya ;)
Obrazek

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15

Awatar użytkownika
Szary
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szary »

Dzięki Panowie za fajny turniej, a w szczególności moim przeciwnikom za ciekawe potyczki. I oczywiście gratulacje dla JH za przejęcie całego podium ;)
I parę fotek z dzisiaj dla zainteresowanych:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Do zobaczenia na następnym MW.

Awatar użytkownika
Shenq
Chuck Norris
Posty: 660

Post autor: Shenq »

fajny turniej, dzięki przeciwnikom za grę i do zobaczenie na kolejnej edycji

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Dziękuję wszystkim za przybycie, i za kolejny udany turniej! :)

Wyniki:

1. Michał Kołakowski BOC/BH 2500 25
2. Marcin Lipinski DOC/DL 2715 24
3. Paweł Gąsiewski VC 1236 20
4. Konrad Kuźmiński WE/SE 2930 19
5. Szczepan Kalisiak DF/DH -40 19
6. Wojciech Staniszewski HE 774 18
7. Bogumił Kułakowski WOC/WDG 1274 17
8. Bartłomiej Szenk SE 676 17
9. Przemysław Jacko SK/VS 155 17
10. Ryszard Raczyński HE 1005 13
11. Bartłomiej Kołcun WOC/WDG -1913 13
12. Marcin Dądela WOC/WDG -944 12
13. Grzegorz Madrjas BRE/KoE -1181 12
14. Maciej Klaudel DE 324 11
15. Edgar Czop VC -1681 10
16. Wojciech Okrzeja BOC/BH -1260 9
17. Jan Mejor DE -3588 6
18. Andrzej Kubacki SK/VS -2815 5
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

macie podobne wrażenie, że 40% punktów do zdobycia za secondary objectives to jednak lekka przesada?
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9576
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

2 z 8 to 25%, a chyba tak to było liczone.
Wg mnie to super sprawa. W końcu te scenariusze mają znaczenie.
Są proste i fajne,a przy okazji tępią buildy na fastach i inne tego typu wynaturzenia.

Dzięki Szczepan za super turniej, a przeciwnikom za krwawe bitwy. Do następnego!

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

+2 dla ciebie i -2 dla przeciwnika to razem 4. wygrywasz z punktów maxa tj 8:2 i naraz robi sie z tego 6:4 czyli prawie remis. no i też promuje to pewne armie: takie bestie na przykład właśnie, które mogą wyambushować sobie na token jednym oddziałem i tam stać. imo +1/-1 byłoby w sam raz.
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Ta zmiana systemu punktacji była wlasnie podyktowana tym, ze cele scenariuszy były zbyt mało istotne.
Jeśli ktoś robi rozpiskę nie mając na uwadze scenariuszy, to potem nie powinien marudzić, ze inne armie są premiowane. Teraz kazda armia ma mozliwosc zdobywania celów, i nie widzę problemu. Jesli ktoś widzi szanse punktowania bez ruszania się z miejsca, to jego sprawa.
Tokeny są umieszczane przez obu graczy przd deploymentem, wiec w czym problem, ze jeden gracz ma ambush? Po pierwsze płaci za to, po drugie ten ambush jest jednym z atutów jego armii, podczas gdy rywal moze miec inne asy w rękawie, po trzecie na etapie deploymentu i kolejnych faz gry, obaj gracza mają wpływ na to co dzieje sie wokół znaczników. Jesli jeden gracz ma w tym aspekcie przewagę, to plus dla niego.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Wyniki do ligi wysłane.

I jeszcze podium :)

Obrazek
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Co do scenariuszy - są na jedno kopyto - zawsze musisz mieć unit z bannerem w jakimś miejscu na stole.
WE z czymś takim zawsze miały i będą miały problem - bo bannery mogą mieć na lukach (a te z natury są defensywne) i na eternalach - które moim zdaniem nie pasują do armii, ja się liczę z tym ze będę musiał odrabiać te scenariusze w polu. ..
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

To chyba nie powinno stanowić probnlemu, bo power level WE po ostatnim drafcie z pewnoscia nie spadł :)
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Strzelanie które się pojawiło z tym draftem na sucho wygląda na najlepsze co WE miały do tej pory .
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Strzelanie wygląda na bardzo mocne, nowy volley fire i S4 na bliskim, po ostatnim updejcie daja radę.
Nie wiem jak tam w innych armiach, które miały opcje strzeleckie, ale krasnale na dystans nie mają żadnego startu do WE, a dojście gdziekolwiek jest bardzo trudne, nawet z vanguardami, potrójnym marszem itd.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Tylko sprostuje - volley fire nie działa przy każdych strzalkach, krasie zawsze miały problem z dojściem do WE a i wymiana strzelecka był na korzyść dlugouchych...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1721
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Laik pisze:Strzelanie które się pojawiło z tym draftem na sucho wygląda na najlepsze co WE miały do tej pory .
W sensie, że jest JESZCZE LEPSZE?! To ile lanc teraz na kolejkę zdejmujesz??
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Glonojad pisze:
Laik pisze:Strzelanie które się pojawiło z tym draftem na sucho wygląda na najlepsze co WE miały do tej pory .
W sensie, że jest JESZCZE LEPSZE?! To ile lanc teraz na kolejkę zdejmujesz??
Ok, kiedy graliśmy w Krakowie to było lepsze ale to była krótka aberracja (80 poisonowych strzałek, AP, volley fire co turę było nieco niezbalansowane :wink: ).

To co jest teraz jest całkiem zbalansowane a jednocześnie pozwala na dobrą strzelecką grę leśniakami.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Szary
Chuck Norris
Posty: 476
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Szary »

Moim zdaniem te secondary objective robią dobrą, ale też zbalansowaną różnicę. Naturalnie niektóre armie będą miały problem przy już na poziomie budowania rozpiski (wspomniane WE). Ale te same WE mogą wjechać 18" Wilde`mi w ostatniej turze na znacznik, tak jak Beastmeni mogą poszaleć z ambushem. Ale póki jest coś za coś w kompozycji armii to ma to sens.

A jeśli już coś zmieniać w układzie dużych punktów to proponuję hobbystykę. Dla czołówki to bez większej różnicy, bo tam armie i tak są zadbane. Ale już dla całej reszty robi to różnicę. Kiedyś na masterach było 100-120 pkt z bitew i ponad 20-30 z hobbystyki. Przy obecnym modelu do 30 pkt na lokalu te 6-8 pkt mogłoby zrobić różnicę w finalnym zestawieniu.

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Wildzi nie mogą scorować, chyba ze jest opcja wystawienia ich nie jako fast cavalry.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

ODPOWIEDZ