Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Jak uzbrajacie zabójcę demonów ?
S5 na opancerzonych kolesi SV+1 to trochę mało. Dawać bonus do siły ?
+4 Ini +1S za 60 punktów i Raging. 240 punktów taki koleś kosztuje.
S5 na opancerzonych kolesi SV+1 to trochę mało. Dawać bonus do siły ?
+4 Ini +1S za 60 punktów i Raging. 240 punktów taki koleś kosztuje.
Przynajmniej jedną RoHaste. +1 to hit. Albo jeszcze jedna RoHaste, albo jeszcze jeden atak, albo jeszcze do hit. Przy 9 atakach jest duża szansa na 6, czyli i tak armor przebijesz. Z dwoma RoHaste bijesz równo z impactem. Jak do challenge przeciwnik da kogoś z tyłu, to jeszcze jeden atak z raging.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Na Make Way! #9 grałem czymś takim:
1 Lord @ 310
general; shieldbearers; shield; 2xRune of Might; Rune of Destruction; 3x Rune of Warding
1 Thane @ 193
battle standard; shield; Rune of Iron; Rune of Dragon's Breath; Runic Banner of Dismay
1 Runic Master @ 263
shield; Rune of Denial; Rune of Dragon's Breath; Rune of Iron; Rune of Aegis; Rune of Harnessing
Magic: Rune of Gleaming; Rune of Resilience; Rune of Resolve
1 Runic Smith @ 157
shield; Rune of Devouring; Rune of Iron; 2x Rune of Aegis
Magic: Rune of Gleaming; Rune of Resilience; Rune of Resolve
40 Clan Warriors @ 415
standard; champion; musician; great weapons; Runic Banner of Boldness
27 Clan Warriors @ 300
standard; champion; musician; shields; Vanguard
1 Volley Cannon @ 155
Rune Crafted; flaming shot
1 Volley Cannon @ 150
Rune Crafted
1 Steamcopter @ 80
1 Steamcopter @ 80
1 Engineer @ 65
1 Engineer @ 65
5 Rangers @ 70
throwing weapons
8 Seekers @ 96
skirmish; vanguard
Total: 2399
Założenie dośc proste, 2 klocki z vanguardem, dające opcję pójścia full off lub skampienia, organki na wypasie jako jedyna opcja strzelecka (jesli nie liczyc żyrokopterów), bound spelle zwiekszające zywotność i poniekąd buffujące combat w razie potrzeby. Oba kloce z MR3, +5 do dispela, scroll, zjadaczka i +1/-1 do chanelli daje solidną antymagię.
2 zionięcia i runa odejmująca d6 od zasięgu szarzy jako sztuczki taktyczne, do tego slayerzy, którzy w tej ilosci maja sznsę utrzymać coś duzego 2 fazy CC, dając mi szansę ustawienia jakiejs bocznej szarzy itd.
Na turnieju miałem maraton elficki.
Najpierw WE, i tutaj musze powiedziec, ze na obecnym drafcie jest to matchup, w którym nie mam pomysłu na granie czegoś wiecej jak minor loss.
Masa skautów, Moonstone, fasty, orły, i w zasadzie nie ma dokąd iść, nawet z vanguardem i marszem 9".
W strzelaniu elfy maja przewagę miażdżacą. Oddałem 3:7 żeby oszczędzic sobie sromoty, i porobić troche zdjęć i cos zjeść.
Nastepnie DE.
Rywal wystawił się całą armia od razu, wiec poszedłem flanką z vanguardem zabezpieczonym dzieki rangerom, i tym samym wyłączyłem z walki kloc egzekutorów z babą, bo musieliby robic szeroki łuk wokół reszty armii, wchodząc w zasięg organ.
Zabiłem maly klocek kusz, duzy klocek kusz plus jakies śmieci, a jak egzekutorzy chcieli szarzowac na hordę z dwurakami, to dałem flee i nie było opcji, zeby z bannerem -D6 cokolwiek dobieglo.
Straciłem wszystkie śmieci przez fatalne strzelanie organów, i tyko dzieki zrobieniu 'breakthrough' wyszło 8:2
Na koniec HE.
Tym razem 'hold the ground', i ponownie dominacja rywala w dystansie dzieki 3 bt i 2 klocom łuczników.
Kloc swordmasterów wymagał zmiekczenia, ale nie mogłem wystawić maszyn w 30" od nich, bo zbyt szybko siedziałby na mnie, wiec postanowiłem ustawic organy po przeciwnej stronie od trzonu sił elfickich, zniechęcając ich do wchodzenia na srodek pola. Plan miałem taki, ze skoro rywal znów wystawił się cały od razu, to mam ostatnia turę, i mogę skontrolowac to, co będzie działo się wokół znacznika. Plan sie powiódł, wabiłem jego strzelanie podstawianymi w zasięg bolców zyrkami i klockami piechoty, zjadłem Soulblighta i dispellowałem co turę 1-2 pociski. 2 klocki łuczników i 3 bolce niemal zćwiartkowały mi kloc z tarczami, straciłem oba żyrki, ale w ostatniej turze, mimo odgięcia moich jednostek dwoma ognistymi feniksami, wpadłem na środek stołu, i odnotowalismy moja przewagę w sztadarach 2:1, a do tego po drodze zabiłem jednego feniksa, a drugi, dosiadany przez generała, złamał się, co dało 5:5 podwyższone do 7:3 dzieki celowi scenariusza.
Niby całkiem mobilne te krasnale, ale za to jakoś strasznie bidnie na dystans, az sie zastanawiam, czy jest sens wystawiac park maszynowy, czy moze lepiej zainwestowac tych 500pkt w kloc slayerów, których mozna rzucić do walki z czymkolwiek...
Póki co wygląda to tak, ze wszystkie elfy maja przewage w dystansie, i trzeba sie do nich fatygować, Efekt jest taki, ze cała inwestycja w strzelanie zupełnie sie nie spłaca, i na dodatek ma nieduzy wpływ na taktykę i decyzje oponenta.
1 Lord @ 310
general; shieldbearers; shield; 2xRune of Might; Rune of Destruction; 3x Rune of Warding
1 Thane @ 193
battle standard; shield; Rune of Iron; Rune of Dragon's Breath; Runic Banner of Dismay
1 Runic Master @ 263
shield; Rune of Denial; Rune of Dragon's Breath; Rune of Iron; Rune of Aegis; Rune of Harnessing
Magic: Rune of Gleaming; Rune of Resilience; Rune of Resolve
1 Runic Smith @ 157
shield; Rune of Devouring; Rune of Iron; 2x Rune of Aegis
Magic: Rune of Gleaming; Rune of Resilience; Rune of Resolve
40 Clan Warriors @ 415
standard; champion; musician; great weapons; Runic Banner of Boldness
27 Clan Warriors @ 300
standard; champion; musician; shields; Vanguard
1 Volley Cannon @ 155
Rune Crafted; flaming shot
1 Volley Cannon @ 150
Rune Crafted
1 Steamcopter @ 80
1 Steamcopter @ 80
1 Engineer @ 65
1 Engineer @ 65
5 Rangers @ 70
throwing weapons
8 Seekers @ 96
skirmish; vanguard
Total: 2399
Założenie dośc proste, 2 klocki z vanguardem, dające opcję pójścia full off lub skampienia, organki na wypasie jako jedyna opcja strzelecka (jesli nie liczyc żyrokopterów), bound spelle zwiekszające zywotność i poniekąd buffujące combat w razie potrzeby. Oba kloce z MR3, +5 do dispela, scroll, zjadaczka i +1/-1 do chanelli daje solidną antymagię.
2 zionięcia i runa odejmująca d6 od zasięgu szarzy jako sztuczki taktyczne, do tego slayerzy, którzy w tej ilosci maja sznsę utrzymać coś duzego 2 fazy CC, dając mi szansę ustawienia jakiejs bocznej szarzy itd.
Na turnieju miałem maraton elficki.
Najpierw WE, i tutaj musze powiedziec, ze na obecnym drafcie jest to matchup, w którym nie mam pomysłu na granie czegoś wiecej jak minor loss.
Masa skautów, Moonstone, fasty, orły, i w zasadzie nie ma dokąd iść, nawet z vanguardem i marszem 9".
W strzelaniu elfy maja przewagę miażdżacą. Oddałem 3:7 żeby oszczędzic sobie sromoty, i porobić troche zdjęć i cos zjeść.
Nastepnie DE.
Rywal wystawił się całą armia od razu, wiec poszedłem flanką z vanguardem zabezpieczonym dzieki rangerom, i tym samym wyłączyłem z walki kloc egzekutorów z babą, bo musieliby robic szeroki łuk wokół reszty armii, wchodząc w zasięg organ.
Zabiłem maly klocek kusz, duzy klocek kusz plus jakies śmieci, a jak egzekutorzy chcieli szarzowac na hordę z dwurakami, to dałem flee i nie było opcji, zeby z bannerem -D6 cokolwiek dobieglo.
Straciłem wszystkie śmieci przez fatalne strzelanie organów, i tyko dzieki zrobieniu 'breakthrough' wyszło 8:2
Na koniec HE.
Tym razem 'hold the ground', i ponownie dominacja rywala w dystansie dzieki 3 bt i 2 klocom łuczników.
Kloc swordmasterów wymagał zmiekczenia, ale nie mogłem wystawić maszyn w 30" od nich, bo zbyt szybko siedziałby na mnie, wiec postanowiłem ustawic organy po przeciwnej stronie od trzonu sił elfickich, zniechęcając ich do wchodzenia na srodek pola. Plan miałem taki, ze skoro rywal znów wystawił się cały od razu, to mam ostatnia turę, i mogę skontrolowac to, co będzie działo się wokół znacznika. Plan sie powiódł, wabiłem jego strzelanie podstawianymi w zasięg bolców zyrkami i klockami piechoty, zjadłem Soulblighta i dispellowałem co turę 1-2 pociski. 2 klocki łuczników i 3 bolce niemal zćwiartkowały mi kloc z tarczami, straciłem oba żyrki, ale w ostatniej turze, mimo odgięcia moich jednostek dwoma ognistymi feniksami, wpadłem na środek stołu, i odnotowalismy moja przewagę w sztadarach 2:1, a do tego po drodze zabiłem jednego feniksa, a drugi, dosiadany przez generała, złamał się, co dało 5:5 podwyższone do 7:3 dzieki celowi scenariusza.
Niby całkiem mobilne te krasnale, ale za to jakoś strasznie bidnie na dystans, az sie zastanawiam, czy jest sens wystawiac park maszynowy, czy moze lepiej zainwestowac tych 500pkt w kloc slayerów, których mozna rzucić do walki z czymkolwiek...
Póki co wygląda to tak, ze wszystkie elfy maja przewage w dystansie, i trzeba sie do nich fatygować, Efekt jest taki, ze cała inwestycja w strzelanie zupełnie sie nie spłaca, i na dodatek ma nieduzy wpływ na taktykę i decyzje oponenta.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
W sobotę drużynówka 3x2015 w Bielsku.
Coś takiego planuję. Komentarze mile widziane , po turnieju podzielę się wrażeniami
DF 2015 Pts - Dwarven Holds Army
1 Lord: Daemon Seeker @ 250.0 Pts
Grim Resolve
Runic Weapon [80.0]
Rune of Destruction
Rune of Precision
Rune of Quickening
1 Lord: Master Engineer @ 238.0 Pts
General; Wyrm-Slayer Rocket; Plate Armour; Shield
Runic Talisman [45.0]
Rune of Shielding (x3)
Runic Armour [50.0]
Rune of Iron (x2)
Rune of Mountains
1 Hero: Runic Smith @ 137.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Gleaming [5.0]
Bound Spell: Rune of Reckoning [5.0]
Bound Spell: Rune of Resilience [5.0]
Runic Arcane Items [35.0]
Rune of Denial
Runic Armour [20.0]
Rune of Iron (x2)
24 Clan Marksmen - Crossbowmen @ 380.0 Pts
Crossbowmen; Crossbow; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician,1 Champion @ [10.0] Pts
13 Clan Warriors @ 160.0 Pts
Throwing Weapons; Heavy Armour; Shield; Musician , 1 Champion @ [10.0] Pts
29 Seekers @ 330.0 Pts
Standard; Musician, 1 Champion @ [10.0] Pts
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Forge Repeater
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Forge Repeater
1 Anvil of Power @ 150.0 Pts
#Bound Spell: Rune of Storms [0.0]
#Bound Spell: Rune of Shattering [0.0]
#Bound Spell: Rune of Gleaming [0.0]
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
Models in Army:
Total Army Cost: 2015.0
Coś takiego planuję. Komentarze mile widziane , po turnieju podzielę się wrażeniami
DF 2015 Pts - Dwarven Holds Army
1 Lord: Daemon Seeker @ 250.0 Pts
Grim Resolve
Runic Weapon [80.0]
Rune of Destruction
Rune of Precision
Rune of Quickening
1 Lord: Master Engineer @ 238.0 Pts
General; Wyrm-Slayer Rocket; Plate Armour; Shield
Runic Talisman [45.0]
Rune of Shielding (x3)
Runic Armour [50.0]
Rune of Iron (x2)
Rune of Mountains
1 Hero: Runic Smith @ 137.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Gleaming [5.0]
Bound Spell: Rune of Reckoning [5.0]
Bound Spell: Rune of Resilience [5.0]
Runic Arcane Items [35.0]
Rune of Denial
Runic Armour [20.0]
Rune of Iron (x2)
24 Clan Marksmen - Crossbowmen @ 380.0 Pts
Crossbowmen; Crossbow; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician,1 Champion @ [10.0] Pts
13 Clan Warriors @ 160.0 Pts
Throwing Weapons; Heavy Armour; Shield; Musician , 1 Champion @ [10.0] Pts
29 Seekers @ 330.0 Pts
Standard; Musician, 1 Champion @ [10.0] Pts
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Forge Repeater
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Forge Repeater
1 Anvil of Power @ 150.0 Pts
#Bound Spell: Rune of Storms [0.0]
#Bound Spell: Rune of Shattering [0.0]
#Bound Spell: Rune of Gleaming [0.0]
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
Models in Army:
Total Army Cost: 2015.0
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Masz juz jakies doświadczenia z seekerami?
Katapulty wydaja sie być teraz spoko, chociaż dla mnie organy sa pierwszym wyborem.
Katapulty wydaja sie być teraz spoko, chociaż dla mnie organy sa pierwszym wyborem.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Zabójców jeszcze nie grałem, ale kupiłem oddział i chcę potestować.
Za to na turnieju ostatnim w Bielsku jeden kolega z Krakowa miał dwa klocki Zabójców i fajnie mu szło.
Na katapultach już grałem, zawsze coś ubiły. Niestety runa +1S podrożała, dlatego wersja dla ubogich tym razem.
Za to na turnieju ostatnim w Bielsku jeden kolega z Krakowa miał dwa klocki Zabójców i fajnie mu szło.
Na katapultach już grałem, zawsze coś ubiły. Niestety runa +1S podrożała, dlatego wersja dla ubogich tym razem.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Jestem ciekaw jak sie Daemon Seeker sprawdzi, to dośc drogi glass cannon, a z wyborem combatów to łatwo miec nie będzie.
Powodzenia!
Powodzenia!
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Co myślicie o tym ??
1 Lord: Daemon Seeker @ 280.0 Pts
Grim Resolve; Monster Seeker
Runic Weapon [80.0]
Rune of Might
Rune of Penetrating
Rune of Quickening
1 Hero: Dragon Seeker @ 155.0 Pts
Fear; Grim Resolve
Runic Weapon [60.0]
Rune of Penetrating
Rune of Quickening
1 Hero: Runic Smith @ 112.0 Pts
General; Plate Armour; Shield
Runic Arcane Items [35.0]
Rune of Denial
Runic Armour [10.0]
Rune of Iron
38 Clan Warriors @ 406.0 Pts
Spear; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Banner of Discipline [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
15 Seeker Skirmishers @ 225.0 Pts
Standard; Musician; Vanguard
Banner of Speed [25.0]
1 Anvil of Power @ 150.0 Pts
#Bound Spell: Rune of Storms [0.0]
#Bound Spell: Rune of Shattering [0.0]
#Bound Spell: Rune of Resilience [0.0]
4 Crew @ [0.0] Pts
1 Ballista @ 65.0 Pts
Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Steam Bomber @ 100.0 Pts
1 Driver @ [0.0] Pts
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 69
Total Army Cost: 1598.0
1 Lord: Daemon Seeker @ 280.0 Pts
Grim Resolve; Monster Seeker
Runic Weapon [80.0]
Rune of Might
Rune of Penetrating
Rune of Quickening
1 Hero: Dragon Seeker @ 155.0 Pts
Fear; Grim Resolve
Runic Weapon [60.0]
Rune of Penetrating
Rune of Quickening
1 Hero: Runic Smith @ 112.0 Pts
General; Plate Armour; Shield
Runic Arcane Items [35.0]
Rune of Denial
Runic Armour [10.0]
Rune of Iron
38 Clan Warriors @ 406.0 Pts
Spear; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Banner of Discipline [25.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
15 Seeker Skirmishers @ 225.0 Pts
Standard; Musician; Vanguard
Banner of Speed [25.0]
1 Anvil of Power @ 150.0 Pts
#Bound Spell: Rune of Storms [0.0]
#Bound Spell: Rune of Shattering [0.0]
#Bound Spell: Rune of Resilience [0.0]
4 Crew @ [0.0] Pts
1 Ballista @ 65.0 Pts
Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Steam Bomber @ 100.0 Pts
1 Driver @ [0.0] Pts
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
Models in Army: 69
Total Army Cost: 1598.0
Ostatnio zmieniony 16 gru 2015, o 22:00 przez Witek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Bomber kosztuje 125. Grałem ostatnio czymś podobnym, tylko z dwoma vengeance seekerami (teraz są u mnie w każdej rozpisce). Daj znać ile czarów przepchniesz bez rune of mastery (widzę, że na kowalu nie masz żadnych bound'ów tylko rzucasz z samego kowadła).
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
- Weatherwax
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 120
Przy większych punktach - tak od 2.400 - mam dwóch kowali i kowadło, rzucam podpuchy na 1 kości, czasem ktoś się nabierze, rzuci ze trzy razy i traci plusy do dispela Na mniejsze pkt - jaki u kolegi wyżej, kowadełko wydaje się być zbyteczne, ale jak przeciwnik weźmie np. tylko icon of prosaic days zamiast maga (a grałem vs takim rozpiskom) to coś wejdzie.Anadim pisze:Nic się nie przepchnie. Przy każdej runce podwójnie (kowadło i dwa runesmith) było ciężko coś ważnego przepchać.
Światło wierzy, że przemieszcza się szybciej od wszystkiego, ale się myli. Nieważne, jak szybko pędzi, zawsze odkrywa, że ciemność dotarła na miejsce wcześniej i już na nie czeka.
W tej rozpisce są 3 runki więc nie będzie czym podpuszczać.
Jak napisałem, nic ważnego nie przeleci zbyt łatwo.
Może warto pomyśleć nad wymiana lorda slayera na drugiego dragonseeker. A generała zrobić lordem. Bardziej wytrzymały i sięgał by runkami dalej. I dispell na +5
Jak napisałem, nic ważnego nie przeleci zbyt łatwo.
Może warto pomyśleć nad wymiana lorda slayera na drugiego dragonseeker. A generała zrobić lordem. Bardziej wytrzymały i sięgał by runkami dalej. I dispell na +5
Obiecana relacja z turnieju pod rozpą
Demon Tzencha, 2x5 rycerzy, 10 skirmiszujących kolesi 2A +D3, 2x5 psów, 50 marauderów z korbaczami i herosem.
2x Spawn w ambushu
Przeciwnik bał się katapult i kitrał demona za górkami. Rozwaliłem wszystko oprócz 1x rycerzy i dużego demona.
Kusznicy fajnie strzelali z bonusem +1hit od inżyniera. Straciłem tylko żyrokopter. wygrałem 8:2
2. vs DF
bez maszyn, 2x klocek zabójców, 1x klocek długobrodych, 5x scouts, 5x kusze, runsmith, lord na tronie.
Wszystko z vanguardem.
Strzelam z katapult w tron,, odginam żyrosami, trafiam tylko raz i rzucam na zranienie 1, reszta strzałów pudła.
W 3 turze już się bijemy. Mój klocek zabójców z lordem kontra jego klocek zabójców z lordem. Przeżyło mi 8 zabójców.
Nasi lordowie okładali się przez 2 tury, jego wygrał ale dobili go moi zabójcy.
Przetrwał mi lord inżynier, kowal i resztki zabójców. Zabiłem 1 klocek zabójców z lordem, scoutów, kusze.
Przegrana 7:3 ale przeciwnik zajął cel strategiczny i w sumie porażka 9:1.
Źle wystawiłem cel strategiczny, zajmuje się je oddziałem ze sztandarem , powinienem go postawić po drugiej stronie pola bitwy.
3. vs Wampiry
4lv nekromanta magia wampirów, 4lv mag fire, 4x hordy zombie, 2x wargulf, 10x rycerze, horda gwardii z GW i multiple wound
Strzelam z katapult w rycerzy w końcu dochodzi do walki 5 i do końca gry niszczy mi kusze, mały oddział wojowników, kowadło.
Ja zabijam wargulfy, 3x hordy zombie, nie udało mi się przebić do klocka z magami. Zabójcy z lordem mielą trupy aż miło.
Redukuję gwardię do 4 wojowników z początkowych 30-40.
Pechowo w ostatniej turze 4 gwardzistów wpada mi w lorda inżyniera z 6T, +1SV , +4WS i go zabija 4 atakami, ehh....
Podsumowując.
Grało się fajnie, zabójcy to mega solidny oddział z lordem zabójcą demonów kroją nawet kawalerię chaosu.
Kusze z inżynierem dają sporo funu ale chyba nie będę ich wystawiał 25.
Inżynier z karabinem 2d3 S5 18" robi naprawdę niezłą robotę, pechowo zginął jak szmata w 1 walce do której doszedł.
Katapulty dają radę, wiadomo że nie są tak dobre jak kiedyś ale całkiem z maszyn raczej nie zrezygnuję.
Kowadło się sprawdza, duży zasięg runów, ale nawet z kowalem biegającym luzem ciężko się przepycha runy.
Graliśmy na nowe zasady punktowania, można było zdobyć 2pkty za objectives. Brakowało mi oddziałów do przejmowania punktów strategicznych. Tutaj mobilne armie z lekką kawalerią ze sztandarami będą łatwo robić punkty.
Może warto Ambush ze sztandarem wystawiać.
Rozpiski innych graczy DF na tym turnieju:
Z jedną walczyłem w 2 bitwie, macie opis powyżej.
Druga która fajnie działała to:
2x organy z inżynierami obok, kowadło, 2x lub 1x kowal, 2x klocki zabójców, 1x klocek longów, mały oddział kusz i oddział scoutów.
1. vs Chaosduzypawel pisze:W sobotę drużynówka 3x2015 w Bielsku.
Coś takiego planuję. Komentarze mile widziane , po turnieju podzielę się wrażeniami
DF 2015 Pts - Dwarven Holds Army
1 Lord: Daemon Seeker @ 250.0 Pts
Grim Resolve
Runic Weapon [80.0]
Rune of Destruction
Rune of Precision
Rune of Quickening
1 Lord: Master Engineer @ 238.0 Pts
General; Wyrm-Slayer Rocket; Plate Armour; Shield
Runic Talisman [45.0]
Rune of Shielding (x3)
Runic Armour [50.0]
Rune of Iron (x2)
Rune of Mountains
1 Hero: Runic Smith @ 137.0 Pts
Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Gleaming [5.0]
Bound Spell: Rune of Reckoning [5.0]
Bound Spell: Rune of Resilience [5.0]
Runic Arcane Items [35.0]
Rune of Denial
Runic Armour [20.0]
Rune of Iron (x2)
24 Clan Marksmen - Crossbowmen @ 380.0 Pts
Crossbowmen; Crossbow; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician,1 Champion @ [10.0] Pts
13 Clan Warriors @ 160.0 Pts
Throwing Weapons; Heavy Armour; Shield; Musician , 1 Champion @ [10.0] Pts
29 Seekers @ 330.0 Pts
Standard; Musician, 1 Champion @ [10.0] Pts
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Forge Repeater
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Forge Repeater
1 Anvil of Power @ 150.0 Pts
#Bound Spell: Rune of Storms [0.0]
#Bound Spell: Rune of Shattering [0.0]
#Bound Spell: Rune of Gleaming [0.0]
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
1 Field Artillery - Catapult @ 105.0 Pts
Catapult; Engineering Rune
Models in Army:
Total Army Cost: 2015.0
Demon Tzencha, 2x5 rycerzy, 10 skirmiszujących kolesi 2A +D3, 2x5 psów, 50 marauderów z korbaczami i herosem.
2x Spawn w ambushu
Przeciwnik bał się katapult i kitrał demona za górkami. Rozwaliłem wszystko oprócz 1x rycerzy i dużego demona.
Kusznicy fajnie strzelali z bonusem +1hit od inżyniera. Straciłem tylko żyrokopter. wygrałem 8:2
2. vs DF
bez maszyn, 2x klocek zabójców, 1x klocek długobrodych, 5x scouts, 5x kusze, runsmith, lord na tronie.
Wszystko z vanguardem.
Strzelam z katapult w tron,, odginam żyrosami, trafiam tylko raz i rzucam na zranienie 1, reszta strzałów pudła.
W 3 turze już się bijemy. Mój klocek zabójców z lordem kontra jego klocek zabójców z lordem. Przeżyło mi 8 zabójców.
Nasi lordowie okładali się przez 2 tury, jego wygrał ale dobili go moi zabójcy.
Przetrwał mi lord inżynier, kowal i resztki zabójców. Zabiłem 1 klocek zabójców z lordem, scoutów, kusze.
Przegrana 7:3 ale przeciwnik zajął cel strategiczny i w sumie porażka 9:1.
Źle wystawiłem cel strategiczny, zajmuje się je oddziałem ze sztandarem , powinienem go postawić po drugiej stronie pola bitwy.
3. vs Wampiry
4lv nekromanta magia wampirów, 4lv mag fire, 4x hordy zombie, 2x wargulf, 10x rycerze, horda gwardii z GW i multiple wound
Strzelam z katapult w rycerzy w końcu dochodzi do walki 5 i do końca gry niszczy mi kusze, mały oddział wojowników, kowadło.
Ja zabijam wargulfy, 3x hordy zombie, nie udało mi się przebić do klocka z magami. Zabójcy z lordem mielą trupy aż miło.
Redukuję gwardię do 4 wojowników z początkowych 30-40.
Pechowo w ostatniej turze 4 gwardzistów wpada mi w lorda inżyniera z 6T, +1SV , +4WS i go zabija 4 atakami, ehh....
Podsumowując.
Grało się fajnie, zabójcy to mega solidny oddział z lordem zabójcą demonów kroją nawet kawalerię chaosu.
Kusze z inżynierem dają sporo funu ale chyba nie będę ich wystawiał 25.
Inżynier z karabinem 2d3 S5 18" robi naprawdę niezłą robotę, pechowo zginął jak szmata w 1 walce do której doszedł.
Katapulty dają radę, wiadomo że nie są tak dobre jak kiedyś ale całkiem z maszyn raczej nie zrezygnuję.
Kowadło się sprawdza, duży zasięg runów, ale nawet z kowalem biegającym luzem ciężko się przepycha runy.
Graliśmy na nowe zasady punktowania, można było zdobyć 2pkty za objectives. Brakowało mi oddziałów do przejmowania punktów strategicznych. Tutaj mobilne armie z lekką kawalerią ze sztandarami będą łatwo robić punkty.
Może warto Ambush ze sztandarem wystawiać.
Rozpiski innych graczy DF na tym turnieju:
Z jedną walczyłem w 2 bitwie, macie opis powyżej.
Druga która fajnie działała to:
2x organy z inżynierami obok, kowadło, 2x lub 1x kowal, 2x klocki zabójców, 1x klocek longów, mały oddział kusz i oddział scoutów.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nie będą, bo lekka kawaleria nie moze zdobywac celów w scenariuszach.Tutaj mobilne armie z lekką kawalerią ze sztandarami będą łatwo robić punkty.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Pewnie boi sie bocznych ataków strzelania itd. Moim zdaniem niepotrzebnie, jedna runa spokojnie wystarcza, w 6 bitwach nie straciłem jeszcze runiarza, z wyjątkiem sytuacji, gdy wyszedłem jednym z klocka, zeby odgiąc.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Grałem dzisiaj na czymś takim.Całkiem dobrze się sprawiło.Proponujecie jakieś poprawki?
Lord: Runic Master @ 263.0 Pts
General; Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Gleaming [5.0]
Bound Spell: Rune of Resilience [5.0]
Bound Spell: Rune of Reckoning [5.0]
Runic Arcane Items [70.0]
Rune of Brilliance
Rune of Denial
Runic Armour [50.0]
Rune of Bronze
Rune of Iron (x2)
1 Hero: Engineer @ 67.0 Pts
Plate Armour; Shield
1 Hero: Engineer @ 67.0 Pts
Plate Armour; Shield
1 Hero: Thane @ 128.0 Pts
Plate Armour; Shield; Battle Standard
Runic Armour [10.0]
Rune of Iron
29 Greybeards @ 430.0 Pts
Extra base cost; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
14 Clan Marksmen - Crossbowmen @ 178.0 Pts
Crossbowmen; Crossbow; Heavy Armour; Musician
1 Anvil of Power @ 150.0 Pts
#Bound Spell: Rune of Storms [0.0]
#Bound Spell: Rune of Shattering [0.0]
#Bound Spell: Rune of Oaths [0.0]
4 Crew @ [0.0] Pts
28 King's Guard @ 465.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Extra base cost; Forge Repeater
1 Field Artillery - Catapult @ 140.0 Pts
Catapult; Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Tunnel Artillery - Organ Gun @ 155.0 Pts
Organ Gun; Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Tunnel Artillery - Organ Gun @ 155.0 Pts
Organ Gun; Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Vengeance Seeker @ 60.0 Pts
1 Vengeance Seeker @ 60.0 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2398.0
Lord: Runic Master @ 263.0 Pts
General; Plate Armour; Shield
Bound Spell: Rune of Gleaming [5.0]
Bound Spell: Rune of Resilience [5.0]
Bound Spell: Rune of Reckoning [5.0]
Runic Arcane Items [70.0]
Rune of Brilliance
Rune of Denial
Runic Armour [50.0]
Rune of Bronze
Rune of Iron (x2)
1 Hero: Engineer @ 67.0 Pts
Plate Armour; Shield
1 Hero: Engineer @ 67.0 Pts
Plate Armour; Shield
1 Hero: Thane @ 128.0 Pts
Plate Armour; Shield; Battle Standard
Runic Armour [10.0]
Rune of Iron
29 Greybeards @ 430.0 Pts
Extra base cost; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
14 Clan Marksmen - Crossbowmen @ 178.0 Pts
Crossbowmen; Crossbow; Heavy Armour; Musician
1 Anvil of Power @ 150.0 Pts
#Bound Spell: Rune of Storms [0.0]
#Bound Spell: Rune of Shattering [0.0]
#Bound Spell: Rune of Oaths [0.0]
4 Crew @ [0.0] Pts
28 King's Guard @ 465.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
1 Steam Copter @ 80.0 Pts
Extra base cost; Forge Repeater
1 Field Artillery - Catapult @ 140.0 Pts
Catapult; Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Tunnel Artillery - Organ Gun @ 155.0 Pts
Organ Gun; Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Tunnel Artillery - Organ Gun @ 155.0 Pts
Organ Gun; Rune Crafted
3 Crew @ [0.0] Pts
Heavy Armour
1 Vengeance Seeker @ 60.0 Pts
1 Vengeance Seeker @ 60.0 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2398.0
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.