9th Age

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Re: 9th Age

Post autor: ślivek »

paulinka17 pisze:- nowe taktyki fanatykowe, ale:
-- co z lataczami: szarżuje na mnie z 15 cali smok, przelatuje nad fanatykiem? w 8mej smok LĄDOWAŁ 8 cali ode mnie, a potem przelatywał nad fanolem, nie?
-- mogę postawić fanatyka za oddziałemi puścić przez oddział macierzysty tak, żeby wylądował zaraz cal od frontu? RAWowo nawet nie dostaję hitów, bo pierwszy kontakt jest bez hitów.
1. olej ósmą. Jak coś lata to ignoruje modele od początku do końca ruchu. Jeśli nie nadepnie na fanatyku przy doszarżowaniu to nie nadepnął na niego.
2. Damn. Jeden ze starszych manewrów fanatykami a nie pomyślałem, że wciąż będzie stosowany. Trzeba będzie przemyśleć to nie wypłacanie obrażeń.

Co się właściwie stało z tyloma graczami O&G którzy tutaj hasali? Odezwij się ktoś bo smutno :(
Jeszcze smutniej, że naprawdę mało wyników turniejów jest z graczami O&G co powoduje, że nie ma jak dowodzić, że inne armie są lepsze i trzeba je przyciąć. Grajcie! Abrasus na forum 9th age nawoływał!
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Wrzuciłem rozpiski Kserować i grać

Teraz kilka uwag:
- dzidy na NG to kosmiczny koszt - przemyślcie, bo S3 AP(1) to nie jakiś kosmos, tak samo nawet 50 ciałek bijących z 4 szeregów.
- długo sprawdzałem najlepsze core'y piesze i w hordzie nadal savage'e lepsze, bo potrzeba mniej modeli do wygaru... natomiast S5 AP(1) korciło by bardziej, gdybym nie miał prezesa na puszki i gigantów.
- to niekończące się frenzy, ta kosa dla piechurów, noga dzika, nawet talizman... - słabe przedmioty... sztandary muszą być mega mocne, bo mają mocną konkurencję w rule booku, a możliwości ich wzięcia jest bardzo mało
- armia cierpi trochę na tym, że duży atrybut i waaagh jest tylko na orki i gobliny - promujcie różnorodność, teraz takie pomidory, pająki, trolle, giganty są pokrzywdzone
- manglery jednak są teraz biedne
- kawa w core musi mieć veteran standard!
- nieścisły jest opis nogi dzika: vanguard jest pozytywną modyfikacją do ruchu? a potrójny marsz? żaden z tych bonusów nie modyfikuje statystyki Mv
- może trolle zrobić tańsze ale dać do Rare? Zgadzam się, że za tanie wyprą pomidory, kawę, rydwany i giganty, ale Rare to co innego.

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Dzięki - parę punktów takich jakie już mamy na liście do zrobienia ale parę bardzo dobrych.

Rozpiski super bo pokazują jak bardzo losowe towarzystwo siedzi na forum 9th age. Część z zaproponowanych opcji Twoich w życiu by nie uznali za wartościowe ;) Fajnie po prostu widzieć, że jednak część osób widzi to co ja :D
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Grałem na WoCh i dostałem baty. Niestety słabo pograłem, więc za wiele nie pomogę. Wysadziłem sobie też maga w pierwszym czarze (teleport fanoli ciut bliżej).
Fanole puściłem na ryj chimery i dyskowca generała. Z trzech sztuk nic nie wbiłem w dysk i tylko 2 rany na chimerze.

"6" z metalu wcisnął mi dwa razy - w pomidory i savage'y - straciłem 14 i 7 modeli. Wcześniej miscast wziął mi 10 savage'y do piachu, więc ogólnie było kiepsko, bo nagle z moich trolli + savage'y + pomidorów + prezesa na jego trolle + chosenów + chimerę + prezesa zostało mi gówno i kapcie.

-------

Przegięcie w WoChu to chyba tylko te trolle w core'ach. Na dodatek mają 3 inicjatywy w kombacie dzięki xhw. Nie ogarnąłem tego, że trolle mają teraz 2 inicjatywy... no i czemu nasze nie mogą mieć xhw??
Lord na dysku jest też mocny (zabił mi arachnoroka (ja szarżowałem), giganta), ale rzucił sporo wardów, więc to kiedyś się odwróci.

U nas pająk mnie nie przekonuję - nie wiem co on niby robi. Wziąłem bo głupi Qc zachwalał. Piechota ma albo dużo ataków, albo S5. Na duże modele S5 to za mało. Wylatuje z rozpiski.

Zajebisty jest prezes na wywernie, chociaż też się odbił, gdy nie zabiłem mu BSBka na palankinie (wbiłem 3 rany z 8A z S9, 3A S6, na jego 1+ reroll, 4W!) - oczywiście mnie zagonił na piechotę. Zabrakło magii (reroll i/lub reroll gał). Nową rozpiskę wrzucę pewnie do wątku obok.

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

@ślivek
boing to obecnie kiepsko napisana zasada. niby mogę przeskoczyć moje jednostki, ale nie wiadomo co zrobić, gdy wpadam w kombat.

zasady Pump Wagonu trzeba przepisać. sam zobacz. żeby dokupować bonusy do siły i AP(2) to muszę założyć, że szarżuję.

policzyłem też ten ruch na spokojnie. trzy kości i ewentualny reroll.
- impakty w wolną kawę - 15 cali idę na 9% (18% z przerzutem)
- impakty w monstrous infantry - 14 cali na 16% (30% z przerzutem)
- impakty w szybką piechotę - 13 cali na 26% (45% z przerzutem)
- impakty w piechotę - 12 cali na 37% (61% z przerzutem)
zabija mnie fast szarżujący, albo inne byle-co.

ja bym wywalił ten random movement. zresztą to samo dotyczy hopperów. Furion też fajnie przepisał hoppery.



bazy snotlingów są tanie jak barszcz, ale tak jak pisałem wcześniej - nie biją się, nie odginają... 30 woundów w scoucie za 80 pkt to niby nie drogo, ale to nieporęczne i niepraktyczne.

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Plany na póki co. Zobaczymy co powie RT ale nie będziemy mieli czasu wtedy na konsultacje to się konsultuję teraz. Jest sporo czasu na zebranie pomysłów i przetrawienie ich a nawet testy bo następne 2 tygodnie na pewno nie będizemy my - teraz OK i EoS a w przyszłym tygodniu HE i DE są.
Opiniujcie:
- Chcemy wywalić Bouncy! W związku z tym:
- Scrap Wagon zamiast upgradu z bouncy i przerzutami ma dostać 4d6 ograniczone do 18" max. Sporo lepsze procenty to daje.
- Gnasher Dashers zamiast RM fly(6) oraz jakieś Slashing Attacks (jak przelatują nad oddziałem wroga to wypłacają hity jakieś)
- Giant Cave Gnasher analogicznie do Gnasher Dasherów - tutaj zapewne zaboli to, że będą reakcje na szarże i nie będzie mógł szarżować dookoła.
- GWT (dawny Mangler) - nie wiemy za bardzo co tu zrobić ale pewnie zmienimy zasadę Ricochet aby jednak sensowniej wypłacać te hity wszystkim na drodze a nie tylko pierwszemu oddziałowi (co też sprawia, że Mad Gitsy mocniejsze).
- Iron Orcs - chcemy dać im stubborna a pewnie RT powie nie i skończy się na bodyguardzie który jest sporo mniej fajny.
- Boar Boyz oraz Mounted Eadbashers - na pewno będą mieli inne ceny ekwipunku bo streamlining. Poza tym nie wiemy czy nie dać specialom 2A ale to by pewnie zwiększyło koszt dość boleśnie i jest spora szansa, że RT odpowie "nie bo nie, bo żaden ork nie ma 2A".
- atrybut dużego łaa aby działał na wszystko. Pewnie będzie ostry sprzeciw.
- waaargh też byśmy chcieli na wszystko i dobre argumenty ku temu są.

to są takie rzeczy które już stwierdziliśmy, że raczej spoko. Poza tym kminimy nad przedmiotami oraz nad bonusami w stylu Greentide (fight in extra ranks rozdawane przez Goblin Kinga) ale moim zdaniem te pomysły co są to są na siłę. Generalnie przedmioty/umiejętności umożliwiały jakąś ciekawszą grę. Tak jak Korona sprawia, że generał goblin jest spoko i umożliwia inną grę przez to i przez vanguard goblinów.

Tak jeszcze co do tego, że armia 2 bannerów - Iron Orcs mogą nosić sztandary. Chciałbym by były grywalne. Nie mam pojęcia jak sensownie. To tak czy inaczej jest i będzie elitarna piechota. Ok są słabsi model za model od innych elit ale są inni. Nie wiem czy stubborn przejdzie ale jeśli byście mieli inny ciekawy pomysł to dajcie. 2A rozważamy ale sam nie wiem czy to dobry pomysł. Raczej widzimy ich jako twardy kloc z opcją zabijania niż odwrotnie.
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Poniżej masz tabelkę dla szans zaszarżowania bez przerzutów, bo zakładam, że sam sobie policzysz, jakby miało zostać.

dystans / % przy 4d6
18+ 16%
17+ 24%
16+ 34%
15+ 44%
14+ 56%
13+ 66%
12+ 76%
11+ 84%

----------------

Ślivek, Ty się tam nie przejmuj za bardzo. Qc nie ma pojęcia, o czym gada. Serio. Grałem z nim w teamie, mądrzy się i pręży a potem przynosi 4:16. Runda w rundę 4:16.

Ja przegrałem na 9tą prawie wszystko co było do przegrania, ale to o niczym nie świadczy. Identycznie jak dwie wygrane pod rząd Qca.

Armii dużo nie brakuje do bycia konkurencyjną. Ewidentnie spieprzony jest ten random movement na pump wagonie i squigach. Ja bym go olał i/lub dał jakieś "one use only" umiejętności dla tych zabawek.
Wszystkie dałbym do rare (oczywiście poza mountem herosa).
Czyli:
- "Safeword", (jak w BDSM :D) mogłoby być zasadą "One use only. Odpal w trakcie deklaracji szarż. W tej fazie ruchu jeździec zyskuje kontrolę nad pomidorem i zamiast random movement ma Fly(8)"
- "Pump for your life" np. czymś takim "One use only. Dodaj kostkę do ruchu. Jeśli wypadnie 1 otrzymujesz d3 woundy"

O Black Orkach się nie wypowiadam, bo nie gram.

Trolle przegrywają z oddziałami, które widziałem na stołach (trollami WoChu z I3 w Core (9szt), fallenami, demonami, giną od kawy z flamem, giną od łuków z flamem, od ogrów tzincza). To jest nagle 21 woundów bez obrony. Już wole 40 wondów na squigach bez obrony.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

paulinka17 pisze:
Ja przegrałem na 9tą prawie wszystko co było do przegrania, ale to o niczym nie świadczy. Identycznie jak dwie wygrane pod rząd Qca.
Jak dostajesz wciry to nie swiadczy :) akurat na 9th edycje grali jeszcze artur (2 wygrane lokale) i PsZ (czwarty na ejdnym lokalu 12-16 osob chyba) i nikomu tak slabo jak Tobie nie szlo :)

Nie zyj przeszloscia :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

No to Ty się zdecyduj czy book jest dobry czy słaby.

BTW, nie napisałeś od miesiąca konstruktywnego wpisu w tym dziale. Daj na luz - jesteś lichym trollem.

Awatar użytkownika
Karbowy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 166
Lokalizacja: Zagonowe Szaraki

Post autor: Karbowy »

Dobrze by było wcisnąć jakoś do magicznych przedmiotów "szczęśliwa skurczona głowa", ale tak za 30 pkt.
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy :!: :!: :!:

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Dużo brakuje przedmiotów. Super były te w 7 edycji.
Część z nich miała zastąpić specjali...

- brakuje przenoszenia kostek a la wurzag, już nie mówię o zamianie w squiga
- brakuje dostępu do deatha w zamian za głupotę a la azhag
- brakuje tanich goblińskich zabawek po 5-10 pkt z 7 edycji, dzięki którym monster goblina trafia i rani na 6tkach albo są bonusy za przedmioty magiczne w styku
- główki nie chcą dać nawet za 50 pkt

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Zgadzam się że przedmioty są zdecydowanie do poprawy.
Najfajniejsze są korona i poison -szkoda że limitowane do jednostek.
Może próbujcie się wycofać że tylko dla danej rasy

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Patrzę, że wywka i mantikora są w tej samej cenie (lord i hero).
Mantikora:
- Fly(8), Mv6
- S5, A3+1,
- KB, Frenzy, multiple wound d3!

Wywka
- Fly(8), Mv4
- S6, A3
- Poison, jeden atak ma d3+2

Wygląda na pierwszy rzut oka podobnie, ale różnicę robią te d3 woundy i 4ty atak.
Mam wrażenie, że u nas wywka służy do dowiezienia zabijaki do kombatu a w WoChu hero ma dowieźć mantikorę.
Testowałem długo tą wywkę. Poison przy S6 i 3A to nie jest jakiś mega biznes. Przydałby się multiple wound(2) albo (d3). Można wtedy hero z wardem wsadzić na górę i próbować wywką coś połamać.

--------
Drugi temat to Mounted Eadbashers.
- powinni mieć sztandar magiczny a nie żaden veteran, już bez jaj. mamy 3 extra magiczne sztandary w booku, główny book jest pełen niezłych a mamy bsb, veteran i black orki jak naprawdę zaciśniemy zęby i ich wystawimy. o idolu, który zabiera jedną szmatę nie wspomnę.

- noga dzika. Może big'unów na dzikach pozwolić wystawić w Core? teraz ta noga dzika to jakiś dowcip.
WoCh ma Trolle w Core za 40 punktów z dodatkową liderą w 18 calach i małymi bonusami, gdy nie bierze tego generała.

--------
Trzeci temat to Idol. super jakby był grywalny.
Jest twardym modelem, zgoda. T6, 7W, 2+, opcja na 5++. Spoko.
Tylko czemu wszystkie jego bonusy łączyć z walką? Te warunki działania hate'a i rerolla szarży są ciężkie do spełnienia. Szczególnie, że nie ma stubborna.

Mimo promocji mniejszych oddziałów, na stołach nadal są bitne kloce ze steadfastem, bohaterowie unbreakable, jakieś stubborny, bodyguardy, albo zabijaki. Idol sporo przeżyje, ale kiepskie kulnięcie na stompy to duży brej. Piechota z S5 i 2A zadaje mu 1-2W co turę, ma pewnie przewagę +4 statika i muzyka. Teraz z 3A WS2 i stompów trzeba wtubić 6-7 ran.

Na duże modele niby łatwiej... tylko to WS2 to zazwyczaj oznacza max remis (on nic, Ty nic).

Rozwiązanie jest takie: odwiążcie te bonusy od walki. Zróbcie one use only każdy z nich w 18 calach. Idol pojawi się w rozpiskach turniejowych a potem skopiuje reszta.

---------
Czwarty temat. Zwykłe orki.
Powinny kosztować 4pkt a nie 6pkt.
Dzikusy mogą zostać drogie, bo to inna kategoria. WSv6, extra A, ItP - to są wartości uniwersalne.
W tej grze jest zazwyczaj rosnąca krańcowa używalność bonusów, tzn. skok z S1 na S2 jest mniej istotny, niż z S3 na S4. S4 na S5 jest więcej wart, S5 na S6 jeszcze więcej itd. To samo z ASv. Między brakiem a ASv 6+ nie ma różnicy. Skok z ASv 3+ na 2+ wart jest znacznie więcej.

Modele bez S5, bez poisonów, bez worka ataków mają problem z punktowaniem. Po prostu. Taf i wielkość podstawki powoduje tylko, że umierają wolniej, ale mądry gracz też złoży się w szeregi, zdejmie steadfast i zbrejuje. jeszcze w Twojej turze, żeby zaszarżować coś sytego.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Od dłuższego czasu czytam dyskusję i jest sporo dobrych pomysłów i argumentów, ale orkowie po 4pkt to już kosmos. Goblin kosztuje 3pkt. +1ws +1t +1ld choppa za 1pkt?
Orkowie z włócznią kosztują 7pkt, w pierwszej turze biją się z s4, do tego stale ap1 i kb na kawę. W hordzie 40 ataków. 40szt fcg kosztuje 310pkt. IMO dobra cena.

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Spoko Stan - filtruję jakoś ;)
Wciąż liczę, że RT w jakiś sposób określi się bardziej jaki będzie poziom do którego dążymy.

wyvka - wiem, chcemy coś dać jeszcze myślimy co. Pewnie wpadnie ten jeden atak ale czy coś jeszcze? Małe szanse.

Mounted eadbashers banner dostaną na pewno nie veterans tylko normalny do 50 pewnie.
z nogą pomysłów mamy masę ale nie będzie to raczej przesuwanie do Core.

Idol - grindingi chcemy dać i dalej dostosowywać koszt by BSB i Ward nie był automatem. Stubborn to ciekawy pomysł ale raczej nie przejdzie - inaczej byśmy mieli 3 różne potwory każdy ze stubbornem ;)
Zmiana bonusów to dobry, ciekawy pomysł. Przedstawię sprawę i przemyślimy.

Zwykłe orki nie są złe. Prędzej ferals będą miały zwyżkę niż zwykłe obniżkę - taka koniunktura. Wciąż kminimy nad czymśkolwiek co pomoże w ugrywalnieniu (był pomysł by jakoś wspomóc właśnie niebrejkowanie się w jakiś sposób) ale wygląda na to (patrząc też na działania RT), że nerfienie innych opcji będzie drogą...

Postępy idą powoli bardzo. Ja mam teraz masę roboty, wszystkim siada trochę motywacja jak patrzą co się dzieje przy tych spotkaniach z RT... generalnie bardzo odczuwamy, że nawet jak się naharujemy, zrobimy super analizy porównawcze i jeszcze zrobimy warunkowe zmiany (jak przejdzie taka zmiana, to idzie taka propozycja a jak nie to inna) to i tak pójdzie na marne. Z jednej strony z czymkolwiek teraz porównamy to będzie o kant potłuc bo wszystko się i tak zmienia i nie mamy stałego punktu odniesienia. Z drugiej strony widzimy podejście raczej takie, że ignorują propozycje i wprowadzają własne zmiany takie jakie im się podobają - bez przemyślenia i przygotowania wyraźnie.
Zobaczymy.
Za jakiś czas postaram się poderwać ABC na jakiś zryw do pracy i przygotować coś porządnego ale póki co nie ma jak nawet.

W ogóle to nie napisałem jeszcze raz - dzięki wielkie paulinka - pomagasz bardziej tej armii niż całe community na forum 9th age ;) niby można się było spodziewać ale mimo wszystko jest ich dużo i bardzo dużo piszą. Wchodzę na to forum i z nadzieją spoglądam czy może ktoś coś w orkach napisał nowego :)
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Stan pisze:Od dłuższego czasu czytam dyskusję i jest sporo dobrych pomysłów i argumentów, ale orkowie po 4pkt to już kosmos. Goblin kosztuje 3pkt. +1ws +1t +1ld choppa za 1pkt?
Orkowie z włócznią kosztują 7pkt, w pierwszej turze biją się z s4, do tego stale ap1 i kb na kawę. W hordzie 40 ataków. 40szt fcg kosztuje 310pkt. IMO dobra cena.
40 maruderów z flailem i markiem Wrath kasuje tych Twoich zwyklych kolesi z włóczniami w dwie tury kombatu... W pierwszej tracisz 18 modeli zanim uderzysz (hit na 2, wound na 3). Może zabijesz 13 (na 3 i na 3).
40szt marud fcg kosztuje 270 pkt.

Wiesz jaką zwykłe orki powinny mieć formację? Wagon, żeby minimalizować straty. Wiesz kto chodzi w wagonie? Gobliny, bo jeszcze mniej ich ginie ze względu na mniejsze podstawki.

Pamiętacie, jak Furion wyceniał rydwany dla magów? Po 5-15 pkt. Bo tyle są warte z magiem. Narażają maga, a za te punkty są lepsze opcje.

Chodzi o to, że zwykłe orki są zdominowane obecnie przez lepsze opcje. Moim zdaniem zwykłe orki są w tej chwili najgorszą opcją w core:
- za drogie na oddział-bagno, gobliny lepsze bo połowę tańsze.
- panikuję, więc bez sensu na bunkier
- główną bitną opcją w core nie są - to jasne
- drugorzędną bitną opcją w core też nie - zwykłe dzikusy lepsze, kawa lepsza
- nie mają zastosowań taktycznych, jak fast, fanole, chmurki forest goblinów

Moim zdaniem konkurują o miano bagna i/lub drugorzędnej ofensywnej opcji. Najlepiej zostawić elastyczność, czyli tani bazowy koszt i drogie opcje.

Awatar użytkownika
Szczwaniak
Chuck Norris
Posty: 435
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Szczwaniak »

Dorzucę może coś od siebie w końcu. To co mi się nie podoba i bym zmienił to:
1.Common ork, na szefie i warbossie powinien cos dawać, żeby był opcją, te 20 pkt za ferala czy irona, to nie jest wysoki koszt. Może +1do ld, albo FIER?
2.szaman -grzybki za friko, leśny buffy za czarowanie w lesie, +1 do casta albo channela, obojętne, byleby cokolwiek dawało bycie leśnym, oprócz dostępu do pająka.
3.gobliny nocne spoko, zwykłe ulepszyć, dałbym im 3 ws mimo wszystko, będzie w czym wybierać przynajmniej. Leśnych bym dał za 5/6 pkt i poison z bazy, ale nikt raczej nie pójdzie na to, może droższe w takim razie.
4.umożliwić wagony, wilków pająków, veteran w
Standard wystarczy chyba.
5.eadbaszers spoko, podbają mi się ferale z dzidkami :D
6.Da sie rydwany, łączyć goblińskie?
7.dziki specjalne jak są tylko devasteating charge.
8. Ile strzelania ma podstawka snotlingów dwa?
9.idol 10 pkt w dół, za bycie bsb(60pkt) +1 ws, ward jak jest i jeden atak gratis.
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1758

Post autor: paulinka17 »

Ja się przespałem, obejrzałem jeszcze raz te orkowe Core'y i nie ma o co kruszyć kopii. Są spoko.

@Szczwaniak,
- snoty powinny mieć jakieś pułapki albo bomby AP(6). scout na 18 cali od wroga powoduje, że nie mogę znaleźć jakiegokolwiek zastosowania.
- super pomysły z forest goblinami i forest shamanami
- z idolem będę się upierał, że ważniejsze, żeby bonus mógł zadziałać, te 10pkt nic nie zmieni

ślivek
Kretozord
Posty: 1686

Post autor: ślivek »

Dzięki Szczwaniak, przekazałem to co się nie pokrywało nam :) parę pomysłów naprawdę fajnych i świeżych.
rydwany goblińskie można łączyć. snotlingów podstawka strzela raz.
W ogóle Snotom dał bym toxic attacks (S3, AP(6)) na tym throwing weapon i autohit tak jak było. Wtedy może byli by ok bo takie dwie podstawki zdejmowały by rycka z T3 statystycznie przy strzelaniu. Się głosuje u nas póki co ta opcja.
z idolem to ja bym chciał bym aby był po 205 punktów bazowy i aby gargantule nie podrożały. 3 monstery z Rare i jest fajnie. bardziej serio to jak już pisałem - przemyślimy te bonusy.
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

W sprawie przedmiotów magicznych. Jest ich niewiele i dużo słabych. Dotego kilka tylko dla jakieś rasy. Tak że wybór jest mizerny. Dodając do tego to że mało możemy mieć magicznych sztandarów po całości to optuje za tym żeby pousuwać np zapisy feral/ forest/ cave only.
Po co to? Czy dzikusy z vanguardem będą gnieść system? Czy jakikolwiek inny oddział z poisonem będzie najsilniejszym oddziałem w grze? Itd.
Tylko nie podnoszcie ich kosztów bo poison na bsb będzie oznaczał że to będa tylko strzelcy

ODPOWIEDZ