general; shieldbearers; shield; 2xRune of Might; Rune of Destruction; 3x Rune of Warding (1+/4++, S6, d3W)
1 Thane @ 178
battle standard; shield; Rune of Iron; Rune of Dragon's Breath (zionięcie S4); War Standard
1 Runic Master @ 263
"shield; Rune of Denial (scroll); Rune of Dragon's Breath; Rune of Iron; Rune of Aegis (+1 MR); Rune of Harnessing (-1/+1 channeling)
Magic: Rune of Gleaming (-1 to hit); Rune of Resilience (-1 to wound); Rune of Resolve (6" magical mv)
1 Volley Cannon @ 160
Rune Crafted; flaming shot
1 Volley Cannon @ 155
Rune Crafted
1 Steamcopter @ 80
1 Steamcopter @ 80
1 Engineer @ 87
Wyrm-slayer rocket; shield
1 Engineer @ 87
Wyrm-slayer rocket; shield
30 Seekers @ 400
standard; musician; vanguard; Flaming Standard
5 Rangers @ 75
skirmish; throwing weapons
I do tego 2 opcje core'ów:
30 Clan Warriors @ 325
standard; champion; musician; shields; Runic Banner of Boldness
18 Marksmen @ 300
standard; musician; champion; great weapons
lub
40 Clan Warriors @ 415
standard; champion; musician; shields; Runic Banner of Boldness
5 Marksmen @ 70
musician
5 Marksmen @ 70
musician
5 Marksmen @ 70
musician
Nie umiem w to grać, więc chętnie wysłucham wszelkich uwag, szczególnie co do wyboru opcji core.
Armia opiera sie na 2 stabilnych klocach, cała kadra, poza inzynierami siedzi w tarczownikach. Gdy trzeba sie pofatygowac do rywala, to mam vanguard zabezpieczony przez skautów, a gdy trzeba przykampić, to mam miodne organy, 2 rakiety i nieco kusz na dobitkę.
Vanguard jest tez bardzo przydatny do zdobywania celów, ostatnio tylko dzieki niemu moglem coś pograc z HE, które maja przewage zarówno w strzelaniu, jak i w CC. Co robic, Panie, co robić...
