Chaosik na 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Devil Kacper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Nemezis-Warszawa

Chaosik na 2250

Post autor: Devil Kacper »

Lords
-Lord of Chaos (Chaos Dragon, Gaze of the Gods, Sword of Might, Enchanted Shield) = 630
Heroes
-Aspiring Champion of Slaanesh (chaos steed, BSB, Mark of Slaanesh, Armour of Damnation) = 171
-Bray-Shaman (2 Dispel Srolls) = 125
Core Units
-4 Chosens of Slaanesh (chosens, musician, standard bearer, Rapterus Standard, Mark of Slaanesh) =280
-5 Knights of Khorne (Mark of Khorne, Musician, Standard Bearer, War Banner) = 265
-5 Knights of Khorne (Mark of Khorne, Musician) = 220
-15 Warhounds of Chaos = 90
Special Units
-5 Furies = 75
-3 Screammers = 99
Rare Units
-Hellcannon of Chaos (Spell Breaker) = 295
Razem = 2250

I co, co o tym sadzice?

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Jakoś tak niespecjalnie powiewa świeżością...


5 Screamerów jest nieporównywalnie lepsze niż 3 Screamery.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

4 screamery to jednak optymalna ilosc. uwiez mi starcza. Po co ci sztandar na chosenach skoro i tak trafiaja zazwyczaj na 5-6. Za dodatkowe pkt dodaj 1 screamera + furie lub 2 jak starczy. I masz zalatwione maszynki przeciwnika.

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Hmm,nie zgodzę się. Wielokrotnie US5 Screamerów pozwalał im walczyć bardzo skutecznie z lżejszymi regimentami (zombie, gobliny...) po ataku z boku lub z tyłu dzięki bonusowemu 1/2CR.
Poza tym z US 5 mogą zajmować ćwiartki czy zabijać jednostki przeciwnika w crossfire.
No i mają większą szansę na zaslashowanie przeciętnego maga czy Banshee.

Koszu
Chuck Norris
Posty: 592
Lokalizacja: Wrocław, SB

Post autor: Koszu »

dokładnie, poza tym widząc 5 screamerów przeciwnik myśli:
"o k...a, jak ja mam wystrzelac 5 latajacych skirmisherow z T4 i ward 5+?"
trzech to juz nie to samo, mi nie sprawiaja problemow.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Paffeu pisze:dokładnie, poza tym widząc 5 screamerów przeciwnik myśli:
"o k...a, jak ja mam wystrzelac 5 latajacych skirmisherow z T4 i ward 5+?"
trzech to juz nie to samo, mi nie sprawiaja problemow.
Właśnie
Wtedy chłopaki zgarniają trochę za duzo pocisków ;)
Wole mieć 1/3 niz 1/5 ;D

Devil Kacper
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164
Lokalizacja: Nemezis-Warszawa

Post autor: Devil Kacper »

Osobiście mi się wydaje ze 5 to za duzo. Screammery maja byc wsparciem, do niszczenia maszyn i tym podobnych rzeczy, a nie maja niszczyc calych oddzialow. Pozatym 5 screamerow trudno jest schowac (zajmuja tyle miejsca co 20 krasnali) i kosztuja 165 pkt.

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Devil Kacper pisze:Osobiście mi się wydaje ze 5 to za duzo. Screammery maja byc wsparciem, do niszczenia maszyn i tym podobnych rzeczy, a nie maja niszczyc calych oddzialow.
A czemu nie, skoro mogą?

Do dziś pamiętam jak Szmaja na Bazylu 3 lata temu stracił oddział zombie z nekromantami bo okazało się,że dla szarżujących od tyłu Scremerów to robota na 2 tury walki;)
Wiele razy ten kluczowy US5 przeważał szalę walki.
Ostatnio nawet myślałem o dodaniu szóstego -kilka razy outnumber z 3 modeli zaatakowanej szybkiej kawalerii robił różnicę między wygraną a porażką.

Cóż, przynajmniej wypróbuj, polecam :) Odkąd przeskoczyłem z 3 Screamerów na 5 nigdy tego nie żałowałem.

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Hmmm armia chaosu raczej dość standardowa.

Ja bym osobiście chaos widzę z Banner of the gods jesli już wchodzi BSB. Dzięki niemu amia nabiera rumieńców i nawet zwykli maruderzy, a tym bardziej ogry/trolle/minutaury/dragonogry to już naprawde mocne rzeczy. Można wtedy kombinować no ze stubbornem już wszystkie jednostki chaosu sa mocne (tak jak w przypadku ASF wysokich elfów).

ODPOWIEDZ