
[MASTER] Kraków-Zielonki 20-21.02.2016, 3x2500 9 Age
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Podbijam....
zaznaczam tez ze w lodzi można bylo grać nawet armia z samych proxow i modelarke wygrac;)
zaznaczam tez ze w lodzi można bylo grać nawet armia z samych proxow i modelarke wygrac;)

6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
+1lohost pisze:Wczesniej byla mowa o amnestii na niepomalowane modele i chcialem zasiegnac informacji jak ma to wygladac, mam cala armie w przebudowie i nie wiem czy mam mocno szukac pozyczek, czy moge jechac swoimi modelami w odcieniach szarosci i metalu.
Przede wszystkim pytanie o objectivy – ta gra jest pisana pod nie – one balansują poszczególne armie i całą grę w sumie, na pewno chcemy grać bez tego?
Bonusy i liczenie – relikt 8, do usunięcia.
Zgłoszenia i rozpiski – rozumiem że chcecie wcześniej mieć informacje co do ilości graczy ale w weekend poprzedzający mastera odbywają się jeszcze turnieje/testy - proponuję to rozdzielić i dać czas na rozpiski do poniedziałku lub wtorku przed turniejem.
Bonusy i liczenie – relikt 8, do usunięcia.
Zgłoszenia i rozpiski – rozumiem że chcecie wcześniej mieć informacje co do ilości graczy ale w weekend poprzedzający mastera odbywają się jeszcze turnieje/testy - proponuję to rozdzielić i dać czas na rozpiski do poniedziałku lub wtorku przed turniejem.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Brak objectives to bardzo kiepska decyzja. To jeden z ważniejszych czynników balansujących w grze.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Popieram przedmówców. Dajcie objectivy.
Wczoraj widziałem najlepszy przykład ich pozytywnego wpływu na samą bitwę (pomijam składanie rozp).
Jedna armia stoi w rogu i strzela, druga stoi na środku i trzyma objective. No i ta pierwsza musiała ruszyć dupę do walki
Wczoraj widziałem najlepszy przykład ich pozytywnego wpływu na samą bitwę (pomijam składanie rozp).
Jedna armia stoi w rogu i strzela, druga stoi na środku i trzyma objective. No i ta pierwsza musiała ruszyć dupę do walki

- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
+1debelial pisze:Brak objectives to bardzo kiepska decyzja. To jeden z ważniejszych czynników balansujących w grze.
Można nawet zachować skalę 20 punktową żeby nie mieszać przy widełkach. Nawet o tym z Laikiem ostatnio rozmawialiśmy, że Objectivy fajne, ale skala punktowa mogłaby być bardziej rozbita.
Po połączeniu wyglądało by to tak, że z punktów zwycięstwa można by zdobyć max 16:4, a potem +/-4 duże punkty za objective (żeby stanowił taką samą proporcję jak przy 10 punktowej skali)
Po połączeniu wyglądało by to tak, że z punktów zwycięstwa można by zdobyć max 16:4, a potem +/-4 duże punkty za objective (żeby stanowił taką samą proporcję jak przy 10 punktowej skali)
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Skala nie jest tak istotna jak te zadania i scenariusze. Wczoraj grałem bitwęz wystawieniem po przekątnej i dwoma znacznikami do zdobycia po 12 cali od stref rozstawienia. Nigdy wcześniej nie grałem takiej gry. Dzięki scenariuszom, każda bitwa jest inna.