
Beast Herd 9th Age czyli Kozy dziewiątej ery
Moderator: Dibo
Re: Beast Herd 9th Age czyli Kozy dziewiątej ery
co wrzucic i za co, zeby ten hitpower był i zeby latwo sie lokal wygrał 

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Gory + bestigory + sporo fillerow ze sie zlozy jakies 120 modeli. Ungory tak okolo 40-50 z fillerami 70. 5 centek i hero, kilka koz hero, 3 minosy heros, 15 harpii
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
BH: Counter-Proposal week 1 AND BB-report-proposal week 1 & week 2
@fjugin, @lagge, @arthain, @el rey, @Sir_Joker
First we want to say THANK YOU especially to @fjugin for solving all our problems with nebulosity of the RT approvals.
As your did not approve our proposal for Pillager-Icon and Seed of the Dark Forest we suggest the following things as our counter-proposal:
Totems:
We asked for another week of time to fix all issues around Totems to create a solution. Feedback was, that we should take our time. We will deliver asap. Thx again here!
Pillager Icon
from
Talismans Pillager Icon 25 pts Friendly units comprised entirely of Razortusks, Chariots (excluding Character mounts), and Warhounds within 12” have Vanguard.
to
Talismans Pillager Icon 35 pts The wearer and friendly units comprised entirely of Razortusks, Chariots, and Warhounds within 12” have Vanguard.
Rationale: First proposal was including all charakter-mounts. As the Rt was divided in that case, we want to propose just a small adjustment we think solves the problem with abusing spam of mounted charakters. It also offers some new builds.
Seed of the Dark Forest
no changes until Totems are fixed, to take synergies into account.
Bramblehide
from
The Bramblehide (70/50 pts)Type: Heavy Armor. This item grants the bearer Regeneration (4+) and +1 Toughness.
to
The Bramblehide (60/50 pts) Type: Light Armor. This item grants the bearer Regeneration (4+) and +1 Toughness.
Rationale: As the item seems to be ok on Lords, it is a quiet a big disadvantage for our hero-level-charakters only to be able to have max. 5+ armour while using a shield (4+ with Beast-Axe) with the proposed change.
Ravagers already has been approved on the google-doc, so there will be no further feedback regarding this BB-report.
We will paste our solutions for Seed of the Dark Forest and Totems here as soon as finished.
"Słownik" na szybko:
Riding Chariot = Tuskgor Chariot
Feral Hounds = Chaos Hounds
Mongrel = Ungor
Wildhorn = Gor
Longhorn = Bestigor
Centaurs = Centigors
Gargoyles = Harpies
Razortusk = Razorgor
Razortusk Chariot = Razorgor Chariot
Minotaurs = Minotaurs
Briar Beast = Chaos Spawn
Gortarch = Ghorgon
Cyclops = Cygor
Jabberwock = Jabberslythe
Gigant = Gigant
Riding Chariot = Tuskgor Chariot
Feral Hounds = Chaos Hounds
Mongrel = Ungor
Wildhorn = Gor
Longhorn = Bestigor
Centaurs = Centigors
Gargoyles = Harpies
Razortusk = Razorgor
Razortusk Chariot = Razorgor Chariot
Minotaurs = Minotaurs

Briar Beast = Chaos Spawn
Gortarch = Ghorgon
Cyclops = Cygor
Jabberwock = Jabberslythe
Gigant = Gigant

Takie pytanko . Czy mamy kogoś kto zajmuje sie bestiami na forum 9tej ?
Bo takie wrażenia po paru grach.
Magia natury bardzo ładnie wspiera i jest naprawde super ale . . .
Brakuje nam klepaczy (przynajmniej moim zdaniem) doombull mocny ale w starciu z takim slayerem krasi niestety nie zdarzy nawet uderzyć a kosztuje 2 x tyle zwykły capi lord tez nie jest w stanie na szaleć elficcy czy wochowi klepacze wciągają go nosem nie mówię ze powinien być jakiś mega ale żeby chociaż cos ustał .
Kolejna słaba rzecz to ta nasza latającą żaba ani to nie bardzo jak sie bije ani to nie ustoi bo save szczątkowy ani regeny .
Cyklop calkiem miły ale ws 2 !!! Troszkę rzepka ws 3 by pasowało i wtedy ta poczwara może cokolwiek oprócz rzucania kamieniami zrobic
Bo takie wrażenia po paru grach.
Magia natury bardzo ładnie wspiera i jest naprawde super ale . . .
Brakuje nam klepaczy (przynajmniej moim zdaniem) doombull mocny ale w starciu z takim slayerem krasi niestety nie zdarzy nawet uderzyć a kosztuje 2 x tyle zwykły capi lord tez nie jest w stanie na szaleć elficcy czy wochowi klepacze wciągają go nosem nie mówię ze powinien być jakiś mega ale żeby chociaż cos ustał .
Kolejna słaba rzecz to ta nasza latającą żaba ani to nie bardzo jak sie bije ani to nie ustoi bo save szczątkowy ani regeny .
Cyklop calkiem miły ale ws 2 !!! Troszkę rzepka ws 3 by pasowało i wtedy ta poczwara może cokolwiek oprócz rzucania kamieniami zrobic
KołataWolff pisze:Takie pytanko . Czy mamy kogoś kto zajmuje sie bestiami na forum 9tej ?
Bo takie wrażenia po paru grach.
Magia natury bardzo ładnie wspiera i jest naprawde super ale . . .
Brakuje nam klepaczy (przynajmniej moim zdaniem) doombull mocny ale w starciu z takim slayerem krasi niestety nie zdarzy nawet uderzyć a kosztuje 2 x tyle zwykły capi lord tez nie jest w stanie na szaleć elficcy czy wochowi klepacze wciągają go nosem nie mówię ze powinien być jakiś mega ale żeby chociaż cos ustał .
Kolejna słaba rzecz to ta nasza latającą żaba ani to nie bardzo jak sie bije ani to nie ustoi bo save szczątkowy ani regeny .
Cyklop calkiem miły ale ws 2 !!! Troszkę rzepka ws 3 by pasowało i wtedy ta poczwara może cokolwiek oprócz rzucania kamieniami zrobic

Slayer krasnali z ranami D3 bez save i rani zawsze na 4+ z 5 atakami + atakiem za każdy model w styku miał łącznie 7 , ma więcej I i WS byczek nie zdarzył nawet uderzyć. Nie jestem raczej pro graczem ale jakoś słabo byczek przy tym wypada.
Jak macie jakieś fajne propozycje złożenia byczka chętnie przetestuje
Jak macie jakieś fajne propozycje złożenia byczka chętnie przetestuje

To złóż byka tak, by walił przed krasnoludem, który nie ma sejwa i warda. 3 rany powinien wklepać nawet gołymi rękami.Wolff pisze:Slayer krasnali z ranami D3 bez save i rani zawsze na 4+ z 5 atakami + atakiem za każdy model w styku miał łącznie 7 , ma więcej I i WS byczek nie zdarzył nawet uderzyć. Nie jestem raczej pro graczem ale jakoś słabo byczek przy tym wypada.
Jak macie jakieś fajne propozycje złożenia byczka chętnie przetestuje
Oczywiście można go tak złożyć żeby bił pierwszy tylko pytanie czy będzie się wtedy nadawał do krojenia czegoś innego oprócz takiego krasnala i przy tym będzie kosztował tyle co dwóch takich krasnali. Ale tak naprawdę nie chodzi o to żeby byczek zabijał wszystko bo w żadnej armii chyba takiej rzeczy nie powinno być, chodzi o to że nie mamy takich zabójców jak inni, ani byk ani kozioł nie jest (przynajmniej tak mi sie wydaje) kimś do czesania kozaków przeciwnika a fajnie by było gdyby chociaż jednego dało sie tak zrobić.Kołata pisze:To złóż byka tak, by walił przed krasnoludem, który nie ma sejwa i warda. 3 rany powinien wklepać nawet gołymi rękami.Wolff pisze:Slayer krasnali z ranami D3 bez save i rani zawsze na 4+ z 5 atakami + atakiem za każdy model w styku miał łącznie 7 , ma więcej I i WS byczek nie zdarzył nawet uderzyć. Nie jestem raczej pro graczem ale jakoś słabo byczek przy tym wypada.
Jak macie jakieś fajne propozycje złożenia byczka chętnie przetestuje
Masz rację, wydaje Ci sięWolff pisze:Kołata pisze:Wolff pisze:(przynajmniej tak mi sie wydaje)

Potion of Speed kosztuje 5 pts. Masz jeszcze 95 na inne zabawki... Doombull to maszyna do zabijania, dobrze złożony jest być może najlepszym klepaczem w grze, a na pewno w ścisłej czołówce. Wystarczy popatrzeć na jego staty i zasady specjalne. W moich wszystkich bitwach każdy go omija szerokim łukiem, a gdzie wpadnie, tam wychodzi drugą stroną poza sytuacjami wyjątkowego pecha albo gdy coś kompletnie spieprzyłem.
Szczerze mówiąc pierwszy raz odkąd gram bestiami (parę lat) się spotykam z sytuacją, że ktoś narzeka na naszych klepaczy..
Względem tego dawniej nie był bym tego taki pewny bo Wielki blodek zjadał byczka jak lala, DP Nurgla tez bez większych problemów, Lord Khorna na jurku szedł po równo (osobiście 2 razy mi sie to udało i grałem tylko 2 razy wochem na bestie) a potion daje ci tylko jedną ture a w cenie naszego byka wiele armii ma dwóch klepaczy i w kolejnej już kaplica
Czekaj co? W cenie byczka dwóch klepaczy? Pokaż mi proszę takie złożenia, bardzo jestem ich ciekawyWolff pisze:Względem tego dawniej nie był bym tego taki pewny bo Wielki blodek zjadał byczka jak lala, DP Nurgla tez bez większych problemów, Lord Khorna na jurku szedł po równo (osobiście 2 razy mi sie to udało i grałem tylko 2 razy wochem na bestie) a potion daje ci tylko jedną ture a w cenie naszego byka wiele armii ma dwóch klepaczy i w kolejnej już kaplica

Przeczytaj jeszcze raz to tutaj na górze. Potem przeczytaj to tutaj na doleWolff pisze:Ale tak naprawdę nie chodzi o to żeby byczek zabijał wszystko bo w żadnej armii chyba takiej rzeczy nie powinno być, chodzi o to że nie mamy takich zabójców jak inni, ani byk ani kozioł nie jest (przynajmniej tak mi sie wydaje) kimś do czesania kozaków przeciwnika a fajnie by było gdyby chociaż jednego dało sie tak zrobić.
Moim zdaniem stary przemyśl jeszcze raz co chcesz by ten doombull robił. Jeśli chcesz by był zabójcą postaci to nie będzie zabijał klocków. Jeśli będzie zabijał klocki to nie będzie zabijał kozaków tak dobrze. Taki lajf, że puszki się inaczej zabija niż szybkich ale bez save'a. Swoją drogą jeśli chcesz by mordował slayerów którzy sa stworzeni do załatwiania takich bydląt i jednocześnie ma być fajny w innych sytuacjach to coś się chyba pomyliłeś i przeczytaj jeszcze raz pierwszą tutaj zacytowaną wypowiedź.Wolff pisze:Oczywiście można go tak złożyć żeby bił pierwszy tylko pytanie czy będzie się wtedy nadawał do krojenia czegoś innego oprócz takiego krasnala
Tak masz racje, zakręciłem sie.ślivek pisze:Przeczytaj jeszcze raz to tutaj na górze. Potem przeczytaj to tutaj na doleWolff pisze:Ale tak naprawdę nie chodzi o to żeby byczek zabijał wszystko bo w żadnej armii chyba takiej rzeczy nie powinno być, chodzi o to że nie mamy takich zabójców jak inni, ani byk ani kozioł nie jest (przynajmniej tak mi sie wydaje) kimś do czesania kozaków przeciwnika a fajnie by było gdyby chociaż jednego dało sie tak zrobić.Moim zdaniem stary przemyśl jeszcze raz co chcesz by ten doombull robił. Jeśli chcesz by był zabójcą postaci to nie będzie zabijał klocków. Jeśli będzie zabijał klocki to nie będzie zabijał kozaków tak dobrze. Taki lajf, że puszki się inaczej zabija niż szybkich ale bez save'a. Swoją drogą jeśli chcesz by mordował slayerów którzy sa stworzeni do załatwiania takich bydląt i jednocześnie ma być fajny w innych sytuacjach to coś się chyba pomyliłeś i przeczytaj jeszcze raz pierwszą tutaj zacytowaną wypowiedź.Wolff pisze:Oczywiście można go tak złożyć żeby bił pierwszy tylko pytanie czy będzie się wtedy nadawał do krojenia czegoś innego oprócz takiego krasnala
Chodzi mi o to że nasz byczek może być super do jednej rzeczy ale jest wtedy super drogi i średnio jest za co zrobić coś jeszcze . A w innych armiach są takie ekonomiczne w miarę wyjścia jak np ten slayer