U mnie realmi mają 3 siły z bazy i 6 w szarży.Stan pisze:Nie wiem czy to dobre odniesienie, do wystawienia IC trzeba mieć marszałka plus można mieć tylko jeden taki unit.Założenie jest właśnie takie, że ma ich bić 9. Koszt realma ma być dostosowany do kosztów imperialnej jazdy. Jeśli imperialny IC będzie po 24, a wszystko na to wskazuje, to mój realm ma kosztować tyle samo. blessing vs płyta, stała siła 4 vs thunderous charge i formacja lancy.
Realmi nie są 0-1. Ta siła 7 to jakby za dużo, porównywalną mają tylko blood knights ale oni są rare. Goły unit 12 szt fcg wypłaca 13 ataków z s7.
Warda 6+ kosztuje teraz 5pkt, wychodzi stałe 5++ i 4++ na siłę 5, kosztuje to 20pkt mniej niż ward 5+ u innych.
Zresztą ward działa na noAS i KB, 1+ nie.
Doceniam wszystkie wyliczenia jakie zrobiliście, po prostu nie wiem czy punkt odniesienia jest słuszny.
Tak jak pisałem, poszperaj na forum 9th age. Są tam rozpisane wszystkie kombinacje sił z sejwami i bez sejwów z wynikiem jak się wtedy zachowa imperialista, a jak bretoniec.
W porównaniu, o którym pisałem wszystko jest uwzględnione, łącznie z KBami i no AS. Niby ward wydaje się lepszy, a potem okazuje się, że nie do końca. Zresztą najważniejszy w tej kwestii jest obecnie ward vs speary na ścierwo-unitach.
Imperialista ma 2+ save, bretoniec 3+ save, no i na każdą 6 może sobie na 6+ warda rzucić. Jak to zliczysz wychodzi lepiej dla imperialisty, bo jego przewaga jest przy każdym innym udanym rzucie na wound. To samo przy całym strzelaniu z siłą 3 lub 4 (ap1), której jest teraz od groma.