VC 9th age
Moderator: misha
Re: VC 9th age
Potrzebowały albo buffa albo obniżenia ceny
Jakoś mnie to nie przekonuje. Morghasty dalej wyglądają słabo w porównaniu do blood knightów i wydaje mi sie że 1 atak tego nie zmieni. Tu bardziej jest kwestia punktowa. Za 60-65 z ahw bylyby ok. A tak w cenie 3 morghastow mam 6 blood knightow, ktorzy moga miec banner i maja save 2+ bez upgradu.
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
coś czuję po kościach że ich nieźle skroją bo ludzi strasznie płaczą nad tym jak BK są przegięciJarekK pisze:Jakoś mnie to nie przekonuje. Morghasty dalej wyglądają słabo w porównaniu do blood knightów i wydaje mi sie że 1 atak tego nie zmieni. Tu bardziej jest kwestia punktowa. Za 60-65 z ahw bylyby ok. A tak w cenie 3 morghastow mam 6 blood knightow, ktorzy moga miec banner i maja save 2+ bez upgradu.
Pewnie tak to się skończy i pewnie varkolakom też się dostanie. Z drugiej strony strasznie chujkowe, że równają w dół a nie do góry. Wampirki na prawdę dostały mocno po dupie przez bloodliny i słabe wskrzeszanie, więc przynajmniej support mógłby być dobry. Jako gracz kawaleryjski, to najbardziej boli mnie kompletna nieprzydatność barrow knightów. Tak słabej jednostki dawno nie było w booku. Wynika to z kilku rzeczy:
1. Nie można złożyć blendera co sam kroi wystarczający CR, żeby kawalerzyści mogli sobie pierdzieć w stołek (nic innego nie potrafią)
2. Bloodki są świetną kawalerią i tak na prawdę za 20pkt za model dostaje się dodatkowy wound, vampire, dodatkowy atak, 5WS, możliwość wzięcia warda 4+ na zasięgowe.
3. Varkolaki są dużo lepsze jako support niż cokolwiek w rarach (poza bloodkami).
Smutne, bo barrow knighci mają eteryczny ruch i można by z nich było zrobić świetny, szybki heavy-hit squad z jakimś sensownym lordem.
EDIT: w tym sneak peaku jest jeszcze informacja, że steadfast będzie działał na szkielety TK więc też na nasze zombie. W sumie nie wiem czy to coś zmieni? Kreski dalej się będą mniej sypać chyba niż klocek ze steadfastem, ale z większym frontem
1. Nie można złożyć blendera co sam kroi wystarczający CR, żeby kawalerzyści mogli sobie pierdzieć w stołek (nic innego nie potrafią)
2. Bloodki są świetną kawalerią i tak na prawdę za 20pkt za model dostaje się dodatkowy wound, vampire, dodatkowy atak, 5WS, możliwość wzięcia warda 4+ na zasięgowe.
3. Varkolaki są dużo lepsze jako support niż cokolwiek w rarach (poza bloodkami).
Smutne, bo barrow knighci mają eteryczny ruch i można by z nich było zrobić świetny, szybki heavy-hit squad z jakimś sensownym lordem.
EDIT: w tym sneak peaku jest jeszcze informacja, że steadfast będzie działał na szkielety TK więc też na nasze zombie. W sumie nie wiem czy to coś zmieni? Kreski dalej się będą mniej sypać chyba niż klocek ze steadfastem, ale z większym frontem
- Big Boss M.
- Falubaz
- Posty: 1239
http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... army-book/
Sneak peak już jest.
IMO wbrew komentarzom niektóre zmiany są naprawdę potrzebne, a VC wcale aż tak mocne nie są jak niektórzy płaczą.
Fajnie że pojawi się dodatkowa opcja wyboru broni dla szkieli i że zrobili coś z Banshee.
Sneak peak już jest.
IMO wbrew komentarzom niektóre zmiany są naprawdę potrzebne, a VC wcale aż tak mocne nie są jak niektórzy płaczą.
Fajnie że pojawi się dodatkowa opcja wyboru broni dla szkieli i że zrobili coś z Banshee.
Ta będą sie wskrzeszać D3+1 i kosztować ze 100 punktów za 5. Super. A co to ma do rozpiski na kawalerii? Dalej wampir będzie siedział w klocku piechoty, najlepiej grave guardów i dawał im WS. Nie da się złożyć sensownego klocka kawy z 1-2 wampirami który mógłby ponapierdalać, a nie się sypnąć. Smutek i żal.Big Boss M. pisze:A tam, mają BK potanić i poprawić im wskrzeszanie