Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Moderator: Yudokuno
Re: Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Jeśli jakaś armia ma sneak peaka zrobionego to juz powinni dodaj chociaz Od 2 tygodni tylko UD i EoS mają jakieś info
''If you show your teeth, bite''
Dokładnie. Wybierasz na początku tury gry i na jej czas (czyli po jednej turze każdego z graczy) - gdzieś o tym pisali na forum 9th age.Raamiel pisze:Czy jeśli przeciwnik zaczyna turę to ja wybieram jaki blessing działa w całej Turze. (mojej i przeciwnika) ?
I wygląda na to że znowu tak będzie się ta zasada nazywała, bo w nowych podręcznikach taka jest używana zamiast Free Reform.Okoń pisze:Poszukałem i znalazłem.Rince pisze:Kto wie co daje zasada "light troops"?
To w zasadzie bardzo stara nazwa dla zasady Free Reform.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Co sądzicie o jednostce "Dancers of Yema" na tle obecnego draft-u ?
Wydają się być bardziej odporne (Ward Save 4+) od Exeków w walce nieznacznie im ustępując (S5 z dwurakiem). Ewentualnie mogą dostosować broń w zależności do przeciwnika.
Pytanie kieruję dlatego ponieważ myślałem o zakupie a z uwagi na fakt że jest to droga inwestycja (30 modeli to prawie 400-450 PLN) podpytuję Was gdyż to co ładne na papierze nie sprawdza sie w stole. Czy możecie coś doradzić ?
Wydają się być bardziej odporne (Ward Save 4+) od Exeków w walce nieznacznie im ustępując (S5 z dwurakiem). Ewentualnie mogą dostosować broń w zależności do przeciwnika.
Pytanie kieruję dlatego ponieważ myślałem o zakupie a z uwagi na fakt że jest to droga inwestycja (30 modeli to prawie 400-450 PLN) podpytuję Was gdyż to co ładne na papierze nie sprawdza sie w stole. Czy możecie coś doradzić ?
Mam nadzieję, że coś zrobią z Repeater Auxiliaries (dobija mnie trochę ta nazwa), bo w porównaniu chociażby do HE łuczników (z longbow) z core słabo wypadają.
- 2 pkty za tarczę przy obecnej zasadzie parry to porażka
- killer instict < martial discipline dla jednostki która raczej niechętnie będzie walczyć wręcz
- volley fire (tłumaczyć chyba nic nie trzeba)
- przy Long Range + Stand i Shoot/Moving and Shooting/Soft Cover RA trafiają na 5+ przy pojedyńczym strzale, więc Multiple Shot praktycznie nic nie daje (dwa strzały na 6+ = jeden strzał na 5+)
- no i pozostaje pytanie czy AP(1) jest warte straty 6" zasięgu
- 2 pkty za tarczę przy obecnej zasadzie parry to porażka
- killer instict < martial discipline dla jednostki która raczej niechętnie będzie walczyć wręcz
- volley fire (tłumaczyć chyba nic nie trzeba)
- przy Long Range + Stand i Shoot/Moving and Shooting/Soft Cover RA trafiają na 5+ przy pojedyńczym strzale, więc Multiple Shot praktycznie nic nie daje (dwa strzały na 6+ = jeden strzał na 5+)
- no i pozostaje pytanie czy AP(1) jest warte straty 6" zasięgu
Testowalem sisterki raz (x20) i nie mam sie do czego przyczepic. Zjadly crypty, mortisa i cos jeszcze... ale mialem tez kloc korsarzy i TG, ze wsparciem altaru, wiec nie byly jedynym unitem w zainteresowaniu przeciwnika... punktow nie oddaly...
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
I od tej pory zmienilismy juz ze 3 zasady, ale zdaje sie, ze jeszcze cos wpadnie.Abrasus pisze:Obstawiam, że Rince już nad niczym nie walczy, bo review skończył się jakiś miesiąc temu
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".