9th age - infernal dwarves
Moderator: esgaroth
Re: 9th age - infernal dwarves
Powinniśmy dostać piechotę Infernali w Corach, bo póki co wygląda to źle. Już zwykle krasie mają lepiej...
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
nowy pdf do ID wyjdzie prawdopodobnie za 5 dni, przy tej armi nie trzymają się terminów dla reszty
a co do obecnego draftu to mocno zjebali, mieli połączyć LoA ze starymi ChD a nie cofać je w rozwoju i dodająć jakieś retardowych slayerów, którzy w dodatku są lepsi od starej piechoty w przeliczeniu na punkty więc są właściwie autoinclude, ciekawy czyj to był pomysł...
ogólnie to dużo przegrywam bitew i dopracowuję rozpiskę, obecnie mój najlepszy build to takie coś, narazie na 2k pts, więc mam jeszcze zapas 400pts na dodatkowe bajery, (muszę tam jeszcze jakoś dodać sztandary bo się okazało że inaczej się nie da scrować objectivów, oraz dobrze by było jakoś wcisnąć Dispell Scrolla oraz Book of Arcane Power ale to już sobie zrobię na nowym drafcie który, znając życie, wywróci znowu tą armię do góry nogami)
################################################################
Overlord 430pts
Flaming Lance
Ring of Desiccation
Great Bull of Shamut
Vizier 100pts
Infernal Armour
Battle Standard Bearer
Magus 90pts
Infernal Weapon
Infernal Armour
Level 1 Molten Metal
Magus 90pts
Infernal Weapon
Infernal Armour
Level 1 Fire Ball
Hobgoblin Chieftain 55pts
Wolf
Hobgoblin Chieftain 55pts
Wolf
Disciples of Lugar x 33 376pts
Great Weapon
Disciples of Lugar x 33 376pts
Great Weapon
Hobgoblins x 22 88pts
Light Armour
Kadim Titan 340pts
Fiery Form
TOTAL: 2000pts
################################################################
a co do obecnego draftu to mocno zjebali, mieli połączyć LoA ze starymi ChD a nie cofać je w rozwoju i dodająć jakieś retardowych slayerów, którzy w dodatku są lepsi od starej piechoty w przeliczeniu na punkty więc są właściwie autoinclude, ciekawy czyj to był pomysł...
ogólnie to dużo przegrywam bitew i dopracowuję rozpiskę, obecnie mój najlepszy build to takie coś, narazie na 2k pts, więc mam jeszcze zapas 400pts na dodatkowe bajery, (muszę tam jeszcze jakoś dodać sztandary bo się okazało że inaczej się nie da scrować objectivów, oraz dobrze by było jakoś wcisnąć Dispell Scrolla oraz Book of Arcane Power ale to już sobie zrobię na nowym drafcie który, znając życie, wywróci znowu tą armię do góry nogami)
################################################################
Overlord 430pts
Flaming Lance
Ring of Desiccation
Great Bull of Shamut
Vizier 100pts
Infernal Armour
Battle Standard Bearer
Magus 90pts
Infernal Weapon
Infernal Armour
Level 1 Molten Metal
Magus 90pts
Infernal Weapon
Infernal Armour
Level 1 Fire Ball
Hobgoblin Chieftain 55pts
Wolf
Hobgoblin Chieftain 55pts
Wolf
Disciples of Lugar x 33 376pts
Great Weapon
Disciples of Lugar x 33 376pts
Great Weapon
Hobgoblins x 22 88pts
Light Armour
Kadim Titan 340pts
Fiery Form
TOTAL: 2000pts
################################################################
Dwie minuty czytania i już babol - unbreakable na icon of lugar - i do jakiego unitu mam dołączyć takiego pieszego leszcza?
Edit - kolejne 5minut czytania i już wiadomo jak bardzo disciples of lugar wyglądają podobnie do slayers i gdzie ma lądować taki hero.
Edit - kolejne 5minut czytania i już wiadomo jak bardzo disciples of lugar wyglądają podobnie do slayers i gdzie ma lądować taki hero.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2016, o 12:17 przez Anadim, łącznie zmieniany 1 raz.
Czyżby ktoś chciał używać nowych slayerów z AOSa?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
na pewno to lepiej wygląda, chociażby ze zwględu na dawnych infernali w corach i bulach w specjalach, teraz da się coś ugrać.
Park maszynowy też w specjalu daje nadzieję, ale...
nadal kodeks ssie, a nerf dla czarodzieja przy tych punktach jakie się za niego płaci to tragiczny pomysł...
Poczekam więc na edycję 0.13
Oni sami nie wiedzą czego chcą, w międzyczasie rozegrałem dwa mecze starym kodeksem FW i się bawiłem przednio. Stary kodeks jest nadal mocniejszy od nowego.
Park maszynowy też w specjalu daje nadzieję, ale...
nadal kodeks ssie, a nerf dla czarodzieja przy tych punktach jakie się za niego płaci to tragiczny pomysł...
Poczekam więc na edycję 0.13
Oni sami nie wiedzą czego chcą, w międzyczasie rozegrałem dwa mecze starym kodeksem FW i się bawiłem przednio. Stary kodeks jest nadal mocniejszy od nowego.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Z tym power levelem to bym się nie zgodził, zależy od armii ale nadal są przegięte kombosy, nie ma już jednostek totalnie niegrywalnych, a średnia siła wzrosłą bo każde ABC dopakowało co słabsze jednostki, nie specjalnie nerfiąc te najmocniejsze.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2016, o 14:08 przez hypnotic, łącznie zmieniany 1 raz.
prosiłem ich o te tarcze ale to olali bo nigdy sorcerer nie miał takiej opcji
no dokładnie tak to argumentowałem, no ale oni mają tam jakieś swoje powody albo pchnęli jakieś inne ważniejsze sprawy, można by jeszcze raz ich zaatakować o tarcze dla magusa
EDIT: widzę że już pchnąłeś tą sprawę do przodu
EDIT: widzę że już pchnąłeś tą sprawę do przodu

Grałem 1 meczyk CHD, Cytadelki w corach są średnie, ale jest na pewno lepiej niż było. Taki core może już coś zdziałać, szkoda że nie mogą mieć blunderbassów tak jak w Tamurkhanie, ale to nic. Przynajmniej taniej punktowo wychodzi.
Duże byki są naprawdę groźne, małe się w ogóle mi nie sprawdziły. Kitajec to wiadomo, niszczy.
Duże byki są naprawdę groźne, małe się w ogóle mi nie sprawdziły. Kitajec to wiadomo, niszczy.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
no własnie, małe byki, co z tego że są tanie skoro atakują właściwie zawsze ostatnie i nie dożywają żeby coś zrobić, kompletnie nie wiem jak nimi grać 

Zależy Czy dodasz demona. Bez demona, może być samo wiadro z wagonika na odpowiedniej podstawie. Z demonem, cały wagon albo hellcannon.
A ja mam pytanie, Czy byczek daje jezdzcowi volcanic embrace , skoro pisze że model ma ogniste ataki?
Jeśli nie, to co sądzicie o takim byczku :
Vizer
Bull of shamut
Lucky shield
Flaming lance
Gauntlet of matzhab.
260 punktów, i miejsce na 4++.
Jeśli byk daje flaming całemu modelowi, to nawet flaming lance nie trzeba.
S8 przy szarży od jeźdźca, nie zrani wierzchowca, bo 2++ jest z fireborn. Bez 4++ dość tani
A ja mam pytanie, Czy byczek daje jezdzcowi volcanic embrace , skoro pisze że model ma ogniste ataki?
Jeśli nie, to co sądzicie o takim byczku :
Vizer
Bull of shamut
Lucky shield
Flaming lance
Gauntlet of matzhab.
260 punktów, i miejsce na 4++.
Jeśli byk daje flaming całemu modelowi, to nawet flaming lance nie trzeba.
S8 przy szarży od jeźdźca, nie zrani wierzchowca, bo 2++ jest z fireborn. Bez 4++ dość tani