Zgrabna zamiana ról. Ktoś musi.-Qc- pisze:na nowych fixach, nie pekaj, nie placz ino wygrywaj XD
9th Age
Moderator: Kołata
Re: 9th Age
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Najsmutniejszy ten kwadrans rozmowy do odsłuchania. Sami się zgadzają, że armia jest poniżej średniej, nerfią tylko dlatego, że ścięli podobno resztę armii, lęk wzbudza kombo waaagh+idol+3 miazmy... dla mnie bzdurne
Aż mi głupio, bo gram na generale gobliński (brak łaaa), nie wystawiam idola i nie mam żadnego maga z shadowem
Do tego twierdzą, że OG radzą sobie ze śmietnikiem, tylko, że to chyba pieśń przeszłości przy tej cenie fanatyków, maszyn. Pocisków chyba też nie ma w tej rozpisce, skoro są 3 miazmy. Ktoś rozsądny zwrócił uwagę, że te miazmy to raczej nie wejdą w kluczowym kombacie bo nie ma jak scrolla wyjąć.
Generalnie, jak się nie posłucha to człowiek myśli, że rozsądni ludzie za tym stoją. Po odsłuchaniu ludzie nie wydają się głupi, ale dość pyszałkowaci i pozbawieni ścisłych wytycznych.
Aż mi głupio, bo gram na generale gobliński (brak łaaa), nie wystawiam idola i nie mam żadnego maga z shadowem
Do tego twierdzą, że OG radzą sobie ze śmietnikiem, tylko, że to chyba pieśń przeszłości przy tej cenie fanatyków, maszyn. Pocisków chyba też nie ma w tej rozpisce, skoro są 3 miazmy. Ktoś rozsądny zwrócił uwagę, że te miazmy to raczej nie wejdą w kluczowym kombacie bo nie ma jak scrolla wyjąć.
Generalnie, jak się nie posłucha to człowiek myśli, że rozsądni ludzie za tym stoją. Po odsłuchaniu ludzie nie wydają się głupi, ale dość pyszałkowaci i pozbawieni ścisłych wytycznych.
Co do zmian - nie widzicie punktów to się nie wypowiadajcie o poziomie niektóre rzeczy na które i wy i ludkowie na 9th age płaczą wcale nie są mocnymi cięciami a to czego nie widać to są bardzo przyjemne zmiany. Specjalnie popatrzyłem na parę różnych rozpisek turniejowych i porównałem jak się zmieni po nowym releasie. Wnioski są raczej takie, że będzie podobnie bardzo. Jedyne poważniejsze to nerf gnasher herdów oraz strata Mothers Gift. Pozostałe zmiany uderzają w ekstrema raczej co najwyżej. Nie mówię, że się z nimi zgadzałem zresztą bo moim zdaniem są czysto głupie niektóre z nich. Wiele rzeczy jest ciekawych i grywalnych. Nie wiem jak wyjdzie na tle pozostałych AB ale to w ciągu najbliższych ~7 tygodni się naprawi.
Pisałem im ile się dało, że shadow spam nie istnieje na stołach a tylko w ich wyobraźni. Podsyłałem armylisty turniejowe i miejsca które zajmowały, liczyłem na ich komentarze podobne i się nie doczekałem - shadow chcą ograniczyć bo tak im się wydaje, że to mocne mimo, że prędzej little green gods się pojawia na stołach.
Jak najbardziej +1.paulinka17 pisze:Najsmutniejszy ten kwadrans rozmowy do odsłuchania. Sami się zgadzają, że armia jest poniżej średniej, nerfią tylko dlatego, że ścięli podobno resztę armii, lęk wzbudza kombo waaagh+idol+3 miazmy... dla mnie bzdurne
Pisałem im ile się dało, że shadow spam nie istnieje na stołach a tylko w ich wyobraźni. Podsyłałem armylisty turniejowe i miejsca które zajmowały, liczyłem na ich komentarze podobne i się nie doczekałem - shadow chcą ograniczyć bo tak im się wydaje, że to mocne mimo, że prędzej little green gods się pojawia na stołach.
Ot co. dobre podsumowanie projektu. W parę osób wołamy od długiego czasu aby jeszcze raz mocno przemyśleli role które przypisują i aby każdy robił swoje a nie to co mu się podoba.paulinka17 pisze: Po odsłuchaniu ludzie nie wydają się głupi, ale dość pyszałkowaci i pozbawieni ścisłych wytycznych.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
jest OK. żebym nie zapomniał - zajebista robota panie ślivek. serio doceniam energię poświęconą na prace w tej machinie.
Ocena wiadomo - moja.
Główne boosty i sensowne zmiany
- kosa +d3+d3 na goblinach
- korona na dowolne gobliny!! kombosy na forest goblinach!!
- kosa sneaky stubbing teraz może być na jezdzie
- wolę takie waaagh z +1Mv zamiast +1A
- dziki core'owe troche tańsze! 19-20pkt za model 3+Sv i S6 w szarży... wcześniej było 22pkt
- dzik w specialach tez 2pkt w dol. na wypasie 2+Sv, S7 w szarzy za 25 (wczesniej 27), 2+ i S6 za 22 (z 23)
- tanieją bohaterowie
- opcja tanich nettersow!
- poisony na WSZYSTKICH MODELACH w oddziale forest goblinow... do tego korona i gobliny na średnich pająkach
- 4W na goblinskich wozkach!
- hoppersi są chyba zajebisci. Fly(6), impakty, support z pomidora.
- duży pomidor drogi, ale zajebisty
Inne dobre i sensowne zmiany
- green tide na wszystkie gobliny w jednej turze
- trolle kombatowe odrobinę tanieją
- noga dzika moze sie przydac w rozpisce na jezdzie
- bodyguard na black orkach ale niestety tylko z ironem, z magiem byloby syto...
- mi się podoba, że dd potaniał... wartość oczekiwana liczby hitów spadła z 3,5 do 3, NoASv zamienił się w -4Sv... życie
- wywka dla dzikusa tanieje a grałem na niej czasem
Główne nerfy
- pomidory... dobrze że nie ulepiłem 150 ... 40 kosztuje teraz 350, było 280
- czopa tylko w pierwszej turze
- idol mocno znerfiony bez warda i z sejwem 5+... zyskał T, stracił W
- pająk jako mount +40pkt
- pająki i duże pomidory drożeją
Inne lekkie nerfy
- najtanszy fast drozeje
- troll solo drożeje
- orczy rydwan z 3+ drozeje o 5pkt
EDIT:
lepię pióropusze dla goblinów
Ocena wiadomo - moja.
Główne boosty i sensowne zmiany
- kosa +d3+d3 na goblinach
- korona na dowolne gobliny!! kombosy na forest goblinach!!
- kosa sneaky stubbing teraz może być na jezdzie
- wolę takie waaagh z +1Mv zamiast +1A
- dziki core'owe troche tańsze! 19-20pkt za model 3+Sv i S6 w szarży... wcześniej było 22pkt
- dzik w specialach tez 2pkt w dol. na wypasie 2+Sv, S7 w szarzy za 25 (wczesniej 27), 2+ i S6 za 22 (z 23)
- tanieją bohaterowie
- opcja tanich nettersow!
- poisony na WSZYSTKICH MODELACH w oddziale forest goblinow... do tego korona i gobliny na średnich pająkach
- 4W na goblinskich wozkach!
- hoppersi są chyba zajebisci. Fly(6), impakty, support z pomidora.
- duży pomidor drogi, ale zajebisty
Inne dobre i sensowne zmiany
- green tide na wszystkie gobliny w jednej turze
- trolle kombatowe odrobinę tanieją
- noga dzika moze sie przydac w rozpisce na jezdzie
- bodyguard na black orkach ale niestety tylko z ironem, z magiem byloby syto...
- mi się podoba, że dd potaniał... wartość oczekiwana liczby hitów spadła z 3,5 do 3, NoASv zamienił się w -4Sv... życie
- wywka dla dzikusa tanieje a grałem na niej czasem
Główne nerfy
- pomidory... dobrze że nie ulepiłem 150 ... 40 kosztuje teraz 350, było 280
- czopa tylko w pierwszej turze
- idol mocno znerfiony bez warda i z sejwem 5+... zyskał T, stracił W
- pająk jako mount +40pkt
- pająki i duże pomidory drożeją
Inne lekkie nerfy
- najtanszy fast drozeje
- troll solo drożeje
- orczy rydwan z 3+ drozeje o 5pkt
EDIT:
lepię pióropusze dla goblinów
"Maza's Zappin Bow(30 pts)
The wielder’s unit gains Quick to Fire" - co się dzieje, kiedy łączę tę zasadę z zasadą "unwieldy" ? Czy brak kar za ruch oznacza też brak dodatkowej kary za ruch wynikającej ze specyfiki kuszy?
The wielder’s unit gains Quick to Fire" - co się dzieje, kiedy łączę tę zasadę z zasadą "unwieldy" ? Czy brak kar za ruch oznacza też brak dodatkowej kary za ruch wynikającej ze specyfiki kuszy?
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
- sernikwystygl
- Wałkarz
- Posty: 74
- Lokalizacja: 51° 13' 14" N; 22° 42' 5" E
he ale fart juz mialem kupic idola heeh teraz to sie nie opyla kto wie moze jeszcze ws-a mu obniza bo chyba jest jeszcze giety
zmian soporo usmialem sie czytajac heh
pomidory fajne bo latanko to cieszy
ale placic za waghh hahahahahahah
no i dd strzela jak elficki luk
dzida w rarach heh
sie pogra sie zobaczy ale wydaje mi sie ze rzucali koscmi co zmienic
zmian soporo usmialem sie czytajac heh
pomidory fajne bo latanko to cieszy
ale placic za waghh hahahahahahah
no i dd strzela jak elficki luk
dzida w rarach heh
sie pogra sie zobaczy ale wydaje mi sie ze rzucali koscmi co zmienic
Dzięki Paula za słowa uznania
Parę kmin spoko już zauważyliście, czekam na więcej.
Prośba - zagra ktoś na Core wypełnionym strzelającymi orkami? Są obawy, że łuki i kusze mogą być za fajne na orkach za te punkty. W połączeniu z resztą armii faktycznie wydają się syte zarówno w całkiem gunline jak i w jakimś MSU. W ten weekend nie wiem czy dam radę zagrać a jeśli by ktoś mógł poproksować i dać znać jak poszło to było by super i na pewno da argumenty w rozmowach czy nerfić czy nie nerfić.
Podobnie prośba o przetestowanie kawalerii. Punktowo porównując do konkurencji nie wygląda naprawdę źle pytanie czy da się tym coś ugrać.
Trzecia prośba to zagrać i ocenić poszczególne: Gnasher Dashers, Zappin Bow, Mikinoks Totem, Great Green Idol.
Wrzućcie proszę rozpiski aby ewentualne rady można było zasugerować przed grą a nie po i napiszcie krótkie raporty po grach.
Dzięki wielkie z góry i liczę, że choć ktoś weźmie to do serca i przetestuje
Parę kmin spoko już zauważyliście, czekam na więcej.
Prośba - zagra ktoś na Core wypełnionym strzelającymi orkami? Są obawy, że łuki i kusze mogą być za fajne na orkach za te punkty. W połączeniu z resztą armii faktycznie wydają się syte zarówno w całkiem gunline jak i w jakimś MSU. W ten weekend nie wiem czy dam radę zagrać a jeśli by ktoś mógł poproksować i dać znać jak poszło to było by super i na pewno da argumenty w rozmowach czy nerfić czy nie nerfić.
Podobnie prośba o przetestowanie kawalerii. Punktowo porównując do konkurencji nie wygląda naprawdę źle pytanie czy da się tym coś ugrać.
Trzecia prośba to zagrać i ocenić poszczególne: Gnasher Dashers, Zappin Bow, Mikinoks Totem, Great Green Idol.
Wrzućcie proszę rozpiski aby ewentualne rady można było zasugerować przed grą a nie po i napiszcie krótkie raporty po grach.
Dzięki wielkie z góry i liczę, że choć ktoś weźmie to do serca i przetestuje
Jeżeli będzie trzeba, pożycze jakiemus newbie 80 orków - poproxuje i dostanie do 0. Wszystko dla chwały orczej sprawyślivek pisze:W ten weekend nie wiem czy dam radę zagrać a jeśli by ktoś mógł poproksować i dać znać jak poszło to było by super i na pewno da argumenty w rozmowach czy nerfić czy nie nerfić.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jak dla mnie kusze były fajne przed tym updatem. Teraz kusz musisz wystawić 20! Jak mam niby sensownie ustawić taki oddział?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Ktoś mi wytłumaczy sens brania zwykłych orków zamiast big unsów?
Wiem, że +10W na oddziale oraz mniejszy koszt ale w ogólnym rozrachunku te drugie trafiają lepiej typków z WS3 /lub są gorzej trafiane przez typków z WS4 no i ten 1S robi naprawdę wiele. Byłbym wdzięczny wytłumaczenia tego jak krowie na rowie
oraz dodatkowo dlaczego upgrade na dzikusy jest mniejszy dla big unsów?
Wiem, że +10W na oddziale oraz mniejszy koszt ale w ogólnym rozrachunku te drugie trafiają lepiej typków z WS3 /lub są gorzej trafiane przez typków z WS4 no i ten 1S robi naprawdę wiele. Byłbym wdzięczny wytłumaczenia tego jak krowie na rowie
oraz dodatkowo dlaczego upgrade na dzikusy jest mniejszy dla big unsów?
-
- Kretozord
- Posty: 1758
1. eadbashersi (big'uni) są "one of a kind", więc jak chcesz mieć drugi oddział ciałek z T4 i dużymi podstawkami, albo itp (ferale - dzikusy), to bierzesz zwykłych
2. jak masz wymaksowany oddział kawalerii za 340-350 pkt, nie chcesz przepłacać za core, to zostaje 280 i big'unsi mogą być za tyle bezużyteczni. bieżesz zwykłych
3. big'unsi nie mogą brać kusz
4. czasem oddział nie musi się bić, służy do powolnego ginięcia, np w strzelani. zwykłe w hordzie rzucają paniki z 3 kości (pomijam dzikusów), więc mogą stać z magiem i bronić maszyn
5. S4 AP(1) już coś tam robi
2. jak masz wymaksowany oddział kawalerii za 340-350 pkt, nie chcesz przepłacać za core, to zostaje 280 i big'unsi mogą być za tyle bezużyteczni. bieżesz zwykłych
3. big'unsi nie mogą brać kusz
4. czasem oddział nie musi się bić, służy do powolnego ginięcia, np w strzelani. zwykłe w hordzie rzucają paniki z 3 kości (pomijam dzikusów), więc mogą stać z magiem i bronić maszyn
5. S4 AP(1) już coś tam robi