Rozpiski
Re: Rozpiski
Polecam, ale trzeba mieć w cholerę ogrania żeby dogrywać bitwy, nie spieprzając fazy ruchu Czasem jeden źle ustawiony kowboj zamienia zabawę w walkę ze sraczką.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Ja ostatnio nie potrafiłem wyrzucic 6 na sarze kilka razy na tych 3 kosciach , troche szczescia tez potrzebaDibo pisze:Polecam, ale trzeba mieć w cholerę ogrania żeby dogrywać bitwy, nie spieprzając fazy ruchu Czasem jeden źle ustawiony kowboj zamienia zabawę w walkę ze sraczką.
''If you show your teeth, bite''
Na drużynówkę GK jest obowiązkowy.
Sam dostawiłem do tego jeszcze 2x dużą sukę + lorda
Sam dostawiłem do tego jeszcze 2x dużą sukę + lorda
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Panowie, pożyczy ktoś na DMP trójkę pegazów? Płacę w złocistym trunku.
No i tradycyjnie, moja turbo rozpa na chłopach (Jagal, 6ka pegazów i GK się w niej nie sprawdzają. Nie mam czym omieść śmietnika, artylerii wtedy, panienka nie daje bonusów jedynej lancy. Testowałem i nie przekonała mnie ta zmiana w rozpie. Zostaje tak jak jest.)
Lords 1066
The Fay Enchantress 545
Bretonnian Lord( Questing vow, Virtue of Heroism, Dragon helm, Sword of swift slaying,
dawnstone, shield, Royal Pegasus) General 275pkt
Bretonnian Lord (Questing vow, Trickster's helm, Sword of the quest, shield, koń) 246pkt
Heroes 260
BSB (Knights vow, Warhorse, shield, Gromril Great Helm, Sword of Might, lance) 130 pkt
Damselka (Dispel Scroll, lvl 2. Life) 130 pkt
Rare 180
2xField Trebuchet 180pkt
Specjal 350
2x3 Pegasus Knights (Musician) 2x175pkt
Core 630
11 Knights of the Realms (FCG, Standard of Discipline) 303 pkt
40 Men at Arms (FCG, halberd) 227pkt
17 Bowmen (Musician, braziers, defensive stakes) 112pkt
total 2498
No i tradycyjnie, moja turbo rozpa na chłopach (Jagal, 6ka pegazów i GK się w niej nie sprawdzają. Nie mam czym omieść śmietnika, artylerii wtedy, panienka nie daje bonusów jedynej lancy. Testowałem i nie przekonała mnie ta zmiana w rozpie. Zostaje tak jak jest.)
Lords 1066
The Fay Enchantress 545
Bretonnian Lord( Questing vow, Virtue of Heroism, Dragon helm, Sword of swift slaying,
dawnstone, shield, Royal Pegasus) General 275pkt
Bretonnian Lord (Questing vow, Trickster's helm, Sword of the quest, shield, koń) 246pkt
Heroes 260
BSB (Knights vow, Warhorse, shield, Gromril Great Helm, Sword of Might, lance) 130 pkt
Damselka (Dispel Scroll, lvl 2. Life) 130 pkt
Rare 180
2xField Trebuchet 180pkt
Specjal 350
2x3 Pegasus Knights (Musician) 2x175pkt
Core 630
11 Knights of the Realms (FCG, Standard of Discipline) 303 pkt
40 Men at Arms (FCG, halberd) 227pkt
17 Bowmen (Musician, braziers, defensive stakes) 112pkt
total 2498
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
2x pegazy + jołmeniMilczek pisze:Raz pegazy ?
@ matis - mogę pożyczyć - napisz na pw czy je chcesz.
Pzdr!
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Dokupiłem trochę modeli. Pomimo, że poprzednia wersja sprawdzała się genialnie i wyniki zazwyczaj były powyżej 10:10 to postanowiłem prowadzić trochę zmian, być może na lepsze.
Niestety coś kosztem czegoś. Na twardości stracił pancerny przód lancy, turbo lorda bijącego bez AS, zastąpił praktycznie goły paladyn. :/
Lords 820
The Fay Enchantress 545
Bretonnian Lord( Questing vow, Virtue of Heroism, Dragon helm, Sword of swift slaying,
dawnstone, shield, Royal Pegasus) General 275pkt
Heroes 338
BSB (Knights vow, Warhorse, shield, Gromril Great Helm, Sword of Might, lance) 130 pkt
Damselka (Dispel Scroll, lvl 2. Life) 130 pkt
Paladyn (Shield, morningstar, Knight vow, Horse) 78pkt
Rare 180
2xField Trebuchet 180pkt
Specjal 525
3x3 Pegasus Knights (Musician) 3x175pkt
Core 625
11 Knights of the Realms (FCG, Standard of Discipline) 303 pkt
39 Men at Arms (FCG, halberd) 222pkt
17 Bowmen (Musician, braziers, defensive stakes) 112pkt
Total 2500
Niestety coś kosztem czegoś. Na twardości stracił pancerny przód lancy, turbo lorda bijącego bez AS, zastąpił praktycznie goły paladyn. :/
Lords 820
The Fay Enchantress 545
Bretonnian Lord( Questing vow, Virtue of Heroism, Dragon helm, Sword of swift slaying,
dawnstone, shield, Royal Pegasus) General 275pkt
Heroes 338
BSB (Knights vow, Warhorse, shield, Gromril Great Helm, Sword of Might, lance) 130 pkt
Damselka (Dispel Scroll, lvl 2. Life) 130 pkt
Paladyn (Shield, morningstar, Knight vow, Horse) 78pkt
Rare 180
2xField Trebuchet 180pkt
Specjal 525
3x3 Pegasus Knights (Musician) 3x175pkt
Core 625
11 Knights of the Realms (FCG, Standard of Discipline) 303 pkt
39 Men at Arms (FCG, halberd) 222pkt
17 Bowmen (Musician, braziers, defensive stakes) 112pkt
Total 2500
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Lord @ 265.0 Pts
General; Questing Code; Barded Warhorse;
Dragonscale Helm [10.0]
Dusk Stone [30.0]
Kingslayer [30.0]
Virtue of Tenacity [40.0]
High Priestess @ 345.0 Pts
Wizard Level 4; Path of Heavens; Unicorn
Sky-horn of the Lost Pegasus Knights [40.0]
Dispel Scroll [35.0]
Paladin @ 250.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barded Warhorse; Grail Code; Lance
Helm of Holy Enlightenment [45.0]
Virtue of the Saint [75.0]
12 Kingdom Knights @ 306.0 Pts
FCG;
11 Kingdom Knights @ 303.0 Pts
FCG; Standard of the Last Charge [20.0]
9 Knights of the Grail @ 390.0 Pts
FCG; Banner of Cleansing Fire [20.0]
3 Pegasus Knights 205.0 Pts
Vanguard; Barding
3 Pegasus Knights 205.0 Pts
Vanguard; Barding
Siege Ballista @ 65.0 Pts
Adept;
Siege Ballista @ 65.0 Pts
Adept;
takie coś sobie dzisiaj testowałem ze strzelającymi Demonami, niestety nie udało się sprawdzić pełnych możliwości Grali szczególnie jeżeli chodzi o CC bo tych było jak na lekarstwo. Po pierwsze nie mam pomysłu na generała który ma wspierać zwykłych rycków nie ma dla niego żadnej fajnej kosy, kingslayer wydaje się wart swoich punktów gdy w oddziale przeciwnika jest chociaż jeden bohater. Pegazy lepsze niż były chociaż dużo mniej mobilne, łapią teraz lepiej w CC niż dawniej są dożo bardziej odporne na pestki. Nie ma punktów na małą babę, fajny może być eteryczny koleś z ambuszem. Kolejną korzystna dla nas zmiana jest zmiana działania miscasta - lanca już nie wybucha jak dawniej. Path od heaven jest bardzo dobry atrybut pozwala nam przerzucać czy to rzut na trafienie z bolca lub ranienie z trebusza, ile to razy rzucilem 1 na ranienie jak już trafilem w syty cel. Mamy teraz 7 dobrych czarów plus mocny atrybut. Niestety sa tez minusy - castingi poszly do gory, boli rownież brak rolling sky ktore karciło lataczy.
General; Questing Code; Barded Warhorse;
Dragonscale Helm [10.0]
Dusk Stone [30.0]
Kingslayer [30.0]
Virtue of Tenacity [40.0]
High Priestess @ 345.0 Pts
Wizard Level 4; Path of Heavens; Unicorn
Sky-horn of the Lost Pegasus Knights [40.0]
Dispel Scroll [35.0]
Paladin @ 250.0 Pts
Battle Standard Bearer; Barded Warhorse; Grail Code; Lance
Helm of Holy Enlightenment [45.0]
Virtue of the Saint [75.0]
12 Kingdom Knights @ 306.0 Pts
FCG;
11 Kingdom Knights @ 303.0 Pts
FCG; Standard of the Last Charge [20.0]
9 Knights of the Grail @ 390.0 Pts
FCG; Banner of Cleansing Fire [20.0]
3 Pegasus Knights 205.0 Pts
Vanguard; Barding
3 Pegasus Knights 205.0 Pts
Vanguard; Barding
Siege Ballista @ 65.0 Pts
Adept;
Siege Ballista @ 65.0 Pts
Adept;
takie coś sobie dzisiaj testowałem ze strzelającymi Demonami, niestety nie udało się sprawdzić pełnych możliwości Grali szczególnie jeżeli chodzi o CC bo tych było jak na lekarstwo. Po pierwsze nie mam pomysłu na generała który ma wspierać zwykłych rycków nie ma dla niego żadnej fajnej kosy, kingslayer wydaje się wart swoich punktów gdy w oddziale przeciwnika jest chociaż jeden bohater. Pegazy lepsze niż były chociaż dużo mniej mobilne, łapią teraz lepiej w CC niż dawniej są dożo bardziej odporne na pestki. Nie ma punktów na małą babę, fajny może być eteryczny koleś z ambuszem. Kolejną korzystna dla nas zmiana jest zmiana działania miscasta - lanca już nie wybucha jak dawniej. Path od heaven jest bardzo dobry atrybut pozwala nam przerzucać czy to rzut na trafienie z bolca lub ranienie z trebusza, ile to razy rzucilem 1 na ranienie jak już trafilem w syty cel. Mamy teraz 7 dobrych czarów plus mocny atrybut. Niestety sa tez minusy - castingi poszly do gory, boli rownież brak rolling sky ktore karciło lataczy.
Taka rozpiska na 9th 0.99
Duke na koniu, virtue of Might, Dragon Lance, Potion of swiftness, Dragonscale helm, shield, Duskstone
Paladyn na koniu, Crusader Helm, shield, GW, Morning Star, Quest
Duży mag na jednorożcu, Talisman of Roland, Gem of Fortune, Tome of Arcane Lore. White magic
Mały mag na koniu, dispel scroll, heaven
11 KotR FCG Gleaming
11 KotR FCG
5 Aspirantów FCG, Heavy Armour
5 Jołmenów
2x3 Pegazy, Champion, Skirmish, Vanguard
2x Treb
Green Knight
Duke na koniu, virtue of Might, Dragon Lance, Potion of swiftness, Dragonscale helm, shield, Duskstone
Paladyn na koniu, Crusader Helm, shield, GW, Morning Star, Quest
Duży mag na jednorożcu, Talisman of Roland, Gem of Fortune, Tome of Arcane Lore. White magic
Mały mag na koniu, dispel scroll, heaven
11 KotR FCG Gleaming
11 KotR FCG
5 Aspirantów FCG, Heavy Armour
5 Jołmenów
2x3 Pegazy, Champion, Skirmish, Vanguard
2x Treb
Green Knight
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
W sobotę zagrałem czymś takim:
Lord na koniu: Ogre blade, armour of percival, dusk stone, V. of Renown, Grail oath
BSB: Crusader helmet, GW, V. of Daring (dorzut d3 do szarży), Questing oath
Czarka: wild, 2lvl, koń, mr1, przedmiot dający +1spell,
Czarka: white, 2lvl, koń , mr1, dispell scroll
9 kotrów, FCG
12 kotrów, FCG
5 aspirantów, FCG
2x3 pegasus knights, skirmish, vanguard, champion, devastating charge
5 chłopków
8 gralowców sztandar +1 mw
green knight
Zrobiłem 13-7 na HE (Generał 7 siły, bsb, duży white, mały wild, klocek 14 rycerzy, klocek swordmastersów, lodowa kura, 3 bolce, i śmieci) 4 moje unity w pogoni nie zdołały wyrzucić 8 oczek , by zjeść skarbonkę przeciwnika i zakończyć tę grę ze znacznie lepszym wynikiem
oraz
wtopiłem 7-13 z wochem (generał na rydwanie, bsb, lord na smoku z mieczykiem za 65pts, shaggoth, giant, 2lvl czincza, 4 rydwany, 2xkawaleria maruderów,psy i bunkier maga) generalnie nie było źle, brakło jednego wounda na sztandarowym maruderów (5 ataków z siłą 4 to widocznie za mało ), by zrobić objective.
W rozpie napewno zostanie green knight, brakuje mi punktów na dużego white'a ale nie wiem za bardzo co tu wywalić. Niszczarka przedmiotów to bardzo fajna opcja do tego możliwość posadzenia counterka na green knight'a. Do tego mamy frenzy na gralowcach rzucane z jednej kości. Brak trebów sprawia, że monstery się panoszą, ale green knight je później uspokoja.
Lord na koniu: Ogre blade, armour of percival, dusk stone, V. of Renown, Grail oath
BSB: Crusader helmet, GW, V. of Daring (dorzut d3 do szarży), Questing oath
Czarka: wild, 2lvl, koń, mr1, przedmiot dający +1spell,
Czarka: white, 2lvl, koń , mr1, dispell scroll
9 kotrów, FCG
12 kotrów, FCG
5 aspirantów, FCG
2x3 pegasus knights, skirmish, vanguard, champion, devastating charge
5 chłopków
8 gralowców sztandar +1 mw
green knight
Zrobiłem 13-7 na HE (Generał 7 siły, bsb, duży white, mały wild, klocek 14 rycerzy, klocek swordmastersów, lodowa kura, 3 bolce, i śmieci) 4 moje unity w pogoni nie zdołały wyrzucić 8 oczek , by zjeść skarbonkę przeciwnika i zakończyć tę grę ze znacznie lepszym wynikiem
oraz
wtopiłem 7-13 z wochem (generał na rydwanie, bsb, lord na smoku z mieczykiem za 65pts, shaggoth, giant, 2lvl czincza, 4 rydwany, 2xkawaleria maruderów,psy i bunkier maga) generalnie nie było źle, brakło jednego wounda na sztandarowym maruderów (5 ataków z siłą 4 to widocznie za mało ), by zrobić objective.
W rozpie napewno zostanie green knight, brakuje mi punktów na dużego white'a ale nie wiem za bardzo co tu wywalić. Niszczarka przedmiotów to bardzo fajna opcja do tego możliwość posadzenia counterka na green knight'a. Do tego mamy frenzy na gralowcach rzucane z jednej kości. Brak trebów sprawia, że monstery się panoszą, ale green knight je później uspokoja.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com