9th Age

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Re: 9th Age

Post autor: Janus »

Haha, możecie się wszyscy schować przy Trubasie i jego rozpie orków. 2 miejsce na lokalu w Wawie. Siła!
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Janus pisze:Haha, możecie się wszyscy schować przy Trubasie i jego rozpie orków. 2 miejsce na lokalu w Wawie. Siła!
1) Warszafka to bole 2) Mowisz do ludzi ktorym imponuje tylko pierwsze ^^

:D Graty Trubasiku :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

To jeszcze niech wrzuci ładnie raport albo chociaż rozpiskę :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

No ta na kuszach co chciałeś sprawdzić :mrgreen:
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Trubas
Falubaz
Posty: 1294
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

Janus pisze:No ta na kuszach co chciałeś sprawdzić :mrgreen:
Generalnie porno shooting połączony z mega idolem i kontra na świnkach.

Grajcie puki można! Nerfy będą srogie.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Trubas - zadnej rozpiski, zadnego raportu, bo slivek poleci nerfic! A mielismy umowione, zbieramy tylko wpierdol do wersji 1.0 ale nie trudbas chcial poczuc smak zwyciestwa... szkoda ze nie wygrał :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

Jak tak to dzięki wielkie za przetestowanie :D Widać, że jednak trzeba moich rad słuchać czasem!
Jakby ktoś jeszcze coś stestował i coś było słabe (bo o mocnych rzeczach to widzę, że się nie dowiem ;) ) to niech daje znać szczerze.
Obrazek

ajt
Kradziej
Posty: 970

Post autor: ajt »

Janus pisze:Haha, możecie się wszyscy schować przy Trubasie i jego rozpie orków. 2 miejsce na lokalu w Wawie. Siła!
A w Bielsku orki wygrały lokala (powstrzymująć nagły wysyp wąpierzy;)

Trubas
Falubaz
Posty: 1294
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

1 Lord: Iron Orc Warlord @ 285.0 Pts
Iron Orc Warlord; Plate Armour; Shield
Axe of the Aporcalypse [65.0]
Dusk Stone [30.0]
Potion of Swiftness [5.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts

1 Lord: Iron Orc Warlord @ 300.0 Pts
General; Iron Orc Warlord; Waaargh!; Plate Armour; Shield
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
Divine Icon [15.0]
King Slayer [30.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts

1 Hero: Orc Chief @ 110.0 Pts
Orc Chief; Lance; Heavy Armour; Battle Standard
Hardened Shield [5.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts

1 Lord: Orc Big Shaman @ 230.0 Pts
Orc Big Shaman; Magic Level 4; Path of Big Green Gods
Tome of Arcane Lore [25.0]

1 Hero: Orc Shaman @ 100.0 Pts
Orc Shaman; Magic Level 1; Path of Wilderness
Dispel Scroll [35.0]

1 Hero: Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Goblin Shaman; Magic Level 1; Path of Little Green Gods
1 Wolf @ [0.0] Pts

1 Hero: Forest Goblin Boss @ 76.0 Pts
Forest Goblin Chief; Lance; Light Armour; Shield
Dragonscale Helm [10.0]
1 Huntsmen Spider @ [0.0] Pts

1 Hero: Forest Goblin Boss @ 71.0 Pts
Forest Goblin Chief; Lance; Light Armour
Lucky Shield [5.0]
1 Huntsmen Spider @ [0.0] Pts

32 Feral Orc 'Eadbashers @ 362.0 Pts
Frenzy; Paired Weapons; FCG

27 Iron Orcs @ 445.0 Pts
Plate Armour; Shield; FCG
Mikinok's Totem [40.0]

11 Orc Boar Riders @ 264.0 Pts
Lance,shield, FCG
Flaming Standard [20.0]

1 Greenhide Catapult - Git Launcher @ 90.0 Pts
1 Greenhide Catapult - Git Launcher @ 90.0 Pts


Models in Army: 73
Total Army Cost: 2498.0

To nie żadna tajemnica. Rozpiska czysto zajazdowa. Zagrałem z: Sk 19:1 VC 19:1 i HE 18:2. Dwie pierwsze bitwy kontrolowałem i zrobiłbym pewnie więcej, ale zagrałem 4-5 tur. W ostatniej natomiast powinienem mniej, ale zagraliśmy z Masterem na pełnym ryzyku co się opłaciło dla mnie. Gdyby nie to wygrałbym niewiele. Co do rozpiski świnki są mocno przeciętne, ale ładnie dowożą kadrę. BO bardzo fajne, ale zawsze były, tylko drogie. Nie skorzystałem ani razu z BG. Co do zmian w booku to na pewno idol jest niegrywalny zupełnie w obecnym stanie. DD stały się dużo mnie uniwersalne co całkowicie psuję też opcję defensywne. Nawet pomysły z kuszami i jakaś śmieszną ilością pestek nie rekompensują zabrania jednej maszyny i osłabienia DD. Tak w skrócie.

ad. nie ma co odnosić naszej armii do VC bo one zostaną znerfione na 100%. Jest to chyba najbardziej broken book teraz.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Trubas jestes geniuszem taktycznym.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Trubas
Falubaz
Posty: 1294
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

-Qc- pisze:Trubas jestes geniuszem taktycznym.
Dzięki. Qc to wiele dla mnie znaczy.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Wiem

Ślivek - możesz nerfić, Qc approves ^^

Artur - nie wrzucaj swojej rozpiski :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Macie jakieś dobre złożenia kowboja na squigu? Ja kminie, kminie i nic wykminić nie mogę.

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

Nie popiszę się kreatywnością, nie wiem co ma robić na planszy, ale ja bym grał takimi wariatami:

1. boss, pomidor, armour of fortune, lucky charm, tarcza, lanca @106
ma 3+5+, jeden przerzut, -1 to hit w strzelaniu w niego

trochę większy wypas to:
2. boss, pomidor, armour od fortune, hero's sword, tarcza @115
3+5+, góra ma 4A S5, dół Impakta(S6) i 3A S6 + stompa S6. coś już może zamordować, nawet w drugiej turze.

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

Poczytałem, przyswoiłem - dzisiaj jadę sprawdzić jak to lata z imperium w klasycznym pojedynku.

Ogólnie wydaje się solidnie. W głównym podręczniku trochę śmieszy mnie supermatematyczna wykładnia zasad - rozumiem zwrot od typowej mglistości GW ale momentami to jest naprawdę śmieszne.

Kilka (osobistych) uwag do podręcznika

Core:
Ogólna zasada orasów - chyba byłoby fajnie jakby nowa choppa działała do remisu albo przegranej w CC - że orki są tak podniecone że zabijają...no dopóki zabijają.
Goblin, NG - w sumie bez zmian. FG - na papierze miazga, dzisiaj ich sprawdzę.
Fajnie że świnia w core - szkoda że jest taka "meh". Dobry wypełniacz podstawki, gdyby nie było tak ciasno w elitach
Wilk - nie mogę do dzisiaj przeżyć zmiany z 4ed na profilu wilka. Ciężko zabić te maszyny jak goblin nic nie trafia, a wilk ma 3 ws. Coż nigdy chyba nie wrócą dobre czasy...

Special:
Tłok. Poza tym nie ma dużo zmian. Kosmetyka. Nie wiem czy podoba mi się nowy profil czarnuchów. Super że mają plejtkę, ale nie wiem czy nie wolałbym 2A na profilu. Czy ten WS5 tak dużo zmienia w tym jak biją? Wydaję mi się, że za bardzo team wziął sobie do serca że BO w mecie 8th to monster hunter.
Może te maszyny da się do rare wpakować? Teraz poza pająkiem są tam w zasadzie same rzeczy z FW - tak bardzo popularne w Polsce :roll:

Małe pytanie - ile ran zadaje wrona tymi jadowitymi zębami? Nie mogę tego znaleźć ani w BRB ani w naszej książce - wydaje się, że brakuje znacznika w nawiasie.

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

Venomous Fangs
Nominate one attack from a model with this special rule before rolling to hit. This attack has Multiple Wounds
(Ordnance).
If (Ordnance) is stated as the value in brackets, this normally counts as Multiple Wounds (D3+1), but against targets
with the Fly special rule this is increased to Multiple Wounds (D3+2).
Obrazek

Glemigobles
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Glemigobles »

Senkju.
To jest a propos przykład tego dziwacznego hiperpoprawnego wordingu ;)
Śliwek jeszcze jedno pytanie - 3 ataki i jeden z nich to VF to nerf z góry czy małe niedopatrzenie? Demigryph ma w tym momencie tyle ;) Wiem ze dopóki gw pisało zasady wywern po prostu musial byc zjebany ale moze nadszedł czas zeby to zmienić ;) moze cos z fluffu - ze tak śmierdzi ze ma distraction. Zeby zwiększyć go defensywnie skoro brak łap powoduje ze nie umie sie bić...teraz jest słaby i w defie i ofensie...nie wiem moze jakis breath weapon z mała siła i dużym AP (noxious vapors?)

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

To ten - naprawiamy Great Green Idola trochę. Nie udało się tak fajnie jak byśmy chcieli ale i tak jest szansa, że będzie bardziej grywalny niż teraz. Ostro rozmawiamy wewnętrznie jak mamy ustalić czemu mamy podwyższyć ceny a czemu obniżyć (już właściwie głównie punktami musimy operować). Mamy możliwość generalnie zrobienia więcej obniżek niż podwyżek ale trzeba ustalić jeszcze co i jak ;)
Obrazek

Trubas
Falubaz
Posty: 1294
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Trubas »

ślivek pisze:To ten - naprawiamy Great Green Idola trochę. Nie udało się tak fajnie jak byśmy chcieli ale i tak jest szansa, że będzie bardziej grywalny niż teraz. Ostro rozmawiamy wewnętrznie jak mamy ustalić czemu mamy podwyższyć ceny a czemu obniżyć (już właściwie głównie punktami musimy operować). Mamy możliwość generalnie zrobienia więcej obniżek niż podwyżek ale trzeba ustalić jeszcze co i jak ;)
Z idolem będzie powrót do poprzedniego stanu czy coś zupełnie innego? Myślę, że te zmiany punktowe będą pewnie minimalne.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jego problem to nie cena, tylko sasiedztwo w sekcji raczej :) Nie podwyzszajcie cen (pliiiis :D) obnizcie ceny BO, obnizcie ceny bolca (bo w rarach jest :D) obnizcie rydwanu wilczego (bo tylko 6+ save), dajcie rydwan pod BO herosa, takie drobiazgi i hinty pdorzucam :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ