Empire the 9th Age
Moderator: #helion#
Re: Empire the 9th Age
Kurcze, to nie mam kompletnie pomysłu gdzie chować maga?
edit:
w GS upchałem marszałka, kapitana no i prałata - jak dołożę maga to ściągnę wszystkie jednostki przeciwnika na biednych "chłopów" z GS'u
edit2:
czy opłaca się brać Alchemy dla maga dla przemiany metalu?
edit:
w GS upchałem marszałka, kapitana no i prałata - jak dołożę maga to ściągnę wszystkie jednostki przeciwnika na biednych "chłopów" z GS'u
edit2:
czy opłaca się brać Alchemy dla maga dla przemiany metalu?
Jak do tej pory u mnie zawsze 10 milicjantów z pistoletami biegało z magiem lordem i BSB z pistoletem
Skirmish z marszem na 12" u mnie nie dawał rady tylko przez moje głupie decyzje Tak to są bardzo mobilni.
W .99, zamiast biegu, jeśli nie jest potrzebny, BSB daje +6" do zasięgu. Strzał na 18" to bezpieczna odległość
Skirmish z marszem na 12" u mnie nie dawał rady tylko przez moje głupie decyzje Tak to są bardzo mobilni.
W .99, zamiast biegu, jeśli nie jest potrzebny, BSB daje +6" do zasięgu. Strzał na 18" to bezpieczna odległość
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
Przegięte teraz to imperium po updatecie booka.
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.
Bis dat qui cito dat.
mi szkoda punktów na pistolety dla milicji. Jak się wam toto sprawdza ?
bs3, taki se zasięg plus to że ta 10 która biega z magiem to raczej unika kontaktu z przeciwnikiem. A jeśli wy macie przeciwnika w zasięgu strzału z pistoletów (bez hard covera za swoje odziały) to znaczy że on ma was w zasięgu szarży, a to moim zdaniem kiepski deal.
10 milicji z białymi pałami w łapach to świetna odpowiedz choćby na ogrowego kotka.
bs3, taki se zasięg plus to że ta 10 która biega z magiem to raczej unika kontaktu z przeciwnikiem. A jeśli wy macie przeciwnika w zasięgu strzału z pistoletów (bez hard covera za swoje odziały) to znaczy że on ma was w zasięgu szarży, a to moim zdaniem kiepski deal.
10 milicji z białymi pałami w łapach to świetna odpowiedz choćby na ogrowego kotka.
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
+1 Jakoś teraz trzeba kombinować, bo w już nie ma w rozpie samograjów...Captain Kocoń pisze:Przegięte teraz to imperium po updatecie booka.
No właśnie na kotka takie pistolety się przydają np. QTF, więc na dalekim na 5+ trafiają. Zawsze dadzą stand & shoot.Herbata pisze:mi szkoda punktów na pistolety dla milicji. Jak się wam toto sprawdza ?
bs3, taki se zasięg plus to że ta 10 która biega z magiem to raczej unika kontaktu z przeciwnikiem. A jeśli wy macie przeciwnika w zasięgu strzału z pistoletów (bez hard covera za swoje odziały) to znaczy że on ma was w zasięgu szarży, a to moim zdaniem kiepski deal.
10 milicji z białymi pałami w łapach to świetna odpowiedz choćby na ogrowego kotka.
Nie wiem czym są białe pały , ale pistolety w CC = Paired weapons, czyli +1A +1I
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
Unnamed2500 Pts - Empire of Sonnstahl Army
1 Lord: Marshal - Great Tactician @ 353.0 Pts
General; Great Tactician; Plate Armour; Shield; Great Griffon
Locket of Sunna [30.0]
Flaming Lance [10.0]
Sprout of Rebirth [50.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Great Griffon @ [0.0] Pts
1 Lord: Archwizard of Alchemy @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Path of Alchemy
Tome of Arcane Lore [25.0]
1 Lord: Archwizard of Light @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Path of Light
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Captain @ 139.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
Icon of Relentless Company [15.0]
18 Light Infantry - Crossbowmen @ 156.0 Pts
Crossbow; Musician
champion @ [10.0] Pts
17 Light Infantry - Crossbowmen @ 139.0 Pts
Crossbow; Musician
18 Light Infantry - Crossbowmen @ 146.0 Pts
Crossbow; Musician
25 Heavy Infantry - Swordsmen @ 135.0 Pts
Hand weapons; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Champion @ [10.0] Pts
48 Heavy Infantry - Halberdiers @ 366.0 Pts
Halberds; Light Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [20.0]
Champion @ [10.0] Pts
48 Heavy Infantry - Halberdiers @ 346.0 Pts
Halberds; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Champion @ [10.0] Pts
1 Arcane Engine of Foreseeing @ 130.0 Pts
Foreseeing
1 Arcane Engine of Arcane Shield @ 130.0 Pts
Arcane Shield
Models in Army: 170
Total Army Cost: 2500.0
No po updatecie mozna wziac cos takiego
1 Lord: Marshal - Great Tactician @ 353.0 Pts
General; Great Tactician; Plate Armour; Shield; Great Griffon
Locket of Sunna [30.0]
Flaming Lance [10.0]
Sprout of Rebirth [50.0]
Dragonscale Helm [10.0]
Great Griffon @ [0.0] Pts
1 Lord: Archwizard of Alchemy @ 225.0 Pts
Magic Level 4; Path of Alchemy
Tome of Arcane Lore [25.0]
1 Lord: Archwizard of Light @ 235.0 Pts
Magic Level 4; Path of Light
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Captain @ 139.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
Icon of Relentless Company [15.0]
18 Light Infantry - Crossbowmen @ 156.0 Pts
Crossbow; Musician
champion @ [10.0] Pts
17 Light Infantry - Crossbowmen @ 139.0 Pts
Crossbow; Musician
18 Light Infantry - Crossbowmen @ 146.0 Pts
Crossbow; Musician
25 Heavy Infantry - Swordsmen @ 135.0 Pts
Hand weapons; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Champion @ [10.0] Pts
48 Heavy Infantry - Halberdiers @ 366.0 Pts
Halberds; Light Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [20.0]
Champion @ [10.0] Pts
48 Heavy Infantry - Halberdiers @ 346.0 Pts
Halberds; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Champion @ [10.0] Pts
1 Arcane Engine of Foreseeing @ 130.0 Pts
Foreseeing
1 Arcane Engine of Arcane Shield @ 130.0 Pts
Arcane Shield
Models in Army: 170
Total Army Cost: 2500.0
No po updatecie mozna wziac cos takiego
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.
Bis dat qui cito dat.
Moja "pierwsza" przymiarka do 9th.
1 Lord: Marshal - Great Tactician @ 220.0 Pts
General; Great Tactician
Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
Dusk Stone [30.0]
Hammer of Witches [35.0]
1 Lord: Prelate @ 265.0 Pts
Barding; Blessings; Heavy Armour
Hardened Shield [5.0]
1 Altar of Battle @ [0.0] Pts
1 Hero: Wizard of Light @ 65.0 Pts
1 Hero: Wizard of Light @ 100.0 Pts
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Captain @ 110.0 Pts
Plate Armour; Battle Standard
Lucky Charm [5.0]
Dragonscale Helm [10.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
5 Reiters @ 115.0 Pts
Brace of Pistols; Heavy Armour; Musician; Warhorse
1 Artillery - Mortar @ 110.0 Pts
Mortar
1 Artillery - Mortar @ 110.0 Pts
Mortar
1 Artillery - Volley Gun @ 125.0 Pts
Volley Gun
34 Imperial Guard @ 405.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Standard; Musician
Icon of Relentless Company [15.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
39 Heavy Infantry - Halberdiers @ 265.0 Pts
Halberds; Light Armour; Veteran Magic Standard; Musician
War Banner [15.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
19 Light Infantry - Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
19 Light Infantry - Handgunners @ 180.0 Pts
Handgun; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
1 Lord: Marshal - Great Tactician @ 220.0 Pts
General; Great Tactician
Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
Dusk Stone [30.0]
Hammer of Witches [35.0]
1 Lord: Prelate @ 265.0 Pts
Barding; Blessings; Heavy Armour
Hardened Shield [5.0]
1 Altar of Battle @ [0.0] Pts
1 Hero: Wizard of Light @ 65.0 Pts
1 Hero: Wizard of Light @ 100.0 Pts
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Captain @ 110.0 Pts
Plate Armour; Battle Standard
Lucky Charm [5.0]
Dragonscale Helm [10.0]
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
5 Reiters @ 115.0 Pts
Brace of Pistols; Heavy Armour; Musician; Warhorse
1 Artillery - Mortar @ 110.0 Pts
Mortar
1 Artillery - Mortar @ 110.0 Pts
Mortar
1 Artillery - Volley Gun @ 125.0 Pts
Volley Gun
34 Imperial Guard @ 405.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; Standard; Musician
Icon of Relentless Company [15.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
39 Heavy Infantry - Halberdiers @ 265.0 Pts
Halberds; Light Armour; Veteran Magic Standard; Musician
War Banner [15.0]
1 Champion @ [10.0] Pts
19 Light Infantry - Crossbowmen @ 180.0 Pts
Crossbow; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
19 Light Infantry - Handgunners @ 180.0 Pts
Handgun; Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
Waszym zdaniem wyposażenie ciężkiej piechoty w włócznie niesie z sobą korzyści w postaci kloców trudnych do rozbicia przez kawalerię - czy raczej skłaniacie się ku wyposażeniu chłopaków w halabardy?
Moje pytanie bierze się stąd, że przymierzam się do sklejania modeli, chciałbym utrzymać zasadę, że modele mają broń którą używają. Sam jestem nie zdecydowany, dlatego pytam bardziej doświadczonych Generałów
Nadmienię, że w rozpisce będą gościć GS'y jako trzon. Włócznicy robili by za jednostkę wspierającą lub też czasem jako jednostka samodzielna.
Kombinowałem z magnesowaniem ostrzy, ale to strasznie żmudna i super czasochłonna praca - by efekt końcowy wyglądał przyzwoicie.
Chyba, że skleić 1/2 na 1/2 halabardy i włócznicy i w zależności od potrzeb wystawiać pierwsze szeregi z odpowiednim uzbrojeniem.
Jakie jest Wasze zdanie?
Moje pytanie bierze się stąd, że przymierzam się do sklejania modeli, chciałbym utrzymać zasadę, że modele mają broń którą używają. Sam jestem nie zdecydowany, dlatego pytam bardziej doświadczonych Generałów
Nadmienię, że w rozpisce będą gościć GS'y jako trzon. Włócznicy robili by za jednostkę wspierającą lub też czasem jako jednostka samodzielna.
Kombinowałem z magnesowaniem ostrzy, ale to strasznie żmudna i super czasochłonna praca - by efekt końcowy wyglądał przyzwoicie.
Chyba, że skleić 1/2 na 1/2 halabardy i włócznicy i w zależności od potrzeb wystawiać pierwsze szeregi z odpowiednim uzbrojeniem.
Jakie jest Wasze zdanie?
zrób tak jak ja, celuj w posiadanie kloca 10x10 halabard (ew. z ładnym filerem), kloca 10x10 mieczników i takiego samego włóczni
wyświg to fikcja; sklej jako mieczników pierwszy klocek to nie będą ci sie halabardy/włócznie co chwile łamały.
Na papierze lepiej wyglądają włócznie; AP1 rekompensuje jako tako siłe 3 względem 4 z halabard, dodać do tego killing blowy na rydwany i kawe oraz dodatkowy szereg i jest fajnie.
Ale moja praktyka boleśnie przekonuje mnie, że halabardy są lepsze. Stała siła 4 wychodzi mi na zdrowie.
edit. a propos białych pał. nie widze sensu dopłacać 2 punkty za pistoleta, jak mają w standardzie milicjanci 2 pały (+1a +1 I). Milicja i białe pały to sie rozumie chyba samo przez się. Pałają miłością do przeciwników imperium.
wyświg to fikcja; sklej jako mieczników pierwszy klocek to nie będą ci sie halabardy/włócznie co chwile łamały.
Na papierze lepiej wyglądają włócznie; AP1 rekompensuje jako tako siłe 3 względem 4 z halabard, dodać do tego killing blowy na rydwany i kawe oraz dodatkowy szereg i jest fajnie.
Ale moja praktyka boleśnie przekonuje mnie, że halabardy są lepsze. Stała siła 4 wychodzi mi na zdrowie.
edit. a propos białych pał. nie widze sensu dopłacać 2 punkty za pistoleta, jak mają w standardzie milicjanci 2 pały (+1a +1 I). Milicja i białe pały to sie rozumie chyba samo przez się. Pałają miłością do przeciwników imperium.
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck
W moim mniemaniu włócznie są zbędne (siła 3 z AP1 to naprawdę malutko i nawet lethal strike na kawalerię tego nie zrekompensuje). Halabardy całkowicie dadzą sobie radęSkavenLord pisze:Waszym zdaniem wyposażenie ciężkiej piechoty w włócznie niesie z sobą korzyści w postaci kloców trudnych do rozbicia przez kawalerię - czy raczej skłaniacie się ku wyposażeniu chłopaków w halabardy?
Wilqu pisze:Ja mam takowe pytanie 30 GS jak to ustawić 5x6 3x10?
Zdecydowanie 40 sztuk inaczej tracą na sile przebicia
-
- Mudżahedin
- Posty: 250
- Lokalizacja: Szybki Szpil
Zero komentarzy na temat ostatnich rozp?
Kapitan KOCOŃ stół nr. 6 xD
Bis dat qui cito dat.
Bis dat qui cito dat.