Hearthstone
Moderator: Zaklinacz Kostek
Re: Hearthstone
Wypuszczaja takie karty na deathrattle kiedy zerwikrusza i pozorowanie smierci usuwaja Przynajmniej na wildzie sobie zrobie fajna talie
Rag latarenka wyjaśnia . Healadin jednak będzie pojebany po nowym dodatku tyle heala i to jakiego
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
OTK ubij. Dalej to nie armour z control worka
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
No wyglada mocarnie, nie przeczę. Ale potem sie okaze, ze nowe bogi laduja po 40 dmg i sie skonczy
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Szanse na to ma póki co C'tun i rozrzuca to po stole. Więc aby zrobić OTK C'tunem to by musiał z 40 dmg'a wywalić jak nie więcej
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Zakładamy tu typowy OTK a nie spokojną wygraną ze stołu
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Wydaje mi sie, ze ctun bardziej pasuje do tempa (widze go na tempo magu) , ze mocny pressing robisz w early cos tam zadajesz a dobijasz ctunem i spellami. Nie widze ctuna na buildzie OTK. (OTK w rozumieniu 20+ dmga)
-
- Oszukista
- Posty: 837
A ja go w tempo nie widzę. Jak chcesz zrobić tempo bez flamewakera, uczennicy itd? A c'thun potrzebuje do działania dużej ilości kart, które go wzmacniają... Czuję że c'thun będzie grał w jednej i tylko w jednej klasie, której najłatwiej będzie zrobić pod niego deck. O ile w ogóle będzie grał.
Pewnie się skończy na najbardziej late game klasie czyli warriorze ;D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
ale wykminili no ja pierdziu xD
i drugie healadin dalej nakręca się
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Lazur pisze:Rozumiem że te nowo-stare hoggery, mukle, ragi będą występowały obok pierwowzorów a nie zamiast?
Dokładnie
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Sporo kart wypada w tempo magu - sekrety, mad scientisty, boom - to juz masz 5 slotow tak na od razu, a spokojnie z 8 miejsc jestem w stanie znalezc.emiel_regis pisze:A ja go w tempo nie widzę. Jak chcesz zrobić tempo bez flamewakera, uczennicy itd? A c'thun potrzebuje do działania dużej ilości kart, które go wzmacniają... Czuję że c'thun będzie grał w jednej i tylko w jednej klasie, której najłatwiej będzie zrobić pod niego deck. O ile w ogóle będzie grał.
Mukkla do rogala i tempo maga ciekawy.
Ten drugi tez ciekawy. Chyba za wszelka cene chca udupic aggro.
Nie wiem czy widzieliscie nowa karte priesta - za 4 many zniszcz wszystkich stronnikow z atakiem 2 lub mniejszym.
Przyznam szczerze, ze poki co dodatek mnie nie urzeka, klimat totalnie nie jest moj, poki co nie widze za duzo kart pod ktore chcialbym zrobic deki czy jakies usprawnienia. Nic do druida i maga nie pokazali - licze mocno, ze cos fajnego wyjdzie.
Mówisz - masz.
edit: A do maga był ten spell co za całą manę zadaje tyle obrażeń.
edit2: Jeszcze do druida było to http://media-hearth.cursecdn.com/avatar ... 675093.png
edit: A do maga był ten spell co za całą manę zadaje tyle obrażeń.
edit2: Jeszcze do druida było to http://media-hearth.cursecdn.com/avatar ... 675093.png
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
To w zasadzie jest drugi mark of the wild, tylko że zamiast prowokacji daje dobieranie karty za bestię ( których to w deku "Druta" brakować nie powinno ).Mówisz - masz.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Ziemuś udupianie aggro? Co to nie powiesz
Smoku na propsie do smoczych decków ale może od tego gówna wyżej paść
Smoku na propsie do smoczych decków ale może od tego gówna wyżej paść
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Dali marną legendę na razie ;DAldean pisze:ja jestem arcyciekawy co zrobią z rogalem...
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"