DE 2250
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
DE 2250
1 Highborn HA, SDC, SH, Dark Steed 256
Gauntlet of Power
Crown of the Black Iron
1 Sorceress lev 2 180
2x Dispel Scroll
1 Sorceress lev 2 175
Darkstar Cloak
Seal of Ghrond
1 Sorceress lev 2 170
Wand of Kharadion
10 Xbow Elves + Shields 120
10 Xbow Elves + Shields 120
5 Dark Riders + Xbows 120
5 Dark Riders + Xbows 120
20 Warriors full CG 185
7 Shades 98
5 Harpies 65
10 Witch Elves 130
6 Cold One Knights Stb, Champion 245
+ Standard of Slaughter
2 RBT’s 200
1 Halfling Hot Pot 50
Kilka słów o poszczególnych oddziałach:
Heroes. Lord na kontrę. Typowy zabijaka z 18” szarży. Na Czołgi, Treemany i inne Gargamele. 250 pts to w miarę tanio w porównaniu z tym, co może zrobić. Nie stanowi trzonu armii tak jak miało to miejsce przy Smoku.
3x Sorceress…to są 3 czary na 3 kostkach co turę + groźny Bund Spell. Przy niepomyślnym losowaniu turlamy 3x 1wszy czar na 1 kostce i 3x inne na 2 kostkach każdy. Bardzo mocny punkt armii.
Core: No myślę, że jest w sam raz. Jest w co wsadzić magów, jest static CR dla Lorda, jest sporo strzelania. DR z kuszami bo kolejne Army Booki to wymuszają. ASFy czy Stubborny na maszynach powodują, że DRs z lekkich oddziałów szturmowych przechodzą na oddziały wsparcia. Warto zwrócić uwagę, że zabicie 3 piesków VC już zwraca koszt punktowy kusz.
Special:
Harpie. W zasadzie tylko do obcięcia marszu w 1 turze. Jeśli ugrają coś więcej, to miło.
Scouts. Oddział dla 1 z magów + wsparcie ogniowe.
Wiedźmy. Oddział kontrujący na lekkozbrojne jednostki. Blisko Warriorów.
COKs. Głowny oddział bojowy. Naprawdę morderczy w kontrze. Łamałem nim pełne składy krasnoludzkiej piechoty. Na naprawdę ciężkie walki dostaje Lorda, a Warriors idą w suport.
Rare: Bolce – nie zabijają, tylko zmiękczają. Po to, żeby kontra miała sens.
HHP – za 50 ptk? Nawet jak nic nie zabije, to jest tańsze od Harpii. A jak trafi w kloc Szkieletów to zabije połowe. Od bidy pod dziurą ma te S6 D3W no AS. Jak Bolec.
Opcje do przemyślenia:
Koniki pod Magów. Za 12 pts zyskujemy 4M i 6+ AS. Tracimy 360 LOS. Trzeba pograć, żeby zobaczyć.
Zamiast HHP i kusz na DR, trzeci Bolec. Tak na wypadek, jak się trafi turniej bez DoW w Rarach.
Proszę o konstruktywne komentarze.
P.S. Jest to ropiska turniejowa łamiąca schemat Smokowy!!!!!!!!!
pzdr: JP
Gauntlet of Power
Crown of the Black Iron
1 Sorceress lev 2 180
2x Dispel Scroll
1 Sorceress lev 2 175
Darkstar Cloak
Seal of Ghrond
1 Sorceress lev 2 170
Wand of Kharadion
10 Xbow Elves + Shields 120
10 Xbow Elves + Shields 120
5 Dark Riders + Xbows 120
5 Dark Riders + Xbows 120
20 Warriors full CG 185
7 Shades 98
5 Harpies 65
10 Witch Elves 130
6 Cold One Knights Stb, Champion 245
+ Standard of Slaughter
2 RBT’s 200
1 Halfling Hot Pot 50
Kilka słów o poszczególnych oddziałach:
Heroes. Lord na kontrę. Typowy zabijaka z 18” szarży. Na Czołgi, Treemany i inne Gargamele. 250 pts to w miarę tanio w porównaniu z tym, co może zrobić. Nie stanowi trzonu armii tak jak miało to miejsce przy Smoku.
3x Sorceress…to są 3 czary na 3 kostkach co turę + groźny Bund Spell. Przy niepomyślnym losowaniu turlamy 3x 1wszy czar na 1 kostce i 3x inne na 2 kostkach każdy. Bardzo mocny punkt armii.
Core: No myślę, że jest w sam raz. Jest w co wsadzić magów, jest static CR dla Lorda, jest sporo strzelania. DR z kuszami bo kolejne Army Booki to wymuszają. ASFy czy Stubborny na maszynach powodują, że DRs z lekkich oddziałów szturmowych przechodzą na oddziały wsparcia. Warto zwrócić uwagę, że zabicie 3 piesków VC już zwraca koszt punktowy kusz.
Special:
Harpie. W zasadzie tylko do obcięcia marszu w 1 turze. Jeśli ugrają coś więcej, to miło.
Scouts. Oddział dla 1 z magów + wsparcie ogniowe.
Wiedźmy. Oddział kontrujący na lekkozbrojne jednostki. Blisko Warriorów.
COKs. Głowny oddział bojowy. Naprawdę morderczy w kontrze. Łamałem nim pełne składy krasnoludzkiej piechoty. Na naprawdę ciężkie walki dostaje Lorda, a Warriors idą w suport.
Rare: Bolce – nie zabijają, tylko zmiękczają. Po to, żeby kontra miała sens.
HHP – za 50 ptk? Nawet jak nic nie zabije, to jest tańsze od Harpii. A jak trafi w kloc Szkieletów to zabije połowe. Od bidy pod dziurą ma te S6 D3W no AS. Jak Bolec.
Opcje do przemyślenia:
Koniki pod Magów. Za 12 pts zyskujemy 4M i 6+ AS. Tracimy 360 LOS. Trzeba pograć, żeby zobaczyć.
Zamiast HHP i kusz na DR, trzeci Bolec. Tak na wypadek, jak się trafi turniej bez DoW w Rarach.
Proszę o konstruktywne komentarze.
P.S. Jest to ropiska turniejowa łamiąca schemat Smokowy!!!!!!!!!
pzdr: JP
Czy mi sie wydaje czy rozpiska jest nielegalna - a to z tego powodu że smok zjada slota hero. Czyzby sie cos zmienilo pod tym wzgledem?
Co do złożonego Highborna- owszem owszem, ale moj złożony tak samo zbyt szybko mi ginął i teraz wole Draich'a i warda na 4+
Hot Pot? Masz poczucie humoru widzę.![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Co do złożonego Highborna- owszem owszem, ale moj złożony tak samo zbyt szybko mi ginął i teraz wole Draich'a i warda na 4+
Hot Pot? Masz poczucie humoru widzę.
![Laughing :lol2:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Mi sie rozpa bardzo podoba. Takimi lubie grac (chodzi mi o styl kompozycji, nie dokladnie o delfy) i przeciwko takim lubie grac. Mocna kazda faza - magia, strzelanie, kombat.
Dobra kompozycja, przemyslana, jednostki sensownie sie wspieraja. Widac, ze masz plan i wiesz, jak go realizowac.
Nie ma pewnosci, czy to zadziala, ale sukces jest wysoce prawdopodobny.
Poza tym - mila odmiana w stosunku do rozpy na smoku.![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Szczerze zycze powodzenia !
Mam nadzieje, ze wrzucisz relacje z jakichs testow.
Dobra kompozycja, przemyslana, jednostki sensownie sie wspieraja. Widac, ze masz plan i wiesz, jak go realizowac.
Nie ma pewnosci, czy to zadziala, ale sukces jest wysoce prawdopodobny.
Poza tym - mila odmiana w stosunku do rozpy na smoku.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Szczerze zycze powodzenia !
Mam nadzieje, ze wrzucisz relacje z jakichs testow.
Rozpa ciekawa i moim zdaniem da się tym coś ugrać
Chętnie bym się zmierzył na Lorensie jakiegoś wieczorka - mam nowy wariant WE do przetestowania - masz ochotę Kuba ??
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Dlaczego nie przekonuje mnie ta armia.
Po pierwsze, nie bardzo ma co zrobić z large targetami. Przy standardowym imperium Highborn będzie raczej zajęty szachowaniem war altara, a nie będzie miał możliwości uganiania się za steamtankami. Dwa bolce na dwa czołgi to jest przeważnie odrobinę za mało.
Z WE jest przesrane, bo nie ma jak się dobrać do treemanów. Liczenie na to, że sam highborn poradzi sobie z drzewem jest dosyć optymistyczne - jeden gorszy rzut na trafienie i lord się łamie. Sam treeman też highborna może naruszyć, bo az takiego dobrego save'a nie ma.
Smoka nie masz jak ruszyć.
Z dwarfami nigdy nie ma łatwo.
Z resztą armii powinno być ok, ale połowa armii na turniejcha albo ma smoka, albo są to dwarfy/imperium/WE. Dlatego uważam tą rozpę za nienajlepszą.
Po pierwsze, nie bardzo ma co zrobić z large targetami. Przy standardowym imperium Highborn będzie raczej zajęty szachowaniem war altara, a nie będzie miał możliwości uganiania się za steamtankami. Dwa bolce na dwa czołgi to jest przeważnie odrobinę za mało.
Z WE jest przesrane, bo nie ma jak się dobrać do treemanów. Liczenie na to, że sam highborn poradzi sobie z drzewem jest dosyć optymistyczne - jeden gorszy rzut na trafienie i lord się łamie. Sam treeman też highborna może naruszyć, bo az takiego dobrego save'a nie ma.
Smoka nie masz jak ruszyć.
Z dwarfami nigdy nie ma łatwo.
Z resztą armii powinno być ok, ale połowa armii na turniejcha albo ma smoka, albo są to dwarfy/imperium/WE. Dlatego uważam tą rozpę za nienajlepszą.
?jak przychodzi co do czego to sie chowa po lasach
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Jankielu...
Problem z Imperium na 2250 jest taki, że mamy tam 3/4 Armaty, 2 Czołgi, War Altair i 2 kwadraty cięzkiej Jazdy na Priestach. Jakiejkolwiek rozpiski bym nie złożył, to mam przejebane.
Problem z WE na 2250 jest taki, że mamy tam stado diabelnie mocnego Skirmishu, 3 Wildy, 2 Brokuły i bardzo skuteczne strzelanie. Jakiejkolwiek rozpiski bym nie złożył, to mam to samo.
Problem z Karłami na 2250 jest taki, że jest tam Kowadło, w praktyce niebrejkowalne oddziały piechoty dla DE i kupa maszyn ze Stubbornem. Jak nie ma Kowadła, to jest pancerny sukinsyn z S7, trafianiem na 2+ i US3, żeby mu nie można było łba odrąbać. Jakiejkolwiek rozpiski bym nie złożył, to też mam grubą lipę.
Do tego można dołożyć kilka innych zestawów z którymi DE w obecnym kształcie mogą se nafiukać. Żeby daleko nie szukać, to choćby Bretka.
Smokiem na 4 Bolcach już ugrałem swoje. Teraz chciałbym pograć innymi oddziałami, zanim mi zmienią Kodeks. I mam niepłonną nadzieję, że zmienią go tylko troszkę. Nie chciałbym dożyć dni, kiedy to połowa armii na turnieju, to będą DE, bo nam dali Arcana, że wygrywamy bitwe na 2+. Tak dla picu, za "lata łez".
A co do samej rozpiski...tylko Wiedźmy są dyskusyjne. Muszę je ograć i zadecydować, czy zostają. Czuję w nich naprawdę dużą moc pod warunkiem, że opanuję grę tą jednostką. Jeśli nie opanuję, to zmienię.
pzdr: JP
Problem z Imperium na 2250 jest taki, że mamy tam 3/4 Armaty, 2 Czołgi, War Altair i 2 kwadraty cięzkiej Jazdy na Priestach. Jakiejkolwiek rozpiski bym nie złożył, to mam przejebane.
Problem z WE na 2250 jest taki, że mamy tam stado diabelnie mocnego Skirmishu, 3 Wildy, 2 Brokuły i bardzo skuteczne strzelanie. Jakiejkolwiek rozpiski bym nie złożył, to mam to samo.
Problem z Karłami na 2250 jest taki, że jest tam Kowadło, w praktyce niebrejkowalne oddziały piechoty dla DE i kupa maszyn ze Stubbornem. Jak nie ma Kowadła, to jest pancerny sukinsyn z S7, trafianiem na 2+ i US3, żeby mu nie można było łba odrąbać. Jakiejkolwiek rozpiski bym nie złożył, to też mam grubą lipę.
Do tego można dołożyć kilka innych zestawów z którymi DE w obecnym kształcie mogą se nafiukać. Żeby daleko nie szukać, to choćby Bretka.
Smokiem na 4 Bolcach już ugrałem swoje. Teraz chciałbym pograć innymi oddziałami, zanim mi zmienią Kodeks. I mam niepłonną nadzieję, że zmienią go tylko troszkę. Nie chciałbym dożyć dni, kiedy to połowa armii na turnieju, to będą DE, bo nam dali Arcana, że wygrywamy bitwe na 2+. Tak dla picu, za "lata łez".
A co do samej rozpiski...tylko Wiedźmy są dyskusyjne. Muszę je ograć i zadecydować, czy zostają. Czuję w nich naprawdę dużą moc pod warunkiem, że opanuję grę tą jednostką. Jeśli nie opanuję, to zmienię.
pzdr: JP
kumpel ma figurką hot pota i też jak raz z nim grałem (ale towarzysko to ) ale to tylko dla fanu a nie lepiej zmajstrować 35 punktów i wziąć działo ?
może Warrior;ów na Dark Riders i pozostałe punkty na działo albo bolca ?
może Warrior;ów na Dark Riders i pozostałe punkty na działo albo bolca ?
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
Zajebista rozpiska.
Uwielbiam takie.
Przemyślana: jest czym strzelić, jest czym przywalić, jest czym poczarować.
Mimo, że na pierwszy rzut oka niepozorna, może zadać dużo bólu.
Ja grałym czymś podobnym, oczywiście z pewnymi zmianami, bo każdy ma jakieś tam swoje widzimisie![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Uwielbiam takie.
Przemyślana: jest czym strzelić, jest czym przywalić, jest czym poczarować.
Mimo, że na pierwszy rzut oka niepozorna, może zadać dużo bólu.
Ja grałym czymś podobnym, oczywiście z pewnymi zmianami, bo każdy ma jakieś tam swoje widzimisie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja bym ją sobie przerobił tak:
1 Highborn HA, SDC, SH, Cold One 277
Gauntlet of Power
Crown of the Black Iron
1 Sorceress lev 2 180
2x Dispel Scroll
1 Sorceress lev 2 180
Darkstar Cloak
Lifteaker
1 Noble HA, SDC, Cold One, Battle Standard 181
Wand of the Kharaidon
Bitting Blade
10 Xbow Elves + Shields 120
10 Xbow Elves + Shields 120
5 Dark Riders + Xbows 120
5 Dark Riders + Xbows 120
15 Warriors muz, stb 135
5 Shades 70
5 Harpies 65
Cold One Chariot + spear 97
Cold One Chariot + spear 97
6 Cold One Knights Stb, Champion 235
+ War Banner
2 RBT’s 200
1 Halfling Hot Pot 50
Z imperium i krasnalami dalej cieńkusz, ale WE nie mają startu (strzelanie lepsze, driady jak podejdą pod rydwany + bsb to zginą, jedno Warzywo bierzemy na klatę lordem w Cold Ones, a drugie..cóż...coś ten biedny WE musi mieć, żeby straszyć
)
No a dzięki rydwanom nowe HE mogą sobie swój ASF w tyłek wsadzić (jak w ogole coś oprócz smoka dojedzie po strzelaniu)
Magia słabsza ale i tak rzucimy czary w konfiguracji 2(S6S4)+2(D6S4)+3 (2D6S4 albo coś innego) + bound (D6S5) a więc srogo można dostać
1 Highborn HA, SDC, SH, Cold One 277
Gauntlet of Power
Crown of the Black Iron
1 Sorceress lev 2 180
2x Dispel Scroll
1 Sorceress lev 2 180
Darkstar Cloak
Lifteaker
1 Noble HA, SDC, Cold One, Battle Standard 181
Wand of the Kharaidon
Bitting Blade
10 Xbow Elves + Shields 120
10 Xbow Elves + Shields 120
5 Dark Riders + Xbows 120
5 Dark Riders + Xbows 120
15 Warriors muz, stb 135
5 Shades 70
5 Harpies 65
Cold One Chariot + spear 97
Cold One Chariot + spear 97
6 Cold One Knights Stb, Champion 235
+ War Banner
2 RBT’s 200
1 Halfling Hot Pot 50
Z imperium i krasnalami dalej cieńkusz, ale WE nie mają startu (strzelanie lepsze, driady jak podejdą pod rydwany + bsb to zginą, jedno Warzywo bierzemy na klatę lordem w Cold Ones, a drugie..cóż...coś ten biedny WE musi mieć, żeby straszyć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
No a dzięki rydwanom nowe HE mogą sobie swój ASF w tyłek wsadzić (jak w ogole coś oprócz smoka dojedzie po strzelaniu)
Magia słabsza ale i tak rzucimy czary w konfiguracji 2(S6S4)+2(D6S4)+3 (2D6S4 albo coś innego) + bound (D6S5) a więc srogo można dostać
choc z drugiej strony na to patrzac
2x fast,maly oddzial piechoty+kilku kawalerzystow,2ch bohaterow do walki
wsparcie kilku pierdniec magii i troche strzelania
hordowa armia zaleje to masa
ale rozpa fajna,mila odmiana w erze LT (prawie jak wyscig zbrojen...kto ma wiekszego ptaka i bardziej zgiete combo w codex'ie)
2x fast,maly oddzial piechoty+kilku kawalerzystow,2ch bohaterow do walki
wsparcie kilku pierdniec magii i troche strzelania
hordowa armia zaleje to masa
ale rozpa fajna,mila odmiana w erze LT (prawie jak wyscig zbrojen...kto ma wiekszego ptaka i bardziej zgiete combo w codex'ie)
- Paraszczak
- Falubaz
- Posty: 1088
- Lokalizacja: Kraków
Konfig herosów jest bezdyskusyjny. BSB by się przydał, ale z kolei 2 magów ma duuzo mniejszą siłę przebicia w fazie magii a do tego 4DD i 2 Scrolle to dla mnie za mało.
CO na Lordzie. Daje 1+ AS i Fear Immune dla unitu w którym jest ale uwala szarżę do 14 cali i jest kolejnym obiektem do testowania Głupoty...
Pogramy, zobaczymy. Myślę, że na to punkty się znajdą.
15 Warriors Muz Stb? A co to komu zrobi? Myślę raczej o 24 Full CG.
Coby do walki doszło 18-20.
War Banner na COKs. Długo tak grałem i jakoś było. Teraz gram na Slaughterku, bo jest klimatycznie. Nikt tego w tym kraju nie wystawia.
Dodatkowym atutem jest to, że ten oddział z Standard of Slaughter jest naaaprawdę groźny w pierwszej kontrze. A jak pierwsza kontra wyjdzie, to jest na tyłach wroga, i dalej jest groźny.
5 Shades...taak, to tam będę szukał ewentualnych punktów, choć wiem, że 5 Shades to encyklopedyczna definicja słowa "nic".
Wiedźmy za Rydwan. Wiedźmy dostaną swoją szansę, bo nienawidze Ld8 na rydwanach. Choć naturalnie jest to oczywista zmiana, jeśli tylko Wiedźmy "dadzą dupy za pojare".
CO na Lordzie. Daje 1+ AS i Fear Immune dla unitu w którym jest ale uwala szarżę do 14 cali i jest kolejnym obiektem do testowania Głupoty...
Pogramy, zobaczymy. Myślę, że na to punkty się znajdą.
15 Warriors Muz Stb? A co to komu zrobi? Myślę raczej o 24 Full CG.
Coby do walki doszło 18-20.
War Banner na COKs. Długo tak grałem i jakoś było. Teraz gram na Slaughterku, bo jest klimatycznie. Nikt tego w tym kraju nie wystawia.
Dodatkowym atutem jest to, że ten oddział z Standard of Slaughter jest naaaprawdę groźny w pierwszej kontrze. A jak pierwsza kontra wyjdzie, to jest na tyłach wroga, i dalej jest groźny.
5 Shades...taak, to tam będę szukał ewentualnych punktów, choć wiem, że 5 Shades to encyklopedyczna definicja słowa "nic".
Wiedźmy za Rydwan. Wiedźmy dostaną swoją szansę, bo nienawidze Ld8 na rydwanach. Choć naturalnie jest to oczywista zmiana, jeśli tylko Wiedźmy "dadzą dupy za pojare".
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Zakrztusiłem się kawą.
Mój trzeci turniej w życiu, Krakon 2004 wygrał Kuba Paraszczak na Smoku De. Ja wtedy zamiotłem ostatnie stoły z Highbornem skonfigurowanym…
Rękawiczka, Korona, SDC, HA, shield…. Dark Steed…
Otarłszy klawiaturę z kawy – dodam tylko, że dwa rydwany z LD 10 mogą być.
W końcu lord nie na smoku, tak od razu się nie oddali, trochę liderki da wokół.
Armia dla smakoszy.
Mój trzeci turniej w życiu, Krakon 2004 wygrał Kuba Paraszczak na Smoku De. Ja wtedy zamiotłem ostatnie stoły z Highbornem skonfigurowanym…
Rękawiczka, Korona, SDC, HA, shield…. Dark Steed…
Otarłszy klawiaturę z kawy – dodam tylko, że dwa rydwany z LD 10 mogą być.
W końcu lord nie na smoku, tak od razu się nie oddali, trochę liderki da wokół.
Armia dla smakoszy.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.