9th Age - WDG ogólnie

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Re: 9th Age WoCH

Post autor: Jędrul »

zeby bil po inicjatywie
MARK OF MARKI MARK

PadrePadre
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: PadrePadre »

JarekK pisze:Padre
po 1. myśl
po 2. czytaj zasady
po 3. matematyka
po 7. nie kradnij

Takiego paszkwila o Chaos Lordzie to już dawno nie widziałem...
Co nie bangla poza kopniętym opisem waste hardened skin z the-ninth-age_Army-Builder-2-2_0-99-0_EN6? Podmieniłem właśnie na EN7 i wszystko jest OK. Poza tym opisem nie widzę błędu.

Pisałem wyżej, że dla mnie jest jeden rozsądny build na lorda, jeśli musiałbym wystawić Lorda Lusta, tak właśnie by wyglądał. A przez to, że kosztuje bzdurne punkty, i tak zawsze wybiorę tego opisanego wyżej, który siedzi na Mantikorze.


I co nie bangla z zasadami? :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

PadrePadre pisze:Co nie bangla poza kopniętym opisem waste hardened skin z the-ninth-age_Army-Builder-2-2_0-99-0_EN6? Podmieniłem właśnie na EN7 i wszystko jest OK. Poza tym opisem nie widzę błędu.

Pisałem wyżej, że dla mnie jest jeden rozsądny build na lorda, jeśli musiałbym wystawić Lorda Lusta, tak właśnie by wyglądał. A przez to, że kosztuje bzdurne punkty, i tak zawsze wybiorę tego opisanego wyżej, który siedzi na Mantikorze.


I co nie bangla z zasadami? :)
Bez sensu to złożenie.

Wywalasz Waste Hardened Skin (25 pts), GW (15 pts) i Crystall Balla (35 pts) = 75 pts.

Dajesz Ogre Sword (40 pts) i Shielda (5 pts) = 45 pts.

Masz tańszy model o takich samych statach. Poza tym uwalniasz gifta dla bardziej potrzebujących. 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Okoń =D>
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

PadrePadre
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: PadrePadre »

No nie takiego samego, są różni :)
Twój, zakładam ma warda 4+, a mój regenkę której nie każą przerzucać Divine Attacks oraz Dragonscale Helm który daje odporność na ściąganie regenki ogniem i odporność 2++ na magię ognia.


Jeden i drugi fajny, biorąc pod uwagę z kim toczę boje, brałbym tego swojego pomimo iż więcej talarów potrzebuje za ruszenie dupska z kanapy ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Ale jak wpadnie lethal strike to ani pancerza ani warda. A że jest cavalery to byle włócznia go straszy.
A lord okonia spokojnie może mieć dragonhelm+regene+ogre sword, równe 100pkt. Do tego zwykły shield za 5pkt i 30pkt zaoszczędzone.
Bije po inicjatywie z s6, ma regenę z 2++ na flaming i 1+ as, czym się różni?

PadrePadre
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: PadrePadre »

Modelem :)

Tak serio, nie upieram się że moja propozycja jest najlepsza. Ja i tak wysatwiłbym Lorda na Mantikorze.
Myślę, że przy Crystal Ball, lepiej jednak siądzie Halabarda zamiast GW.


Ale argument z Lethal Strike to mnie przekonuje i to bardzo. Wyłącza regenkę i zwykły save a więc jednak Ward lepszy ! Przy moim buildzie taki zwyklak z włócznią może zasadzić temu lordowi cios po którym Lord zostaje w samych gaciach i przyjmuje wounda. Not nice.
Obrazek

Awatar użytkownika
marvin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka

Post autor: marvin »

Unnamed2500 Pts - Warriors of the Dark Gods Army

1 Lord: Chaos Lord of Change @ 365.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Change); Barding; Shield; Daemonic Steed
Armour of Destiny [50.0]
Dusk Stone [30.0]
Sword of Might [15.0]
Waste Hardened Skin [25.0]

1 Daemonic Steed @ [0.0] Pts

1 Hero: Harbinger of Change @ 285.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Great Weapon; Barding; Battle Standard;
Daemonic Steed
Dragonscale Helm [10.0]
Talisman of Greater Shielding [25.0]
Third Eye of Change [30.0]

1 Daemonic Steed @ [0.0] Pts

1 Hero: Sorcerer of Change @ 180.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Magic Level 2; Path of Change
Hardened Shield [5.0]
Dispel Scroll [35.0]

1 Hero: Sorcerer of Change @ 160.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Magic Level 2; Path of Alchemy
Lucky Shield [5.0]
Tome of Arcane Lore [15.0]

22 Wasteland Warriors of Change @ 426.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Halberd; Veteran Magic Standard; Musician
Banner of Speed [25.0]

1 Warrior Champion @ [10.0] Pts

5 Warhounds @ 45.0 Pts

5 Warhounds @ 45.0 Pts

7 Fallen of True Chaos @ 115.0 Pts
Mark of Dark Gods (True Chaos); Frenzy

18 Chosen of Wrath @ 406.0 Pts
Chosen of Wrath; Paired Weapons; Standard; Musician
Icon of Relentless Company [15.0]

1 Chosen Champion @ [10.0] Pts

6 Wasteland Knights of Change @ 298.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Daemon Weapons; Shield; Standard; Musician;Champion
Wasteland Steed
Banner of Transmutation [30.0]

1 Vortex Fiend @ 175.0 Pts


Models in Army: 67


Total Army Cost: 2500.0

ktos testował chosenów z I6 i S5 moze?
Obrazek

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Choseni - zajebisci sa. Na polce.
Obrazek

PadrePadre
Wałkarz
Posty: 91

Post autor: PadrePadre »

Marvin ... choseni, warriorzy, vortex, generalnie wybrałeś takie sytości że ciężko mi cokolwiek doradzić poza 'wyrzuć to z listy'.

Po namyśle - jeśli bardzo chcesz grać Warriorami, to ściągnij im chociaż MoC, zaoszczędzisz trochę punktów. Chosenów od razu pakuj do pudła i do czasu jakiejkolwiek zmiany ich stamtąd nie wyjmuj. Wystaw Once-Chosen, są dużo wydajniejsi punktowo. Jeśli pykać Knightami, to z MoL albo bez marka. Ale i tak Knightów bym nie brał, bo za te same punkty co 6 Rycerzy, wysatwisz 6 Once-Chosen, z halabardami, dużym MoP i FCG. Dorzuć kilka talarów, daj im tarcze - i będzie miut.
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Rozpa ma potencjał tylko w troche innym zestawieniu. Tzw Panic bomba.
2x helupa, magia change albo death w corach warriorzy nurgla i psy. Do tego jak ci zostaja punkty to wrzucasz mauler czarioty z nurglem i 2+ savem. Pomysł jest taki, że grasz defens z panikami z hellcanonow + masz bardzo mocne kontry z warriorow i mauler czariotow.

Po prostu musisz sie zdecydowac czy chcesz grac ofens czy defens i maksowac jeden z tych stylow bo teraz masz w herosach ofens, kawaleria to ofens a masa piechoty to defens.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Bobson
Masakrator
Posty: 2298
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bobson »

Ja nie do końca się zgodzę co do warriorów, bo w tej armii nie ma moim zdaniem konkretnych core'ów. Warriorzy są cholernie drodzy, ale przynajmniej mogą się z czymś bić. Marauderzy? Być może w liczbie 50.
Falleni? Jako offens są ok, ale to wciąż tylko S4. Więc suma summarum poza warriorami I marauderami z ambusha w tej armii cory kwiczą.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Fasty :)

Ale masz racje. Poza fastami reszta corow wyglada bardzo słabo w kontekscie ofensu.
Marudery ambushuja tylko w 25 wiec do bani, a zeby isc z naszego deploya to sa strasznie wolne. Mozna cos pokminic z jakims fajnym sztandarem.
Psy sa za tanie wiec za duzo ich sie nie wsadzi.
Warriorzy za drodzy i za wolni
Falleni sa fajni ale trzeba sie liczyc z tym ze jak wejda w combat to costam zabija a potem zginął.

Jak sie chce grac defens to nagle warriorzy nie sa tacy źli, tak samo jak marudy.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

A co by powiedzieć na kilka dwudziestek Barbarianów z Throwing weapons i Paired weapons (tracą Light armour, ale po co?). To kosztuje 90 pkt.

20 W
40 strzałów
30 ataków wręcz

Możnaby dodać Mark of change, świetnie modyfikuje 40 strzałów :) Wystarczy czasem 1 rana, by z Hellfire dodać D6 hity z S3. Oczywiście można inne opcje ataku wybrać, Divine attaks, flaming itd.

Może być 1 horda 40 typa, dorzucić Jarla... nie będzie Ambush, ale będzie Vanguard - więc jest w miarę ruch do przodu. Wiadomo, to kosztuje...

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Będziesz miał 3-4 kreski po 10 modeli w szeregu, jak chcesz tym manewrować :P ?

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

tu raczej nie ma znaczenia jak dużo miejsca to zajmuje a to że mają 12" zasięgu, więc strzelisz może raz.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Kurczę, gdyby tak wariorzy mogli mieć rzutki, to byłaby móc! :D
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

i jeszcze strzelające psy (poisonem)
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
Artur
Chuck Norris
Posty: 541
Lokalizacja: Koszalin, Klub Zad Trolla

Post autor: Artur »

1.Hellcannon przy normalnym strzale może się obrócić 180 stopni ?

2.Mortara w Hellcannonie mogę użyć po ruchu, a po marszu ?

3.Frenzy testuje tylko wtedy kiedy mam możliwość szarży czy zawsze na początku tury ?
Obrazek

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Artur pisze:1.Hellcannon przy normalnym strzale może się obrócić 180 stopni ?

2.Mortara w Hellcannonie mogę użyć po ruchu, a po marszu ?

3.Frenzy testuje tylko wtedy kiedy mam możliwość szarży czy zawsze na początku tury ?
1. S4[9] AP - nie może
S3 AP - może

2. Tak, nie.

3. Testujesz tylko jeśli masz wrogą jednostkę w zasięgu 16" i szarża w tą jednostkę jest możliwa.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

ODPOWIEDZ