WR w kolckach po 10
Moderator: Gremlin
Zły przykład, ponieważ takim sposobem myślenie nie wybrałbyś żadnej jednostki .Magia niszczy każdy oddział WE. Po prostu wystawianie 10 WR mija się z celem .Qbas pisze:Dobrze. Powiedzmy, że masz już taki kloc: 10 WR + FCG. Do tego ewentualnie Warbanner. Kloc kosztuje 320 punktów. I nagle napotykasz pewnego małego wrednego czarodzieja, który ma p. otchłań cienia. wessie ci to w 2 tury. Albo jeszcze inaczej: Mork cię wybrać (co za nazwa ) D6 hitów z siłą 10. I co: znów w 2 tury tracisz 320 pkt. Dalej pytam; WARTO?
Nie wiem czy warto, ale jako że to fast cavalry to raczej nie.który ma p. otchłań cienia. wessie ci to w 2 tury. Albo jeszcze inaczej: Mork cię wybrać (co za nazwa ) D6 hitów z siłą 10. I co: znów w 2 tury tracisz 320 pkt. Dalej pytam; WARTO?
Ale.... z tymi przykładami to nie trafiłeś-Wildzi maja magic resistance i wysoką inicjatywę.