[Warszawa], AoS, 07.05.2016, Szturm #11 - Campaign Day
[Warszawa], AoS, 07.05.2016, Szturm #11 - Campaign Day
Klub Adeptus Mechanicus
zaprasza na jedenasty już "Szturm" - ponownie w formie Campaign Day w Warhammerze: Age of Sigmar.
Zasady w skrócie:
gramy na zasadach Warhammer: Age of Sigmar
jak zawsze, wymagamy WYSIWYGu i pomalowanych modeli
dopuszczamy modele na okrągłych oraz kwadratowych podstawkach
Cała armia musi pochodzić z tego samego Grand Alliance
używamy systemu punktów Age of Sigmar Battle Points
przynosimy ze sobą modeli za max 60 pkt, do bitwy wystawiamy za max 40 pkt
gramy fabularno-strategiczną kampanię w realiach Mortal Realms
dzielimy się na 2 drużyny: Chaos i Order (Death i Destruction zostaną dołączone do Chaos/Order tak, by wyrównać ilość graczy)
wprowadziliśmy drobne zmiany w formule turnieju (patrz "formuła eventu", poniżej)
REGULAMIN
DATA: 07-05-2016 (sobota)
MIEJSCE: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL. Mapka dojazdu. Jeśli jeszcze u nas nigdy nie byłeś napisz mi PM lub wyślij e-mail na youngolo@gmail.com.
FORMAT: AOS - Campaign Day (40/60 Battle Points)
LIMIT GRACZY: 20
SĘDZIA: Aleksander "YoungOlo" Kaczor
PLAN DNIA:
10:30 - 10:45 zapisy*
11:00 - 12:45 pierwsza bitwa
13:00 - 14:45 druga bitwa
14:45 - 15:15 przerwa obiadowa i głosowanie na najlepszą armię
15:15 - 17:00 trzecia bitwa
17:05 - ogłoszenie wyników, wręczenie nagród
ZASADY EVENTU:
Gramy według zasad Warhammer: Age of Sigmar (zasady podstawowe + warscrolle).
Nie używamy żadnych innych zasad (oficjalnych lub nieoficjalnych), z wyjątkiem podanych poniżej.
Używamy systemu punktów Age of Sigmar Battle Points. Do wzięcia udziału potrzeba armii na minimum 40 pkt, dopuszczalne (ale nie wymagane) jest przyjście z większą armią - max 60 pkt (patrz formuła eventu, poniżej)
Zasady hobbystyczne i fair-play:
- Kategoryczny zakaz używania proxów (będą bezwzględnie ściągane i wliczane do strat)
- Poważniejsze konwersje (gdy model reprezentuje inny warscroll niż powinien) należy PRZED turniejem zgłosić organizatorowi do zatwierdzenia
- Wszystkie modele muszą być kompletne i całkowicie złożone (niekompletne modele będą ściągane i wliczane do strat)
- Wszystkie modele w armii muszą mieć odpowiednią broń/wyposażenie z warscrolla odwzorowane na modelu
- Wszystkie modele muszą być całkowicie pomalowane (wszystkie elementy pomalowane przynajmniej kolorem bazowym i cieniem)
- Modele mogą mieć okrągłe lub kwadratowe podstawki
- Wszystkie modele muszą mieć zrobione podstawki (minimum to jakakolwiek tekstura + farba)
- Każdy gracz jest zobowiązany do posiadania zasad gry oraz warscrolli dla wszystkich używanych przez niego modeli (mogą być w wersji elektronicznej)
- Gramy fair i szanujemy przeciwnika
- Przestrzegamy Najważniejszej Zasady, gramy w duchu gry i nie grzęźniemy w dysputach na temat zasad.
Zasady/klaryfikacje/regulacje dotyczące rozgrywki:
- Summoning: na zasadach opisanych w AoS Battle Points. UWAGA: W rezerwach znajdują się oddziały, a nie modele! Oznacza to, że aby Aby przyzwać oddział, w rezerwach musi znajdować się oddział o stosownej liczebności. Jeśli mamy w rezerwach dwa oddziały po 10 modeli, nie pozwalaja nam one przyzwać 1 oddziału 20 modeli. Wyjątkiem są oddziały przyzywane w losowej liczebności (np. Driady) - dla tych oddziałów modele tworzą pulę.
- Machiny i załoga: Każdy warscroll, opisujący War Machines i Crew traktujemy jako jedną jednostkę (unit). Na przykład, warscroll "Empire Cannon" opisuje jedną jednostkę, składającą się z z 4 modeli: 1 modelu działa (war machine) i 3 modeli załogi (crew).
- Teren: Podczas rozstawiania terenów, ignorujemy fragment zasad mówiący o wyborze Krainy (Realm) oraz ten o losowaniu ilości terenów. Tereny będą rozstawione przez organizatora turnieju. Jeżeli dla elementu terenu istnieje warscroll, używamy zasad z tego warscrolla. Jeśli nie istnieje, losujemy typ terenu według zasad AoS.
- Triumfy: Ignorujemy zasady Triumfów.
- Rozbieżności w warscrollach: Warscrolle są obecnie dostępne z kilku źródeł (PDFy na stronie GW, aplikacja, wydruki w pudełkach z modelami). W wypadku rozbieżności, obowiązują zasady z PDFa ze strony GW (odpowiednio PDF na stronie jednostki lub Warscrolls Compendium).
Formuła eventu - Campaign Day:
Ponieważ nowa formuła użyta na poprzednim Szturmie spodobała się, kontynuujemy ją. Wprowadzamy kilka udoskonaleń (patrz niżej)
Każdy z graczy zgłaszając się do eventu podaje Grand Alliance (Chaos/Order/Death/Destruction), z którego wystawi armię (wszystkie warscrolle w armii muszą pochodzić z tego samego Grand Alliance). Wszyscy gracze Chaosu tworzą drużynę Chaosu, wszyscy gracze Orderu tworzą drużynę Orderu. Gracze Death i Destruction zostaną dołączeni do drużyny Chaosu lub Orderu tak, by obie drużyny miały tyle samo graczy. Każda z drużyn pozna wówczas warunki zwycięstwa w kampanii (co musi osiągnąć fabularno-strategicznie).
Organizator przygotuje 10 tematycznych stołów, każdy przedstawiający ważną z fabularnego punktu widzenia lokację. Każdy ze stołów (lokacji) może w danym momencie być w jednym z 3 stanów: 1) kontrolowany przez Order, 2) Neutralny, 3) kontrolowany przez Chaos. Kontrolowanie każdego stołu daje drużynie kontrolującej bonus specyficzny dla stołu (i wynikający z jego charakteru).
Kampania składa się z trzech rund rozgrywek (czyli każdy gracz rozegra 3 bitwy). Przed każdą rundą, organizator przedstawia obecną sytuację fabularno/strategiczną wszystkim graczom (sytuacja przed pierwszą rundą będzie ustalona, a przed drugą i trzecią rundą - będzie zależała od wyników dotychczasowych bitew). Następnie każda z drużyn (w tajemnicy przed drużyną przeciwną) przydziela gracza-Obrońcę do każdego stołu kontrolowanego przez drużynę. Obrońcy są ujawniani i podchodzą do bronionych stołów, a następnie każda z drużyn (w tajemnicy przed drużyna przeciwną) przydziela graczy-Atakujących do stołów przeciwnika oraz stołów neutralnych.
Do każdej bitwy każdy z graczy wystawia dowolnie wybrane 40 pkt z pośród 60 zgłoszonych do eventu. Używana jest metoda naprzemiennego wystawiania po 1 warscrollu na raz.
Gracze rozgrywają następnie bitwy, według normalnych zasad AoS. Warunki zwycięstwa są zależne od stołu i rozgrywanej misji (niemal wszystkie misje będą oparte na celach strategicznych, a nie na wyżynce). Misje będą ujawniane na początku każdej rundy (na każdym stole będą leżeć wydrukowane zasady misji). Wygranie bitwy na stole należącym do drużyny przeciwnej powoduje odbicie stołu, który staje się neutralny. Wygranie bitwy na neutralnym stole powoduje przejęcie stołu dla swojej drużyny. Wygranie bitwy na stole już kontrolowanym przez swoją drużynę oznacza utrzymanie stołu (jego status się nie zmienia).
Po zakończeniu rundy, zbieramy wyniki z poszczególnych stołów i na ich podstawie określamy nową sytuację strategiczno-fabularną i przystępujemy do kolejnej rundy.
Po zakończeniu ostatniej rundy sprawdzamy warunki zwycięstwa drużyn i ogłaszamy wynik całej kampanii.
Od wyniku tej kampanii będzie zależała początkowa sytuacja strategiczna i fabuła kolejnej kampanii i tak dalej.
SCENARIUSZE:
Bitwy będą rozgrywane na stołach 48x48, lub 72x48 (jedne tak, drugie tak) a teren jest ustawiony przez organizatora. Scenariusze będą ujawniane na początku każdej rundy. Niektóre scenariusze mogą być całkowicie autorskie, inne mogą pochodzić z gotowych battleplanów Age of Sigmar, a jeszcze inne mogą być przerobioną wersją battleplanów. Każdy scenariusz będzie leżał wydrukowany na odpowiednim stole.
PUNKTACJA:
Nie ma punktacji indywidualnej, liczy się tylko wynik końcowy całej drużyny! Wynik ten zależeć będzie od ilości i wagi celów strategiczno-fabularnych osiągniętych przez drużynę.
NAGRODY:
- Zwycięska Drużyna: Każdy gracz ze zwycięskiej drużyny otrzyma certyfikat członka zwycięskiej drużyny
- Najlepsza Armia: Gracz, którego armia zbierze najwięcej głosów na najładniejszą armię, otrzyma certyfikat "Najlepsza Armia".
- Upominki: Dodatkowo wśród uczestników zostaną rozlosowane upominki:
Będą nagrody od Kromlech dla 3 losowych graczy
Kromlech
będzie nagroda farbka GW dla losowego gracza od
http://casualgaming.pl/
będzie nagroda farbka GW dla losowego gracza od
http://www.strefamtg.pl/
będzie nagroda farbka GW dla losowego gracza od
http://www.ebunkier.pl/
oraz od http://sklep.fgb.club/
srebrna karta FGB
FAQ:
Q1: Czy można używać modeli z Forge World'a?
A1: Tak, o ile wyszedł do nich warscroll i jest on na liście AoS Battle Points
Q2: Czy koszty batalionów (formacji) wliczają się do limitu punktów?
A2: Bataliony NIE są wliczane do limitu punktów na modele zgłaszane do eventu, ale są oczywiście wliczane do limitu punktów w danej bitwie, jeśli gracz zdecyduje się wystawić batalion.
Q3: Jak są liczone do limitu modeli zgłaszanych do eventu jednostki, których koszt zmienia się w zależności od wielkości wystawionego oddziału, np Skeleton Warriors?
A3: Do limitu modeli zgłaszanych do eventu są liczone po podstawowym koszcie, a jeśli do bitwy zostaną wystawione w odpowiednio dużym oddziale, to oczywiście zużywają wówczas więcej punktów. Na przykład do limitu zgłaszanych modeli 30 szkieletów traktujemy jako 3x10 szkieletów (czyli 9 punktów, 3x3). Jeśli do bitwy gracz zdecyduje się wystawić jeden oddział 20 szkieletów i jeden 10, zużyje na to 11 punktów (2x4 + 3), a jeśli w innej bitwie wystawi wszystkie 30 szkieletów jako jeden oddział to koszt wyniesie 15 punktów (3x5).
ZGŁOSZENIA I WPISOWE:
Zgłaszamy się w tym temacie lub bezpośrednio u organizatora, podając: imię, nazwisko (+ opcjonalnie ksywa) oraz wybrany Grand Alliance.
Wpisowe wynosi 20zł (przedpłata) lub 25zł (przy wejściu)
Aleksander Kaczor
88 1140 2004 0000 3802 3079 4173
W tytule przelewu wpisujemy: "Szturm 11 - imię i nazwisko".
Po dokonaniu przedpłaty proszę o PW lub e-mail: youngolo@gmail.com
zaprasza na jedenasty już "Szturm" - ponownie w formie Campaign Day w Warhammerze: Age of Sigmar.
Zasady w skrócie:
gramy na zasadach Warhammer: Age of Sigmar
jak zawsze, wymagamy WYSIWYGu i pomalowanych modeli
dopuszczamy modele na okrągłych oraz kwadratowych podstawkach
Cała armia musi pochodzić z tego samego Grand Alliance
używamy systemu punktów Age of Sigmar Battle Points
przynosimy ze sobą modeli za max 60 pkt, do bitwy wystawiamy za max 40 pkt
gramy fabularno-strategiczną kampanię w realiach Mortal Realms
dzielimy się na 2 drużyny: Chaos i Order (Death i Destruction zostaną dołączone do Chaos/Order tak, by wyrównać ilość graczy)
wprowadziliśmy drobne zmiany w formule turnieju (patrz "formuła eventu", poniżej)
REGULAMIN
DATA: 07-05-2016 (sobota)
MIEJSCE: klub Adeptus Mechanicus, Warszawa, Al.Krakowska 110/114, teren Airbus Military EADS PZL. Mapka dojazdu. Jeśli jeszcze u nas nigdy nie byłeś napisz mi PM lub wyślij e-mail na youngolo@gmail.com.
FORMAT: AOS - Campaign Day (40/60 Battle Points)
LIMIT GRACZY: 20
SĘDZIA: Aleksander "YoungOlo" Kaczor
PLAN DNIA:
10:30 - 10:45 zapisy*
11:00 - 12:45 pierwsza bitwa
13:00 - 14:45 druga bitwa
14:45 - 15:15 przerwa obiadowa i głosowanie na najlepszą armię
15:15 - 17:00 trzecia bitwa
17:05 - ogłoszenie wyników, wręczenie nagród
ZASADY EVENTU:
Gramy według zasad Warhammer: Age of Sigmar (zasady podstawowe + warscrolle).
Nie używamy żadnych innych zasad (oficjalnych lub nieoficjalnych), z wyjątkiem podanych poniżej.
Używamy systemu punktów Age of Sigmar Battle Points. Do wzięcia udziału potrzeba armii na minimum 40 pkt, dopuszczalne (ale nie wymagane) jest przyjście z większą armią - max 60 pkt (patrz formuła eventu, poniżej)
Zasady hobbystyczne i fair-play:
- Kategoryczny zakaz używania proxów (będą bezwzględnie ściągane i wliczane do strat)
- Poważniejsze konwersje (gdy model reprezentuje inny warscroll niż powinien) należy PRZED turniejem zgłosić organizatorowi do zatwierdzenia
- Wszystkie modele muszą być kompletne i całkowicie złożone (niekompletne modele będą ściągane i wliczane do strat)
- Wszystkie modele w armii muszą mieć odpowiednią broń/wyposażenie z warscrolla odwzorowane na modelu
- Wszystkie modele muszą być całkowicie pomalowane (wszystkie elementy pomalowane przynajmniej kolorem bazowym i cieniem)
- Modele mogą mieć okrągłe lub kwadratowe podstawki
- Wszystkie modele muszą mieć zrobione podstawki (minimum to jakakolwiek tekstura + farba)
- Każdy gracz jest zobowiązany do posiadania zasad gry oraz warscrolli dla wszystkich używanych przez niego modeli (mogą być w wersji elektronicznej)
- Gramy fair i szanujemy przeciwnika
- Przestrzegamy Najważniejszej Zasady, gramy w duchu gry i nie grzęźniemy w dysputach na temat zasad.
Zasady/klaryfikacje/regulacje dotyczące rozgrywki:
- Summoning: na zasadach opisanych w AoS Battle Points. UWAGA: W rezerwach znajdują się oddziały, a nie modele! Oznacza to, że aby Aby przyzwać oddział, w rezerwach musi znajdować się oddział o stosownej liczebności. Jeśli mamy w rezerwach dwa oddziały po 10 modeli, nie pozwalaja nam one przyzwać 1 oddziału 20 modeli. Wyjątkiem są oddziały przyzywane w losowej liczebności (np. Driady) - dla tych oddziałów modele tworzą pulę.
- Machiny i załoga: Każdy warscroll, opisujący War Machines i Crew traktujemy jako jedną jednostkę (unit). Na przykład, warscroll "Empire Cannon" opisuje jedną jednostkę, składającą się z z 4 modeli: 1 modelu działa (war machine) i 3 modeli załogi (crew).
- Teren: Podczas rozstawiania terenów, ignorujemy fragment zasad mówiący o wyborze Krainy (Realm) oraz ten o losowaniu ilości terenów. Tereny będą rozstawione przez organizatora turnieju. Jeżeli dla elementu terenu istnieje warscroll, używamy zasad z tego warscrolla. Jeśli nie istnieje, losujemy typ terenu według zasad AoS.
- Triumfy: Ignorujemy zasady Triumfów.
- Rozbieżności w warscrollach: Warscrolle są obecnie dostępne z kilku źródeł (PDFy na stronie GW, aplikacja, wydruki w pudełkach z modelami). W wypadku rozbieżności, obowiązują zasady z PDFa ze strony GW (odpowiednio PDF na stronie jednostki lub Warscrolls Compendium).
Formuła eventu - Campaign Day:
Ponieważ nowa formuła użyta na poprzednim Szturmie spodobała się, kontynuujemy ją. Wprowadzamy kilka udoskonaleń (patrz niżej)
Każdy z graczy zgłaszając się do eventu podaje Grand Alliance (Chaos/Order/Death/Destruction), z którego wystawi armię (wszystkie warscrolle w armii muszą pochodzić z tego samego Grand Alliance). Wszyscy gracze Chaosu tworzą drużynę Chaosu, wszyscy gracze Orderu tworzą drużynę Orderu. Gracze Death i Destruction zostaną dołączeni do drużyny Chaosu lub Orderu tak, by obie drużyny miały tyle samo graczy. Każda z drużyn pozna wówczas warunki zwycięstwa w kampanii (co musi osiągnąć fabularno-strategicznie).
Organizator przygotuje 10 tematycznych stołów, każdy przedstawiający ważną z fabularnego punktu widzenia lokację. Każdy ze stołów (lokacji) może w danym momencie być w jednym z 3 stanów: 1) kontrolowany przez Order, 2) Neutralny, 3) kontrolowany przez Chaos. Kontrolowanie każdego stołu daje drużynie kontrolującej bonus specyficzny dla stołu (i wynikający z jego charakteru).
Kampania składa się z trzech rund rozgrywek (czyli każdy gracz rozegra 3 bitwy). Przed każdą rundą, organizator przedstawia obecną sytuację fabularno/strategiczną wszystkim graczom (sytuacja przed pierwszą rundą będzie ustalona, a przed drugą i trzecią rundą - będzie zależała od wyników dotychczasowych bitew). Następnie każda z drużyn (w tajemnicy przed drużyną przeciwną) przydziela gracza-Obrońcę do każdego stołu kontrolowanego przez drużynę. Obrońcy są ujawniani i podchodzą do bronionych stołów, a następnie każda z drużyn (w tajemnicy przed drużyna przeciwną) przydziela graczy-Atakujących do stołów przeciwnika oraz stołów neutralnych.
Do każdej bitwy każdy z graczy wystawia dowolnie wybrane 40 pkt z pośród 60 zgłoszonych do eventu. Używana jest metoda naprzemiennego wystawiania po 1 warscrollu na raz.
Gracze rozgrywają następnie bitwy, według normalnych zasad AoS. Warunki zwycięstwa są zależne od stołu i rozgrywanej misji (niemal wszystkie misje będą oparte na celach strategicznych, a nie na wyżynce). Misje będą ujawniane na początku każdej rundy (na każdym stole będą leżeć wydrukowane zasady misji). Wygranie bitwy na stole należącym do drużyny przeciwnej powoduje odbicie stołu, który staje się neutralny. Wygranie bitwy na neutralnym stole powoduje przejęcie stołu dla swojej drużyny. Wygranie bitwy na stole już kontrolowanym przez swoją drużynę oznacza utrzymanie stołu (jego status się nie zmienia).
Po zakończeniu rundy, zbieramy wyniki z poszczególnych stołów i na ich podstawie określamy nową sytuację strategiczno-fabularną i przystępujemy do kolejnej rundy.
Po zakończeniu ostatniej rundy sprawdzamy warunki zwycięstwa drużyn i ogłaszamy wynik całej kampanii.
Od wyniku tej kampanii będzie zależała początkowa sytuacja strategiczna i fabuła kolejnej kampanii i tak dalej.
SCENARIUSZE:
Bitwy będą rozgrywane na stołach 48x48, lub 72x48 (jedne tak, drugie tak) a teren jest ustawiony przez organizatora. Scenariusze będą ujawniane na początku każdej rundy. Niektóre scenariusze mogą być całkowicie autorskie, inne mogą pochodzić z gotowych battleplanów Age of Sigmar, a jeszcze inne mogą być przerobioną wersją battleplanów. Każdy scenariusz będzie leżał wydrukowany na odpowiednim stole.
PUNKTACJA:
Nie ma punktacji indywidualnej, liczy się tylko wynik końcowy całej drużyny! Wynik ten zależeć będzie od ilości i wagi celów strategiczno-fabularnych osiągniętych przez drużynę.
NAGRODY:
- Zwycięska Drużyna: Każdy gracz ze zwycięskiej drużyny otrzyma certyfikat członka zwycięskiej drużyny
- Najlepsza Armia: Gracz, którego armia zbierze najwięcej głosów na najładniejszą armię, otrzyma certyfikat "Najlepsza Armia".
- Upominki: Dodatkowo wśród uczestników zostaną rozlosowane upominki:
Będą nagrody od Kromlech dla 3 losowych graczy
Kromlech
będzie nagroda farbka GW dla losowego gracza od
http://casualgaming.pl/
będzie nagroda farbka GW dla losowego gracza od
http://www.strefamtg.pl/
będzie nagroda farbka GW dla losowego gracza od
http://www.ebunkier.pl/
oraz od http://sklep.fgb.club/
srebrna karta FGB
FAQ:
Q1: Czy można używać modeli z Forge World'a?
A1: Tak, o ile wyszedł do nich warscroll i jest on na liście AoS Battle Points
Q2: Czy koszty batalionów (formacji) wliczają się do limitu punktów?
A2: Bataliony NIE są wliczane do limitu punktów na modele zgłaszane do eventu, ale są oczywiście wliczane do limitu punktów w danej bitwie, jeśli gracz zdecyduje się wystawić batalion.
Q3: Jak są liczone do limitu modeli zgłaszanych do eventu jednostki, których koszt zmienia się w zależności od wielkości wystawionego oddziału, np Skeleton Warriors?
A3: Do limitu modeli zgłaszanych do eventu są liczone po podstawowym koszcie, a jeśli do bitwy zostaną wystawione w odpowiednio dużym oddziale, to oczywiście zużywają wówczas więcej punktów. Na przykład do limitu zgłaszanych modeli 30 szkieletów traktujemy jako 3x10 szkieletów (czyli 9 punktów, 3x3). Jeśli do bitwy gracz zdecyduje się wystawić jeden oddział 20 szkieletów i jeden 10, zużyje na to 11 punktów (2x4 + 3), a jeśli w innej bitwie wystawi wszystkie 30 szkieletów jako jeden oddział to koszt wyniesie 15 punktów (3x5).
ZGŁOSZENIA I WPISOWE:
Zgłaszamy się w tym temacie lub bezpośrednio u organizatora, podając: imię, nazwisko (+ opcjonalnie ksywa) oraz wybrany Grand Alliance.
Wpisowe wynosi 20zł (przedpłata) lub 25zł (przy wejściu)
Aleksander Kaczor
88 1140 2004 0000 3802 3079 4173
W tytule przelewu wpisujemy: "Szturm 11 - imię i nazwisko".
Po dokonaniu przedpłaty proszę o PW lub e-mail: youngolo@gmail.com
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, o 21:39 przez YoungOlo, łącznie zmieniany 1 raz.
Lista zgłoszeń:
(pogrubiony wpis oznacza odnotowaną wpłatę)
ORDER:
1. Paweł Fijałkowski
2. Grzegorz "Jekyll" Pyryt
3. Piotr "Stefblo" Grad
4. Daniel "Lopo" Pyza
5. Krzysztof Ocioszyński
6. Jan Chojnacki
7. Adam "akorav" Kasztankiewicz
CHAOS:
1. Michał Jarząbek
2. Grzegorz Markowski
3. Maciej "Sir_Hipolitowski" Kożuchowski
4. Kerwantes
5. Wiktor "Ryoga" Markowski
6.
7.
DEATH & DESTRUCTION:
1. Krzysztof Rozbicki
2. Bartłomiej Gruszka
3. Krzysztof Włodarczyk
4. Piotr Żebrowski
5. Jan Jankowski
6. Stanisław "Durant" Makowski
GRACZE REZERWOWI:
1.
2.
3.
X. Aleksander "YoungOlo" Kaczor
ODPADLI:
1. Tomasz "Chaos" Ignatowicz
2.
3.
(pogrubiony wpis oznacza odnotowaną wpłatę)
ORDER:
1. Paweł Fijałkowski
2. Grzegorz "Jekyll" Pyryt
3. Piotr "Stefblo" Grad
4. Daniel "Lopo" Pyza
5. Krzysztof Ocioszyński
6. Jan Chojnacki
7. Adam "akorav" Kasztankiewicz
CHAOS:
1. Michał Jarząbek
2. Grzegorz Markowski
3. Maciej "Sir_Hipolitowski" Kożuchowski
4. Kerwantes
5. Wiktor "Ryoga" Markowski
6.
7.
DEATH & DESTRUCTION:
1. Krzysztof Rozbicki
2. Bartłomiej Gruszka
3. Krzysztof Włodarczyk
4. Piotr Żebrowski
5. Jan Jankowski
6. Stanisław "Durant" Makowski
GRACZE REZERWOWI:
1.
2.
3.
X. Aleksander "YoungOlo" Kaczor
ODPADLI:
1. Tomasz "Chaos" Ignatowicz
2.
3.
Ostatnio zmieniony 6 maja 2016, o 20:27 przez YoungOlo, łącznie zmieniany 24 razy.
- Kriz Da Old'Bwoy
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 47
Dolaczam. W destruction klasycznie;)
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Wszyscy dopisani.
Och, szkoda, bo to specjalny Szturm dla Nurgle'a - jego siły, a szczególnie demony, występują w roli głównejgervaz pisze:Ten szturm zapowiada się jeszcze lepiej niż poprzedni. Więc żałuję, że go opuszczę, ale mam już na ten weekend zarezerwowany wyjazd
Na szczęście jest to impreza cykliczna, ciesząca się coraz większą popularnością... Co się odwlecze, to nie uciecze.
- Kriz Da Old'Bwoy
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 47
Czy jakis podklad fabularny jest tym razem? Poprzednio gralismy mniej wiecej kampanie z Realmgate Wars o ile sie nie myle. Teraz tez jakies nawiazanie do "fabuly";)?YoungOlo pisze:Wszyscy dopisani.
Och, szkoda, bo to specjalny Szturm dla Nurgle'a - jego siły, a szczególnie demony, występują w roli głównejgervaz pisze:Ten szturm zapowiada się jeszcze lepiej niż poprzedni. Więc żałuję, że go opuszczę, ale mam już na ten weekend zarezerwowany wyjazd
Na szczęście jest to impreza cykliczna, ciesząca się coraz większą popularnością... Co się odwlecze, to nie uciecze.
Ja mogę kogoś wesprzeć Chadecją bo mam już gotowy jeden duży oddział Ironswornów (40 chłopa), Daemonsmitha, Castellana i DRAZHOATHA
Również do Stormcastów będę miał już gotowy, pomalowany oddział 20tu Liberatorów z młotkami i tarczami (może nawet dwa takie oddziały będę miał pomalowane).
Również do Stormcastów będę miał już gotowy, pomalowany oddział 20tu Liberatorów z młotkami i tarczami (może nawet dwa takie oddziały będę miał pomalowane).
Tak, kontynuacja fabuły z poprzedniego. Tym razem skupiamy się na wydarzeniach w Ghyranie (Realm of Life), a więc Hallowed Knights i Nurgle w rolach głównych.Kriz Da Old'Bwoy pisze:Czy jakis podklad fabularny jest tym razem? Poprzednio gralismy mniej wiecej kampanie z Realmgate Wars o ile sie nie myle. Teraz tez jakies nawiazanie do "fabuly";)?
- Who will be victorious?
- ONLY THE FAITHFULL !!!
Zastanawiam się, czy by nie wprowadzić jako nowej tradycji że wrzucam zarys fabuły PRZED eventem tutaj w temacie, z zarysowaniem głównych punktów starć (czytaj: stołów na których będziecie grać). Ludzie mogliby się zapoznać i bardziej wkręcić w fabułę. Co o tym sądzicie?
- Kriz Da Old'Bwoy
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 47
To mi juz wystarczy podpowiedzi;) wlasnie zaczalem czytac Gates of Dawn i moze mi sie w koncu uda skonczyc ta pasjonujaca lekture, jaka jest War Storm. Teraz przynajmniej jest motywacja!YoungOlo pisze:Tak, kontynuacja fabuły z poprzedniego. Tym razem skupiamy się na wydarzeniach w Ghyranie (Realm of Life), a więc Hallowed Knights i Nurgle w rolach głównych.Kriz Da Old'Bwoy pisze:Czy jakis podklad fabularny jest tym razem? Poprzednio gralismy mniej wiecej kampanie z Realmgate Wars o ile sie nie myle. Teraz tez jakies nawiazanie do "fabuly";)?
- Who will be victorious?
- ONLY THE FAITHFULL !!!
Zastanawiam się, czy by nie wprowadzić jako nowej tradycji że wrzucam zarys fabuły PRZED eventem tutaj w temacie, z zarysowaniem głównych punktów starć (czytaj: stołów na których będziecie grać). Ludzie mogliby się zapoznać i bardziej wkręcić w fabułę. Co o tym sądzicie?
Dyplomy na Szturm #11 już gotowe! Nawet w dwóch wersjach - Order i Chaos, w zależności która strona wygra! No i oczywiście obrazek na dyplomach jak zwykle nieprzypadkowy
Podziękowania dla autora dyplomów - Thorasha z fallensun.pl, który mimo że sam nie gra w AoS to wspiera każdą edycję Szturmu!
Przy okazji, jeśli ktoś jeszcze się waha czy warto wziąć udział, to polecam Album zdjęć z poprzedniego Szturmu na grupie AdMech.club na FB (jeśli się nie wyświetla, kliknij o przyjęcie do grupy).
Podziękowania dla autora dyplomów - Thorasha z fallensun.pl, który mimo że sam nie gra w AoS to wspiera każdą edycję Szturmu!
Przy okazji, jeśli ktoś jeszcze się waha czy warto wziąć udział, to polecam Album zdjęć z poprzedniego Szturmu na grupie AdMech.club na FB (jeśli się nie wyświetla, kliknij o przyjęcie do grupy).
- Sir_Hipolitowski
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 34
Prośba o dopisanie do turnieju - przybędę ze skavenami (chaos)
Blog hobbystyczny: http://www.wydobytezszafy.blogspot.com/