9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
Moim zdaniem GW to najgorsze co mozesz im dać. Strata każdego modelu to strata duzej ilosci hit powera. Stracisz 10 i juz jest słabiutko a to tylko w kombacie nie mowiac o strzelaniu. Jak z klocka 20 chłopkow przed uderzeniem zejdzie ~ 10 to jest dupa. Dlatego AHW jest fajne bo daje +1 I. A jak juz chcesz koniecznie te wiecej sily to daj halabardy kosztuja tyle samo a bijesz przed przeciwnikiem w wielu sytuacjach. Wgl ciekawi mnie ta opcja jak ludzie zaczynaja przekonywac sie do warriorow
Racja, nie zrobili w zasadzie nic :/Jeronimo pisze:Kawaleria w ogóle bez sensu, co ona robi w tej rozpie?
Zapomniałem nimi wyjść w drugiej turze Później już nie mieli okazji bo gra się szybko skończyłaJeronimo pisze:Podobnie maruderzy, kosztują 10pkt/szt a nie stanowią żadnego zagrożenia. Niby trafiani będą na 5 ale oddają tylko 10 ataków z s5(zakładam że ustawisz ich po 5 bo inaczej nie ma sensu). Oddział oddaje prawie 500pkt a to tylko 20 woundów bez pancerza.
Przeżył i miał się dobrze Kroił, gwałcił i plądrowałJędrul pisze:Ma 2+ 5++ i ws7, raczej przeżyje
Też sądzę, że GW by się raczej nie sprawdziło, chyba że w Pestilensie, jest szansa, że trochę ich przeżyje zanim oddadzą... Opcja mojego złożenia AHW w połączeniu z Wrathem i sztandarem +1 do Mv dobrze mi się spisała, next time w Core chyba jedynie Warriorzy się znajdą + jakaś odginaczka z psówStan pisze:Moim zdaniem GW to najgorsze co mozesz im dać. Strata każdego modelu to strata duzej ilosci hit powera. Stracisz 10 i juz jest słabiutko a to tylko w kombacie nie mowiac o strzelaniu. Jak z klocka 20 chłopkow przed uderzeniem zejdzie ~ 10 to jest dupa. Dlatego AHW jest fajne bo daje +1 I. A jak juz chcesz koniecznie te wiecej sily to daj halabardy kosztuja tyle samo a bijesz przed przeciwnikiem w wielu sytuacjach. Wgl ciekawi mnie ta opcja jak ludzie zaczynaja przekonywac sie do warriorow
-
- Wałkarz
- Posty: 91
poczekaj jeszcze kilka dni, będzie release 1.0... zobaczymy co tam siedzi.
Takie tam, do nauki gry trochę i obczajania, co tu właściwie co potrafi. Walka będzie przeciw Empire.
Założenie główne: Marudy only. Fluffowo: ot, taki tam weekendowy wypad chłopaków na zabawę.
Hero:
Osklander Jarl - 200
MoK, Hero's Sword, Lucky Shield, Talisman of Greater Shielding, Waste Hardened Skin, Heavy Armour
Barbarian BSB - 104
MoK, Sword of Strength, War Banner, Heavy Armour, Hardened Shield
Core
Jarl's Barbarians - 300
#25, MoK, FCG, Flail, Throwing Weapons, Shield, Banner of Fury
Barbarians - 320
#40, MoK, FCG, Shields
Barbarian Horseman - 90
Throwing Weapons
Barbarian Horseman - 90
Throwing Weapons
Special
Wasteland Chariot - 105
MoK
Nie ukrywam, wcisnąłbym jeszcze MoK na konnych, ale w sumie to 20pkt, które musiałby oddać główny klocek/postać. Poza tym, nie jestem przekonany, czy miałoby to sens, bo akurat te dwa unity nie przewidują walki w CC.
Założenie główne: Marudy only. Fluffowo: ot, taki tam weekendowy wypad chłopaków na zabawę.
Hero:
Osklander Jarl - 200
MoK, Hero's Sword, Lucky Shield, Talisman of Greater Shielding, Waste Hardened Skin, Heavy Armour
Barbarian BSB - 104
MoK, Sword of Strength, War Banner, Heavy Armour, Hardened Shield
Core
Jarl's Barbarians - 300
#25, MoK, FCG, Flail, Throwing Weapons, Shield, Banner of Fury
Barbarians - 320
#40, MoK, FCG, Shields
Barbarian Horseman - 90
Throwing Weapons
Barbarian Horseman - 90
Throwing Weapons
Special
Wasteland Chariot - 105
MoK
Nie ukrywam, wcisnąłbym jeszcze MoK na konnych, ale w sumie to 20pkt, które musiałby oddać główny klocek/postać. Poza tym, nie jestem przekonany, czy miałoby to sens, bo akurat te dwa unity nie przewidują walki w CC.