Problem w tym, że masz max 3 odginaczki w wochu, do tego nielatające a gortaty są 2PadrePadre pisze:No i jeśli Frenzy na oddziale to taki automat... no to Gorath nie taki straszny, że tak powiem
9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
Re: 9th Age WoCH
-
- Wałkarz
- Posty: 91
No to wpuścić go w Marauderów z flailami i niech się klepią
Myślę, że go wygrindują
Jest mocny, jest nawet bardzo mocny. Ale my też mamy swojego Bloodbeasta! (żarcik taki )
Myślę, że go wygrindują
Jest mocny, jest nawet bardzo mocny. Ale my też mamy swojego Bloodbeasta! (żarcik taki )
Nie niszcz mu marzeńEldritch pisze:Na papierze wyglądają fajnie, ale przy tej mecie stado moblilnych potworków z thunderstompem zweryfikuje ci te klocki.PadrePadre pisze:klocki piechoty wydają mi się w WDG w tym momencie bardzo mocne
JarekK pisze:Dla ciebie to głupie gadanie, a dla mnir statystyka. Gorgonq ma 6T co utwierdza mnie w przekonaniu, że nie wiesz o czym piszesz. Dodatkowo u bestii jest jeszcze cos takiego jak cyklop. Poczytaj sobie jak działa. Mam mieszane uczucia co do tej mantysi w tym combacie.Kopyt pisze:Na pewno wciąga nosem wochowego klepacza na mantysi z 7 siły 5 atakami z góry co trafia go na 2+ rani na 2+ + mantysia z MW d3 no pewnie zje mnie.
Takie gadanie i licytacje są po prostu głupie, są inne jednostki, czary, taktyki i kości. Jak źle rzucisz nawet marudy go zjedzą.
W WDG jest coś takiego jak brama poczytaj sobie... I co to wnosi do tematu, pytanie było jaki heros to odpowiedziałem.
No nie przekonasz:
załóżmy, że gotach zdał LD9 (możliwe, że z przerzutem itp)
masz 5 ataków z ws8 na ws4 i +1 do trafienia co daje 4,1(6) trafień
masz 7 siły na 6 tafa co daje 2,(7) ran
leci manticora:
masz 4 ataki z ws5 na ws4 co daje 2,(6) trafień
masz siły 5 na tafa 6 co daje 0,(8) rany z multipikacją d3
gorgona zwraca:
ma 7 ataków z ws4 na ws8 co daje 3,5 trafień, po przerzucie daje 5,25 trafień
ma 6 siły na twoje 5T co daje 3,5 rany + prawie pewny 1 lethal strike
Z KB:
savujesz 0,8(3) rany co daje 1,6(7) rany + KB
zakładam, że masz warda na 4+ więc dostajesz 1,(3) rany albo d3+0,3 rany i gortath leczy 1 rane.
podsumowując zadałeś 3,5 rany + możliwe 2, a gorthat wbił ci 1,3 rany + możliwe 2(i leczy jedną). W następnej turze twój generał za 500pkt ma szanse zejść jeśli ma GW, jeśli nie i nie ma kontrszarż zabijasz go w 2 turze. Nie wziąłem tu pod uwagę impaktów (d3) gortatcha. Chyba nie wygląda to tak kolorowo nie sądzisz? Nie rzucisz warda na KB i przeciwnik lekko przyfaci i zada 6 ran i w pierwszej turze ci ten lord spływa.
załóżmy, że gotach zdał LD9 (możliwe, że z przerzutem itp)
masz 5 ataków z ws8 na ws4 i +1 do trafienia co daje 4,1(6) trafień
masz 7 siły na 6 tafa co daje 2,(7) ran
leci manticora:
masz 4 ataki z ws5 na ws4 co daje 2,(6) trafień
masz siły 5 na tafa 6 co daje 0,(8) rany z multipikacją d3
gorgona zwraca:
ma 7 ataków z ws4 na ws8 co daje 3,5 trafień, po przerzucie daje 5,25 trafień
ma 6 siły na twoje 5T co daje 3,5 rany + prawie pewny 1 lethal strike
Z KB:
savujesz 0,8(3) rany co daje 1,6(7) rany + KB
zakładam, że masz warda na 4+ więc dostajesz 1,(3) rany albo d3+0,3 rany i gortath leczy 1 rane.
podsumowując zadałeś 3,5 rany + możliwe 2, a gorthat wbił ci 1,3 rany + możliwe 2(i leczy jedną). W następnej turze twój generał za 500pkt ma szanse zejść jeśli ma GW, jeśli nie i nie ma kontrszarż zabijasz go w 2 turze. Nie wziąłem tu pod uwagę impaktów (d3) gortatcha. Chyba nie wygląda to tak kolorowo nie sądzisz? Nie rzucisz warda na KB i przeciwnik lekko przyfaci i zada 6 ran i w pierwszej turze ci ten lord spływa.
W rulebooku jest taka sekcja jak magia i disspell dice oraz arcane items, poczytaj sobie.Kopyt pisze:W WDG jest coś takiego jak brama poczytaj sobie...
-
- Wałkarz
- Posty: 91
W szczepionkię? Łooo panie, to litości nie maEldritch pisze:W sumie JarekK ma racje, przyjedz do Szczyrku i pokaz nam potege Warriorow z 4M. Obawiam sie, ze tam zakaz bicia w szczepionke nie obowiazuje
Wydaje mi się, że mało który monster może wytrzymać walkę z piechotą.
Szybkość oddziałów można trochę podratować 2 sztandarami z +1M.
Jarku ja nie chcę się kłócić. To jest statystyka, a wiadomo że rożnie bywa, (teraz na 15 walk wygrał 11 z czego 9 w 1 rundzie. Rzucane kośćmi) i jeden skrajny rzut może zaważyć na grze.
Ale tutaj tak jak pisałeś, inne jednostki czy czary zmieniają szale z rzutu na rzut.
Tu mi się wydaje nie chodzi o balans tylko o to że woch był mocno w topie a teraz odstaję i ludzie płaczą oraz zmienia armie.
Ale tutaj tak jak pisałeś, inne jednostki czy czary zmieniają szale z rzutu na rzut.
Tu mi się wydaje nie chodzi o balans tylko o to że woch był mocno w topie a teraz odstaję i ludzie płaczą oraz zmienia armie.
Mój lord na dysku wleciał w Gortata i zadałem 5 ran. Max z herosa i z dysku niestety 0.
Dostałem zwrotke. Z 7 ataków trafiły 4. Zraniły wszystkie z czego wypadły 3 szóstki. Zasejwowałem jedną rane ale wardy z lethal strików oblane. Wbił mi 7 ran i wyleczył sobie 3. Model za 340 pkt zginął zadając 2 rany modelowi za 200. Jak chcecie robić sobie matematyke to róbcie mnie to wystarczyło żeby nauczyć się że to kiepski combat.
Dostałem zwrotke. Z 7 ataków trafiły 4. Zraniły wszystkie z czego wypadły 3 szóstki. Zasejwowałem jedną rane ale wardy z lethal strików oblane. Wbił mi 7 ran i wyleczył sobie 3. Model za 340 pkt zginął zadając 2 rany modelowi za 200. Jak chcecie robić sobie matematyke to róbcie mnie to wystarczyło żeby nauczyć się że to kiepski combat.
U nas na turnieju lord chaosu konno z 1+ 5++ ustał na ostatniej ranie szarżę 12 DP(każdy asf, 3 ataki s7) i dał radę ich jeszcze sroić.
Unit ze special za chyba 400 czy 500pkt nie dał rady wbić jednej rany na modelu za 300pkt.
A potem lord szarżował przez las i nie zdał dangerousa. Model za 300pkt zginął od terenu za 0pkt
Gdzie tu sprawiedliwość? Taka gra i trzeba się przyzwyczaić. Albo pro tip, zamiast rzucać kostkami, liczcie wszystko na kalkulatorze
Unit ze special za chyba 400 czy 500pkt nie dał rady wbić jednej rany na modelu za 300pkt.
A potem lord szarżował przez las i nie zdał dangerousa. Model za 300pkt zginął od terenu za 0pkt
Gdzie tu sprawiedliwość? Taka gra i trzeba się przyzwyczaić. Albo pro tip, zamiast rzucać kostkami, liczcie wszystko na kalkulatorze
Unnamed2500 Pts - Warriors of the Dark Gods Army
1 Lord: Chaos Lord of Wrath @ 325.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Wrath); Shield
Waste Hardened Skin [30.0]
Bluffer's Helm [35.0]
Spear of Gagnir [25.0]
Divine Icon [15.0]
Talisman of Greater Shielding [25.0]
1 Lord: Sorcerer Lord of Change @ 420.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Magic Level 4; Path of Change; Disc of Change
Lucky Shield [5.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
Dispel Scroll [35.0]
Screaming Swords [10.0]
1 Disc of Change @ [0.0] Pts
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 190.0 Pts
Mark of Dark Gods (Pestilence); Paired Weapons; Battle Standard
Hardened Shield [5.0]
Sword of Might [15.0]
Talisman of Shielding [5.0]
Banner of Courage [5.0]
5 Warhounds @ 45.0 Pts
5 Warhounds @ 45.0 Pts
23 Wasteland Warriors of Wrath @ 467.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Halberd; Shield; Veteran Magic Standard;
Musician
Banner of Speed [25.0]
1 Warrior Champion @ [10.0] Pts
15 Wasteland Warriors of Pestilence @ 298.0 Pts
Mark of Dark Gods (Pestilence); Great Weapon; Shield; Standard; Musician
1 Warrior Champion @ [10.0] Pts
1 Hellscream Cannon @ 190.0 Pts
Frenzy; Hellscream Cannon; Hellscream Mortar
1 Chimera @ 230.0 Pts
Breath Weapon; Regeneration (5+)
1 Bloodbeast @ 175.0 Pts
Frenzy
1 Wasteland Chariot of Lust @ 115.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Chariot Crew; Waste Steeds
Models in Army: 55
Total Army Cost: 2500.0
Miała to być rozpa uniwersalna, pod turniej i wydaje mi się iż takową jest. Trochę ryzykowne puszczenie gienka pieszko ale Sv na 0+ wygląda fajnie no i ma spore wsparcie chłopaków Dawno nie było w mojej rozpisce bestii także pojawił się i Blood i Chimerka, zobaczymy, może coś zrobią, a jak nie to przynajmniej będą fajnie na stole wyglądać jest jakiś potencjał w tej rozpie??
1 Lord: Chaos Lord of Wrath @ 325.0 Pts
General; Mark of Dark Gods (Wrath); Shield
Waste Hardened Skin [30.0]
Bluffer's Helm [35.0]
Spear of Gagnir [25.0]
Divine Icon [15.0]
Talisman of Greater Shielding [25.0]
1 Lord: Sorcerer Lord of Change @ 420.0 Pts
Mark of Dark Gods (Change); Magic Level 4; Path of Change; Disc of Change
Lucky Shield [5.0]
Talisman of Supreme Shielding [50.0]
Dispel Scroll [35.0]
Screaming Swords [10.0]
1 Disc of Change @ [0.0] Pts
1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 190.0 Pts
Mark of Dark Gods (Pestilence); Paired Weapons; Battle Standard
Hardened Shield [5.0]
Sword of Might [15.0]
Talisman of Shielding [5.0]
Banner of Courage [5.0]
5 Warhounds @ 45.0 Pts
5 Warhounds @ 45.0 Pts
23 Wasteland Warriors of Wrath @ 467.0 Pts
Mark of Dark Gods (Wrath); Halberd; Shield; Veteran Magic Standard;
Musician
Banner of Speed [25.0]
1 Warrior Champion @ [10.0] Pts
15 Wasteland Warriors of Pestilence @ 298.0 Pts
Mark of Dark Gods (Pestilence); Great Weapon; Shield; Standard; Musician
1 Warrior Champion @ [10.0] Pts
1 Hellscream Cannon @ 190.0 Pts
Frenzy; Hellscream Cannon; Hellscream Mortar
1 Chimera @ 230.0 Pts
Breath Weapon; Regeneration (5+)
1 Bloodbeast @ 175.0 Pts
Frenzy
1 Wasteland Chariot of Lust @ 115.0 Pts
Mark of Dark Gods (Lust); Chariot Crew; Waste Steeds
Models in Army: 55
Total Army Cost: 2500.0
Miała to być rozpa uniwersalna, pod turniej i wydaje mi się iż takową jest. Trochę ryzykowne puszczenie gienka pieszko ale Sv na 0+ wygląda fajnie no i ma spore wsparcie chłopaków Dawno nie było w mojej rozpisce bestii także pojawił się i Blood i Chimerka, zobaczymy, może coś zrobią, a jak nie to przynajmniej będą fajnie na stole wyglądać jest jakiś potencjał w tej rozpie??