Rozpiski Szczurze

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Re: Rozpiski Szczurze

Post autor: Nargh »

Tak zwane "jest szansa, zaliczyć szympansa". Nie jest to może najlepszy deal świata, jednak często gęsto abomka padała mi od jakiegoś kozaka. A teraz kozak trzy razy zastanowi się nim w nią wpadnie. Choć fakt, że kmina jest z przed ugrywalnienia kółka, które jest dużo lepszą odpowiedzią na kozaków.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Nie no, jak ma się już jakieś złożenie z grubsza gotowe to nie musi być jak wcisnąć tam jeszcze kółka, więc to ulepszenie może być całkiem na miejscu. Poza tym kawalerię może zaboleć.

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Lord: Tyrant 1, GENERAŁ Bluffer's Helm, Talisman of Supreme Shielding, Sword of Might, Vermin Guard Litter
Lord: Tyrant 1, The Doom Blade, Vermin Guard Litter
Jak dobrze pójdzie, to jutro zagram czymś takim przeciwko wampirom:
Lord: Magister 1, Dispel Scroll Doom Bell, shadow
Hero: Chief 1, BSB, goły
Hero: Sicarra Assassin 1, Lethal Strike; Multiple Wounds (D3) Potion of Strength
Hero: Rakachit Machinist 1
Vermin Guard 45 fcg, szmata 1AP
Rats-at-Arms 35 fcg
Slaves 42
Jezails 5
Jezails 5
Grenadiers 9
Swarms 2
Abomination 1
Dreadmill 1

Kupuję patnent ochrony tyłów / flanki granadierami. Poświęci się dark shard brew i chiefa. Działa jednak do mnie nie [rzemawiają - w znakomitej większości przypadków trafiają na 4+, z bolesnym misfire. Zostanę przy opcji jezzaili, póki co sprawdzają się nieźle. Swarmy kosztem upg z abomki i kilku RaA. Zobaczymy jak to pójdzie.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Moje patenty się sprzedają... Jak zwykle :D
Nie no spoko. Daj znać jak się sprawdzi. A ja chyba faktycznie stestuję te Jezzaile. Za latarkę i jakieś coś taka 5 może być nienajgorszą opcją. Może być? Czy może 5 nie ma szans nic zdziałać za bardzo i lepiej pójść od razu w 10?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Cały czas moim zdaniem formana > dzwon i monki > sztormy.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Może tak być, ale ja w szczególności nie mam monków i gram póki co tym co mam. Może po sesji sobie golnę 40-50 i do DMP temat ogarnę, ale na razie bez szans. A szkoda mi testować coś czym do Szczyrku na pewno nie pojadę (a mam nadzieję, że pojadę). Chyba, że się cofnę do korzeni i znowu zacznę zasuwać wszędzie z cudzymi modelami, ale jakże to tak, jak mam tyle swojego. Impass natury moralnej. Zobaczymy jak zagra na lokalu 30, a jak słabo to na 8 się przejdę z proxami i na Szczyrk będę kombinował :mrgreen:

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Podejdź do mnie w sobotę, to pogadamy. Myslę, że będę mógł ci pożyczyć na Szczyrk monków. :P
Obrazek

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Ostatnia moja kmina, kilka figur do pryskania podkładem i ruszam na wyprawę za radą kolegi i innym wątku ;)
Wyprawa 2500 Pts - The Vermin Swarm Army

1 Lord: Tyrant @ 193.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Bluffer's Helm [35.0]
Potion of Swiftness [5.0]
Giant Blade [60.0]

1 Lord: Tyrant @ 193.0 Pts

Heavy Armour; Shield
The Doom Blade [100.0]

1 Lord: Magister @ 405.0 Pts
Magic Level 3; Path of Shadows
Dispel Scroll [35.0]
1 Doom Bell @ [0.0] Pts


1 Hero: Chief @ 75.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Hardened Shield [5.0]

1 Hero: Rakachit Machinist @ 90.0 Pts
Heavy Armour; Remove Spell lines
Eye of the Storm [20.0]

1 Hero: Rakachit Machinist @ 70.0 Pts
Heavy Armour; Remove Spell lines

1 Hero: Sicarra Assassin @ 200.0 Pts
Paired Weapons; Tail Weapon; Throwing Weapons; Multiple Wounds (D3) in CC;
Scout & Ambush
Mithril Mail [25.0]
Armlet of Power [25.0]

51 Rats-at-Arms @ 286.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; FCG

36 Rats-at-Arms @ 220.0 Pts
Light Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician + Champion
Banner of Speed [25.0]

29 Plague Brotherhood @ 200.0 Pts
Frenzy; Paired Weapons; FCG

4 Vermin Hulks @ 137.0 Pts
Innate Defense (5+); Thunderous Charge

5 Gutter Blades @ 70.0 Pts
Paired Weapons; Tail Weapon; Sling; Scout & Ambush

1 Abomination @ 210.0 Pts

1 Dreadmill @ 150.0 Pts


Models in Army: 127
Total Army Cost: 2499.0
Dzwonek z generałem, sztandarowym, inżynierem z EotS w wolnych szczurach a lord z DB z drugim inżynierem w szybkich szczurach. Zupełny brak jednostek strzelających (poza kółkiem) może razić, ale z założenia do śmieci biegną Hulksy i monki. Asasyn z gutterami na park maszynowy tudzież w przypadku jego braku może jako suprajs w innej jednostce?

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Szczerze mówiąc, jeżeli chcesz się pchać do bijatyki pomyśl o większym oddziale - szczury zdychają raczej szybko :mrgreen: Dodatkowo staram się unikać konstrukcji złotego klocka - taktyka CO MI ZROBISZ JAK MNIE ZŁAPIESZ zbyt często się mści. I może warto by było zamienić jednego inżyniera na chiefa z Dark Shard Brew - ja obecnie tego nie mieszczę w rozpisce, nie mnie uważam, ze to spora strata.
Jeżeli chodzi o monków to osobiście najmniej lubię ten klan. Brakuje im jakiejkolwiek ochrony, a frenzy i hatred nie podziałają powalająco z siłą 3. drugiej strony gwardia też jakiegoś pięknego wygaru nie ma. Zatem, ostatecznie gra się tym, co się lubi i ma :]
A jezzaili polecam. Mają mniejszy zasięg niż działo, ale 5 czy 6 pięknie straszy i potrafi ustrzelić małe co nieco.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

A PP na furmanie to raczej opcja jakaś czarująca? Czy może save 2+, pure CC, a mag jakiś z buta do towarzystwa?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

wystawiałbym:

Tyrant 225.0 Pts General 2+/5++
Blade of the Swarm [30.0]
Potion of Strength [20.0]
Armour of Fortune [25.0]
Armlet of Power [25.0]
Vermin Guard Litter +6' do zasięgu LD
Plague Prophet on Plague Pendulum @ 260.0 Pts 2+/4++
Putrid Plate [25.0]
Dragonfire Gem [5.0]
Fleshrender [20.0]
Plague Patriarch @ 290.0 Pts
Path of Disease; Magic Level 4; Dark Shard x2
Dispel Scroll [35.0]
Gemstone Amulet [15.0]
Apprentice Magister @ 145.0 Pts
Magic Level 2; Dark Shard x2; Path of Ruin
Tome of Arcane Lore [15.0]
Eye of the Storm [20.0]
Chief @ 85.0 Pts BSB
Icon of Relentless Company [15.0]
Hardened Shield [5.0]

35 Plague Brotherhood @ 290.0 Pts FCG; Plague Ridden
Icon of Ruin [25.0]
20 Rats-at-Arms @ 90.0 Pts Standard
20 Rats-at-Arms @ 90.0 Pts Standard
10 Footpads @ 80.0 Pts Skirmish and Vanguard
10 Footpads @ 80.0 Pts Skirmish and Vanguard
10 Footpads @ 80.0 Pts Skirmish and Vanguard
Weapon Team @ 65.0 Pts Ratling
Weapon Team @ 65.0 Pts Ratling
Weapon Team @ 65.0 Pts Ratling
Lightning Cannon @ 85.0 Pts
Lightning Cannon @ 85.0 Pts
Abomination @ 210.0 Pts
Abomination @ 210.0 Pts

Models in Army: 117
Total Army Cost: 2500.0
Obrazek

Miki_88
Warzywo
Posty: 16

Post autor: Miki_88 »

Jakoś mnie Footpads nie przekonują, mają te proce ale bez poisona chyba ciężko będzie im coś fajnego ustrzelić

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ten oddział nie jest tam żeby strzelał, to tylko miły dodatek.
Obrazek

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2289
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Aby docenić fajność footpadsów, to wystarczy porównać ich do corowych skinków w skirmishu. Szczurki prezentują się o wiele lepiej.
Obrazek

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Tyle drobnych oddziałów i bez dyscypliny?

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Okoń: to, że polonez jedzie z górki przy pomyślnym wietrze szybciej od malucha, to nie znaczy, że polonez jest dobrym samochodem :mrgreen:
Jak dla mnie przeinwestowane weapon teamy - 65pkt to za dużo jak na ich możliwości.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nargh, piszesz tak, bo już grałeś i na footpadach i na teamach, czy tylko tak sobie teoretyzujesz?

Mi we wszystkich grach, w których je wystawiłem zarówno teamy jak i padzi się sprawdzili.
Obrazek

Awatar użytkownika
ratkes
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: ratkes »

Szczerze, to też jakoś footpadów nie widzę:/ Masz może jakieś konkretne zastosowania?
Weapon team'y testowałem na poprzednich drafrach. Najlepiej spisywał się ratling gun, cała reszta raczej do kitu.
Teraz koniecznie chce wrzucić maszynkę do mięsa do RaA. Ciekaw jestem jej osiągów.

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Na footpadach nie grałem, głównie dlatego, że nie są słabszą wersją guttersów. A guttersi na swoich obecnych zasadach też mi mało pasują.
Na weapon teamch - ratlingach grałem w zasadzie od początku 9th. Uważam, że przy obecnym koszcie i bolesnej tabelce missfire oraz kiepskiej przeżywalności są mało atrakcyjnym wyborem. Póki miały AP1 można było jeszcze fajnie, teraz jest zwyczajnie drogo. Co zresztą mnie boli, bo bardzo je lubię. Choć nie wykluczam, że do nich wrócę, jeżeli inne pomysły się nie sprawdzą.

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Naargh, wspominales o ochronie tylow/flanki. Grenadierzy na pewno git, zwlaszcza, ze fajne modele, a to zawsze plus. Ale moze wlasnie Ratlingun jako ochrona przed ambusherami?
Obrazek

ODPOWIEDZ