AoS zmiany...
Re: AoS zmiany...
Patrz w Miniatures Library (lista na niebieskim tle) na górze, nie w galerii na dole.
Wszystko jest pięknie zebrane z linkami, zdjęciami, itd.
Wszystko jest pięknie zebrane z linkami, zdjęciami, itd.
jak potrzebujecie opracowania zasad warbandy na 800pts to wejdźcie sobie na forum 9thAge, załóżcie temat, opiszcie problem tak jak wyżej (zestaw startowy, próg wejścia, rozpoczęcie gry, gra na ladzie sklepowej itp, albo na jakiś stołach 36x36"?xD), środowisko tworzy tą grę czyli my, można podrzucać pomysły, ktoś to podchwyci (albo nie xD) i dorzuci swoje itp, pewnym punktem wyjścia dla tego moda może być format Furiona 1200 albo coś w stylu Border Patroli
powoli zaczynamy rozmowy o stworzeniu zasad dla poczatkujacych i uproszczonej broszurki z tym jak zaczac (i co zrobic z tworzeniem armii, ktore umowmy sie, mimo, ze sa w czesci przyjemnoscia z gry to jednak na poczatku nie ulatwiaja wkrecenia sie w nia.)esgaroth pisze:jak potrzebujecie opracowania zasad warbandy na 800pts to wejdźcie sobie na forum 9thAge, załóżcie temat, opiszcie problem tak jak wyżej (zestaw startowy, próg wejścia, rozpoczęcie gry, gra na ladzie sklepowej itp, albo na jakiś stołach 36x36"?xD), środowisko tworzy tą grę czyli my, można podrzucać pomysły, ktoś to podchwyci (albo nie xD) i dorzuci swoje itp, pewnym punktem wyjścia dla tego moda może być format Furiona 1200 albo coś w stylu Border Patroli
co prawda jeszcze pewnie kilka miesiecy (wiekszosc osob zaangazowanych jest wkrecona w etc i bedzie to dla nich priortet pewnie jakos czerwiec/lipiec), ale projekt jest, pomysly i checi na stworzenie tego tez.
To trzymam kciuki i postaram się do tego czasu nie sprzedawać figsów, które kolekcjonowałem pod kątem gry w KoWa, bo poważnie zaczynałem wątpić czy 9th nie ograniczy się jedynie do ETC na 2500 ;PShino pisze:powoli zaczynamy rozmowy o stworzeniu zasad dla poczatkujacych i uproszczonej broszurki z tym jak zaczac (i co zrobic z tworzeniem armii, ktore umowmy sie, mimo, ze sa w czesci przyjemnoscia z gry to jednak na poczatku nie ulatwiaja wkrecenia sie w nia.)
Po powrocie z emigracji do Polski wziął mnie sentyment na battla, a był niedawno nawet turniej bordel patrol 600 punktów na zasady 8 edycji w Warszawie - jak na złość wymogiem było granie modelami by GW - na tym ograniczeniu poległem ;P
Grunt, że w razie czego warmaszynka ruszyła z nową edycją z zapowiedzianymi przystępniejszymi i prostszymi zasadami.
Jeśli 9th age to będzie linux to będę naprawdę zadowolony. Patrząc przez pryzmat reszty rynku systemów operacyjnych to porównanie super nie trafione (bitewniaków jest sporo i rywalizują równo a nie microsoft przytłaczająca przewaga). Jednak jeśli T9A będzie miał taką renomę i bazę graczy jak linux ma użytkowników to jestem cały za tym. Zawsze znajdziesz kogoś do gry, zasady updatowane w trybie ciągłym, brak bugów chyba, że na własne życzenie, najlepszy, najbardziej customizowalny i uniwersalny system dla każdego zdobywający cały czas coraz większy procent rynku w przeciągu ostatnich lat.
Plany są. To co wyjdzie to inna sprawa ale są w projekcie osoby które myślą dokładnie tak jak Ty z pewnością. To jest wielki plus właśnie tego projektu na tle gier wielkich firm. Jak się jest pracownikiem firmy łatwo zatracić poczucie tego, że to jest hobby. Łatwo przestać się utożsamiać z graczem i przestać zauważać ważne aspekty tego hobby. Nie jesteś odosobniony w tych przemyśleniach i pytaniach i jeśli byś sądził inaczej to obrażasz sporą grupę ludzi
Inna sprawa, że wszystko wymaga czasu i nakładów pracy. Ale zasady dla gier wprowadzających to będzie pierwszy priorytet po wyjściu wersji 1.0 razem ze zbieraniem danych z turniejów.
Tak bardziej na temat wątku:
Obecnie największe zagrożenia stojące na drodze T9A to imho wcale nie konkurencja bo to tak naprawdę najmniej wpływa na działalność projektu. Jak już było tutaj wspomniane parę razy - obecnie główna część graczy to zapaleńcy którzy tego systemu nie rzucą ot tak dlatego bo inny system nagle ma tanie figsy, dobre szybkie zasady bo to wciąż "nie to samo". Dlatego jakaś tam baza graczy można uznać, że jest stała bez względu na czynniki zewnętrzne choć pod wpływem wewnętrznych. Nie potrzeba też T9A dochodów - nie muszą sprzedawać figsów więc nie muszą koniecznie zwiększać bazy graczy ani nie muszą nakłaniać do nowych zakupów. Komfortowa sytuacja - ten kto chce ten sobie kupuje coraz to nowe modele bo teraz bardzo dużo oddziałów gra w porównaniu do poprzednich odsłon naszego bitewniaka. Ten kto nie chce - gra. Dodatkowo - mogą kupować najtańsze modele na rynku i nimi wciąż grać.
To co zaboli to wypalenie osób wysoko postawionych. Nie widać tych zagrożeń z zewnątrz za bardzo ale imho T9A musi się zrestrukturyzować, przemyśleć jeszcze raz model organizacji i porobić podwójne zabezpieczenia. Jak w GW nagle zniknie połowa zarządu to reszta dalej działa. Jak w FFG, PP czy innych stanie się podobnie - reszta działa (choć nie bez czkawki). W T9A brak pojedynczych kluczowych osób kończy imprezę na ten moment.
Po części Shino odpowiedział. Ja też odpowiedziałem wcześniej.Kal_Torak pisze:Jakbym miał zachęcić do gry np. siostrzeńca, dziecko albo znajomego, to czy mógłby na stronie 9th znaleźć propozycję starteru na 500-600 punktów do określonej armii i zagrać na takie punkty w organizowanej lidze w sklepie, klubie lub turnieju? Bałbym się też powiedzieć, że 500 punktów to tylko przedsmak bo celować musi w 2500 ;P.
...
1500 w 9th to nadal dużo. Aby 9th rozkręcić potrzebowałaby coś ciekawego i granego na 500-800 punktów. Pytanie czy ten system jest właśnie kierowany na takie punkty i czy w ogóle będzie podjęta taka próba? Przydałyby się też jakieś solidne ułatwienia w szukaniu modeli pod konkretnych bohaterów i oddziały do swojej armii. Czy 9th będzie próbowała być aktywna w klubach i sklepach?
Plany są. To co wyjdzie to inna sprawa ale są w projekcie osoby które myślą dokładnie tak jak Ty z pewnością. To jest wielki plus właśnie tego projektu na tle gier wielkich firm. Jak się jest pracownikiem firmy łatwo zatracić poczucie tego, że to jest hobby. Łatwo przestać się utożsamiać z graczem i przestać zauważać ważne aspekty tego hobby. Nie jesteś odosobniony w tych przemyśleniach i pytaniach i jeśli byś sądził inaczej to obrażasz sporą grupę ludzi
Inna sprawa, że wszystko wymaga czasu i nakładów pracy. Ale zasady dla gier wprowadzających to będzie pierwszy priorytet po wyjściu wersji 1.0 razem ze zbieraniem danych z turniejów.
Tak bardziej na temat wątku:
Obecnie największe zagrożenia stojące na drodze T9A to imho wcale nie konkurencja bo to tak naprawdę najmniej wpływa na działalność projektu. Jak już było tutaj wspomniane parę razy - obecnie główna część graczy to zapaleńcy którzy tego systemu nie rzucą ot tak dlatego bo inny system nagle ma tanie figsy, dobre szybkie zasady bo to wciąż "nie to samo". Dlatego jakaś tam baza graczy można uznać, że jest stała bez względu na czynniki zewnętrzne choć pod wpływem wewnętrznych. Nie potrzeba też T9A dochodów - nie muszą sprzedawać figsów więc nie muszą koniecznie zwiększać bazy graczy ani nie muszą nakłaniać do nowych zakupów. Komfortowa sytuacja - ten kto chce ten sobie kupuje coraz to nowe modele bo teraz bardzo dużo oddziałów gra w porównaniu do poprzednich odsłon naszego bitewniaka. Ten kto nie chce - gra. Dodatkowo - mogą kupować najtańsze modele na rynku i nimi wciąż grać.
To co zaboli to wypalenie osób wysoko postawionych. Nie widać tych zagrożeń z zewnątrz za bardzo ale imho T9A musi się zrestrukturyzować, przemyśleć jeszcze raz model organizacji i porobić podwójne zabezpieczenia. Jak w GW nagle zniknie połowa zarządu to reszta dalej działa. Jak w FFG, PP czy innych stanie się podobnie - reszta działa (choć nie bez czkawki). W T9A brak pojedynczych kluczowych osób kończy imprezę na ten moment.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Tak, Rountree był prezesem już z pół roku, jak wyszedł AoS.InkubPendragon pisze: GW ma nowego prezesa, faceta, który oprócz tego, że prowadzi firmę, również sam gra. Z przecieków z firmy wynika, że ponownie zaczęto słuchać projektantów i autorów.
Osobiście uważam, że osoby, które wymyśliły AoS oraz zaakceptowały ten projekt to totalni idioci. Wszelkie znaki na niebie i ziemi, włącznie z przeciekami o tragicznych wynikach AoS sugerują, że udało im się zamienić kurę znoszącą złote jaja (choć w ostatnich latach mniejsze) na gołębia z wodogłowiem, który głównie sra pod siebie. Było to oczywiste dla wszystkich myślących ludzi mniej więcej w godzinę po tym, jak PDF z zasadami do tej aborcji ukazał się na stronie GW. Dla nich jakoś nie.
Teraz ci idioci wykonują ruchy, które wydają się sensowne - a jednocześnie tak oczywiste, że sorry, ale wygląda to jak szukanie własnej dupy. Kiedy się to porówna z machiną FFG, gdzie naprawdę "Robimy fajną grę" i "Zarabiamy na tym fajne pieniądze" są tak mistrzowsko powiązane i wykonane... to naprawdę jest inna liga.
Realia są takie, że GW nie ma żadnych sensownych pomysłów na rozwój, tylko toczy się siłą rozpędu. Tyle że 40k naprawdę spada w tę samą przepaść, w której leżą zwłoki WFB, z tych samych powodów. Super, że zaczynają doceniać media społecznościowe, wydawać FAQi, przywracają SG czy punkty w AoS... tyle, że to są oczywiste oczywistości. Niestety, odwrócenie trendu wymaga naprawdę rewolucyjnych zmian w podejściu do produktu, a tego nie widać. W sprawach zasadniczych jest po staremu. Tak naprawdę to będą teraz żyli z wynajmowania IP do gier komputerowych - zresztą po srace badziewnych gierek w świecie Warhammera widać, że również koncepcja zarządzania IP i jego ochrony ich przerasta.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Chyba nie bardzoStan pisze:Przecież te systemy są zupełnie inne. Żadna z tych gier nie oferuje tego co warhammer(teraz 9ed).Z drugiej strony 9th Age raczej powinno się obawiać konkurencji ze strony WMH, infinity, warzona, armady i "wingów". Ze wszystkich moich znajomych sierot po WFB nikt nie poszedł w AoS, a raczej rozpierzchli się po wyżej wymienionych systemach. Pytanie co 9th Age powinna mieć, aby zacząć sama podbierać graczy innym systemom i zainteresować nowych?
Począwszy od mechaniki, przez uniwersum aż po modele.
Wszystkie te gry te skirmishe, prawdziwego fana battla nie zaspokoją.
- po pierwsze 9th Age nie ma żadnego uniwersum
- po drugie kilku moich znajomych grających w WFB latami ja ja przesiadło się na Infinity
9th Age jest prędzej czy później skazane na wymarcie bo jednak bez wsparcia producenta ciężko będzie znaleźć nowych graczy w takiej liczbie żeby miało to jakąkolwiek przyszłość. Jako system na grupy pasjonatów owszem, ale to znam też osoby co nadal w 5ed WFB sobie grają.
Barb przecież wiadomo co GW zrobiło ze swoimi systemami. Ale osoby co tam pracują zbyt bystrzy nie są skoro wydają AoS i pogrzebali WFB, a zaraz wychodzi gra Total War która to seria ma masę fanów oparta o nieistniejące uniwersum
Jak wydadzą punkty i zrobią coś z zasadami ja chętnie sobie zagram, ale nie nastawiam się zbytnio optymistycznie.
-
- Chuck Norris
- Posty: 441
Wiecie ale jest jeszcze jeden aspekt TW:W. Nie koniecznie, nawet najwięksi fani serii, sięgną po tą grę. Był nawet filmik na ten temat gdzie ludzie pisali, że te klimaty Fantasy ich nie ruszają i odpuszczą sobie tym razem. Dla nas takie wydawnictwo to coś na co czekaliśmy od dawna, ale czy ktoś kto nie siedzi w klimacie myśli podobnie? A może GW właśnie o to chodzi żeby TW:W napędziło sprzedaż AoS, bo w sumie ktoś kto nigdy nie grał w battla i tak nie będzie wiedział co stracił gdy GW zamordowało to uniwersum.
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
WOW
http://natfka.blogspot.com/2016/04/glob ... g-map.html
via anonymous sources on Faeit 212
There will be a globel campaign for AoS coming up in a few weeks/months time.
It will have it's own website.
A living map.
All results will lead into the next book.
Details are still being finished.
A new start up section is coming for AoS with kits starting at £5 up.
On the finance front.
AoS is actually doing as well if not better then 40k in some areas.
There has been a decline in shop sales but with summer coming GW hope this should pick up.
Also.
No more leaks!
GW are going are no longer going to be holding back info.
You will know as soon as it happens.
Można mieć różne opinie o GW i o tym czy to wypali, ale na pewno mocno się starają zmienić
http://natfka.blogspot.com/2016/04/glob ... g-map.html
via anonymous sources on Faeit 212
There will be a globel campaign for AoS coming up in a few weeks/months time.
It will have it's own website.
A living map.
All results will lead into the next book.
Details are still being finished.
A new start up section is coming for AoS with kits starting at £5 up.
On the finance front.
AoS is actually doing as well if not better then 40k in some areas.
There has been a decline in shop sales but with summer coming GW hope this should pick up.
Also.
No more leaks!
GW are going are no longer going to be holding back info.
You will know as soon as it happens.
Można mieć różne opinie o GW i o tym czy to wypali, ale na pewno mocno się starają zmienić
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Podwójny post
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2016, o 08:12 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Tia, anonimowe źródło, Naftka...
A tymczasem w prawdziwym świcie, Hastings z Warseera:
AoS is not doing well, at all, anywhere.
A później w innym wątku dorzucił taki komentarz:
I posted it in a thread where someone claimed it was performing better in other parts of the world, when in actual fact it isn't. It's selling badly worldwide. I got that info directly from my sources that people have been happy to trust before (with things like execution force, Betrayal at Calth etc.) yet the news of poor sales of AoS - even when backed up with lots of details that can be linked (shareholder warning despite other good launch products, GWs fantasy dropping totally out of the top selling games worldwide, the division of the previous fanbase even just on warseer should at least be some indication that around 80% of previous GW fantasy "fans" are not onboard with AoS etc. etc.) seems hard for some people to accept. Bizarre.
A tymczasem w prawdziwym świcie, Hastings z Warseera:
AoS is not doing well, at all, anywhere.
A później w innym wątku dorzucił taki komentarz:
I posted it in a thread where someone claimed it was performing better in other parts of the world, when in actual fact it isn't. It's selling badly worldwide. I got that info directly from my sources that people have been happy to trust before (with things like execution force, Betrayal at Calth etc.) yet the news of poor sales of AoS - even when backed up with lots of details that can be linked (shareholder warning despite other good launch products, GWs fantasy dropping totally out of the top selling games worldwide, the division of the previous fanbase even just on warseer should at least be some indication that around 80% of previous GW fantasy "fans" are not onboard with AoS etc. etc.) seems hard for some people to accept. Bizarre.
Pożywiom - uwidiom
Zapowiada się to wszystko sympatycznie, ale diabeł może tkwić w szczegółach. To co jest stałym mankamentem gw, to cena figurek (dość dobrze rozwiązali ten problem, wypuszczając tanie zestawy startowe) oraz nieintuicyjność, nieatrakcyjność i złożoność zasad. Zobaczymy, czy w tych kwestiach coś się zmieni.
ps.
On the finance front.
AoS is actually doing as well if not better then 40k in some areas.
There has been a decline in shop sales but with summer coming GW hope this should pick up.
Ja zaś żywię nadzieję na ładną pogodę w wakacje i podwyżkę
Zapowiada się to wszystko sympatycznie, ale diabeł może tkwić w szczegółach. To co jest stałym mankamentem gw, to cena figurek (dość dobrze rozwiązali ten problem, wypuszczając tanie zestawy startowe) oraz nieintuicyjność, nieatrakcyjność i złożoność zasad. Zobaczymy, czy w tych kwestiach coś się zmieni.
ps.
On the finance front.
AoS is actually doing as well if not better then 40k in some areas.
There has been a decline in shop sales but with summer coming GW hope this should pick up.
Ja zaś żywię nadzieję na ładną pogodę w wakacje i podwyżkę
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Wiarygodne plotki o tym, jak będą wyglądały zmiany, macie tutaj:
http://natfka.blogspot.com/2016/04/new- ... igmar.html
Też Naftka, ale cytują posty Curry'ego i Lady Atii z innych miejsc, więc tak 90% wiarygodności toto ma.
http://natfka.blogspot.com/2016/04/new- ... igmar.html
Też Naftka, ale cytują posty Curry'ego i Lady Atii z innych miejsc, więc tak 90% wiarygodności toto ma.
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
i... mamy nowy podpis...Barbarossa pisze: udało im się zamienić kurę znoszącą złote jaja (choć w ostatnich latach mniejsze) na gołębia z wodogłowiem, który głównie sra pod siebie.
TO chyba nie tak działa. Jak oglądasz Star Wars to chcesz statek Hana Solo, a nie jakis tam statek kosmiczny. Tutaj chyba też kazdy chciałbym figurkę Azhag the Slaughter a nie jakiegoś tam orkaIn_the_sea_of_blood pisze:Wiecie ale jest jeszcze jeden aspekt TW:W. Nie koniecznie, nawet najwięksi fani serii, sięgną po tą grę. Był nawet filmik na ten temat gdzie ludzie pisali, że te klimaty Fantasy ich nie ruszają i odpuszczą sobie tym razem. Dla nas takie wydawnictwo to coś na co czekaliśmy od dawna, ale czy ktoś kto nie siedzi w klimacie myśli podobnie? A może GW właśnie o to chodzi żeby TW:W napędziło sprzedaż AoS, bo w sumie ktoś kto nigdy nie grał w battla i tak nie będzie wiedział co stracił gdy GW zamordowało to uniwersum.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Zasady 9th Age ukończone, więc teraz siły twórcze będą skierowane m.in. na promocję poza siecią
http://www.the-ninth-age.com/news/index ... -t9a-wear/
Zaczyna się akcja docierania do sklepów, klubów, itd. Ciekawe ile tych plakatów zawiśnie i jaki to skutek przyniesie.
http://www.the-ninth-age.com/news/index ... -t9a-wear/
Zaczyna się akcja docierania do sklepów, klubów, itd. Ciekawe ile tych plakatów zawiśnie i jaki to skutek przyniesie.
Nie podoba mi się zdanie "ponownie wystaw swoje armie do boju" i powinno być wspomniane że zasady są za darmo (w wersji angielskiej jest).
Co do konkurencyjności - wszystkie systemy figurkowe ze sobą konkurują bo bardzo mało jest graczy którzy są nastawieni tylko na fantasy, sci-fi czy post apo / steampunk itp - większość szuka dobrej zabawy.
Co do konkurencyjności - wszystkie systemy figurkowe ze sobą konkurują bo bardzo mało jest graczy którzy są nastawieni tylko na fantasy, sci-fi czy post apo / steampunk itp - większość szuka dobrej zabawy.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Dla GW mleko się już rozlało. Nieświadomie oddali przysługę dużej części graczy niewolniczo przywiązanych do WFB. Wydanie Age of Sigmar to był kop w jaja który otworzył ludziom oczy i wreszcie dostrzegli, że naokoło jest kupa innych bitewnych systemów, gdzie są i lepsze reguły i lepsze podejście wydawcy.
Ja jestem dozgonnie wdzięczny GW bo ich niekompetentna, olewająca konsumenta polityka sprawiła że odkryłem Kings of War, a następnie X-Winga. Teraz widzę ile lat babrałem się w przestarzałym, mało zabawnym systemie. Szkoda tylko świata, który unicestwili, bo ten był naprawdę fajny.
Ja jestem dozgonnie wdzięczny GW bo ich niekompetentna, olewająca konsumenta polityka sprawiła że odkryłem Kings of War, a następnie X-Winga. Teraz widzę ile lat babrałem się w przestarzałym, mało zabawnym systemie. Szkoda tylko świata, który unicestwili, bo ten był naprawdę fajny.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
to napisz im to szybko, że źle to brzmi i powinno być tak i tak