[Wrocław] Turniej T9A "Majowy turniej dwuformatowy" 21 V 201
[Wrocław] Turniej T9A "Majowy turniej dwuformatowy" 21 V 201
Turniej T9A "Majowy turniej dwuformatowy" 21 V 2016
Organizator: Blesu
Nieszczęsny sędzia: Konrad
Sędzia wspierający: Blesu (Tak, jak Konrad jest daleko lub jest zajęty, pytajta mnie )
Miejsce: Bunkier Twierdzy, Sztabowa 32
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
2. Format:
- 2 Formaty 2500pkt / 1200pkt
Każdy przychodzi z 2oma rozpiskami, turniej ma na celu uwzględnienie graczy początkujących. W tym celu odpowiednia ilość stołów 48x48 będzie wystawiona. W momencie, gdy ktoś będzie grał z początkującym, automatycznie przeskakuje na rozpę 1200pkt.
Jeśli nie zgłosi się żaden początkujący, to gramy na 2500pkt tylko.
3. Gramy na zasadach 9tej edycji: http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
Pod linkiem znajdziecie wszystko co trzeba:
- Rule book
- Army booki
- Pliczek do Army Buildera
- Paths of Magic (obowiązkowo: wydrukowane czary dla własnej armii, mogą być zamiast tego karty magii)
- Karty magii
4. Punktacja: wg Rule booka str. 90, gramy na scenariusze
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Stan armii/modeli:
- Bezwzględny brak proxów (Jeśli takowe się pojawią, kara będzie zależna od kaprysu organizatora)
- Jednostki przyzywane - należy je posiadać (nie mogą być proxami), w przeciwnym razie nie pojawiają się na stole.
- Jako pomalowane modele liczą się modele pomalowane w 100% przynajmniej 3 kolorami:
* Pomalowane 50%-79% punktów armii +3DP
* Pomalowane 80%-99% punktów armii +6DP
* Pomalowane 100% punktów armii +9DP
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka:
Członkowie klubu 0zł
Goście: 5zł (Tyczy się graczy Widzowie wpadają za darmo)
Nagroda: głupia fota i umieszczenie na liście zwycięzców Pieniądze zebrane od gości idą na utrzymanie miejscówki i nowe makiety (lub naprawę aktualnych)
Wyniki i podobizny zwycięzców umieszczone są tutaj:
http://twierdza-wroclaw.pl/forum/index. ... 00#msg3100
Ranking wyników
Stworzę na nowo ranking dla 9th Age.
ROZPISKI
1. Czekam na wasze rozpy, najlepiej format RST z Army Buildera2. (Dlaczego RST? - jeśli choć odrobinę szanujecie mój czas jaki musiałbym poświęcić na wrzucanie rozp do AB2 i przerabianie na czytelne na forum)
Jeżeli nie wiecie jak uzyskać AB2 i magiczny pliczek uruchamiający, piszcie do mnie na niżej wymieniony adres.
Rozpiski przesyłajcie do środy 18 V godz. 22:00 na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
-3DP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5DP za nie dosłanie w ogóle. - W tym przypadku proszę, aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera
2. Po otrzymaniu wszystkich rozp, umieszczę je na forum Twierdzy Wrocław (nie na BP zgodnie z prośbą graczy masterowych)
3. Drukuję wszystkie rozpy nadesłane przed turniejem.
LISTA CHĘTNYCH
Liczba miejsc: 17
1. Blesu (Twierdza Wrocław)
2. Natibak (Twierdza Wrocław)
3. JW Morte
4. Janek (Twierdza Wrocław)
5. Silvestro (Twierdza Wrocław)
6. Michał (Twierdza Wrocław)
7. Vitnar
8. Glonojad
9. Azz
10. Radek
11. Jarekk
12. Arturius
13. Jacek
14. Miechu
15. Jack Skwarrow
16. Jaszczur (Strefa Zero)
17. Adam (Twierdza Wrocław)
Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
PRZEBIEG TURNIEJU
9:00 - 10:15 ustawianie stołów i szykowanie armii
10:15 - 12:45 BITWA I (Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej)
12:45 - 15:15 BITWA II
15:15 - 15:45 Przerwa
15:45 - 18:15 BITWA III
18:15 - 18:45 Pakowanie się i ogłoszenie zwycięzców
18:45 - ... żarcie i piwo (najlepiej ciemne)
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się nastąpujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13DP
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy bądą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje +400MP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur.
Honorowi dawcy bitw (czyli wolontariusze przyjmujący BYE):
BITWA I
BITWA II
BITWA III
Organizator: Blesu
Nieszczęsny sędzia: Konrad
Sędzia wspierający: Blesu (Tak, jak Konrad jest daleko lub jest zajęty, pytajta mnie )
Miejsce: Bunkier Twierdzy, Sztabowa 32
ZASADY OGÓLNE
1. Najważniejsza zasada: Sędzia ma zawsze rację, nawet jeśli jej nie ma
2. Format:
- 2 Formaty 2500pkt / 1200pkt
Każdy przychodzi z 2oma rozpiskami, turniej ma na celu uwzględnienie graczy początkujących. W tym celu odpowiednia ilość stołów 48x48 będzie wystawiona. W momencie, gdy ktoś będzie grał z początkującym, automatycznie przeskakuje na rozpę 1200pkt.
Jeśli nie zgłosi się żaden początkujący, to gramy na 2500pkt tylko.
3. Gramy na zasadach 9tej edycji: http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
Pod linkiem znajdziecie wszystko co trzeba:
- Rule book
- Army booki
- Pliczek do Army Buildera
- Paths of Magic (obowiązkowo: wydrukowane czary dla własnej armii, mogą być zamiast tego karty magii)
- Karty magii
4. Punktacja: wg Rule booka str. 90, gramy na scenariusze
5. Brak znajomości zasad nie upoważnia do działań wstecz (zmiana liczonych punktów, cofanie ruchów, otrzymywanie bonusów), jeżeli tura w której miało mieć miejsce dane wydarzenie, już się skończyła.
6. Stan armii/modeli:
- Bezwzględny brak proxów (Jeśli takowe się pojawią, kara będzie zależna od kaprysu organizatora)
- Jednostki przyzywane - należy je posiadać (nie mogą być proxami), w przeciwnym razie nie pojawiają się na stole.
- Jako pomalowane modele liczą się modele pomalowane w 100% przynajmniej 3 kolorami:
* Pomalowane 50%-79% punktów armii +3DP
* Pomalowane 80%-99% punktów armii +6DP
* Pomalowane 100% punktów armii +9DP
WEJŚCIÓWKI I WYGRANE
Wejściówka:
Członkowie klubu 0zł
Goście: 5zł (Tyczy się graczy Widzowie wpadają za darmo)
Nagroda: głupia fota i umieszczenie na liście zwycięzców Pieniądze zebrane od gości idą na utrzymanie miejscówki i nowe makiety (lub naprawę aktualnych)
Wyniki i podobizny zwycięzców umieszczone są tutaj:
http://twierdza-wroclaw.pl/forum/index. ... 00#msg3100
Ranking wyników
Stworzę na nowo ranking dla 9th Age.
ROZPISKI
1. Czekam na wasze rozpy, najlepiej format RST z Army Buildera2. (Dlaczego RST? - jeśli choć odrobinę szanujecie mój czas jaki musiałbym poświęcić na wrzucanie rozp do AB2 i przerabianie na czytelne na forum)
Jeżeli nie wiecie jak uzyskać AB2 i magiczny pliczek uruchamiający, piszcie do mnie na niżej wymieniony adres.
Rozpiski przesyłajcie do środy 18 V godz. 22:00 na adres chwalcie.chomika@gmail.com !!!
-3DP i pierwszeństwo do BYE za rozpy nadesłane po czasie. Kolejne -5DP za nie dosłanie w ogóle. - W tym przypadku proszę, aby rozpiski przyniesione na turniej były schludne i czytelne dla przeciwnika. Najlepiej wydrukowane z ABuildera
2. Po otrzymaniu wszystkich rozp, umieszczę je na forum Twierdzy Wrocław (nie na BP zgodnie z prośbą graczy masterowych)
3. Drukuję wszystkie rozpy nadesłane przed turniejem.
LISTA CHĘTNYCH
Liczba miejsc: 17
1. Blesu (Twierdza Wrocław)
2. Natibak (Twierdza Wrocław)
3. JW Morte
4. Janek (Twierdza Wrocław)
5. Silvestro (Twierdza Wrocław)
6. Michał (Twierdza Wrocław)
7. Vitnar
8. Glonojad
9. Azz
10. Radek
11. Jarekk
12. Arturius
13. Jacek
14. Miechu
15. Jack Skwarrow
16. Jaszczur (Strefa Zero)
17. Adam (Twierdza Wrocław)
Jeśli ktoś się zapowiedział, a nie przyjdzie na turniej, zostaje przeniesiony na listę rezerwową na kolejnym (i ma pierwszeństwo do BYE, jeśli nie będzie spóźnialskich).
PRZEBIEG TURNIEJU
9:00 - 10:15 ustawianie stołów i szykowanie armii
10:15 - 12:45 BITWA I (Bitwa może zacząć się wcześniej, jeśli stoły zostały ustawione szybciej)
12:45 - 15:15 BITWA II
15:15 - 15:45 Przerwa
15:45 - 18:15 BITWA III
18:15 - 18:45 Pakowanie się i ogłoszenie zwycięzców
18:45 - ... żarcie i piwo (najlepiej ciemne)
Przed każdą bitwą losowani są przeciwnicy i Ci, którzy otrzymają BYE.
Do tej zasady stosuje się nastąpujące wyjątki:
1. Challenge przed bitwą jest dozwolony
2. Z każdym przeciwnikiem możemy zagrać tylko raz
3. BYE:
- BYE to +13DP
- BYE można otrzymać tylko raz
- BYE otrzymują w pierwszej kolejności wolontariusze
- W ostatniej bitwie BYE otrzymują gracze o najmniejszej ilości DP, którzy jeszcze nie mieli BYE
4. Spóźnialscy:
- Spóźnialscy, jeśli tacy bądą istnieli otrzymują automatycznie BYE (W kolejności od tych co przyszli najpóźniej )
- Jeżeli w wyniku spóźnienia innego gracza, gracz obecny na turnieju musi czekać, poszkodowany otrzymuje +400MP do wyniku bitwy, jeśli nie udało się rozegrać 6 tur.
Honorowi dawcy bitw (czyli wolontariusze przyjmujący BYE):
BITWA I
BITWA II
BITWA III
Ostatnio zmieniony 4 maja 2016, o 18:31 przez Blaesus, łącznie zmieniany 4 razy.
Tramwaj 2 w 7 min podrzuci Cię bardzo blisko. Polecam jakdojade.plGlonojad pisze:Proszę o rezerwację fajny format!
Co polecacie na dojazd z dworca?
Dodałem zapis w zasadach odnośnie "cennika" - to nie pierwszy raz jak dostaję pytanie, czy widzowie mogą wpaść. O dziwo chcą płacić 5zł
Widzowie nie płacą Tylko gracze. (Twierdzowicze swoje już płacą regularnie)
Widzowie nie płacą Tylko gracze. (Twierdzowicze swoje już płacą regularnie)
Ok, mamy komplet - jak ktoś jest chętny, to niestety zostają miejsca rezerwowe. Tj. jak zwolni się miejsce, wpada w nie pierwsza osoba z listy rezerwowej. Listę ostatecznie zamykam we wtorek przed turniejem.
Jak są odpowiednio skonwertowani, to się liczą
To prawda Ważne by w jakiś sposób się różnili od zwykłych knightów.
Tradycyjna sprawa - aby przeciwnik nie pomylił się co jest co, nawet jak oba oddziały stoją obok siebie.
Tradycyjna sprawa - aby przeciwnik nie pomylił się co jest co, nawet jak oba oddziały stoją obok siebie.
Jeśli się nie mylę, to nie mamy graczy początkujących, którzy mieliby tylko armie na 1200. Mimo to będę zbierał obie rozpy, w razie gdyby ktoś dla wytchnienia chciał zagrać na małym formacie
Jeśli nie masz AB, to w txt. Po prostu w AB nałatwiej i najszybciej mi to sprawdzić.
byle było czytelne - jak to przerabiam na ArmyBuilder, to np. z wersją HTML z AB dostaję szału - za dużo informacji, by znaleźć to co potrzebne.
Status rozpisek na dzień dzisiejszy:
1. Blesu (Twierdza Wrocław) - OK
2. Natibak (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
3. JW Morte - Czekam na rozpę
4. Janek (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
5. Silvestro (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
6. Michał (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
7. Vitnar - Czekam na rozpę
8. Glonojad - Czekam na rozpę
9. Azz - Czekam na rozpę
10. Radek - Czekam na rozpę
11. Jarekk - Czekam na rozpę
12. Arturius - Czekam na rozpę
13. Jacek - Czekam na rozpę
14. Miechu - Rozpa na 1200 do poprawy
15. Jack Skwarrow - Czekam na rozpę
16. Jaszczur (Strefa Zero) - Rozpa na 1200 do poprawy
17. Adam (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
Rezerwa:
1. Tirit
1. Blesu (Twierdza Wrocław) - OK
2. Natibak (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
3. JW Morte - Czekam na rozpę
4. Janek (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
5. Silvestro (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
6. Michał (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
7. Vitnar - Czekam na rozpę
8. Glonojad - Czekam na rozpę
9. Azz - Czekam na rozpę
10. Radek - Czekam na rozpę
11. Jarekk - Czekam na rozpę
12. Arturius - Czekam na rozpę
13. Jacek - Czekam na rozpę
14. Miechu - Rozpa na 1200 do poprawy
15. Jack Skwarrow - Czekam na rozpę
16. Jaszczur (Strefa Zero) - Rozpa na 1200 do poprawy
17. Adam (Twierdza Wrocław) - Czekam na rozpę
Rezerwa:
1. Tirit