Drużynowe Mistrzostwa Polski 2016


Miejsce: Hala ICDS, Staszica 2, 05-092 Łomianki
https://goo.gl/maps/s5W72LfnEa12
Data: 27-28.08.2016
Format:5x Euro 2500 ETC rulespack
https://docs.google.com/document/d/1qvi ... 0mdFA/edit
Wejściówka za drużynę:5x55 - 275zł w przedpłacie, która musi wpłynąć do dnia 15.08.2016, lub 300zł na miejscu. Jeśli przedpłata wpłynie po 15.08 trzeba będzie uiścić na miejscu różnicę 25zł. Przedpłata nie podlega zwrotom, ale można ją przekazać na inny team, do końca terminu przedpłat.
Za każdego gracza poniżej 20 roku życia i każdą graczkę drużyna otrzymuje 25zł zwrotu na miejscu turnieju, bez różnicy w jaki sposób dokonuje płatności.
Terminowa przedpłata jest premiowana dodatkowymi 10 punktami do klasyfikacji turnieju. Nie dotyczy to drużyn z innych krajów.
Do przedpłaty należy także dołączyć opłatę za ewentualne wybory z menu cateringowego (na dole strony)
Z podaniem następującej informacji:
Gracz I imię i nazwisko - Obiad (numer zestawu), Kolacja (numer zestawu)
Gracz II imię i nazwisko - Obiad (numer zestawu), Kolacja (numer zestawu)
itd
Wspierają nas:
Burmistrz Łomianek

Główny sponsor

http://veto-store.pl /
Sponsorzy

http://sklep.fgb.club/

www.kromlech.eu

http://strefamtg.pl/
Jeźdźcy Hardkoru

Zgłoszenia: Zgłoszenia proszę wysyłać na adres maninthebox@wp.pl
Jedyny i ostateczny termin zgłoszeń upływa w poniedziałek 15.08 o północy.
Za poprawne, wysłane w terminie zgłoszenie każdy gracz otrzymuje 5 dodatkowych punktów, drużyna maksymalnie otrzymuje 25 punktów doliczonych do łącznego wyniku po ostatniej bitwie.
Po upłynięciu terminu zgłoszeń organizator w ciągu trzech dni publikuje wszystkie zebrane rozpiski w tym temacie.
Organizator nie sprawdza rozpisek, ale nakłada kary w postaci zmniejszenia ilości punktów za zgłoszenie każdemu graczowi, który postanowi dokonać istotnej zmiany w rozpisce. Małe błędy i literówki nie będą karane.
Prawidłowe zgłoszenie powinno być przesłane w treści maila lub jako załącznik w formacie txt przez kapitana drużyny. Zgłoszenie się w niepoprawnym formacie oznacza utratę punktów za zgłoszenie. Gracze przy edytowaniu zgłoszeń nie mają obowiązku podawać w rozpisce przedmiotów i zdolności dostępnych w podstawowej wersji oddziałów czy bohaterów, np. łuku przy Glade Lordzie, zasady Vampire przy Vampire Lordzie, zasady fear przy Pink Horrorach czy skirmish przy Shadach. Jeśli jakiś mag ma z bazy 1lvl lub inny magii i nie trzeba go dokupywać jako dodatkowej opcji, to nie wpisanie tego w rozpisce nie będzie traktowane jako błąd, aczkolwiek prosimy o wpisywanie poziomów nawet w takich sytuacjach. Zgłoszenie powinno być przesłane w poniższym formacie i zawierać wszystkie pięć rozpisek w treści wiadomości:
Skład sędziowski:Team: [team name]
[player name, ligowe ID] [(c)], [full army name]
[lord name] [on mount]: [general], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[lord name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [BSB], [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[hero name] [on mount]: [magic level], [lore],[ability1], [ability2], [item1], [item2], [magic item1], [magic item 2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [core name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [special name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [rare name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
[# taken] x [quantity] [rare name]: [FCG], [option1], [option2], [cost]
Total: [total cost]
Sędzia Główny: Śliwek
Sędziowie Liniowi: Kalesoner, Panda
Ograniczenia:
• A team consists of 5 players, each of which with an army from a different army list
• Zasady Euro i 9th Age https://docs.google.com/document/d/1qvi ... 0mdFA/edit
Mapki nr 1,3,4,5,8 :
https://drive.google.com/file/d/0Bx-cjt ... 1nQUk/view
sposób wystawienia podany na mapkach
System punktacji:Rozkład jazdy:
Sobota:
8.00 - 8.30 zgłoszenia
8.45 - 9.00 losowanie par
9.00 - 12.30 pierwsza bitwa
12.30 - 13.15 przerwa obiadowa
13.15 - 16.45 druga bitwa
17.00 - 20.30 trzecia bitwa
20.45 odjazd pierwszego autobusu spod ICDS (czytaj więcej w podpunkcie imprezy)
21.15 odjazd drugiego autobusu spod ICDS
22.30 wręczenie nagród najlepszym generałom za Ligę 2014 i 2015!
Niedziela:
2.00 - odjazd pierwszego autobusu do ICDS
2.30 - odjazd drugiego autobusu do ICDS
Można załapać się także na autobusy z przystanku ICDS jadące do Metra Młociny, poniżej rozkład odjazdów:
http://www.kmlomianki.info/rozklad_1_1_ ... cds_01.pdf
8.30 -8.45 kapitan lub członek drużyny potwierdza obecność teamu przy stoliku sędziowskim !!!
9.00 - 12.30 czwarta bitwa
12.30 - 13.00 przerwa obiadowa
13.00 - 16.30 piąta bitwa
16.45 - 17.30 zakończenie turnieju, wręczenie nagród
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 0-100 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki drużyny sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 63 punkty z bitew otrzymuje 64 MP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 37 punktów otrzymuje 36 MP. Pozostałe drużyny otrzymują ilość MP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie. Ranking ustalany jest na podstawie najpierw sumy MP, następnie sumy DP.
W skrócie - widełki 64-36
Progi:
VP difference BP result
0 - 125 10 - 10
126 - 250 11 - 9
251 - 500 12 - 8
501 - 750 13 - 7
751 - 1000 14 - 6
1001 - 1250 15 - 5
1251 - 1750 16 - 4
1751 + 17 - 3
Secondary Objectives
Hold the Ground: Scoring Units 6” from Centre
Breakthrough: Scoring Units in enemy Deployment Zone
Capture the Flags: Selected Standard Bearers alive
Secure Target: Scoring Units 6” from Objectives
Parowanie drużyn:
- zapewniamy wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniamy, że teamy z tego samego klubu/kraju nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- w pierwszej bitwie nastąpi losowanie par z kapelusza przez hostessę, lub Pandę, w zależności, kto dostanie większe oklaski, lub czy będziemy tego dnia dysponowali hostessą
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze "szwajcarskiego" systemu parowania
Parowanie graczy EURO
Step 1 - “The Opening” (First 2 match-ups)
• Both Teams simultaneously place 1 army on the table
• Both Teams simultaneously offer 2 armies for the opponent’s placed army to choose from.
• Both Teams simultaneously choose which one of the 2 opponent’s offers they want.
• The army initially placed will fight against the offered army selected (On-Table vs Chosen)
• Unchosen army is returned to its Team
Step 2 - “The Second Opening” (Match-ups 3rd and 4th)
• Develops exactly as Step 1.
Step 3 - “The Showdown” (1 match-up left)
• Both Teams simultaneously place 1 army on the table
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 20 minut.
Scenariusze
Bitwa nr 1
1,2 pairings hold the ground
3,4 pirings secure target
5th pairing breakthough
Bitwa nr 2
1,2 pairings breakthrough
3,4 pirings capture the flag
5th pairing secure target
Bitwa nr 3
1,2 pairings capture the flag
3,4 pirings breakthough
5th pairing hold the ground
Bitwa nr 4
1,2 pairings secure target
3,4 pirings hold the ground
5th pairing capture the flag
Bitwa nr 5
1,2 pairings breakthough
3,4 pirings secure target
5th pairing hold the ground
Malowanie i przygotowanie do gry
Traye obowiązkowe jakiekolwiek, pomalowane czy nie, bez różnicy, chodzi o wygodę gry.
Podręczniki armii obowiązkowe w oryginale, xero, na tablecie lub smartfonie, chodzi tylko o łatwą dostępność do tekstu.
Podręcznik główny musi być przynajmniej jeden u kapitana.
Miarki, kostki i wzorniki (przynajmniej ze 3 komplety na team) muszą być.
Posiadanie na stole jakichkolwiek proxów lub niepomalowanych modeli karane jest brutalnym zdjęciem ich ze stołu. Jeśli w kolejnych bitwach model magicznie wróci na stół i zostanie to wykryte - dobranoc maleńka. Gwarantujemy, że na tym turnieju sprawiedliwość będzie prędka, będzie słuszna i będzie bezlitosna. Uwaga w tym roku będziemy ściągać ze stołów nie tylko proxy, ale i niepełne modele. Nie przejdą u nas rydwany bez załogi, kawaleria, MC bez jeźdźców, podstawki bez terradonów, felbatów czy nawet smoków. Prosimy potraktować to poważnie.
Na turnieju nie odbędzie się ocena malowania, za którą można otrzymać dodatkowe punkty, będzie natomiast prowadzona wyrywkowa kontrola stanu modeli i obecności proxów.
Wszystkie modele muszą posiadać podstawki.
Modele muszą mieć pomalowane na odpowiednie kolory wszystkie elementy, inaczej będą zdejmowane ze stołu.
Nie wymagamy od graczy WE posiadania oryginalnego modelu Citadel Wood, należy jedynie posiadać teren o takich samych lub mniejszych wymiarach wykonany z trwałego, sztywnego materiału.
Zakaz proxowania. To czy coś jest proxem czy nie określają sędziowie. W razie problemów ze oceną sędziego ostateczną decyzję podejmuje organizator.
Modele gumowe i inne prepainty będą ściągane ze stołu, jeśli:
a) Nie będą pasowały klimatem i wyglądem do armii.
b) Nie będą pomalowane/przemalowane.
Każdy gracz zobowiązany jest do posiadania wszystkich niezbędnych modeli do zaklęć, umiejętności.
Pytania wraz ze zdjęciami mogą przesyłać do mnie na priv
Zwycięzcy (i pozostali):
TBA
Nocleg:
Novy Hostel
http://novyhostel.pl/kontakt.htm
Kwatery Pracownicze
http://meteor-turystyka.pl/pracownicze- ... ianki.html
Melodia
http://www.melodia.oit.pl/
Pokoje Gościnne Barbara Balcerzak
http://barbara-lomianki.e-meteor.pl/
First Villa
http://meteor-turystyka.pl/first-lomianki,lomianki.html
Hotel Pracowniczy
http://meteor-turystyka.pl/hotelrobotni ... ianki.html
Noclegi Zielony Domek
http://www.zielonydomeknoclegi.pl/
Noclegi Łomianki
http://noclegi-lomianki.com.pl/
Motel Malwa
http://meteor-turystyka.pl/malwa,lomianki.html
Villa Bella Casa
http://www.villabellacasa.oit.pl/
Po taniości:
Znane i lubiane wspólne spanie w salach lekcyjnych w przyległej szkole. Radzimy zabrać karimatki, śpiworki i takie małe, mięciutkie poduszeczki. Na terenie szkoły nocleg jest możliwy tylko w nocy z soboty na niedzielę i tylko dla osób nie mieszkających na stałe w Warszawie i jej okolicach.
Na terenie szkoły i ICDS panuje całkowity zakaz spożywania alkoholu.
W pizzeri obok będzie promocja, którą chyba wymyślili specjalnie na DMP, za 25zł można kupić 5 dużych piw.

Osoby, które nie stosują się do powyższego zapisu, lub których zachowanie jest agresywne, wulgarne, stwarzają zagrożenie dla innych graczy, lub porządku imprezy, mogą spodziewać się kar. Kary mogą być rożnego rodzaju, od karnych punktów dla drużyny, po usunięcie gracza z turnieju i przyszłych jego edycji.
Powyższe zapisy dotyczą także osób towarzyszących.
Wiecie, ze wyrzucałem już ludzi z noclegu i z turnieju, więc traktujcie to poważnie.
Parę uwag od organizatorów:
Na terenie hali i szkoły obowiązuje zakaz spożywania alkoholu!!! Osoby, które wyraźnie odstąpią od pewnych norm mogą zostać usunięte z turnieju lub miejsca noclegu przez Organizatorów.
Osoby nieletnie proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju WFB Drużynowe Mistrzostwa Polski 2016 w dniach 27-28.08.2016 w Łomiankach oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego szkody.
podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna
.........."
Kapitan
W drużynie 5-osobowej odpowiedzialność jest rozmyta, a kontakt utrudniony. Nie wiadomo do końca z kim rozwiązywać problemy i kto ma ostatnie słowo w sprawie. Dlatego też naturalnie narodziła się potrzeba posiadania w drużynie kapitana - osoby, która niesamowicie usprawnia płynność turnieju. Kapitan na DMP pełni rolę łącznika z przeciwną drużyną oraz sędziami. To on będzie odpowiedzialny za zgłoszenie drużyny oraz oddawanie wyników. Kapitan będzie również pełnił rolę taktyczną w zespole. W przeciwieństwie do innych graczy ze swojego zespołu, będzie on mógł skonsultować się graczem, aby doradzić mu w kwestii planu na grę. Ta drużynowa konsultacja będzie mogła trwać aż 3 minuty, ale każdy gracz może skorzystać z niej tylko raz. Jest ona o tyle ważna ponieważ jakiekolwiek sugestie, podpowiedzi czy korekty osób niegrających będą karane.
Gra
W grze uczestniczy tylko dwóch graczy. Jest to pojedynek umysłu i ducha. Dlatego podobnie jak w innych grach tego typu, również w WFB niedozwolona jest pomoc z zewnątrz. Wszelkie wątpliwości gracze powinni załatwiać między sobą. W razie problemów powinni oni skontaktować się z sędzią poprzez kapitana. Dotyczy to również osób obserwujących grę. Jakiekolwiek upomnienia, korekty i wtrącanie się w rozgrywkę będą surowo karane. Jeśli gracze obserwujący mają jakieś wątpliwości powinni to zgłosić sędziemu poprzez kapitana. Czas na rozmówienie się z graczem jest możliwy tylko z kapitanem podczas 3-minutowej konsultacji. Poważnie podchodzimy do tematu i prosta podpowiedź o rozproszeniu czaru może skończyć się wynikiem 20:0. Sędzia, będący świadkiem takiego incydentu, ma obowiązek ukarać taką osobę. Oczywiście nie zabraniamy graczom informować współgraczy o sytuacji na stołach. Można śmiało informować o obecnym lub przewidywanym wyniku. Jednak to w gestii grającego gracza jest ocena sytuacji przy jego stole i podjęcie decyzji jak ma wykorzystać te informacje. Jakiekolwiek próby obejścia tej zasady będą również surowo karane (np. poprzez "sprytne" zadawanie pytań lub formułowanie stwierdzeń).
Zgłaszanie drużyny oraz oddawanie wyników.
Kapitan zgłasza obecność swojej drużyny organizatorowi odpowiedzialnemu za rejestrację. Rejestracja trwa od godziny 8:00 do 8:30. Po godzinie 8:30 rejestracja zostaje całkowicie zamknięta. Drużyny, które nie zdążyły się zarejestrować nie mają gwarancji, że rozegrają pierwszą rundę. Osoby, które przyjeżdżają z daleka powinny uwzględnić ewentualne opóźnienia na trasie, aby uniknąć utraty punktów już na starcie.
Kapitan jest odpowiedzialny za oddawanie wyników w imieniu swojej drużyny. Na każdą bitwę jest ustalony czas na grę - 3,5 godziny. Z czego 15 minut jest przeznaczone na parowanie. Drużyna kapitana, który odda wyniki po czasie:
0-2: 10 PK,
2-5: 20 PK,
5-10: 35 PK,
10+: wynik 0:0, 35 PK.
Punkty karne nie są brane pod uwagę podczas tworzenia pairingów, są uwzględniane dopiero podczas klasyfikacji generalnej pod koniec turnieju. Uwaga: na ostatnią bitwę pierwszego dnia nie ma przewidzianego czasu dodatkowego.
Sędziowie.
Sędziowie na DMP są całkowicie do dyspozycji graczy, kapitanów w szczególności. Uprasza się, aby wszelkie uwagi zgłaszać poprzez kapitanów. Nieważne, czy jest to kwestia zasad czy problemy przy stole. Nie należy jednak ich traktować jak chodzące podręczniki do zasad. Wszelkie pytania, które można łatwo znaleźć z podręczniku będą traktowane, jako próba opóźniania gry. Może to skutkować punktami karnymi dla drużyny. Sędziowie nie są niestety jasnowidzami i należy ich informować o opóźnieniach przed końcem gry. Nie są po to, aby kontrolować każdy stół i gracza, poprawiać każdą jednostkę czy uczyć gry. Są jedynie po to, aby pomóc rozwiązać ewentualny konflikt lub wyjaśnić problematyczną sytuację. Ich obowiązkiem jest także zdejmowanie ze stołów modeli nie spełniających wymogów hobbystycznych (zdjęte modele liczą się jako zniszczone, ze wszystkimi konsekwencjami).
Impreza
W restauracji Lemon Tree
http://www.lemondabrowa.pl/
Jak dotrzeć na piechotę?
https://goo.gl/maps/tTbdyKNu1on
Catering
Catering w poniższych zestawach będzie sprzedawany jedynie osobą, które dokonają za niego przedpłaty, opis jak dokonać przedpłatę na górze strony:
DANIA OBIADOWE – 20,00zł. zestaw dostarczony na salę w Łomiankach w przerwie obiadowej
ZESTAW 1:
Barszcz biały z jajkiem
Schab pieczony w sosie śliwkowym z ziemniaczanym gnocchi i duszoną marchewką w pomarańczach
ZESTAW 2 :
Aksamitny krem pomidorowy
Penne z kurczakiem i baby szpinakiem w sosie śmietanowym
ZESTAW 3:
Kapuśniak na wędzonce
Szaszłyki drobiowe z warzywami, pieczonymi w ziołach ziemniakami i mixem sałat z vinegrette
ZESTAW 4 - DANIE WEGETARIANSKIE:
Sałatka z kaszą kuskus, granatem, rucolą i fetą grecką z sosem jogurtowym
KOLACJA 25zł MENU GRILL – zestaw do odbioru tylko na imprezie
ZESTAW 1:
-karkówka z grilla z młodymi pieczonymi ziemniakami i mixem sałat
ZESTAW 2:
-kurczak z grilla z frytami belgijskimi i grillowanymi warzywami
ZESTAW 3:
-bekon burger z grubymi frytami i sałatką colesław
Lista Zgłoszonych (R - rozpiski, P - przedpłaty)
01 Team Czech A - R
02 Team Moravia - R
03 Germany I - R
04 Germany II - R
05 Team Czech B - R
06 Jeźdźcy Hardkoru I - R / P
07 Jeźdźcy Hardkoru II - R / P
08 SS Kuce - R / P
09 Czarne Wrony I - R / P
10 Czarne Wrony II - R / P
11 Moria Lublin - R / P
12 Make Way I - R / P
13 SWEET REFORM - R / P
14 Silesia United - R / P
15 Drobne Wałeczki - R / P
16 Ordin - R / P
17 Warmińskie Szczupaki - R / P
18 Underdogs - R / P
19 Szybki Szpil - Pure Hanys - R / P
20 LEGION - OSTATNI SPARTANIE - R / P
21 Gamonie - R / P
22 KIEŁ III - ŁAPANKA - R / P
23 Strefa Zero Poznań - R / P
24 Octopussy - R / P
25 Czoko Terror - R / P
26 Make Way II - R / P
27 Pięciu Wspaniałych - R / P
28 Mazurski Klub Gier Bitewnych - R / P
29 Lewa Flanka - Mielec - R
30 Rogaty Szczur - R
31 Ósma Bila - R / P
32 Front - R / P
33 Nemezis - R / P
34 Ordin II - R