Nowe armie w 7 edycji - plotki
Nowe armie w 7 edycji - plotki
Juz kilkakrotnie slyszalem , ze podobno w 7 ed maja powstac dwie nowe armie .
Jedna z nich bedzie nowe wznowienie armi Chaos Dwarf'ow - jest to duze prawdopodobienstwo ze tak bedzie . Dlatego ze armia ta ma duza rzesze fanow ktora ciagle rosnie. Co do stylu tej armi wolal bym aby byli wznowieni tak jak bylo to w 5 ed czyli "czapy" a nie w "maskach" jak to zrobili w przypadku 6 ed Hellcannona.
Co do drugiej armi slyszalem dwie plotki:
1) powstanie trzecia armia Nieumarlych (armia Wampirow rozpadnie sie na dwie armie - nie wiem dokladnie na czym mialo by to dokladnie polegac bo nie znam dobrze histori swiata Warhammera)
2) armia w klimatach arabskich - na mapie Warhammera kraina Araby zajmuje spora czesc tego swiata
Ciekawi mnie jakie plotki slyszeli inni bywalcy tego forum
Jedna z nich bedzie nowe wznowienie armi Chaos Dwarf'ow - jest to duze prawdopodobienstwo ze tak bedzie . Dlatego ze armia ta ma duza rzesze fanow ktora ciagle rosnie. Co do stylu tej armi wolal bym aby byli wznowieni tak jak bylo to w 5 ed czyli "czapy" a nie w "maskach" jak to zrobili w przypadku 6 ed Hellcannona.
Co do drugiej armi slyszalem dwie plotki:
1) powstanie trzecia armia Nieumarlych (armia Wampirow rozpadnie sie na dwie armie - nie wiem dokladnie na czym mialo by to dokladnie polegac bo nie znam dobrze histori swiata Warhammera)
2) armia w klimatach arabskich - na mapie Warhammera kraina Araby zajmuje spora czesc tego swiata
Ciekawi mnie jakie plotki slyszeli inni bywalcy tego forum
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
również bazując na plotkach i gdzieś tam zasłyszanych wypowiedziach chłopców z GW:
1.ChaDecja ma powstać nie wcześniej niż w 2009, ma być zupełnie inną armią, bardziej chcą pójść w stronę czegoś, co określili mianem "kowali chaosu". i raczej bez czapek, a w maskach, czyli kontynuacja trendu z obsługi helki. a z drugiej strony specjalnie bym się nie łudził, skoro już gdzieniegdzie GW zabrania na swych turniejach gry tą armią...
2.nieumarli - nic nie wiem o rozpadnięciu się wampirów na dwie armie, wiem tylko, że ma być nowy bloodline, a lahmię mają poprawić.
3.Araby - o tym nic nie słyszałem, wiem, że w Warmasterze jest taka armia. chętnie bym ją ujrzał na polu bitwy, bo same Pustynne Psy Al Muktara to jednak za mało.
a tak szczerze? niech poprawią już istniejące armie, a nie wymyślają nowe.
1.ChaDecja ma powstać nie wcześniej niż w 2009, ma być zupełnie inną armią, bardziej chcą pójść w stronę czegoś, co określili mianem "kowali chaosu". i raczej bez czapek, a w maskach, czyli kontynuacja trendu z obsługi helki. a z drugiej strony specjalnie bym się nie łudził, skoro już gdzieniegdzie GW zabrania na swych turniejach gry tą armią...
2.nieumarli - nic nie wiem o rozpadnięciu się wampirów na dwie armie, wiem tylko, że ma być nowy bloodline, a lahmię mają poprawić.
3.Araby - o tym nic nie słyszałem, wiem, że w Warmasterze jest taka armia. chętnie bym ją ujrzał na polu bitwy, bo same Pustynne Psy Al Muktara to jednak za mało.
a tak szczerze? niech poprawią już istniejące armie, a nie wymyślają nowe.
GreatTaurus - nowe armie są cały czas poprawiane w formie stale wychodzących AB. Szkoda tylko, że tak wolno to idzie.
Co do nowych armii to słyszałem o nowych odłamie chaosu - tego zapomnianego z południowych pustkowi chaosu, gdzie między innymi mają się pojawic w Army Liście np. łucznicy (czy też coś na kształt maruderów z łukami - oczywiście z samymi maruderami jednostka ta nie będzie miała wiele wspólnego).
Najbardziej mnie jednak interesuje powstanie prawdziwego AB do kislevu, a w dalszej kolejności Arabii i Norski. Najważniejsze, że skoro juz wydali zalążek armii kislevu to mogliby to dokończyć (robiąc armie na podstawie XVI-XVII wiecznej Polski, Ukrainy i Rosji GW ma już na stracie piękny wachlarz jednostek i pomysłów).
Również oczekuje, że coś zrobią z Dogs of War, czyli znacznie ugrywalnią tą armie. Jeśliby naprawdę dobrze zrobili AB do tej armii to mogłaby zastąpić po cześci brak takich nacji jak Arabia, Tilea, Estalia, Norska, Księstwa graniczne etc...
Co do nowych armii to słyszałem o nowych odłamie chaosu - tego zapomnianego z południowych pustkowi chaosu, gdzie między innymi mają się pojawic w Army Liście np. łucznicy (czy też coś na kształt maruderów z łukami - oczywiście z samymi maruderami jednostka ta nie będzie miała wiele wspólnego).
Najbardziej mnie jednak interesuje powstanie prawdziwego AB do kislevu, a w dalszej kolejności Arabii i Norski. Najważniejsze, że skoro juz wydali zalążek armii kislevu to mogliby to dokończyć (robiąc armie na podstawie XVI-XVII wiecznej Polski, Ukrainy i Rosji GW ma już na stracie piękny wachlarz jednostek i pomysłów).
Również oczekuje, że coś zrobią z Dogs of War, czyli znacznie ugrywalnią tą armie. Jeśliby naprawdę dobrze zrobili AB do tej armii to mogłaby zastąpić po cześci brak takich nacji jak Arabia, Tilea, Estalia, Norska, Księstwa graniczne etc...
Myślę że Nehan ma coś więcej do powiedzenia na temat tej armiiKal_Torak pisze:Co do nowych armii to słyszałem o nowych odłamie chaosu - tego zapomnianego z południowych pustkowi chaosu, gdzie między innymi mają się pojawic w Army Liście np. łucznicy (czy też coś na kształt maruderów z łukami - oczywiście z samymi maruderami jednostka ta nie będzie miała wiele wspólnego).

moje wypociny sprzed lat :
JAsiuuu pisze:Marauder Hordes v9.0 oby ostateczna
Armia jest oddzialnym dodatkiem do hordes of Chaos reprezentującą plemiona Ludzi północy.
Władcy
Marauder Jarl 125pkt
M4 Ws7 Bs3 S4 T4 W3 I6 A4 LD9
wyposazenie: ciezka zbroja runiczna , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 18+ pkt )
moze uzywac great weapona+5pts , tarczy+3pts , korbacza+3pts
Marauder Aldermann185pkt
M4 Ws4 Bs3 S3 T4 W3 I5 A2 LD7
wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 3poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 4ty
moze uzywac magii ognia,besti i norsmenskiej
Bohaterzy
Marauder Chief 55pkt
M4 Ws6 Bs3 S4 T4 W2 I4 A4 LD8
wyposazenie: lekki pancerz , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 12+ pkt )
moze uzywac great weapona+4pkt , tarczy+3pkt , korbacza+3pkt
moze nosic ciezki pancerz runiczny za +5pkt
Marauder Wiseman 65pkt
M4 Ws4 Bs3 S3 T3 W2 I4 A1 LD7
wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 1poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 2gi
moze uzywac magii ognia,besti badz norskiej
Core
Marauder horseman - hordy chaosu
Marauders - hordy chaosu
warhounds - hordy chaosu
dod. mozna dokupic lekki pancerz za 1pkt/model
Topornicy 9pkt/model
M3 Ws4 Bs4 S3 T3 W1 I4 A1 LD7
wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania, lekkie zbroje
specjalne zasady : scirmishers
mozna dokupic championa muzyka i sztandar za 10pkt kazdy
Specjal units
Wilki Ragnara
Kawaleria starych i brodatych .Doswiadczeni wojownicy norsmenscy którzy z pieśnią na
ustach atakują wroga . Wieżą że po śmierci w walce ich dusze dotrą do walhali wiec
mają w pogardzie śmierć.
Ragnar Wolves 21pkt/model
M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8
M8 Ws3 Bs- S3 T3 W1 I3 A1 Ld-
wyposazenie: ciezka zbroja , bron reczna
moze uzywac great weapona+3pkt , tarczy+2pkt , korbacza+3pkt
moze dokupic runy do swojej zbroji (+3pkt/model)
mozna dokupic championa+12 muzyka+6 i sztandar+12 pkt
specjlne zasady : Pieśnie
Pieśni sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.
Ragnar Warriors11pkt/model
M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8
wyposazenie: lekka zbroja , bron reczna
moze dokupic ciezka zbroje runiczna za +2pkt
moze uzywac great weapona+2pkt,tarczy +1pkt,korbacza+2pkt
mozna dokupic championa+10 muzyka+5 i sztandar+ 10 pkt
specjlne zasady : Pieśnie
Youngemani 10pkt/model
M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD6
wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania
specjalne zasady : scouts , scirmishers
Rare units
Berksekerzy 12pkt/model
M4 Ws4 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD9
wyposazenie: 2 bronie reczne
specjalne zasady : frenzy , stubborn
Trolle - te slabsze z podrecznika o&G lub te chaosowe ale wowczas sa wyborem 0-1
Spawn Chaosu - podrecznik Hordes of Chaos ,nie mozna dać marka
Wilkołak 80 pkt(?)
M6 Ws6 Bs- S5 T4 W3 I6 A4 Ld8
Wyposazenie:brak
Specjalne zasady:Frenzy,stubborn, single model,poison
nie moze overrunowac
-------------------------------------------------------------------------------------
PIEŚNI sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.
Pieśń ku czci wiatru : +1 do I
Pieśń ku pamięci wielkich bohaterów : broń w oddziale liczy sie jako magiczna do konca tury
Pieśń odwagi : oddzial jest odporny na panice od zniszczonych,uciekajacych oddzialow do konca tury
RUNICZNA ZBROJA- pozwala na przezut jednego sv w grze
MARKI NORSMENOW : jako ze to armia chaosu mozna przyznawac marki normalnie . Jako że Norsmeni nie sa pod stalym wplywem energi chaosu to marki działają na nich troche słabiej a więc:
KHORNE : nie daje +1dd ( no comment) 30 pkt za lorda , 20 za bohatera , 35 za oddzial
NURGLE : chroni przed fearem ( jako że wyznawcy tego boga przzwyczajili sie do
strasznych mutacji )
40 pkt za lorda , 30 za bohatera , 35 za oddzial
SLANESH: immimum to psychology ale wylaczajac terror
15 pkt za lorda , 10 za bohatera , 10 za oddzial
TZEENTCH: 1pd w co drugiej turze magi lev magow to 1szy i 3ci ( zamiast 2giego i czwartego )
95 pkt za lorda , 35 za bohatera , 10 za oddzial
PRZEDMIOTY MAGICZNE:
berkseker sword w tej armi jest tanszy o 5pkt
Czarna zbroja: Terror , traktowana jako heavy armour 60pkt
Topór ragnara : First strike , great weapon 40pkt
Rogaty hełm : regeneracja przed niemagicznymi atakami 40pkt
Tarcza ze skóry trolla : Ochrona przed magią 1 30pkt
Korbacz zgniłych czaszek - model z markiem nurgla
ataki licza sie jako zatrute 15pkt
Sztandar plemienny - +1 do ld przy zdawaniu testu na panice 50pkt
Niezwykła czapka Eryka - immimum to psychology 20pkt
(Eryk Wiking forever )
Błogosławiony Młot Wiatru - mozna rzucic go na 6cali - trafia zawsze na niemodyfikowane 3+ i zadaje d3 obrazen z S posiadacza +2 -po rzucie wraca do reki. w walce traktowany jako Gw-65pkt
Mieso trolla - przed bitwą bohater zjada posiłek złozony z trolla daje mu to regeneracje na 6+ - 15pkt
Płaszcz z wilków Ragnara - Ward sv na 5+, Sv przeciwko ostrzałowi +1-35pkt
Norse Magic
1. magic missle s4 d6 hits 24'' 6+
2oddzial dostaje d6 do gonienia i uciekania ramains in play 7+
3. odnawia W bohaterowi 18'' 7+
4.magic missle s4 2d6 hits 30'' 9+
5.oddzial dostaje stubbron - Ramians in play 10+
6.wszystkie oddzialy dostaja unbreakable 12+ ( do konca tury ) ( RAGNAROK!)
Ragnar 300pkt (?)
M4 Ws7 Bs4 S5 T4 W3 I7 A4(5) Ld10
M8 Ws3 Bs- S3 T3 W1 I3 A1 Ld-
Ragnar dzierży następujące przedmioty przedmioty magiczne:
Topór ragnara
Błogosławiony młot wiatru , Płaszcz z wilków Ragnara
Nosi cięzką zbroje runiczną
Zasady specjalne:
Nieustraszony Ragnar dawno już przestał troszczyć się o swoje życie.
Jest 'immium to psychology'
Język wilków Ragnar w będąc małym chłopcem został zarażony wścieklizną wilkołaka i tylko potężne rytuały uzdrawiające uzdrowiły go w tego przeklęństwa , jednak dzięki tym zdażeniom Ragnar rozumie język wilków
na jeden slot Rare wchodzą 2 wilczusie
--------------------------
Ws bohaterow mialem juz dawno poprawic ale zapomnialem
dzieki August
berksekerzy podrozeli o 1pkt i dostali ws4
5atakow to i tak sporo , spiewac moze ale trzeba mu jakies osobne przyspiewki ustawic , bo 2na 3 nie maja na niego efektu a 3cia dodaje +1do inicjatywy... jakies pomysly ?
Bardzo fajne Jasiuuu ale mam małe ale
nie podoba mi się koszt Marauder Chiefa w porównaniu do Imperialnego kapitana różnica 5 punktów a Marauder Chief jest o wiele lepszy - WS 6 A 4. Poza tym nie mam zastrzeżeń 


squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Oj chyba bak wyobraźni i znajomości podstawy kultury norsówGelo pisze:A co niby miało być w armii norski? EEe ludzie z północy... no i na koniach niektórzy... no i korsarze no i szamani hm... tyle?

Otóż oczywiście armia Norski widze nie jako "maruderów" tylko rdzennych norsów (wikingów), którzy podobnie jak kislevici walczą o przetrwanie w walce z chaosem, tyle że norsowie mają najbardziej przesrane ze wszystkich, a sami maruderzy to już w pewnej części "nawróceni norsowie chaosu" czy też w skrócie "zdrajcy". Army list do takiej armii jest warty uwagi chociażny ze względu na:
- valkirie (jednostka na zasadach demonicznych czy też demoniczno podobnych)
- Norska jest ojczyzną "zmiennokształtnych" i to bynajmniej nie tych "spaczonych" a raczej związanych z "szamanizmem" i ludźmi opetanymi przez duchy zwierząt. W tym wypadku zmiennokształtni zawsze byli sprzymierzeńcami norsów w walce z chaosem. Stąd wilkołaki w special i niedźwiołaki w rare byłyby fajną opcją.
- Berserkerzy, czyli legendarni wojownicy "na prochach", ekstra sprawa
- Do tego lekka kawa, łucznicy (z możliwością całkiem niezłego opancerzenia) + scouci, wilki jako sprzymierzeńcy, standardowi wojownicy z możliwością wykupienia oszczepów i np. rzucania z dwóch szeregów, elitarna kawa w special, druidzi jako kapłani czy czarodzieje itd....
- w dodatku można czerpać z nordyckich legend pełną garścią. Np. pojedynczy potwór ala wilk fenris ziejący ogniem

No ale o Norsce chyba można zapomnieć, bo raczej całkowicie padła, została zchaosowana i wynarodowiona, a kulturę przejęły po norsach krasnoludy jak widać po ich nowych figurkach

Jeśli o mnie chodzi to byłbym najbardziej zadowolony z powstania armii Arabii. Widziałem figsy z Warmastera (zdjęcia) i klimat tej armii przypadł mi do gustu.
Jeśli chodzi o Norskę to faktycznie dwarfy przejęły część klimatu północy i to minimalizuje w moim przekonaniu szanse pojawienia się AB Norski.
No i oczywiście ukazanie sie AB do DoW byłoby spełnieniem moich marzeń. Zwłaszcza urealnienie kosztów RoR.
Jeśli chodzi o Norskę to faktycznie dwarfy przejęły część klimatu północy i to minimalizuje w moim przekonaniu szanse pojawienia się AB Norski.
No i oczywiście ukazanie sie AB do DoW byłoby spełnieniem moich marzeń. Zwłaszcza urealnienie kosztów RoR.
i tak moim zdaniem furorę zrobiłby Nippon czyli feudalna japonia
ja mam zasady do tej armi ale są one nieoficjalne ale musze wam przyznać ze armia ta byłaby niesłychanie silna.
Co mnei urzekło Honor (punkty) bazowo każda armia ma 3 pts honoru za wystawienie lorda +2, za ninja -1 wystrzelenia salwy jako pierwszy-1 zabicie wrogiego generala +5 itp jeśli honor bedzie przewyższał 3krotnie podstawowy poziom to armia dostaje bonusy jeśli bedzie równy 0 to armia popełnia sepuku i automatycznie wszyscy giną tzn jakeiś tam figurki z honnorami wieśniacy automatycznie uciekają i można ich sproszyc na 5LD
ogólnie to masa zajebistych zasad np Oriental Dragon który wali błyskawicami a nie ogniem im wyższy AS tym wieksza siła uderzenia
itp itd poprostu wypas
nie mówiac o figurkach samurajów o których każdy z nas kiedyś marzył
ja mam zasady do tej armi ale są one nieoficjalne ale musze wam przyznać ze armia ta byłaby niesłychanie silna.
Co mnei urzekło Honor (punkty) bazowo każda armia ma 3 pts honoru za wystawienie lorda +2, za ninja -1 wystrzelenia salwy jako pierwszy-1 zabicie wrogiego generala +5 itp jeśli honor bedzie przewyższał 3krotnie podstawowy poziom to armia dostaje bonusy jeśli bedzie równy 0 to armia popełnia sepuku i automatycznie wszyscy giną tzn jakeiś tam figurki z honnorami wieśniacy automatycznie uciekają i można ich sproszyc na 5LD
ogólnie to masa zajebistych zasad np Oriental Dragon który wali błyskawicami a nie ogniem im wyższy AS tym wieksza siła uderzenia
itp itd poprostu wypas
nie mówiac o figurkach samurajów o których każdy z nas kiedyś marzył
