Nowe armie w 7 edycji - plotki

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Treevill
Kradziej
Posty: 911
Lokalizacja: Gdansk

Nowe armie w 7 edycji - plotki

Post autor: Treevill »

Juz kilkakrotnie slyszalem , ze podobno w 7 ed maja powstac dwie nowe armie .

Jedna z nich bedzie nowe wznowienie armi Chaos Dwarf'ow - jest to duze prawdopodobienstwo ze tak bedzie . Dlatego ze armia ta ma duza rzesze fanow ktora ciagle rosnie. Co do stylu tej armi wolal bym aby byli wznowieni tak jak bylo to w 5 ed czyli "czapy" a nie w "maskach" jak to zrobili w przypadku 6 ed Hellcannona.

Co do drugiej armi slyszalem dwie plotki:
1) powstanie trzecia armia Nieumarlych (armia Wampirow rozpadnie sie na dwie armie - nie wiem dokladnie na czym mialo by to dokladnie polegac bo nie znam dobrze histori swiata Warhammera)
2) armia w klimatach arabskich - na mapie Warhammera kraina Araby zajmuje spora czesc tego swiata

Ciekawi mnie jakie plotki slyszeli inni bywalcy tego forum

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

również bazując na plotkach i gdzieś tam zasłyszanych wypowiedziach chłopców z GW:

1.ChaDecja ma powstać nie wcześniej niż w 2009, ma być zupełnie inną armią, bardziej chcą pójść w stronę czegoś, co określili mianem "kowali chaosu". i raczej bez czapek, a w maskach, czyli kontynuacja trendu z obsługi helki. a z drugiej strony specjalnie bym się nie łudził, skoro już gdzieniegdzie GW zabrania na swych turniejach gry tą armią...

2.nieumarli - nic nie wiem o rozpadnięciu się wampirów na dwie armie, wiem tylko, że ma być nowy bloodline, a lahmię mają poprawić.

3.Araby - o tym nic nie słyszałem, wiem, że w Warmasterze jest taka armia. chętnie bym ją ujrzał na polu bitwy, bo same Pustynne Psy Al Muktara to jednak za mało.

a tak szczerze? niech poprawią już istniejące armie, a nie wymyślają nowe.

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

GreatTaurus - nowe armie są cały czas poprawiane w formie stale wychodzących AB. Szkoda tylko, że tak wolno to idzie.

Co do nowych armii to słyszałem o nowych odłamie chaosu - tego zapomnianego z południowych pustkowi chaosu, gdzie między innymi mają się pojawic w Army Liście np. łucznicy (czy też coś na kształt maruderów z łukami - oczywiście z samymi maruderami jednostka ta nie będzie miała wiele wspólnego).

Najbardziej mnie jednak interesuje powstanie prawdziwego AB do kislevu, a w dalszej kolejności Arabii i Norski. Najważniejsze, że skoro juz wydali zalążek armii kislevu to mogliby to dokończyć (robiąc armie na podstawie XVI-XVII wiecznej Polski, Ukrainy i Rosji GW ma już na stracie piękny wachlarz jednostek i pomysłów).

Również oczekuje, że coś zrobią z Dogs of War, czyli znacznie ugrywalnią tą armie. Jeśliby naprawdę dobrze zrobili AB do tej armii to mogłaby zastąpić po cześci brak takich nacji jak Arabia, Tilea, Estalia, Norska, Księstwa graniczne etc...

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator
Posty: 2284

Post autor: Artein »

Kal_Torak pisze:Co do nowych armii to słyszałem o nowych odłamie chaosu - tego zapomnianego z południowych pustkowi chaosu, gdzie między innymi mają się pojawic w Army Liście np. łucznicy (czy też coś na kształt maruderów z łukami - oczywiście z samymi maruderami jednostka ta nie będzie miała wiele wspólnego).
Myślę że Nehan ma coś więcej do powiedzenia na temat tej armii :roll:

Awatar użytkownika
Gelo
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Lubartów - Zielony Smok

Post autor: Gelo »

A co niby miało być w armii norski? EEe ludzie z północy... no i na koniach niektórzy... no i korsarze no i szamani hm... tyle?

Awatar użytkownika
Lunn
Masakrator
Posty: 2066
Lokalizacja: W-w

Post autor: Lunn »

Kiedyś była Norska jako normalna armia.
Akurat moznaby zajebiste rzeczy z Norski zrobić, ale to temat na inną dyskusję...

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

w ktorej to edycji norska samodzielna była?

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

moje wypociny sprzed lat :

JAsiuuu pisze:Marauder Hordes v9.0 oby ostateczna

Armia jest oddzialnym dodatkiem do hordes of Chaos reprezentującą plemiona Ludzi północy.

Władcy

Marauder Jarl 125pkt

M4 Ws7 Bs3 S4 T4 W3 I6 A4 LD9

wyposazenie: ciezka zbroja runiczna , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 18+ pkt )
moze uzywac great weapona+5pts , tarczy+3pts , korbacza+3pts


Marauder Aldermann185pkt

M4 Ws4 Bs3 S3 T4 W3 I5 A2 LD7

wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 3poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 4ty
moze uzywac magii ognia,besti i norsmenskiej

Bohaterzy

Marauder Chief 55pkt

M4 Ws6 Bs3 S4 T4 W2 I4 A4 LD8

wyposazenie: lekki pancerz , bron reczna
moze jezdzic na koniu ( 12+ pkt )
moze uzywac great weapona+4pkt , tarczy+3pkt , korbacza+3pkt
moze nosic ciezki pancerz runiczny za +5pkt


Marauder Wiseman 65pkt



M4 Ws4 Bs3 S3 T3 W2 I4 A1 LD7

wyposazenie: brak
moze jezdzic na koniu ( 35+ pkt )
jest magiem 1poziomu za dod. 35pkt moze awansowac na poziom 2gi
moze uzywac magii ognia,besti badz norskiej

Core
Marauder horseman - hordy chaosu
Marauders - hordy chaosu
warhounds - hordy chaosu
dod. mozna dokupic lekki pancerz za 1pkt/model

Topornicy 9pkt/model

M3 Ws4 Bs4 S3 T3 W1 I4 A1 LD7

wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania, lekkie zbroje
specjalne zasady : scirmishers
mozna dokupic championa muzyka i sztandar za 10pkt kazdy

Specjal units

Wilki Ragnara

Kawaleria starych i brodatych .Doswiadczeni wojownicy norsmenscy którzy z pieśnią na
ustach atakują wroga . Wieżą że po śmierci w walce ich dusze dotrą do walhali wiec
mają w pogardzie śmierć.

Ragnar Wolves 21pkt/model

M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8
M8 Ws3 Bs- S3 T3 W1 I3 A1 Ld-

wyposazenie: ciezka zbroja , bron reczna
moze uzywac great weapona+3pkt , tarczy+2pkt , korbacza+3pkt
moze dokupic runy do swojej zbroji (+3pkt/model)
mozna dokupic championa+12 muzyka+6 i sztandar+12 pkt
specjlne zasady : Pieśnie

Pieśni sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.


Ragnar Warriors11pkt/model

M4 Ws4 Bs3 S4 T4 W1 I4 A1 LD8

wyposazenie: lekka zbroja , bron reczna
moze dokupic ciezka zbroje runiczna za +2pkt
moze uzywac great weapona+2pkt,tarczy +1pkt,korbacza+2pkt
mozna dokupic championa+10 muzyka+5 i sztandar+ 10 pkt
specjlne zasady : Pieśnie

Youngemani 10pkt/model

M4 Ws3 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD6

wyposazenie: bron reczna, topory do rzucania
specjalne zasady : scouts , scirmishers

Rare units

Berksekerzy 12pkt/model

M4 Ws4 Bs3 S3 T3 W1 I4 A1 LD9

wyposazenie: 2 bronie reczne
specjalne zasady : frenzy , stubborn

Trolle - te slabsze z podrecznika o&G lub te chaosowe ale wowczas sa wyborem 0-1
Spawn Chaosu - podrecznik Hordes of Chaos ,nie mozna dać marka

Wilkołak 80 pkt(?)

M6 Ws6 Bs- S5 T4 W3 I6 A4 Ld8

Wyposazenie:brak
Specjalne zasady:Frenzy,stubborn, single model,poison
nie moze overrunowac



-------------------------------------------------------------------------------------

PIEŚNI sa traktowane jako bound spelle z sila 3 - nie mozna uzywac 2 tury pod rzad tego samego bound spella.

Pieśń ku czci wiatru : +1 do I
Pieśń ku pamięci wielkich bohaterów : broń w oddziale liczy sie jako magiczna do konca tury
Pieśń odwagi : oddzial jest odporny na panice od zniszczonych,uciekajacych oddzialow do konca tury

RUNICZNA ZBROJA- pozwala na przezut jednego sv w grze

MARKI NORSMENOW : jako ze to armia chaosu mozna przyznawac marki normalnie . Jako że Norsmeni nie sa pod stalym wplywem energi chaosu to marki działają na nich troche słabiej a więc:

KHORNE : nie daje +1dd ( no comment) 30 pkt za lorda , 20 za bohatera , 35 za oddzial

NURGLE : chroni przed fearem ( jako że wyznawcy tego boga przzwyczajili sie do
strasznych mutacji )

40 pkt za lorda , 30 za bohatera , 35 za oddzial

SLANESH: immimum to psychology ale wylaczajac terror

15 pkt za lorda , 10 za bohatera , 10 za oddzial

TZEENTCH: 1pd w co drugiej turze magi lev magow to 1szy i 3ci ( zamiast 2giego i czwartego )
95 pkt za lorda , 35 za bohatera , 10 za oddzial



PRZEDMIOTY MAGICZNE:

berkseker sword w tej armi jest tanszy o 5pkt

Czarna zbroja: Terror , traktowana jako heavy armour 60pkt
Topór ragnara : First strike , great weapon 40pkt
Rogaty hełm : regeneracja przed niemagicznymi atakami 40pkt
Tarcza ze skóry trolla : Ochrona przed magią 1 30pkt
Korbacz zgniłych czaszek - model z markiem nurgla
ataki licza sie jako zatrute 15pkt
Sztandar plemienny - +1 do ld przy zdawaniu testu na panice 50pkt
Niezwykła czapka Eryka - immimum to psychology 20pkt
(Eryk Wiking forever )
Błogosławiony Młot Wiatru - mozna rzucic go na 6cali - trafia zawsze na niemodyfikowane 3+ i zadaje d3 obrazen z S posiadacza +2 -po rzucie wraca do reki. w walce traktowany jako Gw-65pkt
Mieso trolla - przed bitwą bohater zjada posiłek złozony z trolla daje mu to regeneracje na 6+ - 15pkt
Płaszcz z wilków Ragnara - Ward sv na 5+, Sv przeciwko ostrzałowi +1-35pkt

Norse Magic

1. magic missle s4 d6 hits 24'' 6+
2oddzial dostaje d6 do gonienia i uciekania ramains in play 7+
3. odnawia W bohaterowi 18'' 7+
4.magic missle s4 2d6 hits 30'' 9+
5.oddzial dostaje stubbron - Ramians in play 10+
6.wszystkie oddzialy dostaja unbreakable 12+ ( do konca tury ) ( RAGNAROK!)



Ragnar 300pkt (?)

M4 Ws7 Bs4 S5 T4 W3 I7 A4(5) Ld10
M8 Ws3 Bs- S3 T3 W1 I3 A1 Ld-



Ragnar dzierży następujące przedmioty przedmioty magiczne:
Topór ragnara
Błogosławiony młot wiatru , Płaszcz z wilków Ragnara

Nosi cięzką zbroje runiczną

Zasady specjalne:

Nieustraszony Ragnar dawno już przestał troszczyć się o swoje życie.
Jest 'immium to psychology'


Język wilków Ragnar w będąc małym chłopcem został zarażony wścieklizną wilkołaka i tylko potężne rytuały uzdrawiające uzdrowiły go w tego przeklęństwa , jednak dzięki tym zdażeniom Ragnar rozumie język wilków
na jeden slot Rare wchodzą 2 wilczusie

--------------------------

Ws bohaterow mialem juz dawno poprawic ale zapomnialem
dzieki August

berksekerzy podrozeli o 1pkt i dostali ws4


5atakow to i tak sporo , spiewac moze ale trzeba mu jakies osobne przyspiewki ustawic , bo 2na 3 nie maja na niego efektu a 3cia dodaje +1do inicjatywy... jakies pomysly ? :)

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Ragnar's Wolves pamiętam jakoś chyba z Dark Omena ;) To ci sami ?
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

nom bingo wzorowalem sie na tym wlasnie oddziale . a nie pasuja do Norsci ?:)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Bardzo fajne Jasiuuu ale mam małe ale :D nie podoba mi się koszt Marauder Chiefa w porównaniu do Imperialnego kapitana różnica 5 punktów a Marauder Chief jest o wiele lepszy - WS 6 A 4. Poza tym nie mam zastrzeżeń :D
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
duck83
Mudżahedin
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków

Post autor: duck83 »

Wilki Ragnara w Shadow of The Horned Rat też były ... w Księstwach Granicznych :)
Ostatnio zmieniony 4 gru 2007, o 22:21 przez duck83, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

marauderzy nie maja ani czolga ani armat , cos im sie nalerzy ;)

gralem z 1,5 roku temu pare bitew tym listem i nawet daje rade :)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Jasiuuu spoko tylko tak zauważyłem :P
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Zamiast toporników, zrobiłbym Javeliniarzy.
Do polowań bardziej nadają sie włócznie niz topory ;)

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

ktorej to edycji norska samodzielna była?
W III :)
Ale tam w ogóle dużo armii było.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Treevill
Kradziej
Posty: 911
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Treevill »

widze ze watek polecial wogole w inna strone niz byl temat

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Gelo pisze:A co niby miało być w armii norski? EEe ludzie z północy... no i na koniach niektórzy... no i korsarze no i szamani hm... tyle?
Oj chyba bak wyobraźni i znajomości podstawy kultury norsów :)

Otóż oczywiście armia Norski widze nie jako "maruderów" tylko rdzennych norsów (wikingów), którzy podobnie jak kislevici walczą o przetrwanie w walce z chaosem, tyle że norsowie mają najbardziej przesrane ze wszystkich, a sami maruderzy to już w pewnej części "nawróceni norsowie chaosu" czy też w skrócie "zdrajcy". Army list do takiej armii jest warty uwagi chociażny ze względu na:

- valkirie (jednostka na zasadach demonicznych czy też demoniczno podobnych)

- Norska jest ojczyzną "zmiennokształtnych" i to bynajmniej nie tych "spaczonych" a raczej związanych z "szamanizmem" i ludźmi opetanymi przez duchy zwierząt. W tym wypadku zmiennokształtni zawsze byli sprzymierzeńcami norsów w walce z chaosem. Stąd wilkołaki w special i niedźwiołaki w rare byłyby fajną opcją.

- Berserkerzy, czyli legendarni wojownicy "na prochach", ekstra sprawa

- Do tego lekka kawa, łucznicy (z możliwością całkiem niezłego opancerzenia) + scouci, wilki jako sprzymierzeńcy, standardowi wojownicy z możliwością wykupienia oszczepów i np. rzucania z dwóch szeregów, elitarna kawa w special, druidzi jako kapłani czy czarodzieje itd....

- w dodatku można czerpać z nordyckich legend pełną garścią. Np. pojedynczy potwór ala wilk fenris ziejący ogniem :)

No ale o Norsce chyba można zapomnieć, bo raczej całkowicie padła, została zchaosowana i wynarodowiona, a kulturę przejęły po norsach krasnoludy jak widać po ich nowych figurkach :)

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Jeśli o mnie chodzi to byłbym najbardziej zadowolony z powstania armii Arabii. Widziałem figsy z Warmastera (zdjęcia) i klimat tej armii przypadł mi do gustu.

Jeśli chodzi o Norskę to faktycznie dwarfy przejęły część klimatu północy i to minimalizuje w moim przekonaniu szanse pojawienia się AB Norski.

No i oczywiście ukazanie sie AB do DoW byłoby spełnieniem moich marzeń. Zwłaszcza urealnienie kosztów RoR.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

i tak moim zdaniem furorę zrobiłby Nippon czyli feudalna japonia

ja mam zasady do tej armi ale są one nieoficjalne ale musze wam przyznać ze armia ta byłaby niesłychanie silna.

Co mnei urzekło Honor (punkty) bazowo każda armia ma 3 pts honoru za wystawienie lorda +2, za ninja -1 wystrzelenia salwy jako pierwszy-1 zabicie wrogiego generala +5 itp jeśli honor bedzie przewyższał 3krotnie podstawowy poziom to armia dostaje bonusy jeśli bedzie równy 0 to armia popełnia sepuku i automatycznie wszyscy giną tzn jakeiś tam figurki z honnorami wieśniacy automatycznie uciekają i można ich sproszyc na 5LD
ogólnie to masa zajebistych zasad np Oriental Dragon który wali błyskawicami a nie ogniem im wyższy AS tym wieksza siła uderzenia
itp itd poprostu wypas

nie mówiac o figurkach samurajów o których każdy z nas kiedyś marzył :D

ODPOWIEDZ