9th age - infernal dwarves
Moderator: esgaroth
Re: 9th age - infernal dwarves
@Nijlor:
http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
pierwsze pdfy od góry to rulebook i watry magii
niżej gdzieś tam znajdziesz Infernal Dwarves
zasady gry są mniej więcej takie same co w 8th ed + etc + faqi
w chaos dwarfach najwięcej zmieniło się gdy wsadzasz lorda na dużego byka, czyli lord+monster i tutaj rulebook się zmienił w ten sposób że łączą się profile obu figurek w jeden model (nie możesz już zastrzelić lorda z armaty rozdzielając hita w jeźdzca na 5+), czyli masz lorda z 6 ranami itp a wszystkie zdolności specjalne pochodzą od monstera a nic nie pochodzi od lorda, np cały model nie ma heavy armour i jak dasz warda na lorda to on nie będzie działał, mniej więcej tak opisuje, niech każdy sobie sam przeczyta zasady łączenia profili w rulebooku 9th age
gdy posadzisz lord/herosa na mniejszym byku lub lammasu, one nie są monsterami tylko monstrous beastami to profile się łączą oraz wszystkie umiejętności się sumują czyli tak jak było po staremu w 8th ed np. capitan na pegazie
power armii poszedł lekko w dół, dodane zostały modele ze starszych armybooków
http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/
pierwsze pdfy od góry to rulebook i watry magii
niżej gdzieś tam znajdziesz Infernal Dwarves
zasady gry są mniej więcej takie same co w 8th ed + etc + faqi
w chaos dwarfach najwięcej zmieniło się gdy wsadzasz lorda na dużego byka, czyli lord+monster i tutaj rulebook się zmienił w ten sposób że łączą się profile obu figurek w jeden model (nie możesz już zastrzelić lorda z armaty rozdzielając hita w jeźdzca na 5+), czyli masz lorda z 6 ranami itp a wszystkie zdolności specjalne pochodzą od monstera a nic nie pochodzi od lorda, np cały model nie ma heavy armour i jak dasz warda na lorda to on nie będzie działał, mniej więcej tak opisuje, niech każdy sobie sam przeczyta zasady łączenia profili w rulebooku 9th age
gdy posadzisz lord/herosa na mniejszym byku lub lammasu, one nie są monsterami tylko monstrous beastami to profile się łączą oraz wszystkie umiejętności się sumują czyli tak jak było po staremu w 8th ed np. capitan na pegazie
power armii poszedł lekko w dół, dodane zostały modele ze starszych armybooków
nie drukuj, pdfy zmieniają się w błyskawicznym tempie, 9th erę czyta/używa się z telefonu/tabletu, no i ctrl+f działa, future is now ;P
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
hej, mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak działa ciuchcia?
czy dobrze rozumiem, że jeśli strzelam, to nie mogę się ruszyć? czy to dotyczy tylko ruchu (3d6) z bojlera?
czy porusza się także normalnie swoje 6 cali z ruchem, a to 3d6 dot. tylko ew. szarż itp.?
czy dobrze rozumiem, że jeśli strzelam, to nie mogę się ruszyć? czy to dotyczy tylko ruchu (3d6) z bojlera?
czy porusza się także normalnie swoje 6 cali z ruchem, a to 3d6 dot. tylko ew. szarż itp.?
- Offspringman
- Kretozord
- Posty: 1670
- Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Podbijam. Ktoś coś?Offspringman pisze:hej, mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak działa ciuchcia?
czy dobrze rozumiem, że jeśli strzelam, to nie mogę się ruszyć? czy to dotyczy tylko ruchu (3d6) z bojlera?
czy porusza się także normalnie swoje 6 cali z ruchem, a to 3d6 dot. tylko ew. szarż itp.?
noo jest mocna, będą nerfy w zimie, cała armia jest bardzo mocna, oprócz dwarfów warto też używać hobgoblinów
Mocna to mało powiedziane ...
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Jak tam wasze wyniki na DMP?
Ja ugrałem 41pkt, moje bitwy:
1) Make Way1 Skaveny zajęcie środka classic
Przeciwnik popełnił błąd wrzucają fellblade do nightrunnerów żeby złapać kadajca, uciekł z terroru ale zebrał się zanim dobiegł do krawędzi. Kadajec spada blokując kloc z furmaną, żeby horda krasi mogła zająć scenariusz. Lokomotywa spada z thunderhulków nie robiąc praktycznie nic (co turę dostawała 2d6 z mortara noAS). Chyba mnie przeciwnik tutaj zwałował, bo raz strzelił po marszu a chyba nie można. Na koniec bitwy ja mam na środku hordę krasi a on dwóch monków z furmanką. 12-8 dla przeciwnika.
https://goo.gl/photos/Nixa6mR9wifnmdyN6
2) Ósma bila Dibo bretka dwa punkty diagonal
Przewystawiał mnie, ustawił się poza zasięgiem maszyn, jego trebki strzelały we mnie, coś tam biegłem ale trzymał się ciągle na dystans. Skończyło się 12-8 bo w ostatniej turze kadajec pali szarżę w treba na ostatnich dwóch ranach(dochodził na 7), tak by był remis.
https://goo.gl/photos/ZMX3fXtj3kwYGGUSA
3) Kieł łapanka Kubencjusz ogry środek diagonal
Chciałem postać w rogu dopóki nie wyjdzie gorger. Wyszedł w drugiej turze i jakoś się zmieścił między maszynami, mój błąd. Spada moździerz, chyba jeszcze orków straciłem. Ogry trzymają sie poza zasięgiem drugiego moździerza, na koniec gry oboje mamy po 1 unicie na środku. Gdzieś tam po drodze przeciwnik oddaje za darmo yeti (chciał dwoma zabić jakiś 15 lugarów) dzięki czemu wychodzi remis.
4) Czoko Terror Robson haje dwa punkty diagonal
Maszyny nic nie trafiły przez całą grę, moja magia też niewiele robi. Z flamesów tracę hordę, z poisonów kadajca. Na koniec lugarami blokuję przeciwnika żeby nie doszedł do drugiego punktu, sam go zajmuję oddziałem z kadrą, w scenariuszu remis, punktowo 15-5. Trzeba było koncentrować się na shadow warriorach, było tam sporo punktów a ja niepotrzebnie skupiłem się na skarbonce z której i tak nic nie miałem. Dwie maszyny z dwoma inżynierami nie trafiają nic przez całą bitwę, dramat.
5) Team Czech A mirror zajęcie środka
Przeciwnik miał więcej scoringów, mocniejszy CC, ja lepsze maszyny z inżynierami. Wzięliśmy remis.
Drużynie szło strasznie słabo więc wynik kiepski.
Moja rozpa była zbyt defensywna i za wolna. Nie testowałem jej przed dmp to mam za swoje.
Napiszcie coś o waszych bitwach.
Ja ugrałem 41pkt, moje bitwy:
1) Make Way1 Skaveny zajęcie środka classic
Przeciwnik popełnił błąd wrzucają fellblade do nightrunnerów żeby złapać kadajca, uciekł z terroru ale zebrał się zanim dobiegł do krawędzi. Kadajec spada blokując kloc z furmaną, żeby horda krasi mogła zająć scenariusz. Lokomotywa spada z thunderhulków nie robiąc praktycznie nic (co turę dostawała 2d6 z mortara noAS). Chyba mnie przeciwnik tutaj zwałował, bo raz strzelił po marszu a chyba nie można. Na koniec bitwy ja mam na środku hordę krasi a on dwóch monków z furmanką. 12-8 dla przeciwnika.
https://goo.gl/photos/Nixa6mR9wifnmdyN6
2) Ósma bila Dibo bretka dwa punkty diagonal
Przewystawiał mnie, ustawił się poza zasięgiem maszyn, jego trebki strzelały we mnie, coś tam biegłem ale trzymał się ciągle na dystans. Skończyło się 12-8 bo w ostatniej turze kadajec pali szarżę w treba na ostatnich dwóch ranach(dochodził na 7), tak by był remis.
https://goo.gl/photos/ZMX3fXtj3kwYGGUSA
3) Kieł łapanka Kubencjusz ogry środek diagonal
Chciałem postać w rogu dopóki nie wyjdzie gorger. Wyszedł w drugiej turze i jakoś się zmieścił między maszynami, mój błąd. Spada moździerz, chyba jeszcze orków straciłem. Ogry trzymają sie poza zasięgiem drugiego moździerza, na koniec gry oboje mamy po 1 unicie na środku. Gdzieś tam po drodze przeciwnik oddaje za darmo yeti (chciał dwoma zabić jakiś 15 lugarów) dzięki czemu wychodzi remis.
4) Czoko Terror Robson haje dwa punkty diagonal
Maszyny nic nie trafiły przez całą grę, moja magia też niewiele robi. Z flamesów tracę hordę, z poisonów kadajca. Na koniec lugarami blokuję przeciwnika żeby nie doszedł do drugiego punktu, sam go zajmuję oddziałem z kadrą, w scenariuszu remis, punktowo 15-5. Trzeba było koncentrować się na shadow warriorach, było tam sporo punktów a ja niepotrzebnie skupiłem się na skarbonce z której i tak nic nie miałem. Dwie maszyny z dwoma inżynierami nie trafiają nic przez całą bitwę, dramat.
5) Team Czech A mirror zajęcie środka
Przeciwnik miał więcej scoringów, mocniejszy CC, ja lepsze maszyny z inżynierami. Wzięliśmy remis.
Drużynie szło strasznie słabo więc wynik kiepski.
Moja rozpa była zbyt defensywna i za wolna. Nie testowałem jej przed dmp to mam za swoje.
Napiszcie coś o waszych bitwach.
fajnie się czyta, plus za zdjęcia btw z czego zrobiłeś ciuchcię?
Ok
W ogromnym skrócie
1 bitwa
Dębek bre,na początku wszystko szło spoko graliśmy 2 punkty dębek wystawił całą armię w rogu więc scenariusz był praktycznie mój dodatkowo kadaii mega fartem ustał szarże lancy z jakimś kosmicznym lordem i skończyło się 15-5 dla mnie .
2 bitwa
He z teamu Czech A,ogólnie nikt z mojej drużyny nie chaciał grać z tymi hajami więc zostałem poświęcony,dwa charioty oraz dragon princes nie należą do czegoś co chadeckie tygryski lubią najbardziej,więc od początku byłem na straconej pozycji,ogólnie nic ciekawego się nie wydarzyło 11-9 dla Czecha .
3 bitwa
Micky we z Niemiec,zapomniałem że single infantry model ma staborna w lesie dzięki czemu dostałem sromotny wpierdol od shapeshiftera,scenariusz nie zrobiony coś pozabijałem i skończyło się 14-6 dla Niemca
4 bitwa
Szczury ze strefy zero,jedna latarka abomka i fb ,od początku chciałem zrobić trick z szarżą lamassu i kadaiia na oddział z fb ale niestety nie wyszło,kolega do mnie poszedł i od drugiej tury wszystko było w cc,na kombatach wyszedł troszkę lepiej,ale zabiliśmy sobie na wzajem wszystkie scoringi,więc nie mogłem wykonać objectivu. 15-5 dla mnie
5 bitwa
Kolejny Czech tym razem teamu moravia i jego szczury,poprostu obrzydliwe szczury czyli dwa canonny,globadierzy,hulki i mnóstwo innego strzelania (ratlingi oraz jezzaile),eh co tu dużo opowiadać próbowałem iść,on coś strzelał w końcu doszedłem i zrobiłem 8 punktów,12-8 dla Czecha
54 punkty z bitew więc nie jest źle ale powinno być lepiej,drużyna spoko zabrakło nam 2 punktów do top 10 xp.
W ogromnym skrócie
1 bitwa
Dębek bre,na początku wszystko szło spoko graliśmy 2 punkty dębek wystawił całą armię w rogu więc scenariusz był praktycznie mój dodatkowo kadaii mega fartem ustał szarże lancy z jakimś kosmicznym lordem i skończyło się 15-5 dla mnie .
2 bitwa
He z teamu Czech A,ogólnie nikt z mojej drużyny nie chaciał grać z tymi hajami więc zostałem poświęcony,dwa charioty oraz dragon princes nie należą do czegoś co chadeckie tygryski lubią najbardziej,więc od początku byłem na straconej pozycji,ogólnie nic ciekawego się nie wydarzyło 11-9 dla Czecha .
3 bitwa
Micky we z Niemiec,zapomniałem że single infantry model ma staborna w lesie dzięki czemu dostałem sromotny wpierdol od shapeshiftera,scenariusz nie zrobiony coś pozabijałem i skończyło się 14-6 dla Niemca
4 bitwa
Szczury ze strefy zero,jedna latarka abomka i fb ,od początku chciałem zrobić trick z szarżą lamassu i kadaiia na oddział z fb ale niestety nie wyszło,kolega do mnie poszedł i od drugiej tury wszystko było w cc,na kombatach wyszedł troszkę lepiej,ale zabiliśmy sobie na wzajem wszystkie scoringi,więc nie mogłem wykonać objectivu. 15-5 dla mnie
5 bitwa
Kolejny Czech tym razem teamu moravia i jego szczury,poprostu obrzydliwe szczury czyli dwa canonny,globadierzy,hulki i mnóstwo innego strzelania (ratlingi oraz jezzaile),eh co tu dużo opowiadać próbowałem iść,on coś strzelał w końcu doszedłem i zrobiłem 8 punktów,12-8 dla Czecha
54 punkty z bitew więc nie jest źle ale powinno być lepiej,drużyna spoko zabrakło nam 2 punktów do top 10 xp.
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
To, co w takim razie robiło robotę w CC u CHD? Duży Kadaj, a coś poza nim? Rozumiem, że ciuchcie niezbyt się spisały...
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Lugarzy i wszystko staję się prostsze
Przeze mnie droga w miasto utrapienia,
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
Przeze mnie droga w wiekuiste męki,
Przeze mnie droga w naród zatracenia.
Jam dzieło wielkiej, sprawiedliwej ręki.
Wzniosła mię z gruntu Potęga wszechwłodna,
Mądrość najwyższa, Miłość pierworodna;
Starsze ode mnie twory nie istnieją.
patrząc na rozpiski z dmp większość armi Infernal Dwarfów miało Warriorów z dwurakami zamiast Citadel Guardów z Glewniami. Dlaczego wolicie warriorów? 40 ran jest lepsze niż 30?