Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Moderator: Yudokuno
Re: Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Panowie jak tam nasze Elfy w Łomiankach ?? Pochwalcie się jak wspieracie nowy update :D
Armia baranów prowadzona przez lwa jest groźniejsza od armii lwów prowadzonej przez barana.
Niestety Panowie ja swojego zadania nie wypełniłem
Zrobiłem 72 pkt i muszę poddać się publicznej karze i chłoście
Tu króciutko poszczególne wyniki:
20 - 0 z WOChem ( Radziu z MKGB) po prostu byłem szybszy w rozjebywaniu pojedynczych targetów
16 - 4 z HE (Semi) przepchnąłem StarDragona cr'em i zagoniłem
20 - 0 z Ogrami (Bartosz z MW1) zajechałem ze wszystkich stron screenując DRami moich rycerzy przed maneaterami
6 - 14 z DoCH (Lipek) przygrałem głownie przez nie zdawanie Terrora od jego KoS'a i troche żle pograłem klepaczami
10 -10 z Skavenami (Szary) tylko i wyłącznie dzięki pasywnej grze szarego
Myślę ze DE są wciąż zbyt mocne i zdecydowanie trzeba je pociąć tak żeby nie było ani warloków (proponuje dać im S2 bo i tak przecież mają posion ) no i przede wszystkim trzeba troszkę ściąć rycerzy( może T3, zostawić im stupidlity ale zabrać ITP? ).
Pozdro!
Zrobiłem 72 pkt i muszę poddać się publicznej karze i chłoście
Tu króciutko poszczególne wyniki:
20 - 0 z WOChem ( Radziu z MKGB) po prostu byłem szybszy w rozjebywaniu pojedynczych targetów
16 - 4 z HE (Semi) przepchnąłem StarDragona cr'em i zagoniłem
20 - 0 z Ogrami (Bartosz z MW1) zajechałem ze wszystkich stron screenując DRami moich rycerzy przed maneaterami
6 - 14 z DoCH (Lipek) przygrałem głownie przez nie zdawanie Terrora od jego KoS'a i troche żle pograłem klepaczami
10 -10 z Skavenami (Szary) tylko i wyłącznie dzięki pasywnej grze szarego
Myślę ze DE są wciąż zbyt mocne i zdecydowanie trzeba je pociąć tak żeby nie było ani warloków (proponuje dać im S2 bo i tak przecież mają posion ) no i przede wszystkim trzeba troszkę ściąć rycerzy( może T3, zostawić im stupidlity ale zabrać ITP? ).
Pozdro!
Zważywszy na mocnych przeciwników z jakimi grałem jestem prócz jednej bitwy zadowolony ze swojego wyniku (59-61) nie pamiętam wyniku pierwszej bitwy.
1. Bitwa ustępujący mistrzowie, Kołata.
Rewelacyjna bitwa, walczymy jak równy z równym, ugrałem więcej punktów, ale w ostatniej turze moi warlocy nie przebijają się przez 9 gorów i nie zdobywam scoringu, przegrywam scenariusz, 7-9 punktów. Kraken przerżnął się przez generała na chariocie, jabberslytha i łącznie ubił około 800 punktów
2. Bitwa, reprezentant czech z teamu czech team 1, chadecja.
Randomowałem wszystko co popadnie, polowałem na pojedyńcze odziały i 20:0 ( rozpiska troszkę jak Włoska, małe kadaje, kadaj, 2 klopy i chłopek na smoku.
3. Bitwa Kapitan, reprezentant Niemiec, team Niemcy 1.
Bestie, milion chariotów, ambushy, parłem do przodu niczym ułani z samosierry a oni byli wszędzie... zero, null, nic
4. strefa zero Poznań Lizaki,
Wyjątkowo paskudna bitwa, każdy największy błąd mojego oponenta okazywał się jego największym sukcesem, sędziowie, stalowanie, ugrałem ile zdążyłem 12-8, chociaż maska szykowała się taka, że stół już trzeszczał
5. Kapitan, Moravia, reprezentant Czech,
WE strzelające wszystkim i wszędzie. Co turę traciłem po kilka oddziałów, ale w końcu dopchałem się do wayów z całą kadrą ( jakiś 4-5 lordów0 bsb, mnóstwo tego. Random 0 inicjatywy i wyrżnąłem ich resztką Coków i odziałem legionarów z magiczkami, które własnymi rękami ubijały lordów 19-1
Zróżnicowani gracze, bardzo egzotycznie, więc jestem strasznie zadowolony z całego DMP. Mój team w końcu skończył na 11 miejscu.
ALL FOR KHAIN !
1. Bitwa ustępujący mistrzowie, Kołata.
Rewelacyjna bitwa, walczymy jak równy z równym, ugrałem więcej punktów, ale w ostatniej turze moi warlocy nie przebijają się przez 9 gorów i nie zdobywam scoringu, przegrywam scenariusz, 7-9 punktów. Kraken przerżnął się przez generała na chariocie, jabberslytha i łącznie ubił około 800 punktów
2. Bitwa, reprezentant czech z teamu czech team 1, chadecja.
Randomowałem wszystko co popadnie, polowałem na pojedyńcze odziały i 20:0 ( rozpiska troszkę jak Włoska, małe kadaje, kadaj, 2 klopy i chłopek na smoku.
3. Bitwa Kapitan, reprezentant Niemiec, team Niemcy 1.
Bestie, milion chariotów, ambushy, parłem do przodu niczym ułani z samosierry a oni byli wszędzie... zero, null, nic
4. strefa zero Poznań Lizaki,
Wyjątkowo paskudna bitwa, każdy największy błąd mojego oponenta okazywał się jego największym sukcesem, sędziowie, stalowanie, ugrałem ile zdążyłem 12-8, chociaż maska szykowała się taka, że stół już trzeszczał
5. Kapitan, Moravia, reprezentant Czech,
WE strzelające wszystkim i wszędzie. Co turę traciłem po kilka oddziałów, ale w końcu dopchałem się do wayów z całą kadrą ( jakiś 4-5 lordów0 bsb, mnóstwo tego. Random 0 inicjatywy i wyrżnąłem ich resztką Coków i odziałem legionarów z magiczkami, które własnymi rękami ubijały lordów 19-1
Zróżnicowani gracze, bardzo egzotycznie, więc jestem strasznie zadowolony z całego DMP. Mój team w końcu skończył na 11 miejscu.
ALL FOR KHAIN !
I believe in Honour.!
Ja się nawet nie wypowiem... Nigdy nie zostałem aż tak pokarany na żadnym turnieju... Dramat...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Która wersja się wam bardziej podoba? I czy coś byście zmienili?
vII ma mocniejszą piechotę o nienawiść i lorda, który lata z toporem i sieka. Grałem nim na turnieju i się sprawdził, tzn. swoje natłukł.
Wersja I jest do przetestowania. Sądzę, że 3 rydwany mogą przeciwnikowi napsuć krwi.
W tej opcji również mogę wzmocnić włócznie o Caldron, ale to już nie będzie to samo co ten lord z tą siekierką w vII, ale cóż nie można mieć wszystkiego.
Na pierwszy rzut oka oba rostery nie wiele się różnią od siebie, ale...DE vI 2500:
Heroes:
Dread Prince 293
General; Raptor Chariot; Shield; Heavy Armour;
Bluffer's Helm; Sword of Might; Talisman of Supreme Shielding.
Dread Prince 293
Raptor Chariot; Shield; Heavy Armour;
Ogre Blade; Midnight Cloak; Dragonscale Helm.
Oracle 130
Magic Level 2; Path of Fire;
Dispel Scroll.
Oracle 110
Magic Level 2; Path of Shadows;
Tome of Arcane Lore.
Cult of Nabh Priest 354
Divine Altar of Nabh; Paired Weapons; Light Armour; Battle Standard;
War Banner; Hardened Shield; Beastmaster's Lash.
Core units:
17 x Repeater Auxiliaries 210
Repeater Crossbow; Light Armour; Standard; Musician; Champion.
40 x Dread Legionnaires 445
Spear; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician; Champion;
Banner of Courage.
Special units:
5 x Harpies 65.
5 x Harpies 65.
12 Dread Knights 372
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion;
Flaming Standard; Flaming Lance.
Rare units:
Dread Reaper 80.
Dread Reaper 80.
Models in Army: 90
Total Army Cost: 2497
DE vII 2500:
Heroes:
Dread Prince 260
General; Cult of Nabh;
Divine Icon; Crimson Mail; Dragonfire Gem; Headsman's Axe.
Dread Prince 313
Raptor Chariot; Shield; Heavy Armour; Cult of Nabh;
Ogre Blade; Midnight Cloak; Dragonscale Helm.
Oracle 130
Magic Level 2; Path of Fire;
Dispel Scroll.
Oracle 110
Magic Level 2; Path of Shadows;
Tome of Arcane Lore.
Cult of Nabh Priest 354
Divine Altar of Nabh; Paired Weapons; Light Armour; Battle Standard;
War Banner; Hardened Shield; Beastmaster's Lash.
Core units:
18 x Repeater Auxiliaries 210
Repeater Crossbow; Light Armour; Standard; Musician; Champion.
40 x Dread Legionnaires 445
Spear; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician; Champion;
Banner of Courage.
Special units:
5 x Harpies 65.
5 x Harpies 65.
12 Dread Knights 372
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion;
Flaming Standard; Flaming Lance.
Rare units:
Dread Reaper 80.
Dread Reaper 80.
Models in Army: 91
Total Army Cost: 2494
vII ma mocniejszą piechotę o nienawiść i lorda, który lata z toporem i sieka. Grałem nim na turnieju i się sprawdził, tzn. swoje natłukł.
Wersja I jest do przetestowania. Sądzę, że 3 rydwany mogą przeciwnikowi napsuć krwi.
W tej opcji również mogę wzmocnić włócznie o Caldron, ale to już nie będzie to samo co ten lord z tą siekierką w vII, ale cóż nie można mieć wszystkiego.
Po co Ci Flaming lance na cokach skoro masz sztandar?
Mógłbyś napisać jak to ma działać? Sory nie widzie tego
Mógłbyś napisać jak to ma działać? Sory nie widzie tego
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
@Żuczek
dla mnie Twoja rozpa to kopiowanie złożen z HE. Niestety nie będzie to działało tak dobrze jak tam. Brakuje to przedewszystkim czegoś takiego co sie nazywa sky sloop i Fire Fenix.
Zamaist kopiować rozwiązania z innych armii lepiej zbudowac coś czego żadna inna armia nie wystawi;)
dla mnie Twoja rozpa to kopiowanie złożen z HE. Niestety nie będzie to działało tak dobrze jak tam. Brakuje to przedewszystkim czegoś takiego co sie nazywa sky sloop i Fire Fenix.
Zamaist kopiować rozwiązania z innych armii lepiej zbudowac coś czego żadna inna armia nie wystawi;)
Nie o Flaming w tej lancy chodzi, ale to, że jest tania i magiczna. Dzięki temu można szybciej pokonać eteryki. Nie chcę przez to powiedzieć, że dzięki magicznej lancy zadaniem coków będzie walka z eterykami, ale dzięki niej pojedynczy eteryk nie zablokuje mi na długo 372 punków.GarG pisze:Po co Ci Flaming lance na cokach skoro masz sztandar?
W moich rozpach nie ma się nad czym zastanawiać. Włócznie wraz z lordem i magiczką (Shadow) wystawiam pośrodku (w wersji bez lorda na piechotę są wzmacniane Caldronem), a rydwany na flankach tego odziału. Rydwany staram się wystawić, 12" max od magiczki z Shadowem, aby mogły korzystać z aspektu Shadowa tzn. mogły być "prze teleportowane" o 10" cali kiedy rzuci jakiś czar.GarG pisze:Mógłbyś napisać jak to ma działać? Sory nie widzie tego
Bolce, kusznicy i magiczka z Fire służą do ogarniania śmiecia. Harpie wiadomo, odginaczki. A coki posłużą do okrążania przeciwnika.
Najpierw muszę tym zagrać i sprawdzić czy to nie będzie działało. Te rydwany są dość twarde i mają save na 1+, przez co nie schodzą tak szybko z ostrzału czy w walce wręcz w przeciwieństwie do HE.Glegut pisze:dla mnie Twoja rozpa to kopiowanie złożen z HE. Niestety nie będzie to działało tak dobrze jak tam. Brakuje to przedewszystkim czegoś takiego co sie nazywa sky sloop i Fire Fenix.
Nie mam w sobie pierwiastka odkrywcy, podobnie jak wojownicy Chaosu grający na 3 bohaterach na rydwanach.Glegut pisze:Zamaist kopiować rozwiązania z innych armii lepiej zbudowac coś czego żadna inna armia nie wystawi;)
IMO pierwsza lepsza. Będzie to działać ale na pewno nie tak dobrze jak u HE.
Co do pierwszej brakuje Ci czegoś co by zboofowało ten klocek.
Ktoś wie coś na temat nowego draftu dla DE?
Co do pierwszej brakuje Ci czegoś co by zboofowało ten klocek.
Ktoś wie coś na temat nowego draftu dla DE?
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Myśle że nie możesz go dołączyć
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
Nie mówiłem o dołączaniu, ale o dodaniu. Caldron można wystawić w reg piechoty, przy jego wystawianiu.GarG pisze:Myśle że nie możesz go dołączyć
Ostatnio zmieniony 31 sie 2016, o 22:40 przez Żuczek, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie mozna... cauldron jezdzi solo i nie moze byc w unicieŻuczek pisze:Żuczek pisze:Nie mówiłem o dołączaniu, ale o dodaniu. Caldron można wystawić w reg piechoty, przy jego wystawianiu.GarG pisze:Myśle że nie możesz go dołączyć
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15