Vendetticon II
Data: 08.12.2007
Format: 6 bitew 1 vs 1 na zasadach Border Patrol (500pkt)
Limit miejsc: 36 osob
Miejsce: Będzin, Ośrodek Kultury ul. Małachowskiego 43
Dojazd: Trzeba dotrzeć na dworzec PKP 'Będzin Miasto' (najlepiej pociągiem - autobusów jednak również jedzie w tą strone z setka z różnych części świata). Ośrodek Kultury mieści się jakieś 100 metrów od dworca.
Wejściówka: 10 zł. Posiadanie w 100% pomalowanej armii z wykończonymi podstawkami upoważnia do zniżki - wejściówka wynosi wtedy tylko 5 zł
O co walczymy? Bon na zakupy w sklepie Bard oraz puchar dla Najlepszego z Najlepszych czekają!
Pole bitwy:
Bitwy rozegrane będą na stołach 36x48 cali.
Na każdym stole organizator zapewni 2-3 tereny dające niebotyczne możliwości taktyczne!
Kompozycja armii:
Dopuszczone sa tylko listy armii:
-wszystkie ArmyBooki (Nowe HE!)
-Chaos Dwarves
-Garnizon
-Southlands
-Gnoblar hordes
-Dogs of War
-armie SoC (za wyjatkiem midenlandu, 'ard boyzow, slayerow i sea patrol)
Dopuszczone sa rowniez wszytkie jednostki ktore weszly w kanon Limited, oznaczone przez GW jako Official
Niedopuszczone sa armie hobbystyczne (z tylu armybookow) oraz Lustria!
Imienni bohaterowie zablokowani. (wszyscy - starzy, nowi, z DoWu itd)
Armie muszą być zgodne z zasadami Border Patrol (http://uk.games-workshop.com/whitedwarf ... patrol.pdf uzupełnione przez http://uk.games-workshop.com/warhammer/ ... Dpatrol/4/ dodatkowo ogry obowiązuje http://uk.games-workshop.com/ogrekingdo ... rpatrol/1/), tj:
Kod: Zaznacz cały
1.Armię o wartości max 500 pkt (wliczając bohatera)
2.Należy posiadać DOKŁADNIE jednego bohatera, który musi być generałem armii (więc niedopuszczalni są bsb oraz inni bohaterowie, którzy nie mogą być generałami) jego wartość punktowa nie może przekroczyć 125 pkt (w tym są wliczone magiczne przedmioty, koniki itp pierdoły).
3.Armia musi składać się z 2-4 oddziałów (poza bohaterem, nie może być więcej niż 4 oddziały).
4.Trzeba mieć przynajmniej jedną jednostkę typu Core.
5.Można mieć jedną jednostkę typu Special ALBO typu Rare.
6.Należy posiadać jeden oddział piechoty o liczebności przynajmniej 10 modeli.
7.Żadna jednostka nie może składać się z więcej niż 25 modeli.
8.Jednostki nie mogą posiadać magicznych sztandarów.
9.Żaden model nie może kosztować więcej niż 125 pkt.
10.Można posiadać maksymalnie jedną machinę wojenną albo rydwan.
11.Kilka uwag odnośnie poszczególnych armii:
a)Bretonia nie posiada swojego bsb.
b)Tomb Kings muszą mieć Liche Priest jako generała. Za to może on kosztować maksymalnie 165 pkt.
c)Tomb Kings mogą mieć więcej niż jeden rydwan.
d)Vampire Thrall może być generałem armii wampirów.
e)w armii Ogre Kingdoms, maksymalna wartość dowolnego pojedynczego modelu nie może przekroczyć 155 punktów; Butcher MOŻE być generałem; Ogry muszą posiadać w armii min jedną jednostkę o US10+
f)Skaveńskie weapon teamy liczą się jako war machiny (zajmują slot 1 maszyny)
g)Detachmenty w Imperium nie liczą się do limitu 2-4 oddziałów; oddzielnie liczy się również US detachmentu i oddziału-matki
h)Herosi zajmujący 2 sloty hero są zabronieni!
Duze punkty:
Kod: Zaznacz cały
000-050: 10:10
051-100: 11:9
101-150: 12:8
151-200: 13:7
201-250: 14:6
251-300: 15:5
301-350: 16:4
351-400: 17:3
401-450: 18:2
451-500: 19:1
501-999: 20:0
Harmonogram turnieju:
Zbiorka od godzin wczesnoporannych (przed 9 ktos juz w katowicach bedzie)
O 10 zaczynamy zapisy, w efekcie o 10.45 konczymy zapisy
I: 11.00-11.45
II: 12.00-12.45
III: 13.00-13.45
IV: 14.00-14.45
Przerwa obiadowa: 14.45-15.50 (kebab/pizza czekaja)
V: 16.00-16.45
VI: 17.00-17:45
Dodajmy do tego lekkie opoznienia zwiazane z zamawianiem pizzy, sprzatanie sali, oglaszania wynikow - realnie na 18.30
zaplanowane jest wreczenie nagrod, ogloszenie wynikow itd
Bitwy (0-120pkt do zdobycia)
Nie rozegranie któregokolwiek ze scenariuszy zaowocuje niewyobrażalnym wręcz spadkiem satysfakcji z rozegranych bitew! Stanowczo odradzamy!
Ze względu na specyfikę turnieju, Leśnym Elfom nie przysługuje wystawienie dodatkowego lasu!
Zajęcie ćwiartek, przejęcie sztandarów i zabicie generała - każdorazowo oznaczają bonus w postaci 30pkt
Bitwa I:
Gramy na tajne rozpiski.
Bitwa II:
Gracze mogą jeden oddział o wartości poniżej 150pkt (nie może być to heros; heros nie może dołączyć do wybranego oddziału) oddelegować do aktu z flanki. W tajemnicy przed przeciwnikiem należy zapisać czy oddział zaatakuje z prawej czy lewej flanki (okazujemy informacje przeciwnikowi w momencie wyjścia oddziału).
Na początku swojej trzeciej tury gracz wykonuje rzut - na 4+ oddział pojawia się na polu bitwy w dowolnym miejscu wybranej przed bitwą flanki. O ile nie wyszedł, w czwartej turze pojawia się na 3+, w piątej zaś na 2+ (w szóstej automatycznie wychodzi).
Oddział w turze w której wychodzi, traktujemy jakby wracał z pościgu zza planszy.
Bitwa III:
Za każdą ranę zadaną w challengu (niezależnie czy na herosie, czempionie czy też wierzchowcu herosa) otrzymujemy +30VP.
Bitwa IV:
Po zakończeniu 4 tury, jeden z graczy wykonuje rzut - na 2+ rozegrana zostanie piąta tura. Analogicznie, po jej zakończeniu wykonuje się kolejny rzut - na 3+ należy rozegrać szóstą turę, itd (gra automatycznie kończy się po 9 turze o ile kości nie zadecydują o tym fakcie wcześniej)
Istnieje możliwość przedłużenia bitwy kosztem przerwy obiadowej.
Bitwa V:
Przed wystawieniem oddziałów (ale po wyborze stron!) gracze wykonują rzut kostką za każdy ze swoich oddziałów (za herosa, maszyne itd również się rzuca). Wynik '1' oznacza, iż konkretny oddział spóźnił się na bitwę - w 1 turze gracza pojawi się na stole tak jakby wracał właśnie z pościgu.
Bitwa VI:
Normalna, kulturalna batalia.
Ocena hobbystyczna: (0-5pkt do zdobycia)
Poprawne zgłoszenie (info niżej) oraz rozpiska nadesłana do dnia 5.12.2007 - 2pkt
Posiadanie własnych kostek, calówki, podręcznika itd - 1pkt
Posiadanie czytelnej rozpiski, oraz tabelek na czary/scrolle itd (o ile są potrzebne) - 2pkt
Ocena armii: (0-15pkt do zdobycia)
Uwaga! Ocenie armii poddawane sa tylko armie pomalowane w 100% i z wykonczonymi podstawkami. Armie nie spelniajace tego wymogu automatycznie otrzymuja 0pkt za ta sekcje.
Starannosc malowania armii - 0-5pkt (0 to 3 podstawowe kolory; 5 to armia naprawde starannie pomalowana i wycieniowana)
Jednolite podstawki 0-1pkt (ten sam schemat w calej armii jest albo go nie ma)
Duperelki na podstawkach 0-2pkt (czaszki, grzybki, polamane miecze itd)
Konwersje 0-1pkt (sa badz ich nie ma)
WYSYWIG 0-3 (1 pkt za zgodnosc sztandarow; 1 za zgodnosc wyekwipowania oddzialow; 1 za zgodnosc wyekwipowania herosow)
WOW 0-3pkt (szeroko pojety klimat armii, jej spojnosc itd)
Test wiedzy: (0-10pkt do zdobycia)
W ramach eksperymentu i przygotowywania do masterowych standardow, sprobujemy przeprowadzic test wiedzy o zasadach i niuansach naszego hobby (;
Do zdobycia bedzie 10pkt.
Do zdobycia na turnieju będą 150 punktów:
120 z bitew
15 za malowanie
5 za przygotowanie do gry
10 za test wiedzy
W przypadku równej ilości punktów, decydują zdobyte duże punkty z bitew, a następnie różnica małych punktów z bitew.
Kary:
Podczas turnieju można otrzymać punkty karne za:
- nie terminowe oddawanie wyników bitew
- niewłaściwe zachowanie, przeklinanie itp.
- oszukiwanie przeciwnika
- spóźnienie się na bitwę (zasygnalizowane sędziom przez przeciwnika)
- niedopuszczalne jest uczestnictwo w rozgrywkach osób postronnych, które podpowiadają, lub przeszkadzają grającym. Osoby takie mogą zostać usunięte z terenu imprezy lub ukarane przez sędziego punktami karnymi (jeśli biorą udział w turnieju). Podobnie może zostać ukarany gracz, któremu podpowiadano.
-Istnieje możiwośc przyznania Worst Play, za zachowanie wbrew duchowi gry i ogólnie przyjętym zasadom moralnym. Worst Play musi zostać zgłoszone sędziemu natychmiast po zajściu zdarzenia, którego dotyczy, wraz ze słownym uzasadnieniem.
1 WP- 2 punkty karne
2 WP- 8 punktów karnych
3 WP- dyskfalifikacja
Przyznane punkty karne za kolejne WP kumulują się.
Gracze, którzy zostną ukarani punktami karnymi, lub otrzymają Worst Play zostaną o tym natychmiast poinformowani.
W przypadku nieposiadania zasad do używanych jednostek, wszelkie nieporozumienia będą rozstrzygane na niekorzyść gracza nieposiadającego zasad.
Kontakt i zgłoszenia
Kuba "TruePunk" Stefaniak
Tel: 606467598
Mail: kuba.stefaniak@mensa.org.pl
GG: 1432391
Sędzią niegrającym będzie
Bartek "Bruenor" Horosz
W zgłoszeniach proszę podać imię, nazwisko, swoj klub, ID ze strony adeona (http://adeon.livenet.pl/players.php), miasto i
armię.
UWAGA: Ilosc miejsc dla graczy ograniczona jest z koniecznosci do 36, wiec sugeruje zglaszac sie wczesniej dla pewnosci
GŁÓWNY SPONSOR IMPREZY:
Bard
Organizatorzy zastrzegaja sobie prawo do zmian regulaminu. Aktualna i obowiazujaca wersja regulaminu znajduje sie pod adresem:
http://www.createforum.com/phpbb/viewto ... forum=hlos