Pursuit into fresh enemy
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Pursuit into fresh enemy
Czy czerwona kawaleria po zbrejkowaniu oddziału walczącego od jej frontu (tutaj już nie widocznego) może wykonać szarżę na zielony skirmish? Sędzia stwierdził że jadąc prosto najpierw wypadnę za krawędź (krawędz diagramu) więc nie mogę próbować wheelować w zielony skirmish.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
To koło domku nie można wheelować?
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 100
Zatrzyma się na domku. To pewne. Za krawędź wyjdzie.
Ostatnio zmieniony 9 gru 2007, o 08:55 przez MistrzMiecza, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
it sometimes happens that pursuers move so far that thy hit a fresh enemy unit. The pursuers are carried forward against the enemy unit as they chase their fleeing enemy.This is treated as if it were a new charge....
Teraz trochę o odpowiedziach na tą szarżę...
I dalej
If the enemy holds its ground, and since pursuit into fresh enemy is treated as anew charge, the purusuers must endavour to bring as many charging models into combat as possible. This means that it is normally necessary to wheel in order to maxmise the number of combatants
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 100
No i...?
Jeśli gonisz, to jedziesz do przodu i tyle. Jak dojeżdżasz do przeciwnika, to robisz wheel, żeby zetknąc jak najwięcej walczących.
Gdy podczas pogoni wpadasz w np. domek, zatrzymujesz się na nim i tyle.
Jeśli gonisz, to jedziesz do przodu i tyle. Jak dojeżdżasz do przeciwnika, to robisz wheel, żeby zetknąc jak najwięcej walczących.
Gdy podczas pogoni wpadasz w np. domek, zatrzymujesz się na nim i tyle.
A gdzie tam masz, że trafiłeś swojego przeciwnika szarżą ?? bo chyba prędzej za planszę kawaleria wyjedzie. Wheel robisz, gdy już stwierdzisz, że dojdziesz przeciwnika. Tutaj nie ma szans.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Pozdro Bogins
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Nie do końca się zgodzę. To zależy od interpretacji "This means that it is normally necessary to wheel in order to maxmise the number of combatants".
Jeśli wykona wheel na samym początku szarży, wówczas nie uderzy w domek czy tam krawędź. Więc, wykunje wheel na samym początku, co umożliwi szarżę i, tym samym, zmaksymalizuje liczbę walczących. Wiem, że to lekko naginane, ale faktem jest, że zasady szarży pozwalają na jeden wheel podczas szarży (nie licząc free align).
Jeśli wykona wheel na samym początku szarży, wówczas nie uderzy w domek czy tam krawędź. Więc, wykunje wheel na samym początku, co umożliwi szarżę i, tym samym, zmaksymalizuje liczbę walczących. Wiem, że to lekko naginane, ale faktem jest, że zasady szarży pozwalają na jeden wheel podczas szarży (nie licząc free align).
to samo...Gogol pisze:AmenScimitar pisze:A gdzie tam masz, że trafiłeś swojego przeciwnika szarżą ?? bo chyba prędzej za planszę kawaleria wyjedzie. Wheel robisz, gdy już stwierdzisz, że dojdziesz przeciwnika. Tutaj nie ma szans.
i to nie jest lekko naginanie Byro
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned