Empire the 9th Age

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Re: Empire the 9th Age

Post autor: JarekK »

Kompletnie nie czaje tych waszych rozpisek. Macie tak mocną piechotę. Jesteście w stanie przyjąć dowolny klocek i go pociąć albo wielkiego monstera i go zbreakować w turze, której szarżuje, a pchacie się w jakieś rozpiski kawaleryjskie, które dostają baty od każdego ofensu i defensu.

tak z ciekawości, testował ktoś może mortar?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Peroox
Mudżahedin
Posty: 204

Post autor: Peroox »

Moździerzem nieco łatwiej trafić niż działem.
Przeciętnie w 1 turze strzelasz na 5+, w 2 już na 4+, zawsze z przerzutem na trafienie, ale przynajmniej u mnie 2 moździerze przez całe 3 tury strzelania zaliczyły tylko jedno trafienie, potem jedno wyłączone przez missfire, a drugie przez strzelajki.

Jak już trafisz to jest dobrze i cele z T3 mają się czego obawiać.

Mocna piechota z WS, S, T 3 to taki trochę oksymoron, nawet IG nie są nie wiadomo jak mocni sami z siebie.

Już widzę jak heavy infantry przyjmuje szarżę chosenów (miał być dowolny klocek) i brejkuje go w turze, w której szarżował.

Imperialna kawaleria nie jest zła, po prostu nie ma większych synergii z nią związanych, ale tak czy inaczej nie każdy chce dostać szarżę demigryfów na swój unit.
For Sigmar and the Empire!

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Naprawdę wielkie dzięki za odzew :)
Stan pisze:2x3 demigryfy dla mnie są zawsze lepsze niż 6. Jak chcesz mieć 6szt w combacie to robisz łączoną szarżę. A jak nie chcesz to gnieciesz dwa oddziały a nie jeden.
Chociaż może zostaw 6szt i daj commandera na gryfie?
Rozwiązanie z 5 demi + commander biorę pod uwagę. Jednak przeciwwskazania są następujące: jeżeli wezmę sonnstahl to pozostanie tylko 30pkt które spożytkuję na hełm by osiągnąć Asv 1+ wtedy 3x magiczne zabawki za 10pkt muszę odpuścić. Rozbicie na 2 mniejsze oddziały: tutaj decydujące znaczenie mają 2 szeregi "wchodzące" w bok kloca piechoty celem wyeliminowania zasady "Nieugięty" - mam szansę wykonać taki manewr dwoma oddziałami a jeżeli podzielę demisie na 2 mniejsze tylko jednym który w kluczowym momencie może zostać odgięty i commander z knightami utknie na 3 tury...
rob pisze:raitarzy nie są potrzebni przy czołgu, on sam potrafi zabezpieczyć flankę. reszta według uznania.
zadaniem rajtarów jest związanie części oddziałów oraz przerzedzenie hord piechotnych i przygotowanie pola dla kawalerii
JarekK pisze:Kompletnie nie czaje tych waszych rozpisek. Macie tak mocną piechotę. [...] a pchacie się w jakieś rozpiski kawaleryjskie
Może każdy imperialista gdzieś tam w głębi pragnie zdmuchnąć przeciwnika w pół godziny jedną szarżą kawalerii jak Sobieski Turków pod Wiedniem... :D

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Peroox pisze: Mocna piechota z WS, S, T 3 to taki trochę oksymoron, nawet IG nie są nie wiadomo jak mocni sami z siebie.

Już widzę jak heavy infantry przyjmuje szarżę chosenów (miał być dowolny klocek) i brejkuje go w turze, w której szarżował.
Szarże 20 chosenow fcg z halabardami i wrathem przegrywam o całe 3 i dalej mam steadfast. Wliczyłem tylko 2 wózki obok mojej piechoty dajace buffy (hate i +1 do hita). Żadnej magii i strat po stronie chosenów w trakcie dochodzenia do mnie. Także chyba jest dobrze, nie sądzisz?
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Peroox
Mudżahedin
Posty: 204

Post autor: Peroox »

To zdecyduj się czy EoS ma mocną piechotę, czy synergie do niej.

Tak po za tym to jaki gracz szarżuje 20 chosenami bez wsparcia magii i bohaterów na klocek piechoty wspierany przez 2 wózki? Choseni warci 760 pkt atakują Halabardy warte 620 wspierane przez 280 pkt wózka i ok 700 z war altara.
For Sigmar and the Empire!

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Ma mocną piechotę właśnie przez synergię. Dlatego się dziwię, że z niej nie chcecie korzystać.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Zawsze były dwie opcje, piechota i kawaleria.

Na mniejsze pkt brał bym kawalerię, na większe piechotę - a przynajmniej taką mam wizję.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

W 8ed kawaleryjskie imperium mocno grało, a nie oszukujmy się, że ktoś wydał 1000zł gdy tylko wyszło 9age.
Ludzie grają tym co mają. Niewielu ma horde gsów/flagusów. Wiadomo to się powoli zmienia ale jeszcze długo będą przeważać rozpiski niczym z 8ed.
Skoro da się grać to czemu nie :)

PS. Choseni OP plz nerf.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Mam figurek imperium na ponad 25000 punktów ósmoedycyjnych. Od 17 lat gram w wfb. Piechoty i kawalerii do wyboru i w ilości jakiej chce. Zawsze więcej frajdy sprawiało mi granie kawalerią.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 571

Post autor: Dziedzic »

Próbował ktoś czegoś na piechocie? Moja poprzednia rozpiska jest teraz na ponad 5300pkt co przy dodatkowym zmiejszeniu gry do 4500, zepsuciu cannonów oraz zniesieniu lighta, daje raczej zupełnie nową koncepcję gry.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
Peroox
Mudżahedin
Posty: 204

Post autor: Peroox »

Ołtarz bojowy i wózki są jeszcze bardziej przydatne na grze na piechocie. Ołtarz wlicza się do innego limitu niż bohaterowie. Dodatkowo wózek Arcane daje lepsze combo. Jedyne co boli to to, że wystawianie większej ilości kapłanów szybko zapełnia limit. Mimo hasła "Better orders no wagons" wciąż gramy "Imperium na wózku".

Warto się zastanowić czy decydować się na maga. Bez niego scroll jest tani, a sztandar Aether jest o wiele tańszy od ulepszania zwykłego maga. Do tego 2 wózki, ołtarz i ring of fire i tura magii de facto nie jest zła.

Biorąc ołtarz i dwa wózki na flagusy może nie starczyć miejsca, starczy tylko na ok 20, ale wciąż lepsi od steam tanka do przytrzymania wroga(zresztą i tak się nie zmieści).

Ceny piechoty bez większych zmian, a teraz nawet 10 milicji za 80 pkt zawsze jest scoringiem.

Na artylerii nie można już polegać, ale inżynier na piekielniku albo moździerzu mógłby dużo zdziałać ale... bynajmniej u mnie nie starczyło na niego punktów.

Warto pomyśleć nad ochroną maszyn, które są teraz bardziej wrażliwe i ta tania scoringująca milicja może(nie testowałem jeszcze) się przydać do ochrony maszyn jako żywa tarcza. Przed volley fire nie ochronią ale wszelkie kusze, balisty i inne strzelajki muszą najpierw ich przetrzebić. Za to jak przeżyją (wystarczy 1) to idziesz zając cel co pozwala ugrać grę.

W skrócie, jeżeli ktoś grał na poprzednich turniejowych to musi się przestawić, ale ołtarz wciąż dobry.
For Sigmar and the Empire!

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Herbata
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: Herbata »

Mój koncept :
Unnamed4500 Pts - Empire of Sonnstahl Army

1 Arcane Engine of Arcane Shield @ 280.0 Pts
1 Arcane Engine of Foresight @ 280.0 Pts
1 Imperial Artillery - Cannon @ 260.0 Pts
1 Imperial Artillery - Cannon @ 260.0 Pts
1 Imperial Artillery - Mortar @ 210.0 Pts
40 Heavy Infantry - Swordsmen @ 430.0 Pts FCG
11 State Militia @ 88.0 Pts
5 Electoral Cavalry @ 190.0 Pts
Barding; Great Weapon; Plate Armour; Shield; Warhorse
19 Heavy Infantry - Swordsmen @ 220.0 Pts
Hand weapons; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [20.0] Pts
20 Heavy Infantry - Swordsmen @ 200.0 Pts
Hand weapons; Light Armour; Shield; Standard; Musician

39 Imperial Guard @ 950.0 Pts
Great Weapon; Plate Armour; FCG
Stalker's Standard [60.0]
5 Imperial Rangers @ 100.0 Pts
5 Imperial Rangers @ 100.0 Pts

1 Prelate @ 356.0 Pts
General; Blessings; Heavy Armour; Shield
Locket of Sunna [70.0]
Giant Sword [120.0]
1 Marshal - Battle Standard Bearer @ 266.0 Pts
Plate Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Supreme Shielding [100.0]
1 Wizard Apprentice @ 310.0 Pts
2 Learned Spells; The Thaumaturgy
Dispel Scroll [100.0]
Models in Army: 157
Total Army Cost: 4500.0

Koncept Młota (gs'i) i kowadła (swordsmeni)
Nie ogarniam obecnej łatki ni w ząb, więc podejrzewam ostre zmiany podczas procesu docierania.
Niewiadomymi są Taumaturgia oraz rola imperialnych scoutów na "nowym" polu bitwy (obniżony Taf maszyn)

Ciekaw jestem waszych uwag :)
"Wielkie problemy współczesności nie rozstrzygną się mowami i uchwałami większości… ale krwią i żelazem." Bismarck

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

jeden oddział hitujący to trochę delikatne rozwiązanie, masz już jakieś gry rozegrane tą rozpą?
z pierwszych uwag: czołg by się przydał, jak w każdej rozpie piechotnej.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Rozpy imperialne na turnieju t9a masters w herford:


Camille Giaux
Empire of Sonnstahl
298 - Marshall, General, Great Tactician, halberd, Blessed Armour of Frederick the Great
170 - Marshall, BSB, Hardened shield
310 - Wizard, 4 spells, Pyromancy
476 - 38x Heavy infantry, swap shield for halberd, M, S, C
160 - 20x Heavy infantry
160 - 20x Heavy infantry
220 - 5x Electoral Calvary, Lance, shield, S
130 - 10x State Militia, skirmish, bow
604 - 27x Imperial guards, great weapons, M, S, C
180 - 5x Reiters, brace of pistols
180 - 5x Reiters, brace of pistols
452 - 24x Flagellants
280 - 1x Arcane engine, arcane shield
210 - 1x Mortar
210 - 1x Mortar
460 - 1x Steam Tank
4500

Nathan Young
Empire of Sonnstahl
336 - Knight Commander - General, Horse, Plate Armour, Barding, Shield, Lance, Obsidian Rock, Hero's Sword
214 - Marshal – BSB, Plate Armour, Great Weapon, Shield, Talisman of Shielding, War Standard
178 - Prelate – Heavy Armour, Great Weapon, Shield
310 - Wizard – 2 Learned Spells, Horse, Shielding Scroll, Talisman of Greater Shielding, Wizard Apprentice, Divination
190 - Artificer – Long Rifle, Light Armour
180 - 20x Heavy Infantry – Light Armour, Shield, S
260 - 20x Heavy Infantry – Light Armour, Halberd, S
204 - 11x Light Infantry – Handgun, C with Long Rifle
130 - 10x State Militia – Bow, Skirmish
550 - 10x Imperial Cavalry - Lances, Shields, M, S, C, Gleaming Icon
868 - 39x Imperial Guard – Great Weapons, M, S, C
640 - 10x Knightly Orders - M, S, C, Banner of Speed
180 - 5x Reiters - Special – Brace of Pistols

Michael Grametzki
Empire of Sonnstahl
160 - Marshal - BSB
200 - Marshal - General, Ring of Fire
360 - Wizard - +2 Spells, Alchemy, Dispel Scroll
260 Wizard- +2 Spells, Alchemy
480 - 2x40 Heavy Infantry - M, S, Swap Shield for Halberd
88 - 11x State Militia
80 - 10x State Militia
470 - 4x Knights of the Sun Griffon - M, S, Replace Halberd with Lance and Shield, Gleaming Icon
460 - 4x Knights of the Sun Griffon - M, S, Replace Halberd with Lance and Shield
150 - 2x5 Reiters
280 - 1x Arcane Engine - Foresight
210 - 2x1 Artillery - Mortar
4498

Jan Willem "Blonde Beer" Veenhof (Captain)
Empire of Sonnestahl
396 - Knight Commander - General, The Sonnstahl, Potion of Swiftness, Shield
268 - Marshall - BSB, The Black Helm, Great Weapon, Horse, Barding
196 - Prelate - Shield, Crown of Scorn
770 - 15x Elector Cavalry - Imperial Cavalry upgrade, Aether Icon, M, S, C
240 - 5x Elector Cavalry - Imperial Cavalry upgrade,Lance, Shield
240 - 5x Elector Cavalry - Imperial Cavalry upgrade, Lance, Shield
180 – 5x Reiters - Brace of Pistols
150 - 5x Reiters -
550 - 5x Knights of the Sun Griffon - Lance, Shield, M
550 - 5x Knights of the Sun Griffon - Lance, Shield, M
280 - 1x Arcane Engine - Arcane Shield
280 - 1x Arcane Engine - Foresight
400 - 1x Altar of Battle – Mount for Prelate
4500

Peter “ZAR” Bargmann
Empire of Sonnstahl
738 – Prelate, General, Altar of Battle, Barding, Great Weapon, Shield, Dragonscale Helm, Crown of Autocracy
166 – Marshal, BSB, Shield
840 – Wizard, 4 Spells, Arcane Engine, Foresight, Book of Arcane Power, Talisman of Supreme Shielding, Wizard Master, Thaumaturgy
514 – 37x Heavy Infantry, Halberd, M, S, C, Banner of Speed
464 – 37x Heavy Infantry, Halberd, M, S, C,
200 – 5x Electoral Cavalry, Lance, Shield, S
180 – 2x5 Reiters, Brace of Pistols
470 – 4x Knights of the Sun Griffon, Lance, Shield, M, S, Gleaming Icon
260 – 1x Artillery, Cannon
460 – 1x Steam Tank
4492

nsta Massaka
Tim Bexter
Empire of Sonnstahl
300 – Marshal, General, Great Tactician, Crown of Autocracy
160 – Marshal, BSB
342 – Prelate , Great Weapon, Blessed Armour of Frederick the Great, Charm of Cursed Iron, Dusk Stone
490 – Wizard, 4 Spells, Dispel Scroll, Talisman of Shielding, Wizard Master, Thaumaturgy
130 – Militia, Skirmish, Bows
130 – Militia, Skirmish, Bows
658 – 49x Heavy Infantry, Swap shields for halberds, M, S, C, Banner of Speed
300 – 20x Light Infantry, Muskets
200 – 20x Heavy Infantry, M, S
440 – 6x Knightly Orders, M, S, C, Banner of Discipline
180 – 5x Reiters, Braces of Pistols
180 – 5x Reiters, Braces of Pistols
280 – Arcane Engine, Foresight
460 – Steam Tank
260 – Artillery (Cannon)
4500

Reinier van Buel
Empire of Sonnstahl
410 – Knight Commander – General, The Sonnstahl, Lucky shield, Lucky Charm, Potion of swiftness
330 – Wizard – Lore of Divination, 4 learned spells, Horse
268 – Marshal – BSB, Great Weapon, Horse, Banner of the Stallion, The Black Helm
334 – Inquisitor – Full Plate, Horse, Shield, Axe of Battle, Dragonscale Helm
382 – 7x Imperial Cavalry – Shield, S, M, C
356 – 7x Imperial Cavalry – Lance, Shield, S
240 – 5x Imperial Cavalry – Lance, Shield
150 – 10x State Militia – Skirmish, Pistol
400 – 2x7 Knightly Orders – S
340 – 3x Sun Griffon Knights – Lance, Shield, S, Gleaming Icon
310 – 3x Sun Griffon Knights – Lance, Shield
220 – 5x Reiters – Brace of Pistols, Heavy Armour, M
100 – 5x Imperial Rangers
260 – 1x Canon
4500

Kermit
Empire of Soonsthal
670 – Prelate, General, Altar of Battle, Crown of Autocracy, lucky shield, Dragonfire Gem
246 - Marshal, BSB, plate armour, shield, Crown of Scorn, Aether Icon
170 – Artificer
215 – 15x State Militia, skirmish, bow
130 – 10x State Militia, kirmish, bow
130 – 10x State Militia, skirmish, bow
220 – 5x Electoral Cavalry, shield, lance, musician
220 – 5x Electoral Cavalry, shield, lance, musician
210 – 5x Electoral Cavalry, shield, musician
500 – 5x Knights of the sun Griffon, musician
330 – 3x Knights of the sun Griffon, musician, standard, gleaming icon
372 – 24x flagellants, champion
354 – 23x flagellants, champion
260 – Cannon
260 – Cannon
210 – Mortar

Leith
Empire of Sonsthal
390 - Marshal - General - Characters - imperial prince, dragon(520 sunna’s fury), divin icon, lucky shield
520 - Dragon - sunna’s fury
290 - Marshal - Characters - BSB, horse, hardened shield , stallion standard, ring of fire, razor blade
430 - Wizard- Characters - horse , 4 spells , dispell scroll, Divination
460 - 10*electoral cavalry - Core - lance, shield, standard, musician, champion
220- 5*electoral cavalry - Core - ,lance , shield , musician
150 - 10*state militia - Core -pistol, skirmish
150 - 10*state militia - Core - pistol, skirmish
150 - 10*state militia - Core - pistol, skirmish
580 - special - 5*knight of the sun griffon, lance and shield, musician, standard, gleaming icon
440 - special - 4*knight of the sun griffon, lance and shield, musician
260 - imperial armoury - 1*canon
460- imperial armoury- sunna’s fury -1*steam tank
4500

Frank Enders
Empire of Sonnstahl
276 - Knight Commander- General, Lance, Plate Armour, Shield, Young Griffon
186 - Marshal –Battle Standard Bearer, Halberd, Pistol, Shield, Plate Armour
186 – Marshal –Halberd, Pistol, Shield, Plate Armour
310 - Wizard –4 Spells, Divination
•260 - Wizard –3 Spells , Alchemy
580 – 40x•Heavy Infantry –M,S,C, Halberd, Shield
580 – 40x•Heavy Infantry –M,S,C, Halberd, Shield
580 – 40x•Heavy Infantry –M,S,C, Halberd, Shield
590 – 10xKnightly Orders –M,S,C, Plate Armour, Shield, Lance
170 – 5x Reiters – M
260 – 1 Artillery - Cannon
260 – 1 Artillery - Cannon
250 – 1 Artillery - Volley Gun
4498

Rozpa, która zrobiła najwięcej punktów ze wszystkich imperialnych:
Tore "Langbart" Plennis
Empire of Sonnstahl
650 - Prelate, General, Altar of Battle, Crown of Autocracy, Hardened Shield
216 - Marshal, BSB, Shield, Dragon Mantle
480 - Wizard, Wizard Master, 3 extra Spells, Dispel Scroll, Divination
500 - 40x Heavy Infantry, FCG, Swap Shield for Halberd
452 - 36x Heavy Infantry, FCG, Swap Shield for Halberd
180 - 20x Heavy Infantry, M
710 - 6x Knights of the Sun Griffon, M, S, Replace Halberd with Lance and Shield, War Banner
310 - 3x Knights of the Sun Griffon, Replace Halberd with Lance and Shield
280 - 1x Arcane Engine, Foresight
260 - 1x Cannon
460 - 1x Steam Tank

Michal „Pudl“ Bukvic
Empire of Sonnstahl
166 - Marshal, general, shield
226 - Marshal, BSB, Great tactician, shield
480 - Wizard, Master, 3x aditional spell, Book of arcane power,Divination
626 - 48 Heavy Infantry - St,Mu,Banner of Speed, swap Halberd
130 - 2x10 State Militia - Bow,Skirmish
156 - 12 State Militia - Bow, Skirmish
96 - 12 State militia
150 - 5 Reiters
470 - 2x25 Flagellants
260 - 2x Cannon
440 - 2x4 Knights of the Sun Griffon - Mu,swap La+Sh
4500

Daniel “Herby” Schaefer
Empire of Sonnstahl
910 - Marshal, General, Dragon, Imperial Prince, Divine Icon, Lucky Shield
324 - Marshal, BSB, Horse, Pistol, Lance, Hardened Shield, Dusk Stone, Banner of the Stallion
430 - Wizard, 4 Spells, Horse, Dispel Scroll, Wizard Apprentice, Alchemy
180 - 3x5 Electoral Cavalry
590 - 13x Electoral Cavalry, Lance, Shield, M, S, War Standard
520 - 4x Knights of the Sun Griffon, Lance, Shield, C, M, S, Flaming Standard
460 - 4x Knights of the Sun Griffon, Lance, Shield, M, S
260 - 1x Artillery, Cannon
460 - 1x Steam Tank
4494

Thomas “Bruder Tom” Naumann
Empire of Sonnstahl
400 - Knight, General, Lucky Shield 10, The Sonnstahl 170, Potion of Swiftness 10
276 - Marshal, BSB, Horse, Shield, Black Helm, Hero’s Sword
262 - Prelate, Horse, Great weapon, Crown of Scorn
780 - 15x Electoral Cavalry, M, S, C, Lance, Shield, Imperial Cavalry
542 - 41x Heavy Infantry, M, S, C, Swap Shield for Halberd, Icon of the Relentless Company
220 - 5x Electoral Cavalry, M, Lance, Shield
220 - 5x Electoral Cavalry, M, Lance, Shield
440 - 4x Knights of the Sun Griffon, Lance & Shield, M
440 - 4x Knights of the Sun Griffon, Lance & Shield, M
180 - 5x Reiters, Brace of Pistols
180 - 5x Reiters, Brace of Pistols
280 - Arcane Engine, Arcane Shield
280 - Arcane Engine, Foresight
4500
Ostatnio zmieniony 18 lis 2016, o 08:51 przez rob, łącznie zmieniany 1 raz.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Przekrój tych rozpisek jest ekstra. Smok imperialny, grand master, zero magii albo mocna magia. Piechota i kawa. Mnóstwo opcji. Są jakieś raporty albo dane statystyczne jak poszło impwrialistom w Herford poza średnią punktów z bitew?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Dziedzic
Chuck Norris
Posty: 571

Post autor: Dziedzic »

Rob, najwięcej punktów na tym turnieju zrobił Eos'em Tore Plenis, niemiecki mistrz świata z 2015r.
Blonde Beer, którego podajesz jako pierwszego był z imperialistów chyba 5-6 i dopiero 99 overall. Zresztą na forum T9A gość się cieszy z nowej książki...czego jakieś 99% ludzi nie może mu tego tam darować. Czytając jego wypowiedzi szybko można ogarnąć, że miał mega fart dochodząc aż do 99 miejsca i to nie ze względu na rozpiskę.
Gremlin pisze:Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.

Awatar użytkownika
rob
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Kontakt:

Post autor: rob »

Masz rację. Sorki za wprowadzenie w błąd. Tore faktycznie był znacznie lepszy. Musiałem kliknąć jakieś inne zestawienie i mnie zmyliło . Później zmienię poprzedniego posta.
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

To co kupować 10 demigryfów czy lepiej się wstrzymać bo będą słabe w następnym patchu?
Głupio to wygląda na razie.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

Stan pisze:To co kupować 10 demigryfów czy lepiej się wstrzymać bo będą słabe w następnym patchu?
Głupio to wygląda na razie.
Nawet przez myśl niech Tobie nie przechodzi "nerfienie demigryfów" bo jeszcze sprowokujesz "działanie", a ja zacząłem właśnie kleić trzecią trójcę :wink:

Edit: tak się zastanawiam nad młotkami + tarcze w kawalerii czy przy wózkach miałoby to sens? Wprawdzie siła w pierwszej turze to 5 (a nie 4 jak ktoś w ciebie wpada) ale w każdej następnej również 5... A biorąc pod uwagę wózek z +1 do hita i rozpraszanie z drugiego - mogłoby wyjść całkiem przyjemne złożenie.

ODPOWIEDZ