Rozpiski
Moderator: JarekK
czyli na koniu też nie?
Działa normalnie. Skąd pomysł, że jest inaczej?
Kod: Zaznacz cały
Soul Reaper (70 pts) - Wrath only, cannot be taken by
Ridden Monsters
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
rozpa kamikaze na jutrzejszy lokal, pierwsza gra od 1.2, beda jaja
2 x 4 skulle fcg, mieczyki, aether icon rending banner
6 once, wrath, flail, muzyk
10 ryckow, wrath, mieczyki, fcg, banner of fury
barbarian general, wrath , kon , jack's pickaxe, crown of scorn, tarcza, h.armour
barbarian bsb, wrath, kon, beast bane halberd, dragonhelm, potka swift, h.armour
8 i 9 psow
2x 8 horsemen lust, javelin, flail muzyk
2 x 4 skulle fcg, mieczyki, aether icon rending banner
6 once, wrath, flail, muzyk
10 ryckow, wrath, mieczyki, fcg, banner of fury
barbarian general, wrath , kon , jack's pickaxe, crown of scorn, tarcza, h.armour
barbarian bsb, wrath, kon, beast bane halberd, dragonhelm, potka swift, h.armour
8 i 9 psow
2x 8 horsemen lust, javelin, flail muzyk
MARK OF MARKI MARK
tu jest kmina z wrath i frenzy na nich, kosy tez maja fajne niech walna i jak zgina to najwyzej, ale przede wszystkim nie ma gaze of the gods
pytanie: czy jesli zrobie z horsemenow true chaos i wejde barbarianem wratha na koniu do takiego oddzialu to czy nadal bedzie fast cav i czy bedzie mozna dac flee?bo to chyba dosc syta opcja szarzowac horsemenami z s6 przy flailu.
edit: juz widze ze barb na koniu jest fastem wiec jeszcze bardziej mi pasuje bo vanguarda ma
w opisie markow jest napisane unit parts mark of wrath cannot flee a w opisie true chaos ze polowa oddzialu jezeli jest true to moze przerzucac panike. to jak bedzie z flee w oddziale true chaos z barbarianem wratha?
pytanie: czy jesli zrobie z horsemenow true chaos i wejde barbarianem wratha na koniu do takiego oddzialu to czy nadal bedzie fast cav i czy bedzie mozna dac flee?bo to chyba dosc syta opcja szarzowac horsemenami z s6 przy flailu.
edit: juz widze ze barb na koniu jest fastem wiec jeszcze bardziej mi pasuje bo vanguarda ma
w opisie markow jest napisane unit parts mark of wrath cannot flee a w opisie true chaos ze polowa oddzialu jezeli jest true to moze przerzucac panike. to jak bedzie z flee w oddziale true chaos z barbarianem wratha?
MARK OF MARKI MARK
Taka posucha na forum, że może coś poradzicie:) Grywam z ogrami, ciężkie dłubanie co bitwa.
Ostatnio u kolegi na rozkładzie było (4500):
- max. kloc bullsów z war bannerem i dużym szefem z ward 4+ i jakimiś magicznymi fistami i opcją bsb na całej armii,
- 2x 2x moruny z fistami + muzyk,
- 2x duży mamut,
- 2x pieski,
- 2x 18 gnoblarów (całkiem skutecznie ogarniają śmieci:),
- 2x hunter z sv.2+ regeną i jeden miał magiczne fisty (już wiem co czuli przeciwnicy w 8ed, gdy to nasze puszki hasały swobodnie).
jak dla mnie syto, czym byście to neutralizowali ?
Ostatnio u kolegi na rozkładzie było (4500):
- max. kloc bullsów z war bannerem i dużym szefem z ward 4+ i jakimiś magicznymi fistami i opcją bsb na całej armii,
- 2x 2x moruny z fistami + muzyk,
- 2x duży mamut,
- 2x pieski,
- 2x 18 gnoblarów (całkiem skutecznie ogarniają śmieci:),
- 2x hunter z sv.2+ regeną i jeden miał magiczne fisty (już wiem co czuli przeciwnicy w 8ed, gdy to nasze puszki hasały swobodnie).
jak dla mnie syto, czym byście to neutralizowali ?
Czymkolwiek. Z ogrami od zawsze gra się tak samo. Musisz wygrać potyczkę małych oddziałów supportujących i dopiero wtedy zrobić kanapkę na głównym klocku.
Czym chcesz to zrobić to już twoja brożka. Możesz grać na dużych potworach, turbo herosach, kawalerii crusherach czy czymkolwiek co się sensownie bije. Możesz wziąć maga z alchemią do tyrania murfangów. Jak już mu ogolisz cały stół poza tym klockiem, to sobie go odegnij, a potem poustawiaj się tak, żeby w następnej turze wjechać mu w boki czy tył i czymś od frontu.
Czym chcesz to zrobić to już twoja brożka. Możesz grać na dużych potworach, turbo herosach, kawalerii crusherach czy czymkolwiek co się sensownie bije. Możesz wziąć maga z alchemią do tyrania murfangów. Jak już mu ogolisz cały stół poza tym klockiem, to sobie go odegnij, a potem poustawiaj się tak, żeby w następnej turze wjechać mu w boki czy tył i czymś od frontu.
Mamuty chyba mają frenzy, więc dość łatwo je ogarnąć. Potem lordunio w bok i w ture go kroi. Dragon ogry też sobie powinny nieźle w tym paringu radzić. Alchemia się przyda. 2 moruny to nie jest jakaś mega mocna siła uderzeniowa. EDC powinien sobie też dawać radę z tymi hunterami.
Opcji masz sporo, na pewno da się coś sensownego złożyć, szczególnie jak znasz paring. Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale wygrać się na pewno da.
Opcji masz sporo, na pewno da się coś sensownego złożyć, szczególnie jak znasz paring. Nikt nie mówił, że będzie łatwo, ale wygrać się na pewno da.
Jakie oszustwo! Coś takiego na monsterze z 6W?! Ten mamut jest lepszy od smoka. Jakby na nim posadzić huntera z mieczykiem rozwalającym magiczne bronie to ciężko to ruszyć nawet w kombacie.
Po uzupełnieniu wiedzy sądzę, że żaden lord tego nie kroi w turę. Z tym, że dokładnie ten sam, o którym mówiłem powinien pokroić go w dwie ze stratą max 1 wounda, co w sumie jest nawet lepsze, bo masz pivot w turze przeciwnika i potem od razu szarżujesz.
Pamiętajcie, że taki mamut trafia lorda na 5, rani na 2. save na 5 I ward/regena. Więc lord z 1+ AS I wardem/regeną na 4 traci 0.66 W na turę, sam zadając 2.81 rany na turę. Oczywiście zakładam, że zda feara
Edit. założyłem, że to lord z MoW na koniu z ogre bladem Pickeaxe się nie przydaje akurat tutaj
Edit. założyłem, że to lord z MoW na koniu z ogre bladem Pickeaxe się nie przydaje akurat tutaj