Skaveny + WE

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Skaveny + WE

Post autor: Ypsilanti »

1 Grey Seer @ 740 Pts
General; Magic Level 4;
#4 Warpstone Tokens [0]
Twisted Crown of the Horned Rat [50]
Warpstone Charm [25]
Dispel Scroll [25]

1 Screaming Bell @ [405] Pts

24 Clanrats @ [205] Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader
1 Ratling Gun

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Eye of the Horned Rat [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

29 Clanrats @ 230 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Clawleader
1 Ratling Gun

25 Clanrat Slaves @ 54 Pts
Musician

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Warplock Jezzail teams @ 100 Pts

5 Warplock Jezzail teams @ 100 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts

Casting Pool: 14
Dispel Pool: 7
Models in Army: 107
Total Army Cost: 1999

1 Noble @ 130 Pts
Longbow; BSB
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Wardancer Noble @ 105 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician

5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 30
Total Army Cost: 1000

Co myślicie o takim sojuszu? To ogólnie jeszcze tylko koncepcja, pierwotnie planowałem coś kompletnie innego, ale ostatnio w sumie przypadkowo coś takiego mi się napisało :D Ogólnie skavy mają walić z dystansu i zmusić przeciwnika do przyjścia do nas, a WE wtedy robią za kontrę wsparte moim static CR'em. Warte to coś?

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Ameryki to ty nie wymyśliłeś... :P

Nie sądzę, że ci potrzebni tacy drodzy Wildzi.
No i oddział Wardancerów maleńki. W zasadzie po jednym ostrzale nie będzie look-out sir'a

Skaveny małe bardzo. Masz w zasadzie 2 klocki i slave'ów.
Gdybym trafił na Ciebie (HE+TK), to nie bałbym się jakoś zbytnio.
Skorpy i swarmy załatwiają problem maszyn lub elektryków (aż tyle to ty driad nie masz). A potem to już się robi jakoś znacznie luźniej.

Pewnie to strasznie mocne jest zestawienie, ale jakoś mam wrażenie, że zdajesz się zbytnio na rzuty. A te wiadomo - zawodzą. :twisted:
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

ja zrobilbym na odwrot - WE na 2k i szczury na 1k. lesniaki maja duzo fajniejsze opcje zlozenia lorda, a w szczurkach i tak 3xelektryk sie zmiesci :twisted:
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Gobos pisze:ja zrobilbym na odwrot - WE na 2k i szczury na 1k. lesniaki maja duzo fajniejsze opcje zlozenia lorda, a w szczurkach i tak 3xelektryk sie zmiesci :twisted:
Maleńki - 2xelektryk, 2 razy i ani jednego więcej.
Takie zasady 8)
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Post autor: Ypsilanti »

Ameryki to ty nie wymyśliłeś... :P
Z nudów klikałem :)

Szczury trochę małe, ale takie by być musiały :) Niestety za mało modeli ze sobą do Niemiec wziąłem i więcej pomalowanych na turniej mieć nie będę :( Nie planowałem bejcować po prostu ;) I tak slavy to by musiały być Bartkowe gobliny chyba :?

Skorpy i swarmy to takie straszne dla mnie chyba nie są :P Moje maszyny to nie są standardowe powolne maszynki, po prostu w pierwszej turze pobiegnę nimi 10", czymś się zasłonię i jak nie będziesz miał chorego farta ze scatterką to tak źle nie będzie :) Poza tym ja i tak plewa już jestem, więc pewnie tym razem byś mnie pojechał z łatwością :)

Właśnie zastanawiam się w ogóle nad sensem tych wildów :? Bo w sumie za te pkt. chyba lepiej dopakować baletnice i wrzucić drugi duży ich oddział, albo dwa driad.
Gobos pisze:ja zrobilbym na odwrot - WE na 2k i szczury na 1k. lesniaki maja duzo fajniejsze opcje zlozenia lorda, a w szczurkach i tak 3xelektryk sie zmiesci :twisted:
Taki był pierwotny zamysł. Jak te leśniaki proponowałbyś złożyć? :) Bo i tak skavy na 1k mi bardziej pasują, ale WE na 2k złożyć to ja nie umiem, w ogóle ich rozpisek na papierze nie czuję :? Na szczęście lepiej mi idzie z prowadzeniem pedałków :) No i pamiętaj, że generał nie może być magiem :)

Awatar użytkownika
Qbas
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qbas »

Uważam podobnie jak Gobos - więcej WE. :D Można na lorda wystawić naprawdę mnóstwo opcji. Od 4 lvl maga po bohatera praktycznie po Lorda na Smoku :wink:
Obrazek
Dyskusja na temat Euro 2009 pisze:
Ja się przewidziałem czy 23 - N.Ireland gra na ograch??
TIM GRONNEBERG - OGRES

Szkoci to klimaciarze :D

Artemis
Chuck Norris
Posty: 495

Post autor: Artemis »

Hehe, prawdopodobnie dwie najbardziej przegięte armie razem :D
A co do punktów to uważam że 2k Skavów będzie się lepiej sprawdzać niż 2k WE.
Można na lorda wystawić naprawdę mnóstwo opcji. Od 4 lvl maga po bohatera praktycznie po Lorda na Smoku
Sorki wielkie, ale Spellweaver się nie umywa do Grey Seera z dzwonkiem.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3672
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Ypsilanti pisze:Skorpy i swarmy to takie straszne dla mnie chyba nie są :P Moje maszyny to nie są standardowe powolne maszynki, po prostu w pierwszej turze pobiegnę nimi 10", czymś się zasłonię i jak nie będziesz miał chorego farta ze scatterką to tak źle nie będzie :) Poza tym ja i tak plewa już jestem, więc pewnie tym razem byś mnie pojechał z łatwością :)

A czym się masz zamiar zasłonić?
Driadami? Oczywiste. Ale masz tylko 2 oddziały. A ja planuję z Szymkiem postawić 3 skorpiony + swarmy. Przeciwko Tobie wszystko się zakopie.
Reszta jest już trochę ryzykowna.

Będziesz się w pierwszej się ruszał maszynami?
Super. Mam 1 turę więcej spokoju.


@ inni

Radzę przeczytać zasady Macek Wojny. Wasze sugestie będą trafniejsze.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Post autor: Ypsilanti »

JaceK pisze:A czym się masz zamiar zasłonić?
Driadami? Oczywiste. Ale masz tylko 2 oddziały. A ja planuję z Szymkiem postawić 3 skorpiony + swarmy. Przeciwko Tobie wszystko się zakopie.
Reszta jest już trochę ryzykowna.
Głównie terenem :D
Driady? :? Na skorpiona? :? Wole już klocek clanratów albo slavów :) Przez driady za łatwo byś się przebił, no i to skirmish, więc zbyt dużą swobodę w moim deployu byś uzyskał :? Poza tym z mojego doświadczenia to tunnelingi są w rzeczywistości dużo mniej groźne niż się to na papierze wydaje... Bo tam to muszą wyjść... Potem modlisz się, żeby nie było misfire... Potem może Cie gdzieś wywalić na koniec świata... Ja już od dawna w nie nie wierzę :)
JaceK pisze:Będziesz się w pierwszej się ruszał maszynami?
Super. Mam 1 turę więcej spokoju.
Wiesz, średni zasięg WLC to 27", więc jak gram z kimś, kto nie będzie do mnie szedł, to i tak w pierwszej turze podchodzę latarami, więc mi to różnicy nie robi. Wolę jedną podjechać i potem zawsze mieć zasięg niż strzelać z deploymenta i ciągle nie mieć zasięgu :?

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Średni zasięg WLC to 28". :P
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Post autor: Ypsilanti »

Na potrzeby własne połówki cali interpretuję negatywnie ;)


Ostatecznie zmieniłem trochę rozpiskę, wygląda to teraz tak:

1 Grey Seer @ 730 Pts
General; Magic Level 4; Skaven Magic
#4 Warpstone Tokens [0]
Warpstone Charm [25]
Dispel Scroll [25]
Twisted Crown of the Horned Rat [50]

1 Screaming Bell @ [395] Pts

24 Clanrats @ [195] Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ratling Gun

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Storm Daemon [25]
Dispel Scroll [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Eye of the Horned Rat [25]

1 Warlock Engineer @ 135 Pts
Magic Level 1; Supercharged WP Accumulator; Upgraded Warp-Energy
Condenser; Warp Blades
#1 Warpstone Token [0]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

29 Clanrats @ 160 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

5 Night Runners @ 25 Pts

26 Clanrat Slaves @ 56 Pts
Musician

25 Clanrat Slaves @ 54 Pts
Musician

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Warplock Jezzail teams @ 100 Pts

5 Warplock Jezzail teams @ 100 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 100 Pts

WE:

1 Noble @ 130 Pts
Longbow; BSB
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Wardancer Noble @ 105 Pts
General; Wardancer; Wardancer Weapons

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician

5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Treeman @ 285 Pts

Models in Army: 30

Casting Pool: 14
Dispel Pool: 7
Models in Army: 137+30


Jak ocenianie zmiany? Pozytywnie, negatywnie? Postanowiłem zwiększyć liczebność, żeby uodpornić się trochę bardziej na panikę, no i mieć dłużej static CR :)

ODPOWIEDZ