9th Age - WDG ogólnie
Moderator: JarekK
Mnie zastanawia czy każdy oddział typu warriorzy, choseni, knightci, bohaterowie itd. będzie miał opcje wyboru jednego z siedmiu marków, czy będzie to jakoś ograniczone, że ci mają tylko 3 marki do wyboru, ci 4, a ci też 4, ale 2 są inne.
Raczej tak będzie że nie każda jednostka będzie miała dostęp do każdej marki bo byłby przez to niezły cyrk.
Ja naprawdę nie rozumiem ich argumentacji, że nie mogą zostać 4 marki, bo to by zbytnio przypominało marki GW, które są wzorowane na 4 jeźdźcach apokalipsy. Przecież wystarczyłoby tylko wzorować się u źródła, a z tego co wiem biblia nie jest objęta prawami autorskimi
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
siedem to nijak się ma, lepiej aby było 666 marków, to już jest coś
-
- Falubaz
- Posty: 1152
Obejrzyj pewien film, czekaj jaki on miał tytuł? No tak - "7" .
wolałbym obejrzeć pewną bretonię na stole z SS
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Wszystkie modele z głupotą. Nie zdasz liderki, nie chce Ci się ruszyć
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Ja myślę, że nie system znamion/marek będzie znacznie inny od tego co jest aktualnie.
Będą to buffy na cały oddział bo tak to łatwiej zbalansowac lub co na zasadzie key worda jak w AoS by dostać jakiś bonus np od shrine, a sama w sobie nie będzie nic dawać.
Będą to buffy na cały oddział bo tak to łatwiej zbalansowac lub co na zasadzie key worda jak w AoS by dostać jakiś bonus np od shrine, a sama w sobie nie będzie nic dawać.
Dobre zmiany
A na poważnie, to odcięcie się od gnijącego truchła starego Warhammera jest jedyną słuszną drogą stwierdzam po namyśle. Jak tu konkurować o nowych młotkowych graczy z ulicy, gdy na półkach w sklepach świecą wielkie boxy Age of Sigmar z niewspołmiernie niższym progiem wejścia, o ile "ta dzisiejsza młodzież" w ogóle interesuje się grami figurkowymi.
Zostaje zatem gra dla "smakoszy", której zasady, fluff, marketing mogą się normalnie zacząć rozwijać im dalej od ciażacego GW.
Nie będzie papy nurgla, khorna? Serio, to jest jakikolwiek problem (zresztą już ich nie ma:)?
Dajmy szansę ewoluować systemowi.
Ps. Kto sprzedaje armię ten fujara.
A na poważnie, to odcięcie się od gnijącego truchła starego Warhammera jest jedyną słuszną drogą stwierdzam po namyśle. Jak tu konkurować o nowych młotkowych graczy z ulicy, gdy na półkach w sklepach świecą wielkie boxy Age of Sigmar z niewspołmiernie niższym progiem wejścia, o ile "ta dzisiejsza młodzież" w ogóle interesuje się grami figurkowymi.
Zostaje zatem gra dla "smakoszy", której zasady, fluff, marketing mogą się normalnie zacząć rozwijać im dalej od ciażacego GW.
Nie będzie papy nurgla, khorna? Serio, to jest jakikolwiek problem (zresztą już ich nie ma:)?
Dajmy szansę ewoluować systemowi.
Ps. Kto sprzedaje armię ten fujara.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14644
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Pewnie nie wszyscy śledzą, ale TINS zawsze na propsie:
http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... some-more/
http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... some-more/
For the Warriors of the Dark Gods
This is not an increase from 4 to 7 Marks, but rather a decrease from 15 (Chosen, Daemon Prince) to 7 Marks. This will mean less to memorize for newer players, but more variety in terms of playstyle. The most obvious change will be loss of Marks on many units - particularly Core - because Marks will be signs of extreme elevation for only the most devoted followers, but this also enables a more powerful overall effect without damaging internal balance. Expect some interesting options in Special to help compensate for this...
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14644
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Oj, co do Chosenów to wiele osób się mocno zdziwi. Nie będzie drugiej takiej piechoty w tej grze - młóckarnia, że jajebe.
Wiem co mówię, sam zaproponowałem design.
Wiem co mówię, sam zaproponowałem design.