Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Moderator: Yudokuno
Re: Elves of Darkness czyli DE w 9th Age
Rozpa fajna ale pominięcie dwóch faz w tej grze już nie jest takie fajne. Czym ogarniesz odginaczki przeciwnika ?
Powiedz mi coś czego nie wiem.
Zamiast zadawać retoryczne pytania, coś doradź.
Z moich doświadczeń wychodzi, że magia jest za droga i nie robi tego co trzeba.
Faza strzelania bez minimum 2 dużych bolców też szału nie robi.
W większości przypadków było szkoda czasu na kulanie gradem kości trafiających na 5 albo 6. raniących na 4 lub 5 i po saveach zabijałem 1 góra 2 modele z odginaczek do "ogarnięcia". Pointless.
Zamiast zadawać retoryczne pytania, coś doradź.
Z moich doświadczeń wychodzi, że magia jest za droga i nie robi tego co trzeba.
Faza strzelania bez minimum 2 dużych bolców też szału nie robi.
W większości przypadków było szkoda czasu na kulanie gradem kości trafiających na 5 albo 6. raniących na 4 lub 5 i po saveach zabijałem 1 góra 2 modele z odginaczek do "ogarnięcia". Pointless.
moje wrazenia sa niezmienne:
- dobrze sie gra, poki przeciwnik nie ma duzo strzelania,
- jest problem z miscastem (tutaj byl Mark of Unlike, ktory duzo zmienial na plus),
- divination jest najlepszym lorem (ale koniecznie z familiarem)
- oltarz jest zajebisty
- dobrze sie gra, poki przeciwnik nie ma duzo strzelania,
- jest problem z miscastem (tutaj byl Mark of Unlike, ktory duzo zmienial na plus),
- divination jest najlepszym lorem (ale koniecznie z familiarem)
- oltarz jest zajebisty
We can't stop here. This is bat country.
Kminka jest prosta jak budowa cepa Mag yemy na smoku, magia ocultyzm, mr, ward 5++ na mszyny. Najwazniejsze czary to 5++ ward na smoka i rerol kostki na czarowanie by przezucac 6 z miscatsta. Reszta czarow to combatowy bonus. Pozostale przedmioty wedle uznania Masz wtedy 5++ w cc, 4++ na artylerie, mimimum 3++ na magie Minusy ? Koszt 1260 pkt...
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
To w sumie nie kmina a fakty. Chyba nikt oprócz DE i ewentualnie szczurów nie może wybrac occultyzmu na Large targecie.
Bierzesz Witch Kinga ( duża sukę) na smoku i dajesz:
5+ ward na maszyny, 4+ ward na magie, i magiczną kosałke. Z podbicia warda robisz: 4+ ward na maszyny, 3+ ward na magie i 5+ ward na wszystko.
Model kosztuje ok 1000 pkt więc tyle co wielkie demony. Czy warto ? Nie wiem nie testowałem
Klaudel? Ty to testowałeś , jak to wyglada w praktyce?
Bierzesz Witch Kinga ( duża sukę) na smoku i dajesz:
5+ ward na maszyny, 4+ ward na magie, i magiczną kosałke. Z podbicia warda robisz: 4+ ward na maszyny, 3+ ward na magie i 5+ ward na wszystko.
Model kosztuje ok 1000 pkt więc tyle co wielkie demony. Czy warto ? Nie wiem nie testowałem
Klaudel? Ty to testowałeś , jak to wyglada w praktyce?
A ja się o smoku nie wypowiem bo nowy jestem i jeszcze nic nie testowałem.
Podobają mi się raptory to złożyłem takie coś.
Będzie działać?
Prince - Ogre Sword, Glittering Cuirass, ward 5++, Shield, Raptor Chariot
Captain - BSB, Aether Icon, Crown of Scorn, Lucky Shield, Raptor
2x30 Legionnaires - FCG, spears
11 Dread Knights - FCG Banner of Blood
3x5 Dark Riders - Crossbows, Shields
2x Raptor Chariot
2x Dread Reaper
Divine Altar
4487 PTS
Bez magii bo wydajemi się ze bardziej mnie kopnie niż pomoże.
Podobają mi się raptory to złożyłem takie coś.
Będzie działać?
Prince - Ogre Sword, Glittering Cuirass, ward 5++, Shield, Raptor Chariot
Captain - BSB, Aether Icon, Crown of Scorn, Lucky Shield, Raptor
2x30 Legionnaires - FCG, spears
11 Dread Knights - FCG Banner of Blood
3x5 Dark Riders - Crossbows, Shields
2x Raptor Chariot
2x Dread Reaper
Divine Altar
4487 PTS
Bez magii bo wydajemi się ze bardziej mnie kopnie niż pomoże.
Witaj wśród mrocznch Lordów
Generalnie bardzo dobry kierunek. Jest kilka rzeczy jednak do poprawy.
1. Prince - lepiej dać GW, Blefers Helm, 4+ ward lub Dragonhelms, 4+ ward, Divine Icon.
2. Bolce - do wywalniea, lepiej dać juz Harpun charioty
3. Hyderki - brać ile wlezie
Pozatym podoba mi sie bardzo kmina KB + reroll 1 i 2 z Rycerzy
Generalnie bardzo dobry kierunek. Jest kilka rzeczy jednak do poprawy.
1. Prince - lepiej dać GW, Blefers Helm, 4+ ward lub Dragonhelms, 4+ ward, Divine Icon.
2. Bolce - do wywalniea, lepiej dać juz Harpun charioty
3. Hyderki - brać ile wlezie
Pozatym podoba mi sie bardzo kmina KB + reroll 1 i 2 z Rycerzy
Hmm
Myslałem o GW na Princa ale wtedy tylko 3+ armour bo shield nie działa tak?
Bolce wstawiłem bo akurat mam dwa a charioty drogie bo mail order a i tak musze ich trochę kupić.
A hyderki ciekawa rzecz. Ale na razie chciałbym spróbować na kawalerii. Te dwa klocki tylko po to żeby do jedengo wlozyc Altar i żeby szukac jakich boczków drugim.
Myslałem o GW na Princa ale wtedy tylko 3+ armour bo shield nie działa tak?
Bolce wstawiłem bo akurat mam dwa a charioty drogie bo mail order a i tak musze ich trochę kupić.
A hyderki ciekawa rzecz. Ale na razie chciałbym spróbować na kawalerii. Te dwa klocki tylko po to żeby do jedengo wlozyc Altar i żeby szukac jakich boczków drugim.
Gralem jedna gre na czyms takim:Glegut pisze:To w sumie nie kmina a fakty. Chyba nikt oprócz DE i ewentualnie szczurów nie może wybrac occultyzmu na Large targecie.
Bierzesz Witch Kinga ( duża sukę) na smoku i dajesz:
5+ ward na maszyny, 4+ ward na magie, i magiczną kosałke. Z podbicia warda robisz: 4+ ward na maszyny, 3+ ward na magie i 5+ ward na wszystko.
Model kosztuje ok 1000 pkt więc tyle co wielkie demony. Czy warto ? Nie wiem nie testowałem
Klaudel? Ty to testowałeś , jak to wyglada w praktyce?
- czarka na smoku, cult of yema, okultyzm, familiar, skull spitter, charm
- bsb z kusza i pierscionkiem
- 2 x 10 szejdow
- 3 bolce
- 3 x 5 dr, kusze, tarcze
- 16 wojow z muzykiem i gleaming icon
- 10 gwardzistow
- hydra
Naprawde za malo, zeby cos konkretnego o tym powiedziec. Ale imo ma potencjal. Chyba trzeba dorzucic 3ci scoring unit na poczatek
We can't stop here. This is bat country.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Wampiry też mogą wziąć okultyzm na modelu z Towering Presence