Rozpiski
Re: Rozpiski
Rozpiska drugiego miejsca na Spielen in Berlin XXXI - https://www.tabletopturniere.de/t3_tour ... ?tid=18403
Favour of the King
605 Duke General Heavy Armour Shield Questing Oath The Blessing Fleshrender [50.0] Crusader's Helm [90.0] Divine Icon [40.0] Virtue of Audacity [110.0] Barded Warhorse
620 Damsel Mistress 4 Learned Spells The Shamanism The Blessing Ring of Fire [50.0] Book of Arcane Power [100.0] Talisman of Roland [50.0] Barded Warhorse
413 Paladin Heavy Armour Battle Standard Questing Oath The Blessing Hardened Shield [10.0] War Standard [30.0] Dusk Stone [60.0] Virtue of Daring [50.0] Barded Warhorse
604 11 Knights of the Realm Barding Lance Heavy Armour Shield Standard Musician Champion
530 10 Knights of the Realm Barding Lance Heavy Armour Shield Standard Musician
725 8 Knights of the Grail Barding Lance Heavy Armour Shield Standard Musician Grail Oath Flaming Standard
110 2 x 5 Yeoman Outriders Light Lance Bow
390 2 x 3 Pegasus Knights Barding Lance Heavy Armour Shield Vanguard
Grane z:
20:0 vs OK Thomas "Zwergnase" Möller
16:4 vs SE Ruben "Da_Gobbo" Rimkus
13:7 vs HE Kevin "Dr_Akula" Bauer
Favour of the King
605 Duke General Heavy Armour Shield Questing Oath The Blessing Fleshrender [50.0] Crusader's Helm [90.0] Divine Icon [40.0] Virtue of Audacity [110.0] Barded Warhorse
620 Damsel Mistress 4 Learned Spells The Shamanism The Blessing Ring of Fire [50.0] Book of Arcane Power [100.0] Talisman of Roland [50.0] Barded Warhorse
413 Paladin Heavy Armour Battle Standard Questing Oath The Blessing Hardened Shield [10.0] War Standard [30.0] Dusk Stone [60.0] Virtue of Daring [50.0] Barded Warhorse
604 11 Knights of the Realm Barding Lance Heavy Armour Shield Standard Musician Champion
530 10 Knights of the Realm Barding Lance Heavy Armour Shield Standard Musician
725 8 Knights of the Grail Barding Lance Heavy Armour Shield Standard Musician Grail Oath Flaming Standard
110 2 x 5 Yeoman Outriders Light Lance Bow
390 2 x 3 Pegasus Knights Barding Lance Heavy Armour Shield Vanguard
Grane z:
20:0 vs OK Thomas "Zwergnase" Möller
16:4 vs SE Ruben "Da_Gobbo" Rimkus
13:7 vs HE Kevin "Dr_Akula" Bauer
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294

Czym grali przeciwnicy?
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
-
- Plewa
- Posty: 8
Siemanko rycerskie świry!
Co sądzicie o tym? (Druga potyczka, ścieram się z Helfami na 2k)
Lords:
Lord (warhorse, shield, armour of agilulf, gauntlet of duel, sword of swiftslaying)
Prophetess (koń, lore of beasts)
Heroes:
BSB (swiftness)
Core:
10x errant knights (full command banner erranctwa)
8x knights of the realm (full command)
7x knights of the realm (full command)
17x pesant bowman
15x pesant bowman
Special:
3x pegaz knights (muzyk)
Jołmeni x5 (shields)
Rare:
2x trebusz z jednym jołmanem
5x graile (muzyk)
Daje radę? Nie chcę też kręcić porno, bo to kumpelskie starcie
Co sądzicie o tym? (Druga potyczka, ścieram się z Helfami na 2k)
Lords:
Lord (warhorse, shield, armour of agilulf, gauntlet of duel, sword of swiftslaying)
Prophetess (koń, lore of beasts)
Heroes:
BSB (swiftness)
Core:
10x errant knights (full command banner erranctwa)
8x knights of the realm (full command)
7x knights of the realm (full command)
17x pesant bowman
15x pesant bowman
Special:
3x pegaz knights (muzyk)
Jołmeni x5 (shields)
Rare:
2x trebusz z jednym jołmanem
5x graile (muzyk)
Daje radę? Nie chcę też kręcić porno, bo to kumpelskie starcie
Rozumiem, że to 8ed?
Zrób lorda i BSB bardziej pancernymi (save na 1+ z przerzutem) - kosztem jednych bowmanów.
Lord, BSB i szaman - raczej standard
9 ogrów
3 mournfangi
6 maneaterów
działo
40 gnoblarów z tarczami
SE:
Lord na stagu
9 Wild Ridersów
7 Wild Ridersów
Magiczka z cosmologią pieszo
BSB z hailem pieszo
25 łuków
10 luków
14 łuków
8 waywatcherów
3 hawki
1 orzeł
HE:
Lord na smoku
BSB na koniu
9 silverów
5 silverów
2x 5 elyrianów
25 WL
3 bolce
2x 10 maidenek
2 orły
Zrób lorda i BSB bardziej pancernymi (save na 1+ z przerzutem) - kosztem jednych bowmanów.
Ogry:wind_sower pisze:![]()
Czym grali przeciwnicy?
Lord, BSB i szaman - raczej standard
9 ogrów
3 mournfangi
6 maneaterów
działo
40 gnoblarów z tarczami
SE:
Lord na stagu
9 Wild Ridersów
7 Wild Ridersów
Magiczka z cosmologią pieszo
BSB z hailem pieszo
25 łuków
10 luków
14 łuków
8 waywatcherów
3 hawki
1 orzeł
HE:
Lord na smoku
BSB na koniu
9 silverów
5 silverów
2x 5 elyrianów
25 WL
3 bolce
2x 10 maidenek
2 orły
Stan pisze:Rozpa ogrów niestandardowa, teraz się bierze albo tyranta z hellfistem albo 4lvl hellfist i tyle bohaterów
Thomas Möller to wieloletni niemiecki reprezentant. Jest w składzie na Salamance i mówił (przed grą), że z tą rozpą chce pojechać.
Dokładna rozpiska:
560 - Great Khan - Characters - General, Khagadai’s Maul, Sprout of Rebirth, Brace of Ogre Pistols
365 - Khan - Characters - BSB, Stalker's Standard, Gem of Fortune, Brace of Ogre Pistols
622 - Shaman - Characters - add 3 Spells, Pyromancy, Wizard Master, Bock of Arkane Power, Ring of Fire, Great Weapon
798 - 9 Bruisers - Core - FCG, Flaming Standard
330- 40 Scraplings - Core - Musican, Spears
490 - 3 Tusker Cavalry - Special - Musican, LA&Iron Fist
160 - 2 Yetis - Special
80 - Scrapling Trappers
300 - Thunder Cannon - Powder Keg
795 - 6 Mercenary Veterans -Special/Powder Keg - Accurate, Poisoned Attacks, Musican, Standardbearer, Brace of Ogre Pistols, Banner of Discipline
Wszyscy raczej nie wiedzą...Abrasus pisze:Wiemy Milczek, bardzo fajnie że go jebnąłeś. Nie zmienia to faktu, że rozpa taka se a Thomas miota się między armiami
Mówił, że nie widzi potencjału w ID

Osobiście uważam, że rozpa lepsza od tej na hellfiście.
Graty Milczek!
OK: baza całkiem ok tzn szaman, bsb ale brakuje dopracowania. Trochę za mało unitow jak np kolejne yeti. Poza tym niewykorzystany potencjał meneterow
Co do id, to ja nie wiem czemu oni sądzą że to słaba armia:p
OK: baza całkiem ok tzn szaman, bsb ale brakuje dopracowania. Trochę za mało unitow jak np kolejne yeti. Poza tym niewykorzystany potencjał meneterow
Co do id, to ja nie wiem czemu oni sądzą że to słaba armia:p
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
-
- Plewa
- Posty: 7
Czołem!
Razem z kumplami od niedawna zaczęliśmy wprowadzać w życie niezrealizowane marzenia z czasów kiedy pierwsze gazetki z LOTRem pojawiły się w Polsce i budujemy turniejowe armie do WFB (9th Age
)
Dopiero udało się nam przystosować armie do w miarę grywalnego poziomu i rozegrać kilka treningów, w których dostałem za każdym razem w dupę, dlatego piszę do starych wyjadaczy po pomoc. W weekend jedziemy do domku ziomka z zamiarem rozegrania pierwszego turnieju i wolałbym się w końcu dobrze przygotować
Żeby jak najbardziej przećwiczyć swoje armie budujemy rozpiski na każdego z przeciwników z osobna.
Pozostali grają, Dwarven Holds, Vermin Swarm, WotDG, SE, VC.
Trochę wariantów do gry mamy i jak się ogarniemy zamierzamy zacząć wychodzić do ludzi bo chwilowo jeszcze duży nieogar xd.
Na pierwszy pojedynek z SE wystawiłem taką rozpiskę:
Damselka z 3 zakleciami, Divinacja, Wizard Master
Duke, Grail Oath, Lance, Mace of Tristan, Potion of Swiftness, Shield - Hipogryf
Duke, Blessed Sword, Lance, Questing Oath, Shield - Koń
KOTR x 8 muzyk,baner,champion
KOTR x8 muzyk,baner,champion
Bowmeni x 10 do ochrony Damselki
Chłopi x 21
Grale x 8 muzyk,baner,champion
Mnisi z paired weapons x 10
Trebusz
Green Knight
Pegazy x 3 muzyk,baner,champion, skirmish

picture hosting
Brat, który gra SE popisowo w 1 turze z Vanguarda wjechał mi w trebusz Jastrzębiami. Zniszczyli go w 1 turze, potem zaangażowali się w close combat z pegazami. Ja bez sensu czaiłem się przez całą grę w podchody, żeby mi szarża w jechała w wyniku czego zostałem elegancko wystrzelany. Na secondary objective mieliśmy capture the flag. Moje wszystkie unity, które sobie wybrał zostały zmiecione z dystansu.
SE-KoE: 14-6
Druga bitwa potoczyła się gorzej:
Damsela z 3 zaklęciami, Divinacja, Wizard Master
Duke, Bluffers Helm, Grail Oath, King Slayer, Lance, Potion of Swiftness, Shield - Koń
Duke, Armour of Percival, Blessed Sword, Shield - Koń
KOTR x 12 muzyk,baner,champion
KOTR x 11 muzyk,baner,champion
Bowmeni x 10 do ochrony Damselki
Grale x 8 muzyk,baner,champion
Questing x 9 muzyk,baner,champion, Hedge Knights
Trebusz
Green Knight
Po wystawieniu się wiedziałem już, że dostanę mocne baty.
Na przeciwko mnie było:
20 Warriors of Dark Gods
Demon Prince
Hell Canon
20 Maruderów on foot
Archaon z ekipą 8 Wasteland Knights
10 chosenów
3 crusher knights
5 maruderów na koniach
Miał przewagę dwóch walczących jednostek. Jedyną opcją żeby nie zostać okrążonym było odłączenie Duke'a od Grali i zrezygnowanie z Ambusha Green Knighta. Łucznicy musieli stawić czoła Maruderom.
Secondary Objective mieliśmy breake throuht więc rzuciłem konnicę do szarży. Prawie wszystkie szarże wjechały poza Gralami i to był jeden z gwoździ do trumny w tej bitwie.
Poniżej fotka z drugiej tury po udanych szarżach.

free image hosting
Idąc od lewej:
12 Kotr sprawnie poradziło sobie z Maruderami,
12 Kotr zostało ZJEDZONYCH przez Crusherów
Duke i Questing 2 tury zabijali chosenów ze stratą 2 konnych ale zniszczyli cały oddział w pogoni.
GK uratował mnie przed totalną maskrą bo 3 tury dzielnie walczył z tym potężnym oddziałem. Zabił 4 Westeland Knightów ale ostatecznie zjadły go Crushery, które poradziły sobie z drugim oddziałem Realmów. W sumie zeżarły ich z 23 ? ze stratą 1 wounda. Dramat.
Demon Prince stracił 1 wounda i zabił Duke'a
20 Warriorsów pogoniło Grali na sam koniec planszy.
Potem to już było powolne przegrywanie. Za nic nie mogłem się równać z jednostkami przeciwnika.
Na pewno zawiniła, źle przygotowana rozpiska. Zabrakło jednostek z armour pircingiem.

upload image
Chaos-KoE: 20-0
Jak to z Waszego doświadczenia wygląda. W jakie jednostki warto inwestować i jak je ulepszać ? Doradzicie jakie są słabe strony wyżej wymienionych armii w straciu z Bretką ? Muszę się tez upewnić, czy na pewno przez Towering Presence nie można Duke'a na Hipciu wystawić razem z pegazami, Może jest jakaś ukryta zasada xd ?
-Dzięki z góry za pomoc!!
Razem z kumplami od niedawna zaczęliśmy wprowadzać w życie niezrealizowane marzenia z czasów kiedy pierwsze gazetki z LOTRem pojawiły się w Polsce i budujemy turniejowe armie do WFB (9th Age

Dopiero udało się nam przystosować armie do w miarę grywalnego poziomu i rozegrać kilka treningów, w których dostałem za każdym razem w dupę, dlatego piszę do starych wyjadaczy po pomoc. W weekend jedziemy do domku ziomka z zamiarem rozegrania pierwszego turnieju i wolałbym się w końcu dobrze przygotować

Żeby jak najbardziej przećwiczyć swoje armie budujemy rozpiski na każdego z przeciwników z osobna.
Pozostali grają, Dwarven Holds, Vermin Swarm, WotDG, SE, VC.
Trochę wariantów do gry mamy i jak się ogarniemy zamierzamy zacząć wychodzić do ludzi bo chwilowo jeszcze duży nieogar xd.
Na pierwszy pojedynek z SE wystawiłem taką rozpiskę:
Damselka z 3 zakleciami, Divinacja, Wizard Master
Duke, Grail Oath, Lance, Mace of Tristan, Potion of Swiftness, Shield - Hipogryf
Duke, Blessed Sword, Lance, Questing Oath, Shield - Koń
KOTR x 8 muzyk,baner,champion
KOTR x8 muzyk,baner,champion
Bowmeni x 10 do ochrony Damselki
Chłopi x 21
Grale x 8 muzyk,baner,champion
Mnisi z paired weapons x 10
Trebusz
Green Knight
Pegazy x 3 muzyk,baner,champion, skirmish

picture hosting
Brat, który gra SE popisowo w 1 turze z Vanguarda wjechał mi w trebusz Jastrzębiami. Zniszczyli go w 1 turze, potem zaangażowali się w close combat z pegazami. Ja bez sensu czaiłem się przez całą grę w podchody, żeby mi szarża w jechała w wyniku czego zostałem elegancko wystrzelany. Na secondary objective mieliśmy capture the flag. Moje wszystkie unity, które sobie wybrał zostały zmiecione z dystansu.
SE-KoE: 14-6
Druga bitwa potoczyła się gorzej:
Damsela z 3 zaklęciami, Divinacja, Wizard Master
Duke, Bluffers Helm, Grail Oath, King Slayer, Lance, Potion of Swiftness, Shield - Koń
Duke, Armour of Percival, Blessed Sword, Shield - Koń
KOTR x 12 muzyk,baner,champion
KOTR x 11 muzyk,baner,champion
Bowmeni x 10 do ochrony Damselki
Grale x 8 muzyk,baner,champion
Questing x 9 muzyk,baner,champion, Hedge Knights
Trebusz
Green Knight
Po wystawieniu się wiedziałem już, że dostanę mocne baty.
Na przeciwko mnie było:
20 Warriors of Dark Gods
Demon Prince
Hell Canon
20 Maruderów on foot
Archaon z ekipą 8 Wasteland Knights
10 chosenów
3 crusher knights

5 maruderów na koniach
Miał przewagę dwóch walczących jednostek. Jedyną opcją żeby nie zostać okrążonym było odłączenie Duke'a od Grali i zrezygnowanie z Ambusha Green Knighta. Łucznicy musieli stawić czoła Maruderom.
Secondary Objective mieliśmy breake throuht więc rzuciłem konnicę do szarży. Prawie wszystkie szarże wjechały poza Gralami i to był jeden z gwoździ do trumny w tej bitwie.
Poniżej fotka z drugiej tury po udanych szarżach.

free image hosting
Idąc od lewej:
12 Kotr sprawnie poradziło sobie z Maruderami,
12 Kotr zostało ZJEDZONYCH przez Crusherów
Duke i Questing 2 tury zabijali chosenów ze stratą 2 konnych ale zniszczyli cały oddział w pogoni.
GK uratował mnie przed totalną maskrą bo 3 tury dzielnie walczył z tym potężnym oddziałem. Zabił 4 Westeland Knightów ale ostatecznie zjadły go Crushery, które poradziły sobie z drugim oddziałem Realmów. W sumie zeżarły ich z 23 ? ze stratą 1 wounda. Dramat.
Demon Prince stracił 1 wounda i zabił Duke'a
20 Warriorsów pogoniło Grali na sam koniec planszy.
Potem to już było powolne przegrywanie. Za nic nie mogłem się równać z jednostkami przeciwnika.
Na pewno zawiniła, źle przygotowana rozpiska. Zabrakło jednostek z armour pircingiem.

upload image
Chaos-KoE: 20-0
Jak to z Waszego doświadczenia wygląda. W jakie jednostki warto inwestować i jak je ulepszać ? Doradzicie jakie są słabe strony wyżej wymienionych armii w straciu z Bretką ? Muszę się tez upewnić, czy na pewno przez Towering Presence nie można Duke'a na Hipciu wystawić razem z pegazami, Może jest jakaś ukryta zasada xd ?
-Dzięki z góry za pomoc!!
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Fajnie, ze mamy kolejnego rycerza na podkładzie. Kilka porad ode mnie:
1.Jeżeli bierzesz questing oath nie mozesz uzywac innych broni niż great weapon. Wiec masz do wyboru zwykłe GW lub Fleshrender
2.Najfajnieszy przedmiot w naszym booku to crusader helmet
3.Popróbuj składać bohaterów z virtue of audacity lub renown
4.Chłopi tylko w ilości 100+ z relikwią i virtue of humility
5.Potrzebujesz BSB
6.Pooglądaj rozpy bardziej doświadczonych kolegów
7. Modele z TP nie moga dołączyć do oddziałów
1.Jeżeli bierzesz questing oath nie mozesz uzywac innych broni niż great weapon. Wiec masz do wyboru zwykłe GW lub Fleshrender
2.Najfajnieszy przedmiot w naszym booku to crusader helmet
3.Popróbuj składać bohaterów z virtue of audacity lub renown
4.Chłopi tylko w ilości 100+ z relikwią i virtue of humility
5.Potrzebujesz BSB
6.Pooglądaj rozpy bardziej doświadczonych kolegów
7. Modele z TP nie moga dołączyć do oddziałów

Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Super, że ktoś nowy zaczyna grać KoE !Bretonnian Bartek pisze:Czołem!
Razem z kumplami od niedawna zaczęliśmy wprowadzać w życie niezrealizowane marzenia z czasów kiedy pierwsze gazetki z LOTRem pojawiły się w Polsce i budujemy turniejowe armie do WFB (9th Age)
Jednostka, która zrobiła vanguard nie może w 1 turze szarżować (chyba, że gracz wykonuje swoją 1 turę jako drugi).Bretonnian Bartek pisze:
Brat, który gra SE popisowo w 1 turze z Vanguarda wjechał mi w trebusz Jastrzębiami.
Ta zasada wynika z Towering presence:Bretonnian Bartek pisze:
Muszę się tez upewnić, czy na pewno przez Towering Presence nie można Duke'a na Hipciu wystawić razem z pegazami, Może jest jakaś ukryta zasada xd ?
"A model with Towering Presence is of Gigantic Height and can never be joined or join a unit (unless it is a War Platform)."
Nie skreślałbym bohatera na hipogryfie ale jest bardzo sytuacyjny i trudno nim grać.
Rady ode mnie:
1. Mimo, że w 9th Age sporo się zmieniło, to KoE jest bardzo trudną armią do opanowanią. Z uwagi na słabe strzelanie (poza trebami) polega na walce wręcz a prawidłowe "uszykowanie" szarży jest trudne. Do tego dochodzi mała ilość woundów (jeżeli grasz na rycerstwie) i mały toughness. Armia nie wybacza błędów i na wyższym poziomie rozgrywek przekonasz się, że z reguły jeden Twój błąd lub jeden kiepski rzut przesądza o porażce. Tak więc, nie zniechęcaj się!
2. Zainwestuj w przynajmniej 2 tanie oddziały Youmenów (po 5ciu), których możesz poświęcić aby zablokować ruch lub szarżę ważnych oddziałów przeciwnika.
3. Na początek skopiuj jakąś rozpiskę, która zajęła przyzwoite miejsce na dużym turnieju. Dzięki temu będziesz wiedział, czy porażka to kwestia twoje nieogrania czy błędów na poziomie rozpiski.
4. Naprawdę musisz mieć BSB. Obecnie największą siłą KoE są bohaterowie. BSB i Lord z Armor Save na 1+ z przerzutem, Great Weaponami i multi woundami na towering presence, to coś czego nam wszyscy zazdroszczą.
5. Graj, graj, graj i pojedź na jakiś turniej klasy Master, tam najwięcej się nauczysz.
Btw. skąd jesteś?
Zupelnie nie zgodze sie z idea kopiowania rozpisek. W tej armii jest tyle mocnych oddzialow, ze prawie wszystko jest warte wystawiania. Sprawia to, ze kopiowanie rozpisek, tylko podcina skrzydla, oraz nie uczy odnajdowania sily poszczegolnych oddzialow.
postaram sie przejsc po kolei Twoje oddzialy i dac Ci jakie rady:
bardzo brakuje Ci bsb. Znacznie zwieksza on szanse zdania panik lub breakow, a przy okazji jest nienajgorszym herosem (mozna go na kilka fajnych sposobow zlozyc znowu)
[quote\Pegazy x 3 muzyk,baner,champion, skirmish[/quote]
zastanowilbym sie co daje Ci muzyk (jesli sie nie myle, to w tej chwili tylko -1 do ld na marsz u przeciwnika). Wydaje mi sie, ze lepiej wystawic sztandar na nich niz muzyka, choc pewnie nic z tego bym nie bral.
powodzenia w grze i mam nadzieje, ze bardziej pomoglem niz pogmatwalem sprawe
postaram sie przejsc po kolei Twoje oddzialy i dac Ci jakie rady:
pokombinuj z kazda magia. Dywinacja na piechote nie jest najlepszym wyborem, bo masz male zasiegi. Wtedy znacznie lepszy jest szamanizm (jeszcze zwiekszenie wytrzymalosci na gryfie czy gralach bardzo duzo zmienia. zwiekszenie sily na dowolnym oddziale tez), lub life, ktory mimo malych zasiegow "dostaje" je z terenow, co ulatwia gre. Jak magiczka jest na koniu, to juz kazda magia jest dobraDamselka z 3 zakleciami, Divinacja, Wizard Master
nie bierz lancy w takim wypadku. Szansa, ze z niej skorzystasz jest mala (na wiekszosc celi i tak mace of tristan bedzie lepszy, a na armour save masz gryfa), a to zawsze kilka pkt do przodu. na pewno warto wziac jakas virtue. Jak nie chcesz brac audacity ze wzgledu na koszt (moim zdaniem nalepsza cnota dla rycerzy) to daj humility lub daring (ten pierwszy daje reroll psychologii i breakow, a drugi zwieksza zasieg szarzy). Jesli bys wybral humility, to pewnie tez bym zrezygnowal z grail vow. Prawie na pewno zamiast potion of swiftness bym dal mu jakis przedmiot zwiekszajacy armuor save. Czy crusader helm czy dragonbane helm. POmyslalbym tez nad polowieniem multiwoundow w gryfa (zeby armaty nie byly takie straszne)Duke, Grail Oath, Lance, Mace of Tristan, Potion of Swiftness, Shield - Hipogryf
jak powiedzieli wczesniej. quest hero nie moze miec broni, ktora nie jest great weapon. Nawet jakby mial byc tani, to warto mu dac enchanted shield, zeby mial save 1+ (osobiscie uzywam 2 herosow z przerzucalnym save jako, ze zmienia on 50% na rane z rzutu 4+ na 25% na rane, a w zasadzie wkazdym innym wypadku tez roznica jest dosc istotna), choc istnieja rozne zlozenia herosow, ktore wydaja sie byc mocne. Blessed sword bym bral tylko w polaczeniu z virtue of renownDuke, Blessed Sword, Lance, Questing Oath, Shield - Koń
bardzo brakuje Ci bsb. Znacznie zwieksza on szanse zdania panik lub breakow, a przy okazji jest nienajgorszym herosem (mozna go na kilka fajnych sposobow zlozyc znowu)
na pewno jeden oddzial powiniem miec veteran standard. jaki, to juz w zasadzie zalezy od Ciebie, gdyz jest kilka dobrychKOTR x 8 muzyk,baner,champion
KOTR x8 muzyk,baner,champion
dosc malo tych chlopow. Trzymalbym ich w oddziale niestrzelajacym. Damselka jesli dobrze pamietam nie ma zasady first rank i moze siedziec w tylnich szeregach, wiec nawet w oddziale walcacych chlopow, mozna ja trzymac w srodku oddzialu. Tu kazdy miscast zabiera Ci lookoutsir.Bowmeni x 10 do ochrony Damselki
chlopi sa calkiem fajni. Zwiekszylbym pewnie troche oddzial kosztem czegos, choc znacznei wazniejesze jest to, ze wystawiajac ich w zasadzie powinienes wystawic relikwie, ktora ma dosc duza synergie z nimiChłopi x 21
jak nie dajesz magicznego sztandaru, to zastanowilbym na braniem go wogole (chodzi o punkty na inne rzeczy)Grale x 8 muzyk,baner,champion
oddzial wydaje sie byc dosc maly. Nie gralem nimi, wiec nie wiem jak sie sprawuja. nie wyglada jednak na przystajacy do reszty armiiMnisi z paired weapons x 10
zdania na temat tych 2 oddzialow sa podzielone, lecz fajnie, ze je wystawiles, bo to jedyny sposob na wyrobienie sobie zdania o nich. Jeszcze za kilka bitew proponowalbym potestowanie wystawienie oddzialu 3 grali zamiast green knighta (w formacji 1 z przodu)Trebusz
Green Knight
[quote\Pegazy x 3 muzyk,baner,champion, skirmish[/quote]
zastanowilbym sie co daje Ci muzyk (jesli sie nie myle, to w tej chwili tylko -1 do ld na marsz u przeciwnika). Wydaje mi sie, ze lepiej wystawic sztandar na nich niz muzyka, choc pewnie nic z tego bym nie bral.
powodzenia w grze i mam nadzieje, ze bardziej pomoglem niz pogmatwalem sprawe
bez przesady. Bretonnia to jedna z najbardziej wybaczajacych bledy armii, ktorymi gralem. Armia ma dosc mocne strzelanie (bo ma treby) bardzo mocny combat (zarowno grinding, jak i static) i jest jedna z szybszych armi. Ilosc woundw jest mocno rekompensowana przez save 2+ i ward.1. Mimo, że w 9th Age sporo się zmieniło, to KoE jest bardzo trudną armią do opanowanią. Z uwagi na słabe strzelanie (poza trebami) polega na walce wręcz a prawidłowe "uszykowanie" szarży jest trudne. Do tego dochodzi mała ilość woundów (jeżeli grasz na rycerstwie) i mały toughness. Armia nie wybacza błędów i na wyższym poziomie rozgrywek przekonasz się, że z reguły jeden Twój błąd lub jeden kiepski rzut przesądza o porażce. Tak więc, nie zniechęcaj się!
Oj nie. Po prostu takie mam spostrzezenia po zmianie armii z tk na bre. Demony w 8 byly podobnie mocne (po cieciach etc oczywiscie. Bez nich pewnie to jeszcze mocniejsza armia byla)
uwazam, ze jest to armia niewiarygodnie sobie radzaca z prawie wszystkim, a save i duzy cr oraz audacity sprawiaja, ze nawet zle ruchy potrafia byc wybaczone w tej armii
uwazam, ze jest to armia niewiarygodnie sobie radzaca z prawie wszystkim, a save i duzy cr oraz audacity sprawiaja, ze nawet zle ruchy potrafia byc wybaczone w tej armii
-
- Plewa
- Posty: 7
Dzięki Wielkie za rozbudowane odpowiedzi.
Ja i reszta ekipy jesteśmy z Wrocka. Raz byliśmy ekipą w nowej Twierdzy rzucić okiem na turniej.
Co sądzicie o Zielonym Rycerzu jako opcji komandosa do wystawiania z ambushu do niszczenia artylerii i nekromantów ?
Ja i reszta ekipy jesteśmy z Wrocka. Raz byliśmy ekipą w nowej Twierdzy rzucić okiem na turniej.
Co sądzicie o Zielonym Rycerzu jako opcji komandosa do wystawiania z ambushu do niszczenia artylerii i nekromantów ?
skoro nikt go do nekromantow nie dopusci, to pewnie bedzie mogl za szarzowac na bok/tyl zombie. wtedy tez oddzial zatrzyma. Ciezko uciec przed nim zupelnie a jako przeszkadzaczka nie jest zly.
Jedyna sprawa to czy za te pkty mozna wystawic cos lepszego. Ale to juz zalezy od samej rozpiski i jaka bedzie synergia pomiedzy oddzialami
Jedyna sprawa to czy za te pkty mozna wystawic cos lepszego. Ale to juz zalezy od samej rozpiski i jaka bedzie synergia pomiedzy oddzialami