Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 gru 2018, o 04:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 23 maja 2017, o 21:10 
Wałkarz

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 15:36
Posty: 87
Lokalizacja: Żyrardów
Witam
z uwagi , że lokalnie gramy w tą wersję, czy na forum są osoby którym również się ona najbardziej podoba jako up do 8 edycji bez aż takiego odchodzenia od standardowego młotka jak w następnych wersjach 1.2+
czyli koszt jednostek, zmiana lorów magii itp.
Po przerwie ok 6 miesięcznej powrót do hobby na razie mało skuteczny - czyli lanie ciągle.
macie jakieś porady dla Imperium + wsparcie na armie na tą wersję :
1.Lizardy
2.Vampiry
3.Skaveny
4.Wysokie Elfy
??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 25 maja 2017, o 17:02 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2007, o 15:49
Posty: 3913
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY
mam....zmień armię.....bez solidnego dopalenia ta armia ledwo trzyma się na stole

_________________
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 25 maja 2017, o 17:38 
Chuck Norris

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 355
Helion, ale on pisze o v1.1, kolegium lighta, pancerny papa, taniutkie detki, bs do strzelania, gwardia i flagusi w najlepszym wydaniu.
Oczywiście, że imperialistom sie bardziej podobała armia w 1.1 niż teraz. Teraz jest daleko za innymi.
Na vc masz lighta, zawsze dobry i flagelantow.
Na lizaki masz lighta i flagelantow ew kawalerie lub demingi
Na skaveny masz lighta i flagusow
Na haje masz lighta i np kusze.
Nie musze chyba mowic ze 2 armaty to to co gra do wersji 1.2 wlacznie ZAWSZE!

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 25 maja 2017, o 20:32 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3521
Lokalizacja: Tychy
Ja nie narzekam :mrgreen:

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 26 maja 2017, o 06:33 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2007, o 15:49
Posty: 3913
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY
Eltharion napisał(a):
Ja nie narzekam :mrgreen:

wiem...masz w rezerwie HE....ja Rune Warsy :wink:

_________________
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 26 maja 2017, o 09:58 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 mar 2009, o 15:27
Posty: 3521
Lokalizacja: Tychy
He? Cienizna :wink:
Emp jest dużo lepsze

_________________
Mówi się trudno i idzie się dalej ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 26 maja 2017, o 16:10 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2007, o 15:49
Posty: 3913
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY
Empire jest już trupkiem....i po mału zaczyna jechać...szwedzka lodówka za słabo mrozi :wink:

_________________
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 26 maja 2017, o 20:19 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4658
Lokalizacja: Wrocław
E tam. Eltharion pocisnął w szczyrku, pewnie fartem, :wink: ale wynik jest i się liczy. Imperium jest fajne, brakuje kogoś kto tym zagra sensownie. Lohost narzekał na brak fajnej zabawki, a wy po prostu macie ją rozbitą na 2-3 unity.

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 29 maja 2017, o 12:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Naprawdę jest obecnie tak źle z emp?

_________________
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 29 maja 2017, o 13:41 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 gru 2006, o 13:01
Posty: 2474
Lokalizacja: Moria - Lublin
Nie

_________________
Klub Gier Bitewnych Moria

Teatr Impro Innymi Słowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 30 maja 2017, o 07:09 
Chuck Norris

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 355
rob napisał(a):
Naprawdę jest obecnie tak źle z emp?


Wyniki sugeruja ze jest to obecnie najslabsza armia w puli (razem z UD/TK lub niewiele przed).
Czy armia jest sama w sobie slaba...jest przecietna. Bolaczka jest brak gwiazdeczek i fajerwerkow jak w innych ksiazkach, nie zeby i w nich bylo ich duzo, ale w eos zwyczajnie nic takiego nie ma. Armia tez sama w sobie ma slabsze synergie niz poprzednio, gra sie ciezej. potencjal magiczny tez odszedl w zapomnienie.

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 31 maja 2017, o 08:37 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 551
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
Dziękuję Pawle za odpowiedź. Mam nadzieję, że nie jest to ostateczna wersja abooka do imperium. Jeżeli jednak będzie tak do końca to może faktycznie wyjściem jest powrót do jednej z wcześniejszych edycji wfb.

_________________
Emp/DoCh

"Je­dynym do­wodem na to, że is­tnieje ja­kaś po­zaziem­ska in­te­ligen­cja, jest to, że się z na­mi nie kontaktują" A.E.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 31 maja 2017, o 21:29 
Wałkarz

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 15:36
Posty: 87
Lokalizacja: Żyrardów
nam ta wersja po prostu najbardziej odpowiada i jest najbardziej zbliżona do warhammera 8Th, traktujemy ja bardziej jako up zasad + każda armia dostała nowy podręcznik z kilkoma jednostkami.
A , że w okolicy jest nas już 7 to jest i tak z kim grac i rotacja armii fajna (większość ma po min 2 armie i tak)

Ostatnio moje imperium starło się z lizakami i bardzo fajnie poszło.
kloc halabard z WP i BSB
kawaleria z WP
Demisie
czołg
działo x2
łucznicy w skirmish z magiem na shadow.

Lizaki miały
Slana mocno napakowanego gratami z alchemiią w TG
mag sking na heaven
duży oddział saurusów
dwa oddziały skinków
stegodon dający 5++ na strzelanie bańkę
mniejsza bestia

jak zobaczyłem gdzie są skinki na rozstawieniu wiedziałem , że reszta będzie pomiędzy nimi i od razu resztę rozstawiłem gwarantując sobie pierwsza turę.
działa ładnie strzelały, czołg wpadł do walki w 3 turze tak to tez strzelał, udało się kombo na zmniejszeniem inicjatywy z Devour darknes i połowa oddziału TG poszła do piachu.

Idąc dalej macie jakieś porady taktyczne na tą edycję albo fajnie działające razem comba jak imperialna gwardia z 2h razem z arcane engine co daje bańkę z lightnig reflexes.

Największa zagwozdkę mam na skaveny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 6 cze 2017, o 17:18 
Pseudoklimaciarz

Dołączył(a): 11 maja 2009, o 20:27
Posty: 26
Lokalizacja: Żyrardów
Cichy outsourcingujesz pisanie rozpiski?
Trzeba będzie częściej prowadzić akcje wywiadowcze na forum... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 5 lip 2017, o 19:53 
Wałkarz

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 15:36
Posty: 87
Lokalizacja: Żyrardów
poniżej dwie rozpiski na 1500.
dajcie znać co o nich sądzicie.

1 Lord: Prelate @ 140.0 Pts
General; Blessings
Screaming Swords [10.0]
Blessed Armour of Frederic the Great [35.0]
Lucky Charm [5.0]

1 Hero: Captain @ 145.0 Pts
Plate Armour; Battle Standard
Banner of Speed [25.0]
Hardened Shield [5.0]
Hero's Sword [20.0]

1 Hero: Wizard of Light @ 105.0 Pts
Magic Level 2; Path of Light
Tome of Arcane Lore [15.0]

1 Hero: Wizard of Life @ 100.0 Pts
Magic Level 1; Path of Life
Dispel Scroll [35.0]

46 Heavy Infantry - Halberdiers @ 317.0 Pts
Halberds; Light Armour; Veteran Magic Standard; Musician
Banner of Discipline [25.0]

1 Champion @ [10.0] Pts

5 Imperial Rangers @ 50.0 Pts
Normal Bow

10 State Militia with Bows Skirmishers @ 70.0 Pts
Bow; Skirmishers

1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Arcane Engine of Foreseeing @ 140.0 Pts
Foreseeing

2 Crew @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

4 Knights of the Sun Griffon @ 232.0 Pts
Lance & Shield; Plate Armour; Standard; Musician; Young Griffon
Gleaming Icon [5.0]

4 Young Griffon @ [0.0] Pts

Models in Army: 74


Total Army Cost: 1499.0
----
1 Lord: Prelate @ 198.0 Pts
General; Barding; Blessings; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Blade of Battle [25.0]
The Black Helm [15.0]
Dusk Stone [30.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Hero: Captain @ 162.0 Pts
Barding; Plate Armour; Shield; Battle Standard; Warhorse
Banner of Speed [25.0]
Hero's Sword [20.0]
Lucky Charm [5.0]

1 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Hero: Wizard of Light @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Path of Light
Dispel Scroll [35.0]

11 State Militia with Bows Skirmishers @ 77.0 Pts
Bow; Skirmishers

10 State Militia with Bows Skirmishers @ 70.0 Pts
Bow; Skirmishers

11 Electoral Cavalry @ 295.0 Pts
Barding; Lance; Plate Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician;
Warhorse
Banner of Discipline [25.0]

1 Champion @ [10.0] Pts

12 Warhorse @ [0.0] Pts

1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Artillery - Cannon @ 100.0 Pts
Cannon

3 Crew @ [0.0] Pts

1 Arcane Engine of Foreseeing @ 140.0 Pts
Foreseeing

2 Crew @ [0.0] Pts

2 Warhorse @ [0.0] Pts

4 Knights of the Sun Griffon @ 232.0 Pts
Lance & Shield; Plate Armour; Standard; Musician; Young Griffon
Gleaming Icon [5.0]

4 Young Griffon @ [0.0] Pts

Models in Army: 45


Total Army Cost: 1499.0

Dodatkowo ma ktoś wszystkie podręczniki do 1.1 w wersji ang?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Imperium 9th ver. 1.1.0
PostNapisane: 14 kwi 2018, o 06:15 
Wałkarz

Dołączył(a): 26 paź 2013, o 15:36
Posty: 87
Lokalizacja: Żyrardów
odświeżam temat, jesteśmy po lidze na 1500 v 1.1 grając KoE udało mi się wygrać.
Następna liga na 2500 biorę EoS
Macie jakieś sugestie, na stara wersję 1.1?
Potencjalne armie do spotkania.:
DH
UD
VC
SA
OK
EoS
SE
VS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.027s | 11 Queries | GZIP : Off ]