Spawn
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Spawn ma US 3, podstawkę 40x40, widzi dookoła, rusza się inaczej niż monster - IMO to bardziej skirmiszująca piechota niż monster, ale na szczęście pan Calvatore zataił przed drogimi graczami cechy które czynią potwora Potworem, więc możemy się tylko domyslać
Btw: Czy Spawn może wejść do domku??

Btw: Czy Spawn może wejść do domku??

Spawn widzi dookoła? Że się spytam - jak jesteś w stanie to stwierdzić, skoro ani nie szarżuje, ani nie strzela?
Bardziej skirmiszująca piechota niż monster bo "widzi dookoła" (choć nota bene nie widzi nic, bo nie musi), ma specjalne zasady poruszania (które są inne od poruszania tak piechoty jak i monsterów)? Trochę nie ten, tego IMO.
Jak dla mnie fakt, że wykupuje się go jako pojedyńczy model, ma te swoje US 3 i podstawkę 40x40 klasyfikuje go jako potwora. Napewno nie można go ocenić na podstawie tego, jak się porusza czy jak widzi
Bardziej skirmiszująca piechota niż monster bo "widzi dookoła" (choć nota bene nie widzi nic, bo nie musi), ma specjalne zasady poruszania (które są inne od poruszania tak piechoty jak i monsterów)? Trochę nie ten, tego IMO.
Jak dla mnie fakt, że wykupuje się go jako pojedyńczy model, ma te swoje US 3 i podstawkę 40x40 klasyfikuje go jako potwora. Napewno nie można go ocenić na podstawie tego, jak się porusza czy jak widzi

Uerph.
Okej załóżmy, że spawn nic nie widzi bo nie musi (pomijając zionięcie kiedy CHYBA widzi normalnie). Więc jest to zwykła piechota (nie skirmiszująca) - ja nadal nie widze nic co mogłoby go klasyfikować jako monstera...
A że się go wykupuje pojedyńczo... trolle teraz też tak można... i swarmy...
To może inaczej... jaki inny monster ma podstawkę 40x40 i US 3 i nie jest bohaterem
??
A że się go wykupuje pojedyńczo... trolle teraz też tak można... i swarmy...
To może inaczej... jaki inny monster ma podstawkę 40x40 i US 3 i nie jest bohaterem

spora. podstawka 50x50, 4 woundy us 4...karlee pisze:Mi przychodzi do glowy Skorpion (choc ma 4 woundy, ale to zadna roznica).

spawn monsterem nie jest... ale do domku raczej nie wejdzie bo nie... chyba hoppersi tez nie moga.. choc nie jestem pewien...
great eagle latabless pisze:Great Eagle jest wymieniony w tabelce jako monster.
ogr, dragon ogr, minotaur sa wymienione jako infantry, co prawda nie w tabelce

sie wczesniej nie wypowiadalem w tym temacie, bo szczerze mowaic nie mam pojecia
z fluffowego pktu widzenia monster, z zasadowego sklanialbym sie ku infantry
jesli nie jest monster to jest piechota, jak jest piechota moze wchodzic do domkuShino pisze: spawn monsterem nie jest... ale do domku raczej nie wejdzie bo nie... chyba hoppersi tez nie moga.. choc nie jestem pewien...
pzdr !!
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 43
Hoppersi mogą wchodzić do domku, bo dlaczego nie?
A Spawna da się chyba zaszarżować od tyłu? A skoro tak, to musi mieć front, flankę i tył.
Ja bym ko sklasyfikowal jako monstera, ale ciężko jakiś cytat na poparcie znaleźć
A Spawna da się chyba zaszarżować od tyłu? A skoro tak, to musi mieć front, flankę i tył.
Ja bym ko sklasyfikowal jako monstera, ale ciężko jakiś cytat na poparcie znaleźć

Jak podstawka 40x40, to nie jest monsterem. Nie bez kozery 50x50 się nazywa "monster base".
Wypowiedź Karlee'go dot. skorpiona - bezcenna
Wypowiedź Karlee'go dot. skorpiona - bezcenna

Ostatnio zmieniony 11 sty 2007, o 10:12 przez Tomash, łącznie zmieniany 1 raz.
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
nie moglem sie powstrzymacTomash pisze:Jak podstawka 40x40, to nie jest monsterem. Nie bez kozery 50x50 się nazywa "monster base".

http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Wielkość podstawki nie ma znaczenia.
Monstery nie mogą tworzyć oddziałów, dołączać się itp.
IMO spawn to monster.
Monstery nie mogą tworzyć oddziałów, dołączać się itp.
IMO spawn to monster.
Ugh, sorry. Mój błąd - najwidoczniej "czterdziestka" też bywa nazywana monster base.Shino pisze:nie moglem sie powstrzymacTomash pisze:Jak podstawka 40x40, to nie jest monsterem. Nie bez kozery 50x50 się nazywa "monster base".
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 43
Nie "bywa" tylko jest - wystarczy przeczytać początkowe strony RulebookaTomash pisze:Ugh, sorry. Mój błąd - najwidoczniej "czterdziestka" też bywa nazywana monster base.Shino pisze:nie moglem sie powstrzymacTomash pisze:Jak podstawka 40x40, to nie jest monsterem. Nie bez kozery 50x50 się nazywa "monster base".
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13

Zdaje się, że porusza się pojedynczo i nie może się dołączać do innych jednostek, jak dla mnie typowy przedstawiciel potworów.
lolNijlor pisze:Spawn ni jak mi się nie widzi jako piechota, pełznąca kupa kości, mięśni i kolców, nierzadko bez nóg. To na pewno monster!!
maneater z ogrow tez porusz sie pojedynczo i nie moze sie przylaczac... znaczy co? potwor
zdaje sie ze w RB to co ma us do 3 jest piechota chyba ze jest zaznaczone w opisie[np orzel ...]

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned