W RB napisane jest, że "liczba obok Magic Resistance oznacza maksymalną liczbę dodatkowych kostek, której może użyć odporna na magię jednostka do rozproszenia skierowanych przeciwko niej czarów."
Dla mnie wszystko jasne, dla moich oponentów nie. W związku z tym pytanie: Tacy Wardancerzy mają MR(1). Czy oznacza to, że można używać dodatkowej kości na każdy czar w nich rzucony, tzn. rzucam fire ball, przeciwnik bierze jedną kość z dispell poola i jedną z rezystencji, potem rzucam błyskawicę, przeciwnik znów bierze jedną kość z dispell pool i znowu jedną z rezystencji... i tak dalej. Czy też Wardancerzy mogą w takim wypadku zastosować ochronę magiczną tylko na jeden czar (gdyż mają maksymalnie 1 kość --> MR(1)), a na drugi muszą już się bronić bez dodatkowych kości za resistance?
Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi.
Odporność na magię
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Magic Resistance (1) oznacza ze zawsze masz ta jedna kostke na dispelowanie kazdego czaru ktory jest wymierzony w ta jednstke. Jaka jest liczba przy MR tyle masz zawsze kostek.
mamo, dostalem dzisiaj trzy szostki z religii ;]


- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Pieczęć sigmara daje np mr 1 dla posiadacza. Czy gdy posiadający ją bohater wejdzie do jednostki to mr 1 rozciąga się na całą jednostkę?
Tak. Nie ma znaczenia czy jest napisane "MR() to the bearer" czy "MR() to the bearer and the unit he joins"Murmandamus pisze:Pieczęć sigmara daje np mr 1 dla posiadacza. Czy gdy posiadający ją bohater wejdzie do jednostki to mr 1 rozciąga się na całą jednostkę?
The most important rule!
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Tak, rozciąga się 
