ja i tak psikam na koniec matemKosa pisze:nie próbowałem ale pewnie też będzie super. Zapewne trzeba zmieszać z matem bo sam z siebie się świeci?
Szybkie pytania
Moderatorzy: Ziemko, Arbiter Elegancji
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Szybkie pytania
-
- Mudżahedin
- Posty: 222
Mam problem z podkładem army paintera -sądząc po ilości spodkładowanych modeli w puszce powinna być jeszcze farba, ale psikanie nie daje rezultatów -przy wylocie przycisku pojawia się tylko kilka kropel farby, ale nie jest rozpylana. Mam wrażenie, jakby w puszce była farba, ale wyczerpał się gaz. Coś takiego jest wogóle możliwe? Ktoś miał może podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Przy okazji -czy ktoś używa może podkładów samochodowych do modeli/makiet? Jest jakiś tańszy zamiennik o zbliżonych właściwościach do produktów GW czy Army Paintera?
Z góry dzięki za odpowiedź
Przy okazji -czy ktoś używa może podkładów samochodowych do modeli/makiet? Jest jakiś tańszy zamiennik o zbliżonych właściwościach do produktów GW czy Army Paintera?
Z góry dzięki za odpowiedź
Zamiennik drogich sprayów to DecoColor. Jak się gaz wyczerpał w puszce to kaplica, jak się cap zapchał to można wymienić (są w sklepach dla graficiarzy, rozmiar fat)
Lidder pisze:To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.-There's something large & nurgle-y coming first
-
- Mudżahedin
- Posty: 222
Dzięki. Z deco color używałeś jakiejś konkretnej linii? Acryl primer, primer plastic? Military wydają się być w sam raz do terenów
Od kliku lat używam decocolor z serii primer. Jest gites. Jakościowo nie odbiega od wszystkich "markowych" a cenowo bije wszystkie pozostałe.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
-
- Mudżahedin
- Posty: 222
Dzięki, na pewno wypróbuję, zwłaszcza, że patent z podmianą "capa" się nie powiódł -rezultat taki, że po wstrząśnięciu trochę farby wypływa, czyli pewnie w środku nie ma gazu. W przyszłości na pewno łatwiej będzie przełknąć taki feler w spreju za kilkanaście zł.
dumny puchacz pisze:Dzięki, na pewno wypróbuję, zwłaszcza, że patent z podmianą "capa" się nie powiódł -rezultat taki, że po wstrząśnięciu trochę farby wypływa, czyli pewnie w środku nie ma gazu. W przyszłości na pewno łatwiej będzie przełknąć taki feler w spreju za kilkanaście zł.
Jak dobrze poszukasz to za kilkanaście złotych kupisz 2 puchy decocolor .
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Czego używacie do klejenia magnesów pod podstawki modeli? Jakieś sprawdzone kleje, techniki cokolwiek mile widziane.
A jakiś mocny klej?
Idealny byłby mocny klej w tubce, kropla na podstawkę, magnes i nara.
Idealny byłby mocny klej w tubce, kropla na podstawkę, magnes i nara.
Moim sposobem jest:
wzór do podstawki z magnesem (jedna podstawka używana do przyklejania magnesów tymi samymi biegunami w innych podstawkach by się wzajemnie nie odpychały)
kropelka rzadkiego cyjanoakrylu, przykładam magnes, psik przyspieszaczem (takim za 14 zł) i po sekundzie można odłożyć - całość oblewam gęstym cyjanoakrylem i buldożer tego już nie ruszy.
wzór do podstawki z magnesem (jedna podstawka używana do przyklejania magnesów tymi samymi biegunami w innych podstawkach by się wzajemnie nie odpychały)
kropelka rzadkiego cyjanoakrylu, przykładam magnes, psik przyspieszaczem (takim za 14 zł) i po sekundzie można odłożyć - całość oblewam gęstym cyjanoakrylem i buldożer tego już nie ruszy.
Hej, trochę już maluję, chociaż miałem 3-letnią przerwę i wracam do problemu, którego niestety nie udało mi się przedtem rozwiązać...
Mianowicie jak malować drewniane części modeli (np kuszę, drzewce halabardy, armatę) jeżeli NIE ma na modelu faktury drewna? Tak, wiem, znalazłem rady na innych forach żeby pomalować na brązowo i stopniowo rozjaśniać paskami ale nie idzie mi kompletnie.
Po pierwsze to te "paski" farbą rozwodnioną czy prosto ze słoiczka? Czy jeśli chodzi o kolory to może być Dryad Bark rozjaśniany Vomit Brown i na koniec Ushabti Bone (stary Bleached Bone)? Bo taką rozkminę gdzieś znalazłem a akurat mam te farbki, tylko Dryad Bark jest baaardzo ciemny a Vomit brown dużo jaśniejszy i wygląda to strasznie...
Aktualnie maluję kuszników i interesuje mnie drewno ciemniejsze, ale żeby było widać że to jest drewno a nie że ktoś się bawił farbkami
Mianowicie jak malować drewniane części modeli (np kuszę, drzewce halabardy, armatę) jeżeli NIE ma na modelu faktury drewna? Tak, wiem, znalazłem rady na innych forach żeby pomalować na brązowo i stopniowo rozjaśniać paskami ale nie idzie mi kompletnie.
Po pierwsze to te "paski" farbą rozwodnioną czy prosto ze słoiczka? Czy jeśli chodzi o kolory to może być Dryad Bark rozjaśniany Vomit Brown i na koniec Ushabti Bone (stary Bleached Bone)? Bo taką rozkminę gdzieś znalazłem a akurat mam te farbki, tylko Dryad Bark jest baaardzo ciemny a Vomit brown dużo jaśniejszy i wygląda to strasznie...
Aktualnie maluję kuszników i interesuje mnie drewno ciemniejsze, ale żeby było widać że to jest drewno a nie że ktoś się bawił farbkami
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
Jak już zrobisz te kreseczki to potem ładnie użyj na to washa, 2-3 razy, zależy jak bardzo chcesz aby te kreseczki zespoliły się z jakby to rzecz... tłem drzewca. Agrax, umber wash, strong/soft tone, rózne sephie idealnie się do tego nadają, wszystko zależy od wymyślonego odcienia drewna jaki wash.
Mam takie małe pytanie bo mój kolega położył podkład i widać taką kaszę na modelu mówił ze dobrze wymieszał i ze z odpowiedniej odległości sprejował co jest tego przyczyną bo u mnie się nie zdarzało nigdy tak i tak się zastanawiam czy czasem mu nie sprzedali jakiegoś starego podkładu?
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
potrzebuję tutorialu do fajnych podstawek pustynnych
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Jeżeli na początek to w ogóle nie kupowałbym pędzli citadel Są trochę za drogie jak na to co sobą repreztują. Udałbym się do sklepu plastycznego i tam wybrał pedzle w rozmiarze 00; 1; 2. Powinny być o połowę tańsze.
Jeżeli upierasz się przy pędzlach citadel to rozmiar M i S powinny być okej.
Potrzebujesz:
-jeden wiekszy pędzel do nakładania kolorów bazowych (małym się napocisz niepotrzebnie)
-Drugi średni pędzel do"normalnego malowania"
-Trzeci do detali.
Ja również zainwestował bym w jakiś pędzel ze sztywnym włosiem do techniki drybrush
Jeżeli upierasz się przy pędzlach citadel to rozmiar M i S powinny być okej.
Potrzebujesz:
-jeden wiekszy pędzel do nakładania kolorów bazowych (małym się napocisz niepotrzebnie)
-Drugi średni pędzel do"normalnego malowania"
-Trzeci do detali.
Ja również zainwestował bym w jakiś pędzel ze sztywnym włosiem do techniki drybrush
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Jeśli gdzieś jeszcze znajdziesz stare pędzle od Kozłowskiego to możesz śmiało je kupić (te produkowane w Polsce z napisem Poland). Włosie sztuczne Toray lub naturalne czerwona kuna. Są bardzo dobre w stosunku do swojej ceny. Unikaj tych nowych pędzli produkowanych w Chinach. Są marnej jakości i szkoda na nie kasy.
"War. War never changes".
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
TRAYE MAGNETYCZNE / PCV / MAGNESY. Najlepsza jakość !!! Najtaniej !!!
Ekspresowa Realizacja !!!
Sytuacja: Metalowy model ma "zapchane" gniazdo w nadgarstku - ułamana pozostałość po dłoni z bronią.
Pytanie: Jak najbezpieczniej oczyścić to gniazdo i czy oprócz wiercenia znacie może jakieś inne metody?
Pytanie: Jak najbezpieczniej oczyścić to gniazdo i czy oprócz wiercenia znacie może jakieś inne metody?
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM
Fluffy TM