T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Te nowe balisty z accurate i scoutem wydają się całkiem zabawne, w końcu po 7 latach kurzenia się w szafce trzeba będzie je wypróbować
- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Pamietaj, ze dostały porządnego nerfa przez zmianę losa
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Dlatego właśnie dzięki temu scoutowi może będą grywalne
Jakoś z waszych informacji zbieram strzępy zmian w magii. Ktoś może coś więcej podać?
Hmmm... Jak to rozumieć ? Muszę sobie zapisywać który ghoul w oddziale zadał wounda i wtedy na nim mam przerzut hita w kolejnej turze ? Jeśli tak to ma działać to będzie jakiś absurd...Gasior pisze:
Ghule:
...
**Cannibalism: Offensive Rule
If the model parts with this global rule inflicts one or more unsaved wounds in a close combat re-rolls to hit until the end of the next player's turn.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nowe przecieki do ID.
Weapon team może strzelać po marszu (6") i ma 3 opcje wyposażenia - bazooka, miotacz ognia, gatling.
Weapon team może strzelać po marszu (6") i ma 3 opcje wyposażenia - bazooka, miotacz ognia, gatling.
Super w koncu bugman's rangers wracają i to z balistą moje mażenia sie spełnają ,ehm ehm... znaczy dość pierd...a bedzie rzeźnia . Ł U C H A !Slayer Zabójców pisze:Te nowe balisty z accurate i scoutem wydają się całkiem zabawne, w końcu po 7 latach kurzenia się w szafce trzeba będzie je wypróbować
eMperem
Fear is the path to the dark side
Fear is the path to the dark side
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Ogólnie w krasnoludzkim booku ma dużo rzeczy potanieć i to sporo, z tego co zapewniają goście z ADT.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
To już nie jest zabawneJarekK pisze:You will love itKlaudel pisze:I jakie ogolne wrazenia?
+1!JarekK pisze:You will love itKlaudel pisze:I jakie ogolne wrazenia?
Nie jestem playtesterem, ale 2 booki współtworzę i powiem tak:
1. mam nadzieję, że kilka zajefajnych nowości wynagrodzi graczom BH pewne mniej lub bardziej oczywiste nerfy
2. gracze O&G będą zajarani
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nowy spoiler do WDG:
Crusher i Daemonic Mount zostali połączeni w jedną jednostkę, która nazywa się Karkadan i ma podstawkę 50x75.
Crusher i Daemonic Mount zostali połączeni w jedną jednostkę, która nazywa się Karkadan i ma podstawkę 50x75.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Powszechnie panuje przekonanie, że Crusherzy to będą po prostu Choseni na Karkadanach - więc nie będą musieli mieć frenzy.
Więc zwiększy się ich użyteczność, co na pewno wpłynie też na ich koszt.
Więc zwiększy się ich użyteczność, co na pewno wpłynie też na ich koszt.
Ogólne wrażenia dobre, ......
Nie jestem ograny z wszystkimi armiami więc mogę mieć błędne wrażenia. Dziwnym zbiegiem okoliczności armię graczy od nas z klubu jeszcze nie wyszły
Każda armia dostaje to "coś" dla której większość z nas zdecydowała się na swoją perełkę.
SE będą lepiej strzelać niż do tej pory.
Szczury dostały zabawki ułatwiające grę na wielkiej ilości modeli.
Bestie dostały tak wyczesane itemy i tak mega klimatyczne ( poza jednyn ), że zazdroszczę.
Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem ) i HE, w których wg mnie znowu za dużo wcisneli ( wszystkie fazy gry ma na bardzo wysokim poziomie, więc jeśli design ma taki być to cała nadzieja e wycenie punktowej )
Edit:
A propos szczurów:
Banner of the Endless Swarm
If the bearer's unit has more Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains Fight in Extra Rank. If the unit has more than twice the number of Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains an additional instance of Fight in Extra Rank. Check how many instances apply at each Agility Step when friendly model parts attack.
Nie jestem ograny z wszystkimi armiami więc mogę mieć błędne wrażenia. Dziwnym zbiegiem okoliczności armię graczy od nas z klubu jeszcze nie wyszły
Każda armia dostaje to "coś" dla której większość z nas zdecydowała się na swoją perełkę.
SE będą lepiej strzelać niż do tej pory.
Szczury dostały zabawki ułatwiające grę na wielkiej ilości modeli.
Bestie dostały tak wyczesane itemy i tak mega klimatyczne ( poza jednyn ), że zazdroszczę.
Na tą chwilę hitem dla mnie są mega pozytywne zmiany w DE ( nie mówię o koszcie punktowym, bo nie porownywalem ) i HE, w których wg mnie znowu za dużo wcisneli ( wszystkie fazy gry ma na bardzo wysokim poziomie, więc jeśli design ma taki być to cała nadzieja e wycenie punktowej )
Edit:
A propos szczurów:
Banner of the Endless Swarm
If the bearer's unit has more Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains Fight in Extra Rank. If the unit has more than twice the number of Full Ranks than each of the enemy units Engaged in the same Combat, it gains an additional instance of Fight in Extra Rank. Check how many instances apply at each Agility Step when friendly model parts attack.