T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Armie lenistwa już od dawna pojawiają się na turniejach, wystarczy popatrzeć na te wszystkie niepomalowane pacynki
A tak serio to ile jednostek ma mieć książka do demonów - 70 :O?
A tak serio to ile jednostek ma mieć książka do demonów - 70 :O?
Pamietaj ze general w demonach daje tylko LD swoim...taki mono slaa bedzie sie skladal w 90% z fiendow bo exalted jest za drogi...zwykly jest jak zwykly rydwan ale bez GW, a ten po srodku ma S4 wiec znow kupa. Nie ma na czym zbudowac idei.
Mono tzee to jak woodelfy...
Mono khorne cos tam powalczy ale takie crushery sa tez raczej srednie.
Nurgle to nurgle i kazdy wie.
Brakuje w tej armii roznorodnosci wewnatrz bogow. Ot moja opinia.
No i ponownie apeluje o wykoksanie exalted chariota bo jest super i cieszy oko. Miloby zobaczyc taki model na masterze....
Mono tzee to jak woodelfy...
Mono khorne cos tam powalczy ale takie crushery sa tez raczej srednie.
Nurgle to nurgle i kazdy wie.
Brakuje w tej armii roznorodnosci wewnatrz bogow. Ot moja opinia.
No i ponownie apeluje o wykoksanie exalted chariota bo jest super i cieszy oko. Miloby zobaczyc taki model na masterze....
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A komu podobają się strony z Background Compendium w 9th Scroll?
https://www.the-ninth-age.com/filebase/ ... e-edition/
Następny scroll ma wyjść na święta.
https://www.the-ninth-age.com/filebase/ ... e-edition/
Następny scroll ma wyjść na święta.
Cały nowy scroll baaardzo mi się podoba, ale powiedz o które strony konkretnie pytasz, bo nie wiem co to "Background Compendium"swieta_barbara pisze:A komu podobają się strony z Background Compendium w 9th Scroll?
https://www.the-ninth-age.com/filebase/ ... e-edition/
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Mono armia boga lenistwa...ciekawe jakie bedzie miec cechy
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Na turniejach obowiązkowo krzesło z oparciami dla grających tą armią... może i pieluchy? Bo toaleta daleko...lwieserce85 pisze:Mono armia boga lenistwa...ciekawe jakie bedzie miec cechy
Przed rozpoczęciem pierwszej tury, możesz powiedzieć "Nie chce mi się grać..." i przegrywasz 5:15. Moim zdaniem ma potencjał, zwłaszcza na drużynówkach!lwieserce85 pisze:Mono armia boga lenistwa...ciekawe jakie bedzie miec cechy
Kiedyś grejtsłordy to były grejtsłordy, a nie jakieś "miecz + tarcza"...
mnp21 pisze:Przed rozpoczęciem pierwszej tury, możesz powiedzieć "Nie chce mi się grać..." i przegrywasz 5:15. Moim zdaniem ma potencjał, zwłaszcza na drużynówkach!lwieserce85 pisze:Mono armia boga lenistwa...ciekawe jakie bedzie miec cechy
We can't stop here. This is bat country.
Trzeba przyznać, że do 7 grzechów głównych będzie łatwiej graczom się przystosować, jeśli do gry będą chcieli dodać jakąś grę aktorską itd.
"Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu" - to dotyczy wielu graczy
"Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu" - to dotyczy wielu graczy
wampiry dostały taki mieczyk
Hand Weapon enchantment: Attacks made with the enchanted Weapon always have Strength 10 and Armour Penetration 10, and gains Divine attacks and Magical Attacks. When rolling to wound with attacks made with the enchanted Weapon, use the opponent’s Discipline instead of its Resilience.
Hand Weapon enchantment: Attacks made with the enchanted Weapon always have Strength 10 and Armour Penetration 10, and gains Divine attacks and Magical Attacks. When rolling to wound with attacks made with the enchanted Weapon, use the opponent’s Discipline instead of its Resilience.
We can't stop here. This is bat country.
Blade of Red Thirst - Model with Vampiric only.Hand Weapon enchantment Attacks made with the enchanted Weapon gain +1 Strength, +1 Armour Penetration and Magical Attacks.When using this weapon, the wielder gains Vampiric (3+)and when making its Vampiric Roll it makes additional Vampiric Rolls equal to the Evoked value of the R&F part of its unit. For each of these additional Vampiric Rolls that is successful, the R&F part of the wielder’s unit Raises a single Health Point, instead of the usual effect
Sickle of the soul reaper - Hand Weapon enchantment Attacks made with the enchanted Weapon always have Strength 10 and Armour Penetration 10, and gains Divine attacks and Magical Attacks. When rolling to wound with attacks made with the enchanted Weapon, use the opponent’s Discipline instead of its Resilience
Red gauntlets of gilles de reux - Plate and Heavy Armour enchantment Bearer gains +1 Armour Save and Aegis (4+).
Mantle of night - Standard size model only. All models allocating Close Combat Attacks against the wearer do not gain Strength modifiers of the +X type conferred by mundane or Magical Weapons. Close Combat Attacks can never wound the bearer on better than 4+.
Cursed medalion - Right before the battle (step 7 of the Deployment Phase Sequence), choose a Character, Champion or a single model unit in the opponent's Army List. The bearer must reroll failed to-hit and to-wound rolls against the chosen model.
Necromancer's tome - Dominant
The bearer gains Siphoning (+1). During each Magic Phase, the bearer may cast the first Boosted (6" Aura)version of Evocation of Souls as Bound Spell with Power Level (4/8)
Zagvozd's guard banner- Barrow Guard and Barrow Knights only
Close Combat Attacks made R&F models in its unit gain a+1 to-hit. At the start of any Melee Phase, if the bearer's unit is unengaged you may choose a friendly Standard Size Infantry or Barrow Knight unit within 6" of the bearer. Close Combat Attacks made by R&F models in that unit gain a +1 to-hit until the end of the Melee Phase
Tulius teeth, eternal ring i unholy tome zostały takie jak były.
Evcation od souls
(Mf) 4+ [7+] {10+}18" [6"Aura] {12"Aura}Augment,
Instant When resolving the spell, choose one of the following for each target:
- The R&F part of the target Raises a number of Health Points equal to its Evoked value.
- Up to one Character within the target recovers a number of Health Points equal to its Evoked value.
Models with Towering Presence cannot Raise more than 2 Health Points from this spell in a single Magic Phase
Każdy mag będzie mógł zamienić jeden czar na leczenie
Wygląda syto, zobaczymy ile to będzie kosztować.
Sickle of the soul reaper - Hand Weapon enchantment Attacks made with the enchanted Weapon always have Strength 10 and Armour Penetration 10, and gains Divine attacks and Magical Attacks. When rolling to wound with attacks made with the enchanted Weapon, use the opponent’s Discipline instead of its Resilience
Red gauntlets of gilles de reux - Plate and Heavy Armour enchantment Bearer gains +1 Armour Save and Aegis (4+).
Mantle of night - Standard size model only. All models allocating Close Combat Attacks against the wearer do not gain Strength modifiers of the +X type conferred by mundane or Magical Weapons. Close Combat Attacks can never wound the bearer on better than 4+.
Cursed medalion - Right before the battle (step 7 of the Deployment Phase Sequence), choose a Character, Champion or a single model unit in the opponent's Army List. The bearer must reroll failed to-hit and to-wound rolls against the chosen model.
Necromancer's tome - Dominant
The bearer gains Siphoning (+1). During each Magic Phase, the bearer may cast the first Boosted (6" Aura)version of Evocation of Souls as Bound Spell with Power Level (4/8)
Zagvozd's guard banner- Barrow Guard and Barrow Knights only
Close Combat Attacks made R&F models in its unit gain a+1 to-hit. At the start of any Melee Phase, if the bearer's unit is unengaged you may choose a friendly Standard Size Infantry or Barrow Knight unit within 6" of the bearer. Close Combat Attacks made by R&F models in that unit gain a +1 to-hit until the end of the Melee Phase
Tulius teeth, eternal ring i unholy tome zostały takie jak były.
Evcation od souls
(Mf) 4+ [7+] {10+}18" [6"Aura] {12"Aura}Augment,
Instant When resolving the spell, choose one of the following for each target:
- The R&F part of the target Raises a number of Health Points equal to its Evoked value.
- Up to one Character within the target recovers a number of Health Points equal to its Evoked value.
Models with Towering Presence cannot Raise more than 2 Health Points from this spell in a single Magic Phase
Każdy mag będzie mógł zamienić jeden czar na leczenie
Wygląda syto, zobaczymy ile to będzie kosztować.
Ld9 obniżone o 1 przez Fear, to Ld8...Stan pisze:S10 na ld9 to 3+, wampir może mieć bez problemu te 7 siły więc czasem będzie lepiej czasem gorzej.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Gdyby ten przedmiot dawał tylko S10 to miałbyś rację, ale on daje jeszcze AP10 i divine attackiStan pisze:S10 na ld9 to 3+, wampir może mieć bez problemu te 7 siły więc czasem będzie lepiej czasem gorzej.
Powinien to być enchant na great weapon a nie hand weapon... czyżby wampir z red fury zrobił jakiś comeback ?
Ostatnio zmieniony 3 lis 2017, o 12:04 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.