T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
Re: T9A:FB 2.0 - przecieki i dyskusja
nie widzę nic z tych speli do demonów :O
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jest pierwszy spoiler do diabełków:
Hereditary spell
Casting Value Range Type Duration
X+[X+] 24”[6" Aura] Augment Last One Turn
+1 Ward Save, up to a maximum of 3+
Hereditary spell
Casting Value Range Type Duration
X+[X+] 24”[6" Aura] Augment Last One Turn
+1 Ward Save, up to a maximum of 3+
Chyba w Evocation of Souls brakuje typu "Manifold".
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
W plotce może nie ma ale faktycznie tam jest i można rzucać kilka razy z różnych magów.

Chyba tylko tyle razy ile masz ten czar w armii.
Tak btw straszna lipa bo widać że czary demonów i skavenow są wyraźnie mocniejsze niż reszty armii :/ dajcie mi w de podbicie warda albo taki pocisk to podbije świat
Tak btw straszna lipa bo widać że czary demonów i skavenow są wyraźnie mocniejsze niż reszty armii :/ dajcie mi w de podbicie warda albo taki pocisk to podbije świat
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Tzn normalnie jest ograniczenie że każde zaklęcie możesz rzucić tylko raz, nie ważne na ilu magach to masz, czy na wizard conlcawe. Boundy się nie liczą.
A manifold sprawia że możesz rzucać to zaklęcie wielokrotnie w fazie magii ale oczywiście każdy mag może tylko raz rzucić dane zaklęcie.
A manifold sprawia że możesz rzucać to zaklęcie wielokrotnie w fazie magii ale oczywiście każdy mag może tylko raz rzucić dane zaklęcie.

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
IMO najmocniejszy jest UD, potem VC.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Według mnie hereditary HBE jest naprawdę przegięty, chociaż może tylko dla mnie 18 bąbelek protekcji wydaje się OTT
A najciekawsza jest zasada Imperium, inne teamy powinny brać z tego przykład jak tworzyć ciekawe zasady pasujące do charakteru armii 



- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
Z tymi hereditary zrobili naprawdę dobrą robotę. Przykładowo w Koe nie było spoko atrybutu. Teraz każda armia ma to czego potrzebuje
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
Poprawcie mnie jeśli się mylę:
- trait spell można miec wielokrotnie
- można go rzucać wielokrotnie na fazę (tzn. 1/maga), ale sukces możemy mieć tylko 1 raz
- wyjątkiem są VC które mogą mieć więcej sukcesów
- trait spell można miec wielokrotnie
- można go rzucać wielokrotnie na fazę (tzn. 1/maga), ale sukces możemy mieć tylko 1 raz
- wyjątkiem są VC które mogą mieć więcej sukcesów
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
- Dowolne zaklęcie można mieć wielokrotnie. Możesz wrzucić 2x wizard conclawe z leśnych ale możesz podjąć próbę rzucenia hexa z shamanismu tylko raz na turę. Nieważne czy nie osiągniesz casting value, przeciwnik rozproszy czy użyje skrola. Jest jedna próba.Laik pisze:Poprawcie mnie jeśli się mylę:
- trait spell można miec wielokrotnie
- można go rzucać wielokrotnie na fazę (tzn. 1/maga), ale sukces możemy mieć tylko 1 raz
- wyjątkiem są VC które mogą mieć więcej sukcesów
- Nie trait tylko manifoldy można rzucać wielokrotnie na fazę. Bodajże trait leśnych i wampirów, tron druidyzmu czy 1ka z cosmo są takimi manifoldami które można rzucać wielokrotnie z różnych źródeł. I można mieć więcej niż 1 sukces.

Łopatologicznie:
Każdy czar można mieć dowolną ilość razy w armii.
Każdy czar można próbować rzucić tylko raz, chyba że czar ma zasadę Manifold - wtedy można go rzucić więcej razy, ale nadal nie więcej niż 1 raz jednym magiem.
Każdy czar można mieć dowolną ilość razy w armii.
Każdy czar można próbować rzucić tylko raz, chyba że czar ma zasadę Manifold - wtedy można go rzucić więcej razy, ale nadal nie więcej niż 1 raz jednym magiem.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Tak. Boundy się nie liczą do tego.

-
- Chuck Norris
- Posty: 531
Faktycznie, wskrzeszenie 4 piechociarzy za koszt zapewne 2 PD (w sumie to gorsze niż wskrzeszenie, bo jest więcej warunków do spełnienia), gdzie za te same 2 PD wejdzie 2d6s4 AP 2 które zabije 5, OP jak nie wiemKlaudel pisze:Tylk pamietajcie ze teraz s4 ap2 to dawne s4 ap1
A najmocniejszy bez dwoch zdan jest czar HE

Prawie tak dobre, jak obecnie istniejący czar z druidyzmu, którego nie widziałem rzucanego ani raz na +- 50 bitew które zagrałem na 9 ed

Czar będzie mocny tylko na PG, o ile zostawią im warda na 4+.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Trzeba ogarnąć, że to zaklęcie nie wskrzesza straconych modeli tylko zapobiega śmierci wszystkich modeli(Maszyn, rydwanów, potworów, kawalerii, bohaterów i piechoty) w 18 calach od czarodzieja - to jest kolosalna różnica. I co najlepsze to to, że tym zaklęciem nie musisz ratować dwóch elfich spermanów, tylko wybierasz to co uważasz za najważniejsze - smok, 4 swordmasterów czy ostatni wound na bohaterze - nie da się tego ograć.AndrzejAndrzej pisze:Faktycznie, wskrzeszenie 4 piechociarzy za koszt zapewne 2 PD (w sumie to gorsze niż wskrzeszenie, bo jest więcej warunków do spełnienia), gdzie za te same 2 PD wejdzie 2d6s4 AP 2 które zabije 5, OP jak nie wiemKlaudel pisze:Tylk pamietajcie ze teraz s4 ap2 to dawne s4 ap1
A najmocniejszy bez dwoch zdan jest czar HE![]()
Prawie tak dobre, jak obecnie istniejący czar z druidyzmu, którego nie widziałem rzucanego ani raz na +- 50 bitew które zagrałem na 9 ed
Czar będzie mocny tylko na PG, o ile zostawią im warda na 4+.
Ostatnio zmieniony 9 lis 2017, o 17:29 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 1 raz.
